Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Locatie & Datum
Zaterdag 24-10-2015
ingang wintertijd: 03:00 → 02:00
Tijd: 22:00 - 07:00
Jaarbeursplein, 3521 AL Utrecht (stad)



Genres
Hardstyle, Freestyle, Raw hardstyle, Hardcore, Industrial Hardcore

Tickets
Voorverkoop start 1 augustus om 10.00 uur

Minimumleeftijd
18

Line-Up

Area 1 Hardstyle

Showcase: 10 Years Noisecontrollers [representing his career from 2005 till 2015]

Als onderdeel van het 10-jarige bestaan van Noisecontrollers, zal het icoon een exclusieve, 10 years showcase act neerzetten op Unlocked. 60 minuten lang het geluid waar het allemaal begon, met een trip down memory lane en weer op reis naar de wereld van nu. Een ode aan zijn carrière tot nu toe, met de unieke sounds van de afgelopen tien jaar.

Frontliner
Adaro
Coone [BE]
Atmozfears
Hard Driver
Frequencerz
Sound Rush
E-Force

Hosted by Villain

Area 2 Hardcore

Showcase: Partyraiser’s Thrill [going back 2 back with Drokz and F. NøIzE & and supported by MC Da Syndrome]

Partyraiser records is taking over. Tijdens zijn showcase act op Unlocked brengt Partyraiser zijn Thrillogy gevoel in een keer weer helemaal terug, aangevuld met de muziek van nu en uiteraard met sets zonder grenzen. Degene die er bij waren tijdens deze uitverkochte solo in 2013, weten dat je van Partyraiser alleen maar legendarische sets mag verwachten. Deze keer wordt hij versterkt door vrienden en mede artiesten Drokz en F. Noize. Dit trio staat voor het eerst samen op het podium en zullen je volledig wegblazen met harde en snelle mixes.

Tha Playah
Noize Suppressor [IT]
Korsakoff
Tieum [FR]
Amada
Meccano Twins [IT]
Nosferatu
Destructive Tendencies [UK]

Hosted by Jeff

Area 3 RAW Hardstyle

Showcase: B-Front Experience [featuring his projects & unreleased works]

Publiekslieveling B-Front zal eenmalig een heel bijzondere act neerzetten tijdens deze showcase op Unlocked. Vanzelfsprekend mag je zijn bekende projecten verwachten, maar ook zal hij veel nieuw, ongereleased materiaal ten gehore brengen. De unieke Raw Hardstyle experience die je echt niet wilt missen.

Crypsis
Warface
Digital Punk
Titan
Deetox
Requiem
Phuture Noize
Regain [PL]

Hosted by Nolz

Area 4 Freestyle

Showcase: Deepack Foam Party [inviting their best friends]

Deepack haalt tijdens deze showcase alles uit de kast en heeft speciaal vrienden uitgenodigd om deze foamparty gekker dan gek te maken. Muzikaal kun je alles verwachten van Early Hardstyle tot aan Raw Hardstyle & Hardcore. Een uur lang complete gekte, stevige beats en een flinke dosis gezelligheid. Dus neem je zwemspullen mee, we gaan nog niet zeggen wat we gaan doen!

Paul Elstak
Zany
Promo
Darkraver
Luna
Dr. Rude
Buzz Fuzz
Mark with a K [BE]

Hosted by DL

Area 5 Industrial & harder

Showcase: PRSPCT XTRM [featuring Thrasher, Detest & Mike Redman]

PRSPCT is het vooraanstaande label als het gaat om underground Hardcore. Van Industrial tot Drum & Bass, niets is te extreem voor PRSPCT. Het is dan ook geen verrassing dat PRSPCT XTRM op Unlocked een showcase gaat houden. Tijdens deze showcase worden de duistere, rauwe randjes van de underground Hardcore opgezocht in een extreem powerhour om nooit te vergeten. Thrasher, Detest en Mike Redman zullen je meenemen in een trip door alles waar PRSPCT voor staat.

Dr. Peacock
The Sickest Squad [IT]
Ophidian
Tymon [AUS]
Miss Hysteria
Sandy Warez [BE]
I:gor [PL]
Noisekick

Hosted by No-ID
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen thrillogy meer? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 16:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

NickDB schreef:
Geen thrillogy meer? :oh:


Er staat nog nergens vermeldt dat het Thrillogy concept ophoudt. Er gaan wel geruchten hierover. Beter wachten we gewoon meer informatie van B2S af en dan wordt het allemaal duidelijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
NickDB schreef:
Geen thrillogy meer? :oh:


Er staat nog nergens vermeldt dat het Thrillogy concept ophoudt. Er gaan wel geruchten hierover. Beter wachten we gewoon meer informatie van B2S af en dan wordt het allemaal duidelijk...

Het is wel de datum en locatie waar je normaal Thrillogy verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou het niet echt een heel nieuw concept zijn? Geen info vooraf. Da's grappig. Betaal je 50€ voor je ticket, kom je daar aan en blijkt het gewoon een homoseksuele techno rave slik-je-pil-en-ga-van-bil fissa te zzijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Zou het niet echt een heel nieuw concept zijn? Geen info vooraf. Da's grappig. Betaal je 50€ voor je ticket, kom je daar aan en blijkt het gewoon een homoseksuele techno rave slik-je-pil-en-ga-van-bil fissa te zzijn.

Je weet het altijd zo lekker te verwoorden he teup. :lol: :lol: :lol:
Ben benieuwd wat het wordt. Ik verwacht het einde van het Thrillogy concept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 18:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

14/07/2014 was pas bekend dat Thrillogy weer plaats vond.
21/07/2014 waren de artiesten aangekondigd.
Maarja, het is op de ingang van de wintertijd en dezelfde locatie dus het is gewoon een geheel nieuw concept.
Artwork is totaal niet iets voor Thrillogy, vorig jaar ook niet uitverkocht.

Laat het speculeren beginnen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou wel echt jammer zijn als Thrillogy stopt. Vond dat altijd een heel erg vet concept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 18:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Ik heb even de afbeelding aangepast, zo zie je wat meer van het artwork :$
Te lezen valt:
Adjusted to s***osmons
Twenty seven jewelry
DP logo met arend en anker
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 18:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Zou wel echt jammer zijn als Thrillogy stopt. Vond dat altijd een heel erg vet concept.


Mee eens. :(

Misschien een Fourology met een extra stage erbij. Early Hardstyle bijvoorbeeld? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zou wel eens leuk zijn als ze met een concept komen waarbij ze geen line-up bekend maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 18:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
zou wel eens leuk zijn als ze met een concept komen waarbij ze geen line-up bekend maken.


Dat zou mij echt enorm kut lijken, al is het wel de prijs die hem dan doet.
Geven ze een feest van 20/30 euro met een thema, slogan of indicatie wat er kan komen.. dan zou ik het overwegen.
Alleen 50/60 euro zonder line-up zou ik sws niet gaan voor het risico.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 19:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Twenty seven jewelry


Lijkt me dan meer 27 Jewels.. misschien refererend naar 27 artiesten? 9 per area... 8 acts+1MC

Citaat:
DP logo met adelaaren anker

De arend staat voor loyaliteit en het anker voor een stevige basis, aldus het internet.

Referentie naar de stevige basis van B2S in 'agenda' van vele mensen en de dat ze blijven komen (loyaliteit dus)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 19:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Citaat:
Twenty seven jewelry


Lijkt me dan meer 27 Jewels.. misschien refererend naar 27 artiesten? 9 per area... 8 acts+1MC

Citaat:
DP logo met adelaaren anker

De arend staat voor loyaliteit en het anker voor een stevige basis, aldus het internet.

Referentie naar de stevige basis van B2S in 'agenda' van vele mensen en de dat ze blijven komen (loyaliteit dus)


27 Jewels denk ik inderdaad dan, gewoon 27 juwelen dus 27 artiesten.
Ik zie maar een adelaar, tijdmachine door de vele klokken, of tenminste iets met een klok of tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 19:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlock.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 19:21 
 
Hardtraxxer

Ben benieuwd wat dit gaat worden inderdaad! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 19:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
AniThing schreef:
zou wel eens leuk zijn als ze met een concept komen waarbij ze geen line-up bekend maken.


Dat zou mij echt enorm kut lijken, al is het wel de prijs die hem dan doet.
Geven ze een feest van 20/30 euro met een thema, slogan of indicatie wat er kan komen.. dan zou ik het overwegen.
Alleen 50/60 euro zonder line-up zou ik sws niet gaan voor het risico.


Qlimax zonder line-up van tevoren lijkt me heel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 19:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoe hou je die namen geheim?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 19:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hoe hou je die namen geheim?


Eigenlijk niet. Want er zijn zoveel feesten op die dag (denk ik).
Dat als de rest van de feesten hun line-up bekend maakt, dat er dan ineens een gat zit met de populaire dj's die die avond nog niet ingepland staan, waardoor die deze line-up waarschijnlijk opvullen.

RadicelArmy schreef:
Qlimax zonder line-up van tevoren lijkt me heel leuk.


Ja, dat wel.. maar dat komt door het verwachtingspatroon. Als je een nieuw feest hebt waar je niks van kan verwachten van te voren en (in Qlimax's geval) 82,50 moet betalen voor een kaartje dan zou je al sneller afslaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 19:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hoe hou je die namen geheim?


Geheimhoudingsplicht. Bij schending gewoon een ziek hoge boete opleggen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 19:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

En het hele productieteam? Alle VJ's etc? Cameraploegen blabla
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 19:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
En het hele productieteam? Alle VJ's etc? Cameraploegen blabla


Oftewel praktisch onmogelijk. Zou het knap vinden als het wel lukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 20:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En dan mag je niet eens een anthem uitbrengen... want je hoort precies welke sound van wie is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 20:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien dat B2S hiermee probeert een tegenhanger te zijn voor Qapital aangezien dat ook steeds succesvoller word.

Zou leuk zijn als de loudness line-up dan wat origineler wordt. Ben alleen bang dat dat laatste toch niet gaat gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 20:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
En dan mag je niet eens een anthem uitbrengen... want je hoort precies welke sound van wie is :lol:


Zal ook wel speciaal zijn. Het anthem pas horen op het feest zelf, werkt alleen totaal niet.

Misschien bedoelen ze met unknown wel een hele nieuwe muziekgenre, zoals HardDrop xd

edit: Oeh oeh, wat als WIJ de line-up mogen bepalen? 'If we gave you a key..' :innocent:
1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten