Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 14:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoeist Kasper heb je een dipje ofzo? Al dat gehaat van jou de laaste tijd :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 13:07 
 
Hardtraxx Elite

kaarten zijn binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 13:13 
 

Nemesyz schreef:
Hoeist Kasper heb je een dipje ofzo? Al dat gehaat van jou de laaste tijd :aww:

Beter spreek je heel Hardtraxx aan ipv mij. :')
Ik ben dat eindeloze gebash op mainstream hardstyle en het gedachteloze aanbidden van rawstyle en therastyle hier een beetje zat aan het worden, vandaar dat ik zo reageer. Die reactie was ook helemaal niet naar Tim bedoeld, hij is een prima gozer. ;)

Maargoed, ik heb mn ticket in de pocket!!
En zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket binnen, tenzij de lineup echt heel ruk is ben ik ook gewoon van plan om te gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Nemesyz schreef:
Hoeist Kasper heb je een dipje ofzo? Al dat gehaat van jou de laaste tijd :aww:

Beter spreek je heel Hardtraxx aan ipv mij. :')
Ik ben dat eindeloze gebash op mainstream hardstyle en het gedachteloze aanbidden van rawstyle en therastyle hier een beetje zat aan het worden, vandaar dat ik zo reageer. Die reactie was ook helemaal niet naar Tim bedoeld, hij is een prima gozer. ;)

Maargoed, ik heb mn ticket in de pocket!!
En zin in!

:kiss:

Ik vind je ook aardig :P. Maar als je je zo ergert aan dat 'bashen' , geef dan zelf het goede voorbeeld en ga op een normale manier een discussie aan, i.p.v. zo aangevallen te doen :).

Veel plezier hier trouwens, ik ga niet xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Beter spreek je heel Hardtraxx aan ipv mij. :')
Ik ben dat eindeloze gebash op mainstream hardstyle en het gedachteloze aanbidden van rawstyle en therastyle hier een beetje zat aan het worden, vandaar dat ik zo reageer.

Gedachteloos aanbidden? Enigen die ik altijd gedachteloos zie aanbidden zijn jou en Ruubiie met miljoenen smileys zonder enige toelichting.

En inderdaad, wat Urban zegt, geef dan zelf het goede voorbeeld als je het zo erg vindt. En dat gebash op mainstream hardstyle valt ook reeuuze mee ;) Jouw gebash op alles wat van Theracords is of enigszins hard is is pas erg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 20:04 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Maargoed, ik heb mn ticket in de pocket!!

Nu maar bidden voor Frontliner! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 20:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik wil hier ook stiekem wel naar toe :x
alleen me geld staat het niet toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd hoe het met de kaartverkoop staat. Ik heb tot nu toe wel plannen om te gaan eigenlijk. Van de week eens peilen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 20:44 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Ik ben dat eindeloze gebash op mainstream hardstyle

Waarom denk je dat ik hier nog maar amper kijk/reageer? Na die paar maanden was ik er wel klaar mee :) al die negativiteit.. Ik geniet lekker van de muziek die ik vet vind, en wat ik niet leuk vind luister ik niet en zoek ik niet op. En soms moet je dingen die je niet leuk vindt weer eens een kans geven, kan soms verrassend zijn :)

En ik heb zin in dit feest, kaarten binnen & 't wordt ongetwijfeld hartstikke vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 20:50 
 

J9_ schreef:
KSwoosh schreef:
Ik ben dat eindeloze gebash op mainstream hardstyle

Waarom denk je dat ik hier nog maar amper kijk/reageer? Na die paar maanden was ik er wel klaar mee :) al die negativiteit.. Ik geniet lekker van de muziek die ik vet vind, en wat ik niet leuk vind luister ik niet en zoek ik niet op. En soms moet je dingen die je niet leuk vindt weer eens een kans geven, kan soms verrassend zijn :)

En ik heb zin in dit feest, kaarten binnen & 't wordt ongetwijfeld hartstikke vet.

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 12:50 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Nemesyz schreef:
Hoeist Kasper heb je een dipje ofzo? Al dat gehaat van jou de laaste tijd :aww:

Beter spreek je heel Hardtraxx aan ipv mij. :')
Ik ben dat eindeloze gebash op mainstream hardstyle en het gedachteloze aanbidden van rawstyle en therastyle hier een beetje zat aan het worden, vandaar dat ik zo reageer.

:')
Inhoudsloze smileyposts en haten met als reden "hullie doen het ook :cry: :cry: ". En vervolgens ook nog Janines verhaal quoten. Begrijp niet helemaal waarom je nog reageert op dit forum. Ten eerste voegen posts met smileys helemaal niets toe aan dit forum, ten tweede is negatief zijn, puur omdat anderen negatief zijn op tracks die jij leuk vind, eveneens inhoudsloos en ook nog eens triest. En ten derde als je niet tegen negatieve posts kunt, dan vraag ik me af waarom je actief blijft op een site als hardtraxx, waar toch een grote groep mensen zit die hun mening uit of het nu positief of negatief is. Sterker nog waarom lees je überhaupt topics, de positieve reacties zijn 9 van de 10 keer toch inhoudsloos en de negatieve reacties, die veel vaker onderbouwd zijn dan de positieve, ga je je aan lopen storen. Wees dan ook net zo "verstandig" als Janine, waar je het schijnbaar helemaal mee eens bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 15:50 
 

Lyst schreef:
Inhoudsloze smileyposts en haten met als reden "hullie doen het ook :cry: :cry: ". En vervolgens ook nog Janines verhaal quoten. Begrijp niet helemaal waarom je nog reageert op dit forum. Ten eerste voegen posts met smileys helemaal niets toe aan dit forum, ten tweede is negatief zijn, puur omdat anderen negatief zijn op tracks die jij leuk vind, eveneens inhoudsloos en ook nog eens triest. En ten derde als je niet tegen negatieve posts kunt, dan vraag ik me af waarom je actief blijft op een site als hardtraxx, waar toch een grote groep mensen zit die hun mening uit of het nu positief of negatief is. Sterker nog waarom lees je überhaupt topics, de positieve reacties zijn 9 van de 10 keer toch inhoudsloos en de negatieve reacties, die veel vaker onderbouwd zijn dan de positieve, ga je je aan lopen storen. Wees dan ook net zo "verstandig" als Janine, waar je het schijnbaar helemaal mee eens bent.

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 16:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gaat wrs een aardige groep uit m'n dorp dus misschien ga ik wel mee. Ben wel benieuwd naar de Ziggo Dome :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 23:54 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
KSwoosh schreef:
Nemesyz schreef:
Hoeist Kasper heb je een dipje ofzo? Al dat gehaat van jou de laaste tijd :aww:

Beter spreek je heel Hardtraxx aan ipv mij. :')
Ik ben dat eindeloze gebash op mainstream hardstyle en het gedachteloze aanbidden van rawstyle en therastyle hier een beetje zat aan het worden, vandaar dat ik zo reageer.

:')
Inhoudsloze smileyposts en haten met als reden "hullie doen het ook :cry: :cry: ". En vervolgens ook nog Janines verhaal quoten. Begrijp niet helemaal waarom je nog reageert op dit forum. Ten eerste voegen posts met smileys helemaal niets toe aan dit forum, ten tweede is negatief zijn, puur omdat anderen negatief zijn op tracks die jij leuk vind, eveneens inhoudsloos en ook nog eens triest. En ten derde als je niet tegen negatieve posts kunt, dan vraag ik me af waarom je actief blijft op een site als hardtraxx, waar toch een grote groep mensen zit die hun mening uit of het nu positief of negatief is. Sterker nog waarom lees je überhaupt topics, de positieve reacties zijn 9 van de 10 keer toch inhoudsloos en de negatieve reacties, die veel vaker onderbouwd zijn dan de positieve, ga je je aan lopen storen. Wees dan ook net zo "verstandig" als Janine, waar je het schijnbaar helemaal mee eens bent.


op elk nummer haten omdat er pitchkicks is wel toevoegend...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 12:04 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Inhoudelijk breng ik natuurlijk ook niet meer dan dat. Ik ben niet zelfingenomen en wil dat ook absoluut niet zijn, maar dit topic is toch wel het ultieme argument van je ongelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 12:14 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Inhoudelijk breng ik natuurlijk ook niet meer dan dat. Ik ben niet zelfingenomen en wil dat ook absoluut niet zijn, maar dit topic is toch wel het ultieme argument van je ongelijk.


Als jij bij velen nummers zegt, ik vind het kut door de pitchkicks, is het bijna hetzelfde als een smiley de gehele tijd... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 12:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Oja, want zeggen dat je iets niet goed vind en een argument geven waarom is net zo inhoudsloos als een smiley plaatsen. Bovendien zijn mijn reacties vaak wel iets uitgebreider dan deze track is kut want pitchkicks punt. En ik kan er ook niets aan doen dat ze vrijwel ieder nummer lopen te verneuken met dat afschuwelijke geluid. Soms vind ik andere delen wel goed, maar kan ik het nummer erdoor absoluut niet luisteren, dan kan ik moeilijk er neer zetten dat ik het een geweldig nummer vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 18:30 
 

Lyst schreef:
En ik kan er ook niets aan doen dat ze vrijwel ieder nummer lopen te verneuken met dat afschuwelijke geluid.

En dat, slaat dus nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Lyst schreef:
En ik kan er ook niets aan doen dat ze vrijwel ieder nummer lopen te verneuken met dat afschuwelijke geluid.

En dat, slaat dus nergens op.



Vind jij die dingen mooi dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 23:56 
 

KSwoosh schreef:
Lyst schreef:
En ik kan er ook niets aan doen dat ze vrijwel ieder nummer lopen te verneuken met dat afschuwelijke geluid.

En dat, slaat dus nergens op.


Want?

Ik vind het ook afgrijselijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 08:23 
 

HE-Fan schreef:
KSwoosh schreef:
Lyst schreef:
En ik kan er ook niets aan doen dat ze vrijwel ieder nummer lopen te verneuken met dat afschuwelijke geluid.

En dat, slaat dus nergens op.

Vind jij die dingen mooi dan?

Als een track pitchkicks heeft maakt dat die track niet meteen een slechte of lelijke track. Dus zeggen dat een track slecht is door zn pitchkicks slaat gewoonweg nergens op.
En ik heb er zeker niks op tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 08:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst, dit feest is duidelijk niet jouw ding. Om nou hier rond te gaan hangen en anderen aan te vallen op iets wat smaak betreft vind ik nogal onnodig. Blijf hier dus aub weg, want het gaat niet meer over het feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 10:44 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het gaat helemaal niet om smaak, het gaat om inhoudsloze toevoegingen van de heer KSwoosh. Ik bedoel, je gaat toch niet ergens negatief over zijn, omdat anderen negatief over iets zijn wat jij leuk vindt? Volgens mij valt dat zelfs onder reacties uitlokken. Dat iemand anders vervolgens over pitchkicks begint, moet je mij niet op aanvallen. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 11:36 
 
Hardtraxx Newbie

Khadber schreef:
Lyst, dit feest is duidelijk niet jouw ding. Om nou hier rond te gaan hangen en anderen aan te vallen op iets wat smaak betreft vind ik nogal onnodig. Blijf hier dus aub weg, want het gaat niet meer over het feest.


Sorry hoor maar er zijn meer "off-topic" posts, niet alleen die van Lyst..
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten