Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 14:30 
 
Organisator



Citaat:
BML EVENTS PROUDLY PRESENTS. DELUSION - MENTAL ILLNESS!
Op 25 Januari 2014 is het Paard van Troje opnieuw the place to be voor dit succesvolle Hardstyle concept!

Zaterdag 25 Januari 2014
22:00 - 04:45 uur


Adres:
Paard van Troje (Grote Zaal)
Prinsegracht 12
2512 GA Den Haag

Kaartverkoop:
Voorverkoop: €13,- (ex fee)
Deurverkoop: €16,- (ex fee)

Kaarten zijn te koop via Paylogic, Primera en via de website van het Paard van Troje:
http://www.paard.nl/event/3307/DELUSION-MENTAL-ILLNESS

Ergens anders kopen is vragen om problemen.

Timetable
22:00 – 23:15: Authentic
23:15 – 00:30: DJ Trilok vs. Marlicious
00:30 – 01:30: Vantage Point vs. D-Mind
01:30 – 02:30: E-Force
02:30 – 03:30: Spectre vs. DJ Nazale
03:30 – 04:45: Deetox vs. Degos & Re-Done
Hosted by: MC D-Lyric

Delusion website: http://www.bmlevents.com/delusion/



Event page: https://www.facebook.com/events/564698486900894/

----------------------------------------------------------------------------------------
BLIK OP DELUSION (PART II)

Welkom bij het tweede deel van BLIK OP DELUSION. In het eerste deel maakten we kennis met Delusionisten DJ Nazale, Spectre en Authentic. Deze keer ging BML Events langs bij DJ Trilok en Marlicious in Den Helder. Hoe leven zij toe naar Delusion?!

Even voorstellen...
DJ Trilok: Mijn echte naam is Tommy en kom uit Den Helder. Ik draai nu ongeveer 17 jaar waarvan 10 professioneel. Dit heb ik 8 van de 10 jaar gedaan samen met mijn goede vriend Chiren onder de aliassen Trilok & Chiren en DHHD. Samen met Luna zijn we onder andere verantwoordelijk voor de eerste release op Q-Dance Records en andere tracks zoals RUSH-Funky Shit- DHHD The Anthem en nog een paar releases.
Marlicious: 25 jaar, begonnen op mijn 15de onder de naam Marlice met vooral de hardere stijlen (hardcore, oldschool, early rave en house). Later ben ik mij meer gaan focussen op house/electro en freestyle, waar ik nog steeds druk mee bezig ben. Freestyle heeft zich sterk ontwikkeld en ik pas daar mooi tussen vanwege mijn liefde voor de verschillende stromingen in de muziek.

Jullie zullen op Delusion een Freestyle set draaien. Wat is jullie ervaring met deze stroming?
DJ Trilok: Zelf vind ik dit erg vet omdat je lekker kan en mag doen wat je wilt... Oude tracks worden in een nieuw jasje gestopt en als je een originele 'gouwe ouwe" erin knalt dan staat niemand raar te kijken want het is toch een freestyle set!
Marlicious: Ik ben er dol op. Het trekt een heel breed publiek aan door de vele soorten muziekstijlen en andere invloeden die ik ook verwerk in mijn sets. Mijn favoriete optredens waren de Pussylounge boekingen uit 2012, met Decibel in het bijzonder. Krijg vaak de vraag ‘een Pussylounge setje’ elders te draaien, alles kan en alles mag.. helemaal mijn ding!

Hoe leven jullie toe naar Delusion 2 als artiesten? Zit er een stevige voorbereiding aan verbonden of laat je het ‘moment suprême’ bepalen?
DJ Trilok: We gaan het publiek wel verrassen met een paar nieuwe bootlegs en spreken wel af welke richting we ongeveer opgaan maarja... Het blijft freestyle dus niet teveel afspreken !
Marlicious: Ik denk dat Tommy en ik beide genoeg ervaring hebben om op elkaar in te spelen deze avond. Vooraf nog wat edits/bootlegs knutselen en gaaaaaaaan.

Hebben jullie een bijgeloof voordat jullie optreden?
Marlicious: Ik lust graag een glaasje Moet & Chandon van te voren…telt die ook? Wat zeg jij Tommy?
DJ Trilok: Eeeeeuuhh, ik zet meestal de plaat uit van de vorige dj voor het optreden.....

Wat verwachten jullie van Delusion in het Paard van Troje?
DJ Trilok: Dik feest op een dikke locatie met sowieso een top line- up!
Marlicious: Ik verwacht dat het druk en zweterig wordt; een grote dolle boel!
#pantsdown #topsoff #crazynesssss
----------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als joost en sander weer draaien kom ik denk ik wel een kijkje nemen. Zie t wel tegen die tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 14:20 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig! @ tobias; ik sta er niet (helaas) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 15:22 
 
Organisator

Delusion ‘Mental Illness’: DJ Contest

Op 25 januari 2014 zal de tweede editie van het feest Delusion plaatsvinden. Het Paard van Troje zal opnieuw het decor zijn van dit nieuwe concept. Den Haag zal voor de tweede keer te maken krijgen met snerpende screeches, kneiterharde kicks en DJ/Acts die het vak verstaan.

De Line-Up voor dit nieuwe avontuur is compleet maar we missen nog een DJ/Act die vijf kwartier vol kan draaien en het feest zo fijntjes mogelijk kan gaan openen. Jij kan dit zijn.......

Dit is wat je moet doen:
* Maak een Hardstyle set van tussen de 28 – 32 minuten
* Stijl: Early, Mainstream en Raw (Hardstyle). Experimenteren ‘mag’.
* Stuur je set incl downloadlink en tracklist naar [email protected]
* Wees creatief, ‘anders’ dan de anderen en let goed op de opbouw.

De sets worden met een oor van kennis beluisterd en de beste 5 sets zullen doorgaan naar een stemronde, waarover later meer informatie. (Let op; niet alleen stemmen bepalen de eindwinnaar. Het oordeel van een later bekend te maken jury zal het zwaarste wegen.)

De deadline voor het inzenden van je Hardstyle demo is ruim en ligt op 31 Oktober 2013; 18:00 uur.

Voor vragen; stuur een privé bericht naar onze facebookpagina of mail naar [email protected]

Heel veel succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 16:16 
 
Hardtraxx Elite

Meedoen aan de Dj Contest lijkt me erg leuk! Anders zeker weten aanwezig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 21:43 
 
Organisator

Update!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 21:45 
 

Leuke line-up, hier zeker een kijkje nemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 21:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aanwezig, goed bezig Spectre/Nazale!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 18:03 
 

Ik kan wel met een redelijke zekerheid zeggen dat dit echt een bazeneditie wordt. We gaan echt de pan uit knallen hier! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop dat jullie nu wat later staan. Was echt een bazenset vorige keer. Wat een gave line up maar wat een ontiegelijk lelijke flyer dit kan echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 11:56 
 
Hardtraxx Veteran

Ga ervoor zorge dat ik dit keer kan :loving: vorige keer door kutdinge gemist nu sowieso niet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

marlicious is bijna reden genoeg om al te gaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 18:54 
 
Organisator

DJ Contest
De eerste demo's druppelen binnen en er zitten al heel wat interessante inzendingen bij. Tot 31 oktober kan je jouw demo nog opsturen en wie weet sta jij op 25 januari 2014 dan te draaien in het befaamde Paard van Troje. In de eerste week van november worden de beste vijf inzendingen bekend gemaakt. Deze beste vijf demo's worden beluisterd door een jury die uit de volgende personen bestaat:

* De volledige BML Events crew
* Tommy Calderon (DJ Trilok)
* Donny Kardienaal (50% Vantage Point)
* Kevin Sonneveld (High Definition)
* Job van der Linden (DJ Nazale)
* Valentijn Smulders (Spectre -- Winnaar Delusion 1 Contest)

Het juryoordeel weegt mee voor 70% van de eindbeoordeling.
De overige 30% wordt verdeeld d.m.v. een stemronde.

Over de einduitslag kan niet gecorrespondeerd worden.

Meer info over de contest in de beginpost. Succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 19:18 
 
Hardtraxx Veteran

Zieke lineup! Gaat weer heel vet worden. :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 00:06 
 
Organisator

D-MIND & VANTAGE POINT MAKEN ANTHEM DELUSION

De kogel is door de kerk: D-Mind en Vantage Point zijn met BML Events overeengekomen dat zij de eerste Delusion anthem zullen maken. Dit betekent dat de organisatie D-Mind heeft toegevoegd aan de line-up voor het feest Delusion wat op 25 januari 2014 plaats gaat vinden.

Het anthem gaat ‘Mental Illness’ heten en zal voor de raw-liefhebbers onder jullie vaak op repeat gaan. Binnenkort meer info!

Voor nu: D-Mind, welkom op Delusion!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 20:02 
 
Organisator

Update!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De kaartverkoop zal beginnen op 25 oktober. De eerste week zit er een korting van €5,- op de kaarten.
Via http://www.paard.nl bestel je dan jouw Delusion kaartje voor maar €8,-.

Early-Bird: €8,- (ex fee) (25-10-13 t/m 01-11-13)
Early-Bird is alleen verkrijgbaar via http://www.paard.nl

Voorverkoop: €13,- (ex fee) (vanaf 02-11-13)
Deurverkoop: €16,- (ex fee)

Voorverkoop kaarten zijn aan te schaffen via Paylogic, Primera winkels en http://www.paard.nl

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Reminder voor de DJ's onder jullie. Je hebt nog 3 weken de tijd jouw demo in te leveren voor de DJ Contest.
Meer info vindt je in de beginpost! Veel succes!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.hardtraxx.nl/nieuws/hardstyl ... -haag.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 12:54 
 
Organisator

DE KAARTVERKOOP VOOR DELUSION (25-01-14) IS BEGONNEN.

Pak de komende week je voordeel uit de Early Bird actie die geldig is t/m vrijdag 1 november. Early Bird ticket kost €8,- (excl. servicekosten) en is te bestellen via onderstaande link.

De Early Bird actie is alleen geldig via Paard.nl. Kaarten via Paylogic en Primera gaan vanaf 1 november in de verkoop.

http://www.paard.nl/event/3307/DELUSION-MENTAL-ILLNESS
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 22:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

En demo is verzonden! Benieuwd hoe ver ik kom, vorige editie was echt heel dik! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 21:20 
 
Organisator

JE HEBT NOG TOT MORGENAVOND 18:00 OM JE DEMO IN TE STUREN!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 21:30 
 
Hardtraxxer

waarschijnlijk wel aanwezig, dikke lineup! :thumbup:
Ben wel benieuwd of het anthem nice gaat worden.

stuur ff een previewtje als je die al hebt donny
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 21:32 
 
Hardtraxx Elite

Demo vanmiddag op gestuurd ben benieuwd maar sowieso aanwezig! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 08:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb dan helaas al wat, als dat niet doorgaat kom ik wel effe buurten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 10:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Verzonden! Ben benieuwd wie er allemaal door zijn. :) Wanneer worden de 5 finalisten eigenlijk bekend gemaakt?

Vrijdag of zaterdag wel ergens zei Arnold tegen mij, dus ben benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 19:07 
 
Organisator

DE DEADLINE VOOR HET INSTUREN VAN EEN DEMO VOOR DE DJ CONTEST VAN DELUSION IS VERSTREKEN.

Morgenmiddag om klokslag 15:00 uur worden de vijf finalisten bekend gemaakt. Meer informatie dus morgen. Dan worden ook de eerste gastenlijstplaatsen weggegeven!

Deelnemers; bedankt voor jullie inzendingen en tot morgen!
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten