Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 15:28 
 
Hardtraxx Addict

Analoxx schreef:
Vind de reacties ook wel echt overdreven hier :P Ondanks dat ik ook een ongelofelijke fan van B-Front ben vind ik deze niet extreem bijzonder. De break vind ik wel erg gaaf maar duurt wel iets te lang. De melodie in de climax vind ik dan niet zo pakkend en ben inderdaad bang dat deze me snel verveeld. Misschien een keer live aanschouwen voor een definitief oordeel. Outro is wel echt gruwelijk :)


Volledig verandert van mening. Na een paar keer gehoord te hebben en afgelopen weekend live gehoord te hebben bij XXlerator is dit toch weer een geweldige plaat van Bob. Melodie pakt me nu wel helemaal. In het begin moest ik er een beetje aan wennen ofzo. De sfeer in de break is ook weer magistraal. :), Ja ik ben om!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 17:23 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een maffe reacties hier, die ook nog eens voortvloeien uit maar een simpele remix van B-front.. :/
Even lekker totaal uit zijn verband rukken enzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 18:16 
 
Hardtraxx Addict

DiederikBlock schreef:
Wat een maffe reacties hier, die ook nog eens voortvloeien uit maar een simpele remix van B-front.. :/
Even lekker totaal uit zijn verband rukken enzo :P


Iets wat simpel is kan natuurlijk ook heel effectief zijn! Erg onderbouwende kritiek ook! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Erg onderbouwende kritiek ook! :thumbup:

Dit vind ik een beetje raar, kritiek en feedback vraag je maar in het desbetreffende forum. (Producers Corner)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de vergelijking met Mysterias en Inner Creativity een beetje overdreven, voor mij komt dit nummer er nog niet bij in de buurt, maar dat heeft meer te maken met de kwaliteit van eerst genoemde tracks.

Maar zoals gezegd is het ook een kwestie van smaak, voor mij gaat dit stijltje gewoon voorlopig nog niet vervelen en vind ik het gewoon weer een heel erg goed nummer. Alleen track van het jaar zou ik het niet willen noemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 18:58 
 
Hardtraxx Addict

Raven schreef:
Analoxx schreef:
Erg onderbouwende kritiek ook! :thumbup:

Dit vind ik een beetje raar, kritiek en feedback vraag je maar in het desbetreffende forum. (Producers Corner)


Wil gewoon van hem weten wat hij dan zo simpel vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 10:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:loving: :loving: :loving:
Wat een track! Lijkt wel op zijn andere tracks maar dat hoort gewoon bij dezelfde artiest.
Dit zet ik 10 keer liever op dan 90% van de hardstyle dat het afgelopen jaar is uit gekomen.
Wat mij betreft een mogelijke TOTY. Ik vind deze vetter dan bijvoorbeeld blackness terwijl die
ook van bob is, en ook enigzins in dezelfde stijl maar de reacties bij dit nummer zijn veel
beter en ook nog eens veel meer in zo'n korte tijd. Het zou nergens op slaan als je een
track minder vet gaat vinden omdat het op een andere track lijkt. Dan zeg je eigenlijk
dat je deze track wel vet had gevonden als die voor mysterias, inner creativity etc.
uit was gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eindelijk!

Ik was al een fan van het origineel van Zero Gravity en nu weet B-Front er een gruwelijk dikke remix van te maken. Hopen dat ik deze snel live te horen ga krijgen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

YWalen schreef:
Het zou nergens op slaan als je een track minder vet gaat vinden omdat het op een andere track lijkt. Dan zeg je eigenlijk dat je deze track wel vet had gevonden als die voor mysterias, inner creativity etc. uit was gekomen.


Dat zegt ook niemand. De consensus hier is juist dat het op zichzelf staand weer een prima track is, alleen meer van hetzelfde. Als ik je nu een bord patat voor schijf eet je hem ongetwijfeld op, maar gebeurt dat elke dag, dan slaat zelfs de grootste liefhebber hem ook nog wel een keer af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gehoord op Xxlerator raw :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 22:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

(L) :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 23:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vind er zo op het eerste gehoor niet heel veel aan tbh. Wel vette sfeer en dergelijken, maar ik vind de melodieën in de climaxes maar raar in elkaar steken. Outro wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 18:50 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een heerlijke track, en wat een sfeertje in deze track :love:
Voor mij één van de beste platen van dit jaar! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is een Bootleg :)

https://soundcloud.com/officialb2s/loudness-mixtape

NVM, toch een remix

https://www.facebook.com/djbfront/posts ... 0685624166
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 18:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat weer, idd typische B-Front stijl, maar gewoon weer een pareltje.

Sommige discussies gaan btw nergens meer over, je houdt van een track of niet. Of is het nu standaard om van elke nieuwe track een 4/5 pagina durende discussie te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tuurlijk wordt er soms zwaar langs elkaar heen geluld, maar daar is het toch een forum voor >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:


Het is een remix, en hij heeft hem vanuit die TLC reclame gehoord.

http://tvblik.nl/barend-en-wijnand/17-oktober-2014
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 13:43 
 
Hardtraxx Elite

Cruelty schreef:
Mijn mening is wat veranderd, vind hem nu geweldig :worship: .

Want gister live gehoord? :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 15:04 
 
Hardtraxx Crew

Reupload:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 11:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Man man man, die break :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaaa deze weet me steeds meer te pakken! Kan niet wachten om deze live te horen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moest er even aan wennen, maar ik vind em echt leuk nu. Heerlijke sfeer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front zoals we hem kennen :worship:
Wat gruwelijk dik is dit weer zeg, sfeertje wat 'ie hier weet neer te zetten sleurt me helemaal mee de track in.
Deze kan voor mij in het rijtje Mysterias, Inner Creativity, Undiscovered, Musical Analysis etc. :thumbsup: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2014 11:27 
 
Hardtraxx Elite

Ik had deze nog niet gehoord. Goede track al moet ik nog even wennen aan de climax, de sfeer is weer top! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 12:20 
 
Hardtraxx Veteran

Zaterdag voor het eerst live gehoord op Thrillogy. Tranen spatte uit me ogen, geweldig kippenvel magisch moment :love:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks