Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 20:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Track(s): Chaotic Spirit - Intensity of Sound (Loudness DJ Tool) / Headhunterz & Delete - State Of Colors (Chaotic Spirit Loudness Mash)

Download: https://soundcloud.com/djchaoticspirit/ ... ree-tracks

Bron: Chaotic Spirit FB
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 20:57 
 
Hardtraxx Crew

Beide :worship:

Zippy:
http://www66.zippyshare.com/v/76170121/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 11:39 
 
Hardtraxx Veteran

Een of andere Poolse clown die denkt even een van de grootste hardstyle artiesten ooit belachelijk te moeten maken.

Triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Een of andere Poolse clown die denkt even een van de grootste hardstyle artiesten ooit belachelijk te moeten maken.

Triest.

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 13:19 
 
Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Een of andere Poolse clown die denkt even een van de grootste hardstyle artiesten ooit belachelijk te moeten maken.

Triest.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 13:34 
 
Hardtraxxer

Zal wel hetzelfde doel achter zitten als toen Dark Pact YoS met Wesker combineerde, gewoon draaien wat er niet verwacht wordt en dan de climax veranderen met een rauw nummer.

Dark Pact schreef:
Ondanks dat het allemaal na aanleiding is van de track die X-Pander draaide heb zelf een soortgelijke edit gemaakt van YoS. Wil best verklaren waarom.

Het is geen statement, hoewel ik veel gedachte, emotie en gevoel in m'n muziek probeer te leggen heb ik deze edit gemaakt puur voor de lol. Op Loudness is het laatste wat mensen verwachten wel Year Of Summer, daar komen de mensen niet voor. Als DJ en artiest speel ik in op wat de mensen willen en dat probeer ik op een energieke en uitdagende manier te doen.
Het is dus puur gemaakt als grap om de mensen te laten genieten van hun avond. Geslaagd bij zowel X-Pander als bij mij denk ik als ik de reacties van de zaal mag geloven en van de mensen daarna. Snap dat je er dingen achter zoekt en kan zoeken. Maar het is vanuit mijn oogpunt dus puur als grap en voor het publiek gemaakt.


Overigens doet Zatox hetzelfde door de Lose My Mind climax te vervangen met Menace II Society - Chronic Disorder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 16:56 
 
Hardtraxx Veteran

Krijgen we dan eindelijk weer eens een rauw anthem bij Qlimax? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 17:52 
 
Hardtraxxer

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 20:32 
 
Hardtraxx Veteran

Mitzinator schreef:
Beide :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 11:47 
 
Hardtraxx Veteran

Die loudness tool is nog wel leuk. De rest is poep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Tool is vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Een of andere Poolse clown die denkt even een van de grootste hardstyle artiesten ooit belachelijk te moeten maken.

Triest.


Overleef je deze zielentrap nog wel :/ Het is gewoon een trol tool voor loudness..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tool is dik zeg. Sowieso altijd tof dat voor Loudness door vrijwel elke DJ wel een tool wordt gemaakt. Zie je verder nergens eigenlijk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2014 13:18 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind die mash echt gruwelijk :D

Hoop hem nog wel eens te horen op een feestje waar men niet verwacht dat Delete er op klapt
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2014 13:31 
 
Hardtraxx Veteran

Ik had het een betere troll gevonden moest hij het omgekeerde gedaan hebben. :"")
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 00:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Colors of Emergency klinkt veel vetter :(
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks