Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
ramon038 schreef:
wat puur voor de portemonnee is.


Altijd dit gezeik word ik echt bijzonder moe van, maakt iemand een track in een populaire stijl, is het automatisch voor het geld natuurlijk >.< /s


wel als daarvoor hele andere stijl is geproduceerd ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 14:36 
 
Hardtraxx Addict

ramon038 schreef:
Niet puur doelend op één track natuurlijk he


Dan sta ik er nog bij dat, dat dikke onzin is.

teupie schreef:
wel als daarvoor hele andere stijl is geproduceerd ja.


Het slaat nergens op dat geld dan automatisch de reden zou zijn, smaak kan ook veranderen en/of breder worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 14:44 
 
Hardtraxx Elite

Maximumraver schreef:
ramon038 schreef:
Niet puur doelend op één track natuurlijk he


Dan sta ik er nog bij dat, dat dikke onzin is.

teupie schreef:
wel als daarvoor hele andere stijl is geproduceerd ja.


Het slaat nergens op dat geld dan automatisch de reden zou zijn, smaak kan ook veranderen en/of breder worden.

Of gewoon een keer wat anders proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 14:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een discussies weer hier, laat het lekker. Als Sanjay erachter staat is het goed, toch niet nodig om weer hele pagina's vol de stampen met hoe standaard en kut het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 15:01 
 
Hardtraxx Elite

Discussies op een forum? Wat een rare plek zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Youri schreef:
Wat een discussies weer hier, laat het lekker. Als Sanjay erachter staat is het goed, toch niet nodig om weer hele pagina's vol de stampen met hoe standaard en kut het is.


Dus omdat hij er zelf achter staat mogen wij er niks over zeggen? Als ik nu een nummer ga zingen, geloof me, zal dat niet mooi klinken. Baggervals waarschijnlijke. Ik sta er 100% achter en daarom mogen julllie er niks van zeggen. HAHA ik ga lekker super vals zingen en 1000 euro betalen aan de radiostations dat jullie ermee worden doodgegooid. En elke keer als iemand erover begint ga ik die mensen allemaal kapot schieten.

Nou trek ik het misschien uit het verband. Maar dat gebeurd wel eens. gruss got
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Youri schreef:
Sanjay


"Kijk mij eens actief in de scene zijn ik ken hem dus mag hem bij voornaam noemen." Zeer storend. Noem hem gewoon Jason Payne.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Youri schreef:
Sanjay


"Kijk mij eens actief in de scene zijn ik ken hem dus mag hem bij voornaam noemen." Zeer storend. Noem hem gewoon Jason Payne.

Wat een onzinreactie Jordi, ik noem sommige artiesten ook wel bij hun voornaam als ik het er over heb, soms is dat gewoon makkelijker of sneller of fijner ofzo. Misschien spreekt Youri Sanjay wel op elk feest een halfuur, weet jij veel.

Beetje kortzichtig dit he, Drenth :P Daarnaast: what do you care? Je weet toch gewoon wie hij bedoelt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Youri schreef:
Sanjay


"Kijk mij eens actief in de scene zijn ik ken hem dus mag hem bij voornaam noemen." Zeer storend. Noem hem gewoon Jason Payne.


Als je iemand persoonlijk kent (ik weet niet of dit het geval is), voelt het af en toe erg raar aan om degene bij z'n artiestnaam te noemen. Jij hebt vast ook wel een keer "Rik" gezegd i.p.v. "Geck-o" hier bijv., of niet? DJ's zijn ook maar mensen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee ik zeg altijd meneer O tegen hem... ik spreek jou toch ook gewoon aan met Panoramix xd (grapje James)

Maar dat was mijn punt inderdaad ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt aan de setting vind ik. Tuurlijk als je je regelmatig in een privésituatie bevind met een artiest word het gewoon een "bekende" en zal je diegene bij voornaam noemen. Alleen hier op forum praten we toch altijd in de context van "de set" of "die plaat". Dan zal ik ten aller tijde gewoon de artiest bij zijn artiesten naam noemen.
Was wel een beetje kortzichtig met mijn reactie geef ik toe, was een beetje in een mindere bui en zag ineens weer een aantal paupers voor me staan op defqon. YOO WE GAAN ECHT WEL NAAR JOEY HOOR OH WAUW ZIJN MUZIEK IS ZO HARD MAN. JOEY IS HELEMAAL DE SHIT MAN.

De ergenis van dat moment kwam weer een beetje boven drijven. En het is gewoon een kutplaat dat werkte ook niet mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 20:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
YOO WE GAAN ECHT WEL NAAR JOEY HOOR OH WAUW ZIJN MUZIEK IS ZO HARD MAN. JOEY IS HELEMAAL DE SHIT MAN.

Ook wel is gehoord zoiets :sick: al die wijven die ook JOEYYYY schreeuwen of weetik veel wat, mevrouw wilt u wat minder pijpen er komt alleen maar gelul uit uw mond, op een dag ga ik dat gewoon zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 20:34 
 

doen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 22:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daarom: Dj Rob en Dj Paul :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 23:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tijdens het typen heb ik gewoon uit automatisme Sanjay getypt omdat ik hem al redelijk lang ken. Niet met de bedoeling om "stoer" of iets over te komen. Het is anders als je een artiest amper kent! Maar back on topic. Iedereen heb weleens z'n slechte bui :) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 09:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Youri schreef:
Tijdens het typen heb ik gewoon uit automatisme Sanjay getypt omdat ik hem al redelijk lang ken. Niet met de bedoeling om "stoer" of iets over te komen. Het is anders als je een artiest amper kent! Maar back on topic. Iedereen heeft weleens z'n slechte bui :) :P

:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 20:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
al die wijven die ook JOEYYYY schreeuwen of weetik veel wat, mevrouw wilt u wat minder pijpen er komt alleen maar gelul uit uw mond, op een dag ga ik dat gewoon zeggen.


Hahaha, dit is zo waar. Heel irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat deze muziekstijl snel mag sterven :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

michael5995 schreef:
Youri schreef:
Tijdens het typen heb ik gewoon uit automatisme Sanjay getypt omdat ik hem al redelijk lang ken. Niet met de bedoeling om "stoer" of iets over te komen. Het is anders als je een artiest amper kent! Maar back on topic. Iedereen heeft weleens z'n slechte bui :) :P

:list:

Knap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Youri schreef:
Sanjay


"Kijk mij eens actief in de scene zijn ik ken hem dus mag hem bij voornaam noemen." Zeer storend. Noem hem gewoon Jason Payne.

Ik vind het oprecht een prestatie dat je je hier druk om kunt maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 16:52 
 
Hardtraxx Addict

Maximum schreef:
Jordi schreef:
Youri schreef:
Sanjay


"Kijk mij eens actief in de scene zijn ik ken hem dus mag hem bij voornaam noemen." Zeer storend. Noem hem gewoon Jason Payne.

Ik vind het oprecht een prestatie dat je je hier druk om kunt maken.

+1 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 17:29 
 
Hardtraxx Crew

Free.
[zippy]http://www62.zippyshare.com/v/bXFWUpa6/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 17:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goddomme wat klinkt dit amateuristisch :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laud schreef:
Goddomme wat klinkt dit amateuristisch :oh:


Vind het nu juist wel weer meevallen joh, niet helemaal mijn smaak, maar amateuristisch is dan weer een groot woord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 21:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Laud schreef:
Goddomme wat klinkt dit amateuristisch :oh:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks