Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2009 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Voor de 7e keer op rij keert het bekendste indoor evenement van Q-dance terug naar de Gelredome in Arnhem.

Voor het doorgewinterde Q-dance publiek doet Qlimax zijn naam alleen eer aan als het verrassend is en de verwachtingen overtreft. Voor deze 7e editie wordt de Gelredome weer onder gedoopt in de mystieke Qlimax sfeer, maar de innovaties moeten dit jaar de ervaring beter maken.

De kaartverkoop voor Qlimax start zaterdag 26 september om 13.00 bij Ticketonline.nl, per boeking kun je maximaal twee kaarten bestellen. Qlimax was vorig jaar in een dag uitverkocht dus wees er snel bij! Voor meer informatie kun je de komende tijd op Q-dance.nl terecht.

Qlimax , 21 november 2009, 22:00 – 07:00, Gelredome Arnhem


Nu gewoon een normaal topic :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2009 19:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik baal er echt van dat ik pas in november jarig ben :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2009 22:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ik zit al 3 jaar te wachten voordat ik een keer naar die galmbak kan.
moet nu nog een jaar wachten. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2009 22:38 
 
Hardtraxxer

110% Anti Gelre Dome :sick: Vreselijk bagger geluid, ik heb er een paar feesten meegemaakt maar heb mezelf nu echt belooft noooooooit meer te gaan :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2009 22:51 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik vind het allemaal een beetje overdreven met dat geluid. Komop, het is een stadion, echt goed geluid heb je niet in een stadion, en vooral niet op elke vierkante centimeter daar.
Als je gewoon een beetje in het midden gaat staan (met Qlimax, bij de regie), is het gewoon goed. Zo heb ik dat al 2 jaar gedaan, en 2 jaar is het daar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2009 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ben nu 16, en ik vertrouw het niet echt dat ik binnenkom, ik zie er namelijk niet echt oud uit xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2009 21:16 
 
Hardtraxxer

Tja ieder zijn mening he;) Ik vind het zooo bagger dat ik gewoon standaard daar niet meer heen ga, ik irriteer me aan.
Maar gelukkig zijn er zat met een andere mening, so have fun:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2009 22:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kutgeluid of niet, ik wil dit meemaken! Hoop dat ik mazzel heb met de kvk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2009 23:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Kutgeluid of niet, ik wil dit meemaken! Hoop dat ik mazzel heb met de kvk.


Kamer van Koophandel? flauw idd..

Ik ben zeker weer van de partij, je moet gewoon even zoeken naar een plek waar het geluid goed is, vorig jaar was dat ook gelukt, en Q-dance doet echt haar best om het geluid zo goed mogelijk te maken.

Vorig jaar was het top, en dit jaar vast ook wel weer! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2009 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb al kaartje voor Thrillogy, ik weet niet of ik 3 weken later naar qlimax ga.. moek nog effe overwegen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2009 20:53 
 
Donateur

ga dit keer wel naar de frs om kaarten te halen. toen ik de defqon kaarten wou halen via ticket online was het dikke bagger.
nu worden er maar twee kaarten p.p. verkocht. word dus weer een dikke bende daar.
hopelijk is het niet weer bij de frs dat het er daar ook uit ligt. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2009 23:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dutchhunters schreef:
hopelijk is het niet weer bij de frs dat het er daar ook uit ligt. ^^


Kans is natuurlijk wel zeer groot...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2009 06:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dutchhunters schreef:
ga dit keer wel naar de frs om kaarten te halen. toen ik de defqon kaarten wou halen via ticket online was het dikke bagger.
nu worden er maar twee kaarten p.p. verkocht. word dus weer een dikke bende daar.
hopelijk is het niet weer bij de frs dat het er daar ook uit ligt. ^^

Deed ik vorig jaar bij Qlimax, met als resultaat dat ik geen kaarten had.. Bij de FRS is t vaak nog erger als ticketonline!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2009 10:55 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
dutchhunters schreef:
ga dit keer wel naar de frs om kaarten te halen. toen ik de defqon kaarten wou halen via ticket online was het dikke bagger.
nu worden er maar twee kaarten p.p. verkocht. word dus weer een dikke bende daar.
hopelijk is het niet weer bij de frs dat het er daar ook uit ligt. ^^

Deed ik vorig jaar bij Qlimax, met als resultaat dat ik geen kaarten had.. Bij de FRS is t vaak nog erger als ticketonline!


Correct me if i'm wrong, maar bij de FRS gebruiken ze volgens mij ook het online systeem, maar dan iets aangepast ofzo. Dus als het online plat ligt, ligt hij bij FRS ook plat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2009 12:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ja volgens mij heeft de 'directe verkoop' er ook last van..
Ze moeten die apparaten om de zoveel minuten resetten :/

Ben van de partij! Al erg genoeg dat ik Xclusive misloop :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2009 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
TakkU schreef:
dutchhunters schreef:
ga dit keer wel naar de frs om kaarten te halen. toen ik de defqon kaarten wou halen via ticket online was het dikke bagger.
nu worden er maar twee kaarten p.p. verkocht. word dus weer een dikke bende daar.
hopelijk is het niet weer bij de frs dat het er daar ook uit ligt. ^^

Deed ik vorig jaar bij Qlimax, met als resultaat dat ik geen kaarten had.. Bij de FRS is t vaak nog erger als ticketonline!


Correct me if i'm wrong, maar bij de FRS gebruiken ze volgens mij ook het online systeem, maar dan iets aangepast ofzo. Dus als het online plat ligt, ligt hij bij FRS ook plat.

Dat klopt wel ja. Toen ik een kaartje ging halen voor Q-Base kreeg ik gewoon een zwart-wit printje van ticketonline op een a4-tje >.< Daarvoor ging ik niet naar de FRS...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2009 12:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
dutchhunters schreef:
ga dit keer wel naar de frs om kaarten te halen. toen ik de defqon kaarten wou halen via ticket online was het dikke bagger.
nu worden er maar twee kaarten p.p. verkocht. word dus weer een dikke bende daar.
hopelijk is het niet weer bij de frs dat het er daar ook uit ligt. ^^

Deed ik vorig jaar bij Qlimax, met als resultaat dat ik geen kaarten had.. Bij de FRS is t vaak nog erger als ticketonline!


Idem, had geluk dat ik het nummer van Ticketonline uit m'n hoofd wist, dat scheelde me weer 30 personen wachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2009 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet 100% zeker of ik hierheen wil, ook ivm kosten en dergelijke, maar ik heb nog 2 weekjes om het uit te vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2009 21:51 
 
Donateur

het is gewoon één grote schijt bende met die kaart verkoop. laat de frs er gewoon al een paar duizend op voorraad hebben liggen.
en misschien dat meerdere site`s die kaarten kunnen verkopen.
maar ja, voor Q dance maakt het natuurlijk niks uit. het is toch binnen enkele uren uitverkocht.
ga zeker weer me best doen voor kaarten :) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2009 22:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

laat het dit jaar voorbij gaan maar volgend jaar kan ik met jullie meepraten over de bagger kaartverkoop -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2009 20:30 
 
Hardtraxxer

waarschijnlijk toch wel weer aanwezig voor de gezelligheid..en de nieuwe nummertjes uiteraard :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2009 22:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Volgens mij is de kvk toch alleen bij ticketonline en niet bij frs of wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2009 12:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Martin schreef:
Volgens mij is de kvk toch alleen bij ticketonline en niet bij frs of wel?

Afgelopen jaar wel, maar beter is bij ticketonline, dan heb je het iig zelf nog in de hand. Bij frs kun je alsnog ellendig lang gaan wachten als het systeem weer plat ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2009 20:21 
 
Hardtraxx Newbie

Als alle kindjes die nog geen 18 zijn dan gewoon geen kaarte gaan bestellen,
scheelt tog weer voor de mensen die graag kaarten willen en wel oud genoeg zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2009 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line up gevonden????

Citaat:
Qlimax is an annual hardstyle event, held at the Gelredome, in Arnhem, Netherlands

It is one of the leading events within the hardstyle community, and one of the major attractions held by Q-Dance. The Dutch edition of Qlimax is held in the third or fourth weekend of November every year.

Line-up hasn’t been confirmed as of yet.


http://www.last.fm/event/1186996+Qlimax#lineup

Let op: NIET door q-dance zelf toegevoegd, accountnaam is creativedev. Dus NIET officieel
1, 2, 3, 4, 5 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten