Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 23:17 
 
Hardtraxxer

Qlown schreef:

@29:43

Beste kwaliteit tot nu toe denk ik? :P

Kicks klinken een stuk minder hol dan bij het qapital anthem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 05:43 
 
Hardtraxxer

Qlown schreef:

@29:43

Beste kwaliteit tot nu toe denk ik? :P


psssst..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 10:01 
 
Hardtraxx Elite

Gister weer live gehoord, wat een klapper :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en we wachten, ik dacht nu die eindelijk in unleased zit hij wel binnekort releashed zo worden, maar nog niets over gehoord..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 19:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ach jank niet zo, Hollow komt in April uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 19:52 
 

provehito schreef:
en we wachten, ik dacht nu die eindelijk in unleashed zit hij wel binnekort releashed zo worden, maar nog niets over gehoord..

meh... bijna
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 23:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik hoef hem nie eens meer :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 01:27 
 
Hardtraxx Veteran

Meh, ik vind hem niet zoveel meer aan eigenlijk. Climax is veel te leeg, ookal draait het hier om de kick, maar die eigenlijk niet zo speciaal meer imo xD. En als ie dan uitkomt op dat normaal tempo is er al helemaal niks meer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 11:17 
 
Hardtraxx Addict

Mee eens. Eerste keer dat ik hem hoorde vond ik hem echt bruut. Maar vind hem nu echt een flikker meer aan. Climax is echt heel saai. Kick is wel leuk maar als ik bijvoorbeeld de kick van JOS - Starlight hoor vind ik die veel vetter :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was eerst echt een super vette plaat, en nu vind bijna niemand hem speciaal meer en de release is nog niet eens in zicht xd. Snap echt niet waarom ze zo lang wachten met releasen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 22:01 
 
Hardtraxxer

Darklevi schreef:
Was eerst echt een super vette plaat, en nu vind bijna niemand hem speciaal meer en de release is nog niet eens in zicht xd. Snap echt niet waarom ze zo lang wachten met releasen..


Dit. Alle hype is een beetje weg. Jammer freqz en jos, daar ging jullie kans op een verkooprecord :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2014 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog steeds geen nieuws hierover?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2014 12:59 
 
Hardtraxx Veteran

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2014 13:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Nog steeds geen nieuws hierover?


Bijna, had berichtje gestuurd naar Jacky of Sound
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2014 15:22 
 
Hardtraxx Addict

Al helemaal kapot gedraaid helaas. Vind er echt geen flikker meer aan nu -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2014 16:21 
 
Hardtraxx Addict

Analoxx schreef:
Al helemaal kapot gedraaid helaas. Vind er echt geen flikker meer aan nu -.-


Dit en duurt mij veel te lang voordat deze een keer een release krijgt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2014 19:55 
 
Hardtraxx Veteran

Hoef hem niet meer te hebben. Fusion is koning in populaire plaatjes in de wachtrij laten. Eerst Mysterias al, daarna One Of A Kind/Fatality en nu dus Hollow. Ben benieuwd hoe lang die B-Front collab met Alpha² nog op de plank moet staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2014 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Al helemaal kapot gedraaid helaas.

Dit. Slim was geweest om de videoclip van 'Hollow' gewoon uit te brengen in dezelfde week nadat ie was gepreviewd in Unleashed en vervolgens de release de week erna hebben. De track was al enorm gehyped, dus dit zou dan goed aansluiten. Maar nee, Fusion wacht weer totdat elke dj 'm heeft doodgedraaid en hij in elke podcast langs is geweest. Echt onbegrijpelijk vind ik dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2014 22:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Analoxx schreef:
Al helemaal kapot gedraaid helaas.

Dit. Slim was geweest om de videoclip van 'Hollow' gewoon uit te brengen in dezelfde week nadat ie was gepreviewd in Unleashed en vervolgens de release de week erna hebben. De track was al enorm gehyped, dus dit zou dan goed aansluiten. Maar nee, Fusion wacht weer totdat elke dj 'm heeft doodgedraaid en hij in elke podcast langs is geweest. Echt onbegrijpelijk vind ik dat.


Ik snap sowieso niet waarom al die labels zo lang over releases doen... Theracords en Spoontech releasen nog redelijk wat met een redelijk tempo, maar ik denk dat dat bij Theracords dalijk hetzelfde geval gaat krijgen hoor >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2014 23:26 
 
Hardtraxx Veteran

Arrow schreef:
pim0412 schreef:
Analoxx schreef:
Al helemaal kapot gedraaid helaas.

Dit. Slim was geweest om de videoclip van 'Hollow' gewoon uit te brengen in dezelfde week nadat ie was gepreviewd in Unleashed en vervolgens de release de week erna hebben. De track was al enorm gehyped, dus dit zou dan goed aansluiten. Maar nee, Fusion wacht weer totdat elke dj 'm heeft doodgedraaid en hij in elke podcast langs is geweest. Echt onbegrijpelijk vind ik dat.


Ik snap sowieso niet waarom al die labels zo lang over releases doen... Theracords en Spoontech releasen nog redelijk wat met een redelijk tempo, maar ik denk dat dat bij Theracords dalijk hetzelfde geval gaat krijgen hoor >.<


Theracords duurt over het algemeen ook 4 maanden. Vanaf het aankondigen 1 maand, er van uit gaande dat de track al 3 maanden uit is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2014 23:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Theracords duurt over het algemeen ook 4 maanden. Vanaf het aankondigen 1 maand, er van uit gaande dat de track al 3 maanden uit is.


ah nooit opgevallen haha bij Scantraxx valt het gewoon op dus dat zegt dan al genoeg xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 20:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

4 keer langs horen komen op Emporium (wel verdeeld over 2 stages).

Na een tijdje kon ik het getease met 'Destruction' al niet meer horen.. Prima track maar ben er nu wel weer klaar mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 23:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Prima track maar ben er nu wel weer klaar mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 01:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nummer is al een tijdje doodgedraaid
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 19:03 
 

heuj free release heuj

http://bit.ly/HollowFreeRelease
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks