Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 10:20 
 

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen When Winter Comes nog gehoord, maar die 2e climax slaat echt helemaal nergens op :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van plaat 1 tot plaat 4 kippenvel.. Dat gebeurt niet vaak. Kan niet genoeg krijgen van die kicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brmn schreef:
When winter comes mag toch sowieso geen normale release hebben ivm de vocals die gebruikt worden van got?

Edit: hele vette platen waar when winter comes bovenuit steekt

dat maakt bij films/series toch eigenlijk niet uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 19:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dan zie ik de lovende reacties van een aantal namen en denk ik holy shit when winter comes moet wel heel vet zijn. Oke, episch sfeertje door de break maar zo bijzonder is hij toch niet? Die tweede climax is ook een goeie tegenvaller met die kicks. Ik denk dat Leave me in the Fire er voor mij bovenuit springt, Something inside Me ook niet verkeerd.

Begrijp me niet verkeerd, voor een free is het sowieso een leuke release, maar ik had hier gezien een aantal reacties meer van verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 14:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Snap die lovende woorden hier niet zo goed, vind een aantal kicks zo nu en dan best vet, maar wat daar omheen zit klinkt werkelijk nergens naar. Misschien klinkt 't live beter..

Dit, en die kicks zijn wel snoeihard maar ik vind ze niet mooi. Ligt me gewoon helemaal niet, heb ik wel vaker met Spoontech artiesten. Niet voor mij weggelegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:42 
 
Hardtraxxer

Heeft iemand deze EP nog? Site van spoontech is offline. Ik kan alles vinden op lololyrics, behalve Dark Times :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www21.zippyshare.com/v/8zEy1raZ/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:50 
 
Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
http://www21.zippyshare.com/v/8zEy1raZ/file.html


:worship:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks