Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 03:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op 15 juni 2014 organiseerde Hardtraxx en BML Events het feest 'Delusion' in het Paard van Troje te Den Haag. Met als thema 'The Hardstyle Community' werd dit een succesverhaal tussen jullie geliefde nr.1 Harddance website en een evenementenorganisatie.

Het werd een bewogen avond; 2 zalen, veel plek voor talent, geluid om van te smullen en kneiterharde energieke sets. We hadden zelfs een primeur; Noisecontrollers en B-Front draaiden voor het eerst in hun leven samen een set. We hadden niet verwacht dat heel Hardtraxx zou komen, en dat gebeurde ook niet, verre van zelfs, veel 'die-hards' waren er, maar het kan natuurlijk altijd beter. Genoeg om over te praten na afloop.

In de tussentijd is BML Events voor mij persoonlijk een gesloten boek geworden. Ik ben tegenwoordig werkzaam als tekstschrijver en Artist Agent voor Elusive Productions. Omdat ik naast Elusive ook nog voor het ANP werk en ik de laatste maanden alleen nog maar bezig ben met artiesten en teksten is een evenement organiseren wat verder bij mij vandaan gaan staan. Maar ik mis het wel erg.....

Vandaar, deze vraag: Is er animo om Hardtraxx voor de 2de keer naar onze regeringsstad te halen?

Het lijkt mij een uitdaging om een team samen te stellen (die-hards van Hardtraxx) en daarmee, onder de naam van Elusive Productions, een gaaf concept neer te zetten. Maar nogmaals; de animo moet er echt zijn en een plan die ik samen met het team zal maken moet zo sterk zijn dat wij het financieel kunnen goedkeuren, want zoals jullie allen weten is het een lastige tijd!

Denk mee, en doe dit zinnig! Waarschijnlijk willen er veel van jullie in het organisatieteam, geef dit wel duidelijk aan, en waarom! Je kan mij ook een persoonlijk bericht sturen of even mailen: [email protected]. (Gelieve geen mails sturen om jezelf te promoten als artiest voor het feest, deze mails zullen niet behandeld worden.)

Ik zal, uitgaande van de reacties hieronder bepalen of ik er echt moeite in ga stoppen. Ik weet dat er ergens een topic is waar een eventueel samenkomen van Hardtraxx bespreekbaar is gemaakt, maar ik zou het graag wat concreter maken en onder een vergrootglas. Laten we dit dan proberen, en komen we er niet uit, helaas, niet geschoten is altijd mis.

Belangrijk om te weten voordat je reageert:
* Locatie zal niet aangepast worden. Dit is dus het Paard van Troje te Den Haag. (1500 bez. 2 zalen)
* Alle rechten zijn (voorlopig) in handen van Elusive Productions.
* Reageren kan tot 30 april 23:59 uur.
* Aanknopingspunten voor je reactie: Zou je überhaupt voor een feest naar Den Haag afreizen? Zo ja, denk direct mee over de invulling van de avond. Hierin zal ik je vrijlaten om je erover te laten zeggen wat je zelf wilt. Hoe meer en hoe beter je argumenten, hoe meer wij mee kunnen nemen!

Trailer 1ste editie (15-06-14): https://www.youtube.com/watch?v=Rud2NJ92Boc
(Line-up 1ste editie: ♬ B-Front, ♬ Noisecontrollers, ♬ Prankster, ♬ High Definition & Hard Society, ♬ Spectre & DJ Nazale, ♬ DJ Delt-A, ♬ Eluzive & Diffused, ♬ MC Livid, ♬ P-Stylez, ♬ Unnatural Source, ♬ The Shade, ♬ The Znayzer, ♬ DJ BlackBass & Eddicted, ♬ Maxtreme & Dark Resistance)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 10:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Ik heb de nieuwe eigenaar van Hardtraxx nog niet gesproken


:oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 12:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vond het idee erg vet, maar de uitvoering minder de vorige keer. Eigenlijk werd de Hardtraxx community alleen betrokken bij het stemmen tijdens de contest en zelfs dat was niet exclusief voor leden. Daarnaast stonden er een hoop namen die, zonder af te doen aan hun kwaliteiten als DJ of iets in die richting, niet of nauwelijks banden hebben met de Hardtraxx community (zoals een Blackbass & Eddicted, Maxtreme & Dark Resistance, High Definition & Hard Society). Zie jij ook de mogelijkheden om in ieder geval de line-up deels door de community te laten bepalen? Kijk bijvoorbeeld naar bijvoorbeeld een top 5 van leden die uit een poll hier op het forum komen. Ik wil verder wel meedenken, zou er heel graag ook draaien natuurlijk, maar ik durf nog geen toezeggingen te doen in hoeverre ik mee kan helpen in de organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Ik vond het idee erg vet, maar de uitvoering minder de vorige keer. Eigenlijk werd de Hardtraxx community alleen betrokken bij het stemmen tijdens de contest en zelfs dat was niet exclusief voor leden. Daarnaast stonden er een hoop namen die, zonder af te doen aan hun kwaliteiten als DJ of iets in die richting, niet of nauwelijks banden hebben met de Hardtraxx community (zoals een Blackbass & Eddicted, Maxtreme & Dark Resistance, High Definition & Hard Society). Zie jij ook de mogelijkheden om in ieder geval de line-up deels door de community te laten bepalen? Kijk bijvoorbeeld naar bijvoorbeeld een top 5 van leden die uit een poll hier op het forum komen. Ik wil verder wel meedenken, zou er heel graag ook draaien natuurlijk, maar ik durf nog geen toezeggingen te doen in hoeverre ik mee kan helpen in de organisatie.


Bedankt voor je reactie. Er stond geen enkele naam op het feest zonder sterke reden, en dan heb ik het nog niet eens over Noisecontrollers en B-Front, die hier op Hardtraxx bij de populairste artiesten behoren. Ook bij het invullen van de headliners hebben we met een Hardtraxx mind gekozen.

Daarnaast zijn de volgende namen actief, zo nu en dan ook naast, maar bovenal in de liveset sectie op HT: Spectre & Nazale, Delt-A, Eluzive & Diffused, P-Stylez, Unnatural Source, The Shade en The Znayzer. Ik praat nu dus al over 10 acts die betrekking hebben op Hardtraxx. De hardcore acts zijn een aanvulling hierop geweest en ook de MC (Livid) wordt hier erg gewaardeerd.

De top 5 artiesten kiezen via een poll is lastig, omdat het nooit volledig betrouwbaar is, maar ik snap je gedachtegang en zal dit zeker meenemen; tenminste, veel animo is er nog niet....
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 16:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mooi.

Allereerst, nieuwe eigenaar? Ben je in mijn 1 april grap getrapt of is er echt een nieuwe eigenaar? Locatie is wmb prima, geluid is top en de zaal is groot zat. Een van de lekkerste locaties in Nederland. Misschien met vervoer wat lastiger maar er rijdt wel de hele nacht een trein vanaf HS.

Ik vind dat HT hierin zelf ook actief mee moet doen. Open een subforum voor de organisatie. Betrek wat actieve figuren hier in het proces. Pak het volwassen aan.

Oh en verplaats dit naar algemeen. Het is nog niet rond toch? Dat wordt veel meer gelezen ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 16:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oh en een naam die mij te binnen schiet en niet direct de jackpot kost; Alphaverb. Erg geliefd hier etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 16:24 
 
Hardtraxxer

Misschien een idee aangezien ze twee zalen hebben, een 'tijdmachine' achtig idee en daar dan een headliner (Alphaverb, J&W) en de andere area een mainstream/raw line-up. Met ook 1 of 2 headliners net als vorig jaar.

Voor beide area's zou er dan een contest gehouden worden, die dan betrekking zou kunnen hebben op hardtraxx leden (bij voorkeur alleen leden met meer als 100 berichten bijv.) Om de mensen die zich inschrijven via hardtraxx om mee te doen aan de contest te kunnen weren.

Daarnaast zou ik wel een redelijk grote reclame actie opzetten om ook mensen van buiten hardtraxx aan te trekken omdat anders de zalen niet gevuld zullen worden en de kosten er niet uit worden gehaald. (Weet niet hoe dit de vorige keer was.)

Waarschijnlijk zelf niet aanwezig omdat ik 17 ben. Maar wellicht zijn dit wat leuke ideeën? Succes voorderest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien wil ik wel naar een 2e editie komen, ging vorig jaar niet door omdat ik geloof ik iets anders had, maar een voorwaarde is dan wel dat er in beide zalen verschillende muziekstijlen worden gedraaid, bijvoorbeeld in 1 zaal hedendaagse hardstyle/hardcore en in de 2e zaal subground/early/classic hardstyle o.i.d.

Wat betreft line-up is inderdaad misschien een dj contest leuk om te doen, aangevuld met 1 of 2 headliners, en inderdaad een paar 'residents'/zeer gewaardeerde dj's van het forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 18:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zelf zou niet afreizen naar DenHaag voor een feest speciaal voor Hardtraxx, maar ik ben ook maar een nieuweling hier.
Ik denk dat het concept veel mensen moet pakken, de datum goed moet zijn (ivm geld en andere feesten), de line-up goed moet zijn en er een klein beetje show wel verwacht word.

Denk wel dat het een prima feest zal zijn en ik kijk vanaf de zijlijn toe. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Mooi.

Allereerst, nieuwe eigenaar? Ben je in mijn 1 april grap getrapt of is er echt een nieuwe eigenaar? Locatie is wmb prima, geluid is top en de zaal is groot zat. Een van de lekkerste locaties in Nederland. Misschien met vervoer wat lastiger maar er rijdt wel de hele nacht een trein vanaf HS.

Ik vind dat HT hierin zelf ook actief mee moet doen. Open een subforum voor de organisatie. Betrek wat actieve figuren hier in het proces. Pak het volwassen aan.

Oh en verplaats dit naar algemeen. Het is nog niet rond toch? Dat wordt veel meer gelezen ook.


Ik hoorde dat Hardtraxx een nieuwe eigenaar had, haha, weet de datum niet meer wanneer ik het hoorde, niks gelezen, maar als het een 1-april grap was... :lol:

Bedankt voor de input iedereen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 18:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik voel niet zoveel voor een contest. Is al zo vaak gebleken dat dat niet de optimale manier is om acts te regelen. Ik zou het livesets gedeelte hier op HT gewoon zien als 'contest'. Acts hebben/hadden de gelegenheid om zichzelf in de kijker te spelen over een langere tijd. Waarom daar nu ineens een momentopname, met een (uiteraard) geheel objectieve jury.. , van maken? Ik zou zeggen verzin een manier waarop die acts die hier al een tijd lang rondzwerven aangesproken kunnen worden.

Zat bijvoorbeeld van de week dat setje van Ramirez te luisteren. Nog nooit ergens in een lineup zien staan, maar het is echt zeer degelijk mixwerk. Stel dat hij dat frequenter doet; waarom dan niet gewoon boeken?

Oh en verzin een manier waarop je de achterban van verschillende acts ook aan kunt spreken. In het Paard zit je trouwens hoe dan ook met die sluitingstijd van 0445 of 0500 toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik voel niet zoveel voor een contest. Is al zo vaak gebleken dat dat niet de optimale manier is om acts te regelen. Ik zou het livesets gedeelte hier op HT gewoon zien als 'contest'. Acts hebben/hadden de gelegenheid om zichzelf in de kijker te spelen over een langere tijd. Waarom daar nu ineens een momentopname, met een (uiteraard) geheel objectieve jury.. , van maken? Ik zou zeggen verzin een manier waarop die acts die hier al een tijd lang rondzwerven aangesproken kunnen worden.

Op zich heb je een heel goed punt... maar dat zou betekenen dat ik niet in aanmerking kom om een lekker early-getint setje te draaien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 18:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoezo? Begin met setjes posten. Godverdomme wat leven in die Livesets sectie pompen ipv al die eindeloze aan elkaar gelulde podcasts. Ramirez werk willen we zien, en S&N maar goed volgens mij liggen die dagelijks naar elkaar te kijken in een sauna ergens ofzo tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie zijn S&N?

En morgen komt Zenda toevallig naar mij toe. Doen we mss wel iets met muziek ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 19:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Valse Tilburgse Zusters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 19:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mogen de enige echte Hardstyle Bitches ook komen? Of ben ik nu een slowpoke actie aan het houden? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ohja, Spectre en Nazale ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 21:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch wel jammer dat het weer in het Paard is, slechte ervaringen mee gehad. Mag ik vragen waarom de locatie niet veranderd kan worden? Condor City is bijvoorbeeld ook een leuke plek in Den Haag voor dit soort feesten, heb je ook leuke meet plekken in die zandbak daar.
Verder lijkt het mij ook een stuk leuker om wat meer HT mensen in de line-up te betrekken, ziet er leuk uit en past beter bij het concept
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 22:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat vond jij ook weer niet goed aan het Paard?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 22:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het volk, ik was er toen met de editie van januari 2014, wat een takke volk.
Geluid was wel een dikke vette prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 22:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zou hier eventueel wel heen willen, lijkt me leuk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 22:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Het volk, ik was er toen met de editie van januari 2014, wat een takke volk.
Geluid was wel een dikke vette prima.

Waar heb je precies last van gehad dan? Er loopt vaak wat jonger grut die nog niet zo 'beladen' zijn als anderen, maar om dat nou echt vervelend te vinden. Als je met een groepje bent heb je daar toch niet veel last van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 22:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gare mafkezen die helemaal vdk zijn en je allemaal troep aan willen smeren zeggen dat je alleen maar ff mee hoeft te lopen naar het steegje om de hoek, zakkenroller betrapt en de wc bitch die een bitch was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 00:25 
 
Hardtraxx Elite

Lijkt me wel dik dit, jammer dat Den Haag zo ver weg is :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 09:07 
 
Hardtraxxer

Lineup suggestie: warface, Thyron en Hardstyle Bitches. MC Dv8 als host.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten