Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben wel nen belg :D
Kijk is bij hardtraxx leden, sta daar bij de bovenste fotos
Heb ik met u gepraat dan wesley :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
Heb ik met u gepraat dan wesley :P?

Geen idee ik weet wel dat ik ver voor aan paar gesprekjes had gehad met belgen met een fusion shirt aan, daar zou jij er 1 van kunnen zijn dus. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie weet :D haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 18:45 
 
Hardtraxx Newbie

Kwam binnen rond half 9, gelijk naar de hardstyle gegaan en Unloaders meegepikt, draaiden relatief goed, Cosmic Destination 2011 maar toch maar bonnetjes gaan kopen en toertje doen.

Dan net op tijd terug voor Anagenetic, die nóg harder draaide dan vorig jaar, zo denk ik maar aan klappers zoals Bionicle, Straight to da beat, Back Again, Pounding Senses (waarvan ze de break afkapte? :huh:) Magic, Thugs remix, zeker geslaagd maar mag in 't vervolg niet zo vroeg staan!

The Pitcher was ook zeker goed te doen, standaard setje maar alleen jammer van kingdom.
Frontliner was ook weer standaard goed, alle hitjes en dan uiteindelijk spacer met die over the rainbow hc

Coone draaide nog Crossin' Over, tijdens Showtek was het even pauze in de main zaal waar de early jump lekker doorknalde.

Headhunterz & Psyko Punkz was 3x niets.

Scope DJ was de bomb! zeker beter dan verwacht, Lockdown remix, Rock Hypnotic Again, Talk iz the early hardstyle tribute, en op het laatste Forever Lost :loving: maar what the hell weinig volk dat er plots was, het leek wel 8uur, we zijn dan uiteindelijk meer naar voren geschoven.

Deepack viel ook goed in de smaak, heel erg gevariëerd, CODE knalt zeker beter op grote boxen! Son of Torture, Gangsters don't dance :loving:

Zatox draaide zijn standaard lijst die hij iets of wat had aangepast door vb Gangster net na de midintro te cutten, en gangsters don't dance te draaien. Verder nog hardbass anthem en BPM track, doen het altijd goed bij mij.

Crypsis live, was goddelijk, heerlijk hoe die man altijd met een verschillende set afkomt. If all fails :loving:

Noisecontrollers :sick: digital age stuff, kwam plots face the enemy voorbij, denk ik eindelijk wat harder, maarnee, nog wat troep, dan D.O.N.K.E.Y. (NC edit) :loving:, Yellow Minute (A² Remix), kwartiertje voor het einde draaiden ze hardcore, Menace II Society :worship: Nuclear Bomb, Fuck the NC :yay: Al bij al toch blij dat ze die hardcore gedraait hadden anders was het zeker slechter dan vorig jaar (Shreek, Crump edit :cry:).

Al bij al nog goed vermaakt, toch had ik al redelijk vroeg pijn aan de voeten :cry:

+ Toch wel redelijk goed geluid als je in het midden van de zaal stond, maar rechts viel volledig de bass weg
+ sommige setjes
- teveel dubbels (behalve dan pounding senses en gangsters don't dance (L))
- sommige setjes :P
- WCs weer betalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 18:48 
 

Anagenetic draait altijd keihard, en staat vaak of als openener of op de 2e plaats... Onbegrijpelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 22:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Anagenetic draait altijd keihard, en staat vaak of als openener of op de 2e plaats... Onbegrijpelijk


Dat heeft alles met bekendheid te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 16:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond het een geslaagd feest :) Meestal erges vooraan te vinden in hardstyle,
andere zalen ook wel eens gekeken natuurlijk maar daar heb ik niet veel gezeten.
Vooral Crypsis zeer lekker :thumbsup: dus al bij al heb me goed geamuseerd daar :cool:

+
Apparte area's
Toffe sfeer
Niet te veel volk, had genoeg plaats

-
Al die flesjes op het einde, kan niet geloven hoeveel keer ik bijna gevallen was :P
Noisecontrollers mochten voor crypsis zijn
Zwak decor
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 17:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
Wie zijn die 2 hardtraxxers waar ik mee ant prate was?
Ik had een pitcher smack tshirt aan :D


Ik had een Hardtraxx shirt aan ;). Samen met Nixxus. Hebben ongeveer heel de avond samen doorgebracht. En inderdaad veel aangesproken geweest. Meestal als ik dan vroeg wie ze waren verstond ik de naam niet. Excuses daardoor maarja :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 17:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

EDIT: Eventjes verder schrijven nu ik tijd heb :P.

Bij Deepack dus: Was een beetje een vage set want na een half uur riep Marcel dus vaneuuh: Willen jullie wat hardeeeeeuur. Dus ja, iedereen ja duuh! En dan Bonzai Tribute 3 gehoord en nog wat tracks en op een gegeven moment kwamen hun aanzetten met Just As Easy :'). Ja... Wat kun je daarover zeggen xd.

Dan Zatox zijn wij eventjes naar Isaac en Pavo gaan kijken. En laatste tracks van Zatox meegepakt maar was zoals gewoonlijk weer een Zatox hitparade...

Dan Crypsis Live :love:. Eindelijk zeg! Wat een heerlijke set die eindelijk eens wat door beukte... Normaal kan ik melodien goed warderen... maar deze avond had ik gewoon keiharde kicks nodig. Jammer genoeg was dit maar een half uurtje maar het was lekker. Beste set van de avond voor mij!

Dan Noisecontrollers na een paar Digital Age plaatjes maar naar huis gegaan..

Al bij al een gezellige avond gehad, maar het had anders gemogen. Niet zoveel leuke sets gehoord eigenlijk. Vorig jaar is niet overtroffen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Nrgizer schreef:
Wie zijn die 2 hardtraxxers waar ik mee ant prate was?
Ik had een pitcher smack tshirt aan :D


Ik had een Hardtraxx shirt aan ;). Samen met Nixxus. Hebben ongeveer heel de avond samen doorgebracht. En inderdaad veel aangesproken geweest. Meestal als ik dan vroeg wie ze waren verstond ik de naam niet. Excuses daardoor maarja :P.


haha dan zult gelle het wel zijn :P
Hadden jullie alle 2 HT shirt aan?
Ik had Pitcher Smack tshirt aan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 18:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja allebei, Nixxus is die wat met zn langer haar en korte broek. Ik was die andere :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jullie had ik ook gezien inderdaad! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 19:00 
 
Hardtraxx Newbie

hello my friends ,Bassleader was terrible...
anyone know the title of the first music?new deepack?thx
http://www.youtube.com/watch?v=CXMP4uKm ... ideo_title
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 21:50 
 
Hardtraxx Veteran

totofviking schreef:
hello my friends ,Bassleader was terrible...
anyone know the title of the first music?new deepack?thx
http://www.youtube.com/watch?v=CXMP4uKm ... ideo_title


Zeker een stijve arm??? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 22:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

It's not released yet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Ja allebei, Nixxus is die wat met zn langer haar en korte broek. Ik was die andere :D.


Heb ik u ook is gezien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 10:39 
 
Hardtraxxer

kvonnet toch geslaagd. Lekker gezellig :)
khad ook iemand zien schrijven dat er maar 2 lasers in de Hardstyle stage waren? hmmzz.. dan stond die persoon duidelijk vanvoor en heeft niet naar achteren gekeken ;) want er waren toch wel lasers die vanachter naar voren mikten (op die discoballen).
Decor in jump/tek en Hardcore vond ik inderdaad wel knapper als de andere 2.
Eigenlijk had classics zal ook iets tof. Vond daar het geluid ook heel goed.
Setjes waren in orde al moch Showtek wat vroeger en Hhz vs Psyko Punkz had ik te hoge verwachtingen :( maaaaarr.. heb me toch vermaakt.
Intro's waren coolio
Dus het totaal pakket was zeker in orde.

Lowrenz en zn maatje ook gezien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 16:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een feest, wat een sfeer! :D

Show was idd minder, maar de hardstyle & hardcore setjes hebben dat meer dan goedgemaakt!
mad dog live was echt :bomb:!

Nixxus enkele keren tegengekomen & wesley gezien, maar toen was ik al redelijk van de kaart! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 11:48 
 
Hardtraxx Newbie

junkyard_sam schreef:
Wat een feest, wat een sfeer! :D

Show was idd minder, maar de hardstyle & hardcore setjes hebben dat meer dan goedgemaakt!
mad dog live was echt :bomb:!

Nixxus enkele keren tegengekomen & wesley gezien, maar toen was ik al redelijk van de kaart! xd



De Kaart was idd ver te zoeken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een feest was dit! Geen zin om een verslagje te schrijven, was gewoon op en top sfeer. Geen slechte opmerkingen.

+ WAT EEN LEKKER GELUID IN DE HARDSTYLE ZAAL
+ Zatox, Coone, (wel jammer van het hee-hoo), Crypsis, Deepack, The Pitcher, Unloaders
+ Coone die Lowrenz herkende, haha :D
+ Nog een half uurtje met een lekker wijf bij de drugspreventiestand staan praten

Maar natuurlijk weer zoo duur... 2,90 euro voor bier vind ik wel heel veel.

Ach in ieder geval zeker geslaagd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nixxus schreef:
Nog een half uurtje met een lekker wijf bij de drugspreventiestand staan praten

Waar stond die dan, waarom heb ik die niet gezien. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Aftermovie overteft die van vorig jaar bij lange na niet, maar hij is wel weer erg dik hoor! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 13:01 
 
Hardtraxx Veteran

De eerste minuut, wat een intro! -0_ Verder goede sfeerbeelden en het effect op 4.02 is wel heel dik! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke aftermovie, eerste minuut lijkt wel een trailer van een film, egt vet gedaan, ook die effects erin :love: Genot om naar te zien.

En wat moet die "vliegende" stage vet geweest zijn.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten