Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 21:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

HardFest staat garant voor keihard knallen op Koningsdag! Met een dikke lichtshow. de grootste artiesten uit de scene, en het beste hardstyle publiek, is dit dé plek waar je wil zijn!

Prijzen
Early Bird: €12,50 exclusief fee
Regular: €19,50 exclusief fee

START VOORVERKOOP
De voorverkoop van de earlybird tickets start op woensdag 15 januari om 19:00 uur op http://www.hardfest.nl

Leeftijd
De minimumleeftijd is 18 jaar

Line up
HARDFEST MAIN
Frontliner
Coone
Noisecontrollers
D-Block & S-Te-Fan
Adaro
Radical Redemption
Bass Modulators
Atmozfears
Audiotricz
Dymonic
Hosted by MC Villain

HARDFEST RAW
Frequencerz
Alpha²
Evil Activities
Tha Playah
Digital Punk
Titan
Jack of Sound
Tartaros
Exit Mind
Goatbusters
Fanatics
Hosted by MC Nolz
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 21:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echt geweldig om hier te staan als Fanatics, nu al zin in!!!
Rest van de line-up ziet er ook top uit, helemaal voor deze prijs!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 21:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

€12,50 en dan zo'n line-up, ziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 01:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thuiswedstrijd en een stuk leukere line-up dan vorig jaar. Komt wel goed denk ik hehe`
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 11:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zekerheidje! Helemaal voor zo'n prijs! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mogelijkheid, eerst m'n zus en zwagert maar zien over te halen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 15:08 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Niet echt onder de indruk van deze line-up. Vorig jaar 5 uur voor het einde al naar huis gegaan. Maar ja dat was eigen schuld dikke bult, omdat ik wist wat de line-up was. Ik had er alleen op gerekend dat de alcohol de pijn zou verzachten, maar er zit nog meer alcohol in een kersen bonbon dan in 10 glazen festivalbier daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 15:18 
 

Lyst schreef:
Niet echt onder de indruk van deze line-up. Vorig jaar 5 uur voor het einde al naar huis gegaan. Maar ja dat was eigen schuld dikke bult, omdat ik wist wat de line-up was. Ik had er alleen op gerekend dat de alcohol de pijn zou verzachten, maar er zit nog meer alcohol in een kersen bonbon dan in 10 glazen festivalbier daar.

Jij moet echt vreselijk depressief door het leven gaan? Pijn hebben omdat een line up niet goed genoeg is... Waar is die zielige smiley nu ook al weer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 15:23 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Symbolische pijn. En niet goed genoeg is een understatement. Ik bezoek eigenlijk nog liever een opera. Maar zoals ik al aangaf het was mijn eigen schuld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Niet echt onder de indruk van deze line-up. Vorig jaar 5 uur voor het einde al naar huis gegaan. Maar ja dat was eigen schuld dikke bult, omdat ik wist wat de line-up was. Ik had er alleen op gerekend dat de alcohol de pijn zou verzachten, maar er zit nog meer alcohol in een kersen bonbon dan in 10 glazen festivalbier daar.

Het is Koningsdag (kutwoord), dan stel ik mijn verwachtingspatroon wel bij :P en speciaal voor jou heb je Exit Mind als bonus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 15:55 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Er zijn zat leukere dingen te doen op Koningsdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vette line up en voor die prijs :)
absolutely fresh word als maar groter en groter
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 16:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Lyst schreef:
Niet echt onder de indruk van deze line-up. Vorig jaar 5 uur voor het einde al naar huis gegaan. Maar ja dat was eigen schuld dikke bult, omdat ik wist wat de line-up was. Ik had er alleen op gerekend dat de alcohol de pijn zou verzachten, maar er zit nog meer alcohol in een kersen bonbon dan in 10 glazen festivalbier daar.

Jij moet echt vreselijk depressief door het leven gaan? Pijn hebben omdat een line up niet goed genoeg is... Waar is die zielige smiley nu ook al weer?


Ik hou niet van dubstep, als ik naar een Dubstepfeest ga waar noisia nog sta met de verwachting het zal wel goed wezen omdat het noisia is ben ik dan ook depressief? Betekend gewoon dat ik een bloedhekel aan dubstep heeft net als Lyst aan die muziek, wat dan ook gewoon zijn eigen schuld is wat hij zegt.

Wat een domme reactie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 16:32 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Er zijn zat leukere dingen te doen op Koningsdag.

Ligt eraan waar je vriendengroep heen gaat :P

Protoss schreef:
absolutely fresh word als maar groter en groter

Klopt zeker, ze zijn goed bezig daar! We hadden in de omgeving ook wel wat nodig hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo te zien denk ik dat TC weer een stage mag hosten van MBFH. Ik blijf iig dromen.

(Beat The Bridge)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 18:00 
 

Broken Balance schreef:
Spablauw schreef:
Lyst schreef:
Niet echt onder de indruk van deze line-up. Vorig jaar 5 uur voor het einde al naar huis gegaan. Maar ja dat was eigen schuld dikke bult, omdat ik wist wat de line-up was. Ik had er alleen op gerekend dat de alcohol de pijn zou verzachten, maar er zit nog meer alcohol in een kersen bonbon dan in 10 glazen festivalbier daar.

Jij moet echt vreselijk depressief door het leven gaan? Pijn hebben omdat een line up niet goed genoeg is... Waar is die zielige smiley nu ook al weer?


Ik hou niet van dubstep, als ik naar een Dubstepfeest ga waar noisia nog sta met de verwachting het zal wel goed wezen omdat het noisia is ben ik dan ook depressief? Betekend gewoon dat ik een bloedhekel aan dubstep heeft net als Lyst aan die muziek, wat dan ook gewoon zijn eigen schuld is wat hij zegt.

Wat een domme reactie :lol:

Ik een bloedhekel aan dupstep heeft? Ik en heeft? Wat zijn wij met het droeloe verhaaltje van Lyst? Is het hier dan een psychiatrie om elkaar er weer bovenop te helpen? Lyst breekt gewoon te graag af, maar snapt niet dat mensen zo vaak een onnodig slecht beeld over een feest gaan krijgen. Niet enkel gebaseerd op Lyst zijn bevindingen natuurlijk, maar het draagt er toe bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zit je hoog, of niet? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 18:15 
 

Steffnov schreef:
Het zit je hoog, of niet? xd

Examenfrustraties vandaag aan het uitwerken op Hardtraxx jwz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 18:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tickets besteld! Ben benieuwd na de goede verhalen over vorig jaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Lyst schreef:
Er zijn zat leukere dingen te doen op Koningsdag.

Ligt eraan waar je vriendengroep heen gaat :P

Protoss schreef:
absolutely fresh word als maar groter en groter

Klopt zeker, ze zijn goed bezig daar! We hadden in de omgeving ook wel wat nodig hoor :P

Klopt ! Ben er ook heel blij mee al die feestjes zo dichtbij :P

Kaartje al binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 16:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig! Balen dat de limiet voor pre-early birds niet 5 is, dan had ik alles in 1 keer kunnen halen... Servicekosten van 2.60 wel een beetje gortig, maar voor 15 euro kun je er nog steeds niks van zeggen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"EARLYBIRD HARDFEST UITVERKOCHT!

In recordtijd zijn alle 4000 earlybird tickets voor HARDFEST uitverkocht!

Waar HARDFEST in 2013 met 5000 bezoekers uitverkocht was gaan we dit jaar dus duidelijk GROTER en HARDER!

Heb je nog geen ticket? Wacht dan niet te lang en ga snel naar de website!"


Het groeit wel heel snel hoor... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien wel aanwezig, geen zin om tussen alle housemeuk in Eindhoven rond te lopen.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten