Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 11:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Track(s): Electronic Vibes ft. Yuna-X - Hidden Fears

Download: https://www.dropbox.com/s/97ngjakcepunl ... S.mp3?dl=0



Bron: Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt echt top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 13:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat horen producers toch in die stem van Yuna-X? Heb bij geen enkele track het gevoel dat het iets toevoegt.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Wat horen producers toch in die stem van Yuna-X? Heb bij geen enkele track het gevoel dat het iets toevoegt.. :/


Eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 14:23 
 
Hardtraxx Addict

Jaaaah, geef release :woot: Ik wacht hier al zo lang op haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 18:44 
 

Werden er maar meer plaatjes zoals deze gemaakt :loving: :loving:
Vind die vocalen juist wel fijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 16:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Paling schreef:
Wat horen producers toch in die stem van Yuna-X? Heb bij geen enkele track het gevoel dat het iets toevoegt.. :/


Eens.


Ga eens heel snel Strong van Thera en Yuna X eens luisteren, krijg ik nog steeds kippenvel van!

OT: wel leuk plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja van Thera uit een vette plaat. Maar sorry, als ik Strong wil horen zet ik London Grammar wel op. Sterker nog ik heb ze afgelopen jaar bij The Voice Kids deze plaat sterker(pun intended) horen zingen. Haar zang doet me gewoon niks, moet kunnen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 12:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Alternatieven? (budget niet vergeten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-Geen vocal.
-De vocal van het origineel en dan als bootleg. (geen inkomsten maar wel een breder publiek, misschien)
-Je vraagt 1 van die voice kids, die willen het vast ook voor niks/weinig doen.

Maar het is natuurlijk ook een kwestie van smaak. Als Thera en Electronic Vibes het goed in hun nummers vinden passen moeten zij dat toch lekker doen. Zijn blijkbaar genoeg anderen die het wel tof vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 13:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha ja ik bedoelde alternatieven qua zang. Volgens mij zit alles wat met de Voice te maken heeft allang onder dikke contracten. Lijkt mij in ieder geval dat je op die manier wel veel meer kwijt bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 15:50 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Haha ja ik bedoelde alternatieven qua zang. Volgens mij zit alles wat met de Voice te maken heeft allang onder dikke contracten. Lijkt mij in ieder geval dat je op die manier wel veel meer kwijt bent.

Ik denk dat je met wat creatief zoeken op het internet ook best een mooie stem kan vinden. Volgens mij heeft Artifact ook net een plaat met iemand van een bescheiden bandje opgenomen en dat klinkt ook prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Haha ja ik bedoelde alternatieven qua zang. Volgens mij zit alles wat met de Voice te maken heeft allang onder dikke contracten. Lijkt mij in ieder geval dat je op die manier wel veel meer kwijt bent.


Mwa volgens mij valt dat nog wel mee. Mijn nichtje deed mee aan the voice kids en zong precies dat nummer waar Rickzel het over had in de battle, vandaar mijn voorbeeld(ook al zijn ze daar een stuk jonger, het klonk een stuk minder kinderlijk). Zij heeft net niet gewonnen en heeft voor zover ik weet geen contracten dat ze verder dingen moet of juist dingen niet mag. Hoe dat bij de echte voice of andere programma's zit, geen idee.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks