Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Track(s): Echosmith - Cool Kids (Leaving Las Vegas Bootleg)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 14:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt best wel lekker eigenlijk.. ben benieuwd. Hopen dat de kicks niet te hoog pitchen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ook benieuwd naar een langere preview. Vind het originele nummer 3x niks maar dit klinkt toch wel aardig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 18:25 
 

H4RDSTYL3RR schreef:
Hopen dat de kicks niet te hoog pitchen

Daar zal ik maar niet op rekenen als ik jou was, Leaving Las Vegas kennende.

Dit stukje klinkt in ieder geval al wel leuk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 22:35 
 
Hardtraxx Crew



Free.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 23:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Alhoewel ik dit altijd een makkelijke manier van hits scoren vind, klinkt hij best wel lekker en vol. Vocalen passen perfect in zo'n melodieus nummer. Alleen die hoogste pitch kan écht niet, ik vind dat zo'n afschuwelijk geluid om te horen. Even puur uit interesse, hoe denken jullie hier nou over? Heeft het echt een toegevoegde waarde, stoor je je er niet aan of vind je het ook niet klinken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 23:20 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Alhoewel ik dit altijd een makkelijke manier van hits scoren vind, klinkt hij best wel lekker en vol. Vocalen passen perfect in zo'n melodieus nummer. Alleen die hoogste pitch kan écht niet, ik vind dat zo'n afschuwelijk geluid om te horen. Even puur uit interesse, hoe denken jullie hier nou over? Heeft het echt een toegevoegde waarde, stoor je je er niet aan of vind je het ook niet klinken?


Deze kicks klinken in het hoog inderdaad verschrikkelijk lelijk, Ik vind de kicks sowieso niet lekker in het gehoor.


Ook meteen verplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 01:51 
 
Hardtraxx Addict

wootum schreef:
Alhoewel ik dit altijd een makkelijke manier van hits scoren vind, klinkt hij best wel lekker en vol. Vocalen passen perfect in zo'n melodieus nummer. Alleen die hoogste pitch kan écht niet, ik vind dat zo'n afschuwelijk geluid om te horen. Even puur uit interesse, hoe denken jullie hier nou over? Heeft het echt een toegevoegde waarde, stoor je je er niet aan of vind je het ook niet klinken?


Vind zelf die hoge kick vetter dan die lage bij deze track :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stoor me niet echt aan deze kick nee. Vind dat hij nog redelijk subtiel pitcht vergeleken met sommige andere nummers. Van mij mogen ze wel wat meer hardstyle tracks gaan maken ^^ Star Driver en Kodex vond ik altijd wel goed, jammer dat ze nu bijna geen hs meer maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Alhoewel ik dit altijd een makkelijke manier van hits scoren vind, klinkt hij best wel lekker en vol. Vocalen passen perfect in zo'n melodieus nummer. Alleen die hoogste pitch kan écht niet, ik vind dat zo'n afschuwelijk geluid om te horen. Even puur uit interesse, hoe denken jullie hier nou over? Heeft het echt een toegevoegde waarde, stoor je je er niet aan of vind je het ook niet klinken?


Ik moet me bij Maximumraver aansluiten, vind ook dat de hoge kicks lekkerder in het gehoord liggen dan de lage in dit geval. Maar ik vind het sterk afhankelijk van de artiest en het nummer of het klinkt of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 18:17 
 

Leuk plaatje maar ben het hier toch wel met Wootum eens. Die pitch had voor mij hier ook niet gehoeven, voegt ook niet heel veel toe naar mijn menig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pitch gaat net ietsjes te hoog, jammer want eigenlijk is het best een leuk plaatje.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks