Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naar aanleiding van dit topic maar even hier een topic geopend aangezien hier veel meer mensen kijken.

Even een quote van de post van phoenix die wat mogelijkheden voor een Hardtraxx feest had bekeken:
Citaat:
Ik heb eens gekeken naar de kosten voor een locatie(max.120 man) in de buurt van Utrecht (de bilt) ik kom op het volgende uit

Prijs per dagdeel - 155 *2 (avond en nacht)
Buma/vergunning - 55
uitkoop catering+drank pp 3.00 (min 150.00eu)

als we dan met 50 man zijn betekend het dat het 10.30 EU de man kost. En dan heb je alleen een locatie.
dat betekend dat als je het redelijk binnen de perken wilt houden qua kosten dat je minimaal 50 man moet hebben.

Ik zal morgen eens kijken naar een andere locatie, die is kleiner dus dan is het ook te realiseren met een kleinere groep deelnemers


Nu moet er natuurlijk wel gekeken worden naar hoeveel animo er is i.v.m. grote van de locatie/prijsindicatie.

Daarom de vraag aan iedereen om deze poll ook serieus in te vullen en niet de troll uit te lopen hangen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interessant, wellicht aanwezig als het uitkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zelfde verhaal voor mij! Centrale plek is wel een must.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 23:51 
 

Jaaaaaa leuk. Zijn er kluisjes beschikbaar en hoe is de controle? Zijn er drugshonden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zijn drugshonden maar drugs is verplicht en er zijn geen kluisjes.
Het feest is 17+ en id-controle zal alleen bij SL8492 worden uitgevoerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 08:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol De Bilt, daar woon ik op het moment. Waar zou je het willen houden? (niet dat ik extreem bekend ben met locaties hier)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 08:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hou is op met betekent met een d te schrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me wel wat :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hou is op met betekent met een d te schrijven.

Dat was ik niet, heb alleen even een stukje tekst van phoenix gequote xd

@Khadber; Ik weet ook niet hoe het precies gaat allemaal heb alleen even dit topic geopend om te kijken of er animo voor is, maar volgens mij zou er een locatie gekozen aan de hand van het aantal geïnteresseerden van deze poll. (Moet er natuurlijk rekening gehouden worden met Hardtraxxers die (een) bekende(n) meenemen omdat ze anders alleen moeten reizen/niemand kennen).

Omdat niet iedereen in het DJ forum kijkt, wat vinden jullie van mijn idee om een contest te houden die de line-up bepaalt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 10:00 
 
Hardtraxx Elite

Lijkt me wel leuk joa, als het op een goeie locatie is en de prijs kwaliteit verhouding gunstig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me prima. Lijkt me ook leuk om dan ff een uurtje te draaien, dus laat maar komen met die contest ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Lijkt me wel leuk joa, als het op een goeie locatie is en de prijs kwaliteit verhouding gunstig is.

Zo centraal mogelijk zodat het voor iedereen te doen is. Dus omgeving Utrecht ergens (phoenix had dus al gekeken naar iets in De Bilt - bij Utrecht). Guus zei dat ie ook wel interesse had en Arno wellicht ook dus kunnen vast wel iets fixen met reizen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik stem voor Tilburg Allstars live!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 10:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Even uit t andere topic:

Ik wil trouwens best plaatsnemen in een jury, maar wil ook graag zelf draaien. Als jullie geen bezwaar hebben dat ik mezelf er ook tussen zet, dan wil ik t best doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 11:14 
 
Hardtraxx Elite

Anders wil ik ook wel in de jury als dr nog behoefte is aan juryleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kunnen we café D'Ouwe haven te waspik niet huren? Best een leuke tent :corn:
http://www.ouwehaven.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 11:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De splinter in venlo 150 kunnen erin kost niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
De splinter in venlo 150 kunnen erin kost niks


Beetje onrespectloos tegenover de leden uit het noorden. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Ik wil trouwens best plaatsnemen in een jury, maar wil ook graag zelf draaien. Als jullie geen bezwaar hebben dat ik mezelf er ook tussen zet, dan wil ik t best doen :P

Daar ben ik het niet mee eens, sorry :P Een jury die zelf niet op het feest kan/wil draaien is namelijk niet zo moeilijk bij elkaar te krijgen denk ik.

En @ Hessel, denk dat centraal in Nederland toch het fijnste is voor iedereen

jordifcg schreef:
onrespectloos

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens, anders kan je vergeten dat ik erbij ben. Gewoon zo centraal mogelijk. Nee zenda, ik ga wel jureren, ik hoef toch niet te draaien :lol:

Maar, denk dat er wel erg veel willen draaien dus het is misschien beter om een vs. elke set te doen, zodat zoveel mogelijk an de bak kunnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik ook wel voor, een niet voorbereide battle tussen mensen met aardig dezelfde stijl, komen ook andere elementen als improvisatievermogen naar voren. Wil ik ook wel jureren, draai toch niet met CDs :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hou eens op met betekent met een d te schrijven.


Dank u :$ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 12:57 
 

zolang er maar frenchcore is
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 12:57 
 
Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:
Ben ik ook wel voor, een niet voorbereide battle tussen mensen met aardig dezelfde stijl, komen ook andere elementen als improvisatievermogen naar voren. Wil ik ook wel jureren, draai toch niet met CDs :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het liefst iets in de buurt van een treinstation, en als het kan een plaats die op het Nachtnet zit aangesloten. (Nachtnet niet nodig wanneer het tot 07:00 duurt)

En DJ'en lijkt mij ook wel interresant, denk dat er een soort van contest gehouden moet worden inderdaad, met een objectieve jury.
1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten