Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 21:18 
 
Artiest

edit: geregeld met Pommer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 21:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik kan misschien wel wat regelen, IJsselstein ligt gelukkig redelijk op de route als we naar Lommel moeten. Ik ga het ff navragen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Aaah poediepoedie :lol:

:$
Citaat:
Zal eens kijken of ik je tegen kom

:thumbsup:

Ik ben overigens eerste en laatste uur alleen, als je me ff gezelschap wilt brengen zou heel fijn zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 00:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yeah!! Zin in.

Nog efkes... :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 00:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Aanwezig mede dankzij Geck-o :D Benieuwd hoe het er bij onze zuiderburen aan toe gaat :P

Weet iemand hoe het met het geluid gesteld is? Oordoppen nodig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 01:39 
 
Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Aanwezig mede dankzij Geck-o :D Benieuwd hoe het er bij onze zuiderburen aan toe gaat :P

Weet iemand hoe het met het geluid gesteld is? Oordoppen nodig?


Je hoort altijd oordoppen in te doen op een festival :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 02:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch nog aanwezig! Yeah veel zin
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 10:17 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Weet iemand hoe het met het geluid gesteld is? Oordoppen nodig?

Pak ze maar mee! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kut helemaal niet aan gedacht om oordoppen aan te schaffen :(
Dan maar gehoorschade oplopen.

retseketser schreef:
Toch nog aanwezig! Yeah veel zin


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 10:30 
 
Hardtraxx Elite

SL8492 schreef:
Kut helemaal niet aan gedacht om oordoppen aan te schaffen :(
Dan maar gehoorschade oplopen.

retseketser schreef:
Toch nog aanwezig! Yeah veel zin


:thumbsup:


Koop daar dan oordoppen sjongejonge :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 11:26 
 
Hardtraxxer

Toch aanwezig, zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot zo! Ben rond half 5 binnen dus nog optijd voor Geck-o :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 13:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Idd! Ben ook om 16.00 uur aanwezig.

Geck-o moet ik checken...

Eerst ff broodje eten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 15:42 
 

Ik zag 2 beren broodjes smeren, oh het is wonder.......



Activator aan zet nu...... Iemand die roze oliefant met die zwarte string gezien? Gadverdamme...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 04:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig feest gehad. Beste sets waren voor mij Geck-o Live en Phrantic vs Blackburn. Daarachter Thera Live en Degos & Re-Done vs Titan. Voor de rest was ook bijna alles heel vet, wel jammer dat ik vooral tijdens Geck-o niet lekker was en 5x heb moeten zitten, daar baal ik nog steeds van :(
Uitgebreid verslag volgt morgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 11:18 
 
Hardtraxx Elite

Derde keer Last world, vond het vorig jaar toch net ietsje leuker, het leek ook of de aankleding wat minder was etc..
Duurde lang voor ik goede sets hoorde, sowieso geck-o, avio. thera, degos & re-done en titan, phrantic en blackburn and so on..
Kold konexion draaide wel erg traag, jezuss.. Wel een lekkere tracklist hoor holy shit, wavolizer der nog bij..
Heerlijk om elk weekend nummers van Delete te horen :D

Wel jammer om te zien dat er tot 2x toe iemand zonder reden ineens op z'n bakkes word geslagen, maarja dat is dan weer België zullen we maar zeggen.
Iemand trouwens bij het fruitkraam geweest, wat een man stond daar achter de bar die snapte er niks meer van hoor. :lol: :lol: :lol:

Iemand die trouwens weet wat de tracklist was van geck-o in het begin zat zo'n vet nr, maar kende hem gewoon niet..

Heb m al haha :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 13:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mooi feestje gehad, sfeer op de main was een beetje tam maar bij de Theracords stage was het wel erg goed te doen. Verder alles ook gewoon goed geregeld, barren, wc's, geluid (blij dat ik mn oordoppen mee had) etc.

Set van de dag zonder twijfel Degos & Re-Done vs Titan, tracks als Funky Shit, Fade To Black, Euphoria, Justice 4 All, Dark Symphony, Formula, Outside The Box, Evolve, Delusion, Fatality enzovoorts :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 14:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 14:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb me goed vermaakt, maar als je dit vergelijkt met de Theracords stage op Harshore, was dit echt niks. Enige wat me echt is bijgebleven is Prefix & Density, Thera en E-Force. Titan en Degos en Re-done waren ook wel vet, maar dat mixwerk??? Ik had na een tijd wel het gevoel dat ze er gewoon mee aan het lachen waren. Toch wel enkele platen niet gehoord die ik had verwacht. Geen DKoT, Syndrome, Necropsy, Dancing. Had ook wel een van de nieuwe Delete platen verwach ,... Ook kut was dat Bloodshed werd uitgemixt voor die zieke climax, was echt een WTF kut momentje.

Het was leuk, maar het kon beter naar mijn gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
maar dat mixwerk??? Ik had na een tijd wel het gevoel dat ze er gewoon mee aan het lachen waren.

Dat was juist geniaal, Degos & Re-Done die 2 platen tegelijk inmixen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, beetje bijgekomen van een geweldig feest, wat heb ik genoten :love: Omdat ik me verveel maar een uitgebreid verslag van gister.

12 uur vertrok de bus vanuit Venlo, gelukkig wilde mam mij ernaartoe brengen :$ Toen ik aankwam in Venlo dacht ik echt van: in wat voor junkwereld ben ik nou beland, raar volk. Uiteindelijk 2 uur aangekomen en om kwart over 2 was ik binnen had ik plasbandje en munten gehaald en stond ik bij de TC stage, er was daar nog geen geluid, was iets mis mee, gelukkig was het snel gefixt en kon 5 minuten later de openingsset Mind.Illusion vs Cellrock beginnen, was een heerlijke opener, op het begin was het nog erg rustig, maar het werd wel steeds voller. Het waren vooral oudere/early tracks met reverse basses en de tracks van Cellrock en oa R3tro paste er prima tussen :) ook nog recentere platen gehoord als Takin' Off en Speakers On Rec.
Hierna nog een groot gedeelte van Activator meegepakt, die draaide wel lekker, heel veel recentere platen van Activa zoals verwacht. Beetje tegen het einde van Activator werd ik niet lekker en moest ik ff gaan zitten :( tijdens Geck-o weer opgestaan maar het ging steeds slechter, dus 5x opnieuw terug gaan zitten en niet los kunnen gaan op zijn set, daar baal ik nog steeds van, want dat was de set waar ik het meest naar uitkeek :cry: Ondanks dat echt genoten van deze set, wat blijf ik toch fan van zijn producties :love: Assquake ging zo lekker, en hij draaide nog iets van een remix ofzo van Samson & Gert, heb me kapot gelachen xd. Tijdens Tatanka ff naar buiten gegaan voor frisse lucht, denk dat ik niet lekker was door het vele zweten dat ik teveel vocht had verloren, maar na een ijsje en wat drinken ging het weer beter. Nog Tatanka beetje meegekregen, was totaal niet boeiend, wel nog leuke platen gehoord als Trick Or Treat en S.T.F.U. en Arabika ging hard!
Tijdens Prefix & Density voelde ik me weer helemaal beter, en wat was dit een heerlijke set, oa Surprise, Soundwaves, Sloopvergunning, Make Up Your Mind, Masters ( :loving: ) Tanya en nog wat meer, ook hier al aardig op losgegaan. Tuneboy draaide redelijk hierna, maar het was meteen een stuk softer dan P&D (op TRB na) wel nog leuke platen gehoord, niet veel bijzonders verder.
En toen Phrantic vs Blackburn, tja wat een combinatie is dat eigenlijk. Was voor mij set van de dag samen met Geck-o. Wat divers en geweldig. Pan-demic :drool: Open Your Mind, Overdose, Stay Alert, The Hard Way, X-Rated Bootleg (Phrantic Edit) In Your What en ga zo maar door. Phrantic is nog maar een knulletje eigenlijk maar wat kon hij goed losgaan op dat podium, en Blackburn ook.
Ik was heel erg benieuwd naar AVIO , en ook dat was geweldig. Crowd Analyzer en Klubsound zijn zo vet. Tussendoor ff naar buiten geweest, kwam ik weer binnen, werd Mosquito net uitgemixt, waarom heb ik dat moeten missen :cry: hoorde geloof ik ook nog een remix van Delete - Formula ofzo. Thera live was zoals gewoonlijk beuken, die edit van Welcome :drool: ook nog Two And A Half Kings, Goddamn Therafied en The Sexual Thrill gehoord, voor de rest ook weer typisch Thera. E-Force was lekker maar vond ik eerlijk gezegd niet bijzonder, hij draaide beetje de standaard Raw platen, ook veel van A2 en Gunz For Hire, ik denk dat deze set beter tot zijn recht was gekomen als hij wat eerder had gestaan. Wel God's Child gehoord :drool:
En toen de afsluiter, Degos & Re-Done vs Titan, hoe kun je zo'n combinatie verzinnen, en ook nog eens 1,5 uur lang. Wat een ontieglijk beukwerk was dit, dankzij deze set ben ik nu helemaal gesloopt. Ben niet zo'n fan van D&R maar live dus wel blijkbaar, This Mind was zo vet, en bij Formula edit ff vloer kapotgestampt. Ook Out Of Control ging gruwelijk hard. 20 minuten voor einde kwam iemand mij vertellen dat om 1 uur Thera en Degos & Re-Done nog samen gingen draaien ^^ voor 1 uur op The Purest na geen Hardcore gehoord. Toen Thera en D&R begonnen stond ik aan de bar om drinken te halen, hoorde ik opeens Done With My Stash, meteen als een mongool teruggerend. Ik dacht dat de mid het hardste zou gaan, maar dat was dus de climax, godverjezus nog an toe met dat geluid. Het geluid was trouwens dik in orde, vrij hard (ong 110 decibel) en erg zuiver. Na Done With My Stash kwam de Hardcore, was wel vet en ff laatste energie eruit gestampt. Iets voor half 2 was het afgelopen daar en ben ik bij de main gaan zitten en nog ff eindshow bekeken, vond het wel een leuke eindshow. Hierna teruggegaan naar de bus die gelukkig al om half 3 vertrok, 20 voor 5 was ik weer thuis en om 5 uur lag ik in mn bed terug te denken aan een geweldige dag.

Mede dankzij het weer heeft dit wel ontieglijk veel geld gekost, met Last World ticket, ticket voor de bus, kluisje, wc en de munten was ik 121 euro kwijt. Het was zeker de moeite waard, maar het is toch wel veel geld.
Vond trouwens dat er bij de TC stage een heerlijke sfeer hing, driekwart daar ging toch wel aardig los. Er zaten jammer genoeg ook van de vdk mensen tussen en mensen die zin hadden om te vechten.

+ en - punten op een rij:

+++ Set van Geck-o en Phrantic vs Blackburn
++ Degos & Re-Done vs Titan en Thera Live
+ AVIO, Prefix & Density en Mind.Illusion vs Cellrock
+ Raketjes, ze waren misschien wat duur, maar gvd wat waren ze lekker :drool:
+ Event Travel reis, was allemaal goed geregeld
+ Nergens lange rijen, ook bij de entree niet
+ Sfeer bij de TC stage op een paar pipo's na
+ Geluid bij TC stage

-- Sommige mensen daar, wat een pauper volk
- 2 euro voor een plasbandje
- De mainstage (ben er amper geweest, maar er werd geloof ik niet zo bijzonder gedraaid)
- Om half 1 was bij de TC stage al heel wat drank op

Al met al geweldig feest.
Ook 5 hardtraxxers ontmoet. Theon, henkshenk, Qz. een of andere Jordi/Jordy (ben zn username ff kwijt :P) en bRt_, toffe gast is die Bart zeg :D kreeg nog een biertje van hem en zou er hem ook een geven maar daar ben ik niet meer aan toegekomen, die krijg je nog van mij ;)
Ook Onthafloorx en thehardstyleholland gezien geloof ik. CyrilHS stond ik bij D&R vs Titan maar 2 of 3 meter vanaf, maar hij zag mij ook niet xd
Sta nog op de foto met Geck-o, mijn favoriete artiest, een droom kwam uit. Sta ook nog op een foto samen met Phrantic en Blackburn. Tijdens beide foto's had ik het snikheet dus ik sta daar op met een rode toeter :$

Owja ik kan dit niet vergelijken met Hardshore want was daar niet aanwezig, en Dream Village ook niet want dan kan ik ook niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 15:21 
 
Hardtraxx Elite

Was weer een heel vet feest! Erg genoten van DJ Thera, E-Force en Degos & Re-Done vs Titan! :worship:
Donkey Rollers op de main waren ook erg vet. Verder natuurlijk nog meer leuke setjes gehoord. Tevens weer een hele leuke grote partygroep waar we mee gingen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@SLcijferreeks henkshenk was ook nog met mij mee. En wel jammer dat we je zagen bij Prefix & Density want dat was zo'n ontiegelijk vette set dat we even niet in de stemming waren voor een praatje. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
@SLcijferreeks henkshenk was ook nog met mij mee. En wel jammer dat we je zagen bij Prefix & Density want dat was zo'n ontiegelijk vette set dat we even niet in de stemming waren voor een praatje. :P

Haha maakt niet uit, was iig leuk om je te ontmoeten! Ik zie je vast nog wel een keer :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 16:03 
 

Afbeelding
Afbeelding
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten