Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 22:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zou leuk zijn als die beter uitlegd wat die bedoelt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 17:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Functioneert het zoals Pioneer? Goedzetten met cue-knop en dan overgaan op play button? Dat bedoel ik. Sorry voor de onduidelijkheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij bedoelt hij hotcue's, die zitten op de CDJ1000/2000 en op veel andere CDJ's (van andere merken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 17:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zoals Sidespinnars al zei, dat bedoelde ik,, dus eeuhm kan die dat nu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

the_sequence schreef:
ehh weet nie gebruik de cue nooit:P gebruik gwn van loop A als cue:P

Waarom dat, hoe onhandig is dat....
Dus jij hebt nooit een cue knop nodig :') ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
Helya schreef:
Die Denon kan die ook als je cue knop indrukt direct verder overgaan naar play? dat is eiglijk wat ik zoek

nou als pioneer dat niet kan kan denon dat zeker niet, je kan toch met 1 vinger de cue in drukken en met de ander tegelijken tijd op play drukken?

Heb ook de dn-s 700tjes.
Als ik mijn cue kop ingedrukt hou en vervolgens op play druk en vervolgens mijn cue knop weer loslaat, loopt de plaat gewoon door...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 08:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ja maar k vind die cue kut werken op pioneers & reloops doe k et wel gwn met cue:P maar vind op me denon die knop irritant :x maar heb hem heletijd wel gebruikt en zoveel moeite is et nie om die play in te drukke :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 19:38 
 
Hardtraxxer

nu een week mijn reloop rmx 30 blackfire,

Nu kwam ik erachter dat wanneer ik 2 gelijke cd's heb, zelfde nummers erop. Dat de ene linker cd-speler harder draait dan de rechter dat is ook te horen en te zien op de meter. Wanneer ik de cd's omdraai blijft hetzelfde probleem. Dus Links blijft harder draaien... Is dit een fout of hoe moet ik dat zien?

dan, de crossfader, als ik 2 platen draai over de boxen en ik zet de crossfader naar rechts, moet ik toch de linker horen? en zet ik hem naar links moet ik de rechter horen? alleen gebeurt er dan niks... en dan zitten er onderaan 6 switches, 3 per kant. welke low mid high uitschakelen of harder zetten. Deze werken ook neit altijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 19:40 
 
Hardtraxx Veteran

Bisde schreef:
nu een week mijn reloop rmx 30 blackfire,

Nu kwam ik erachter dat wanneer ik 2 gelijke cd's heb, zelfde nummers erop. Dat de ene linker cd-speler harder draait dan de rechter dat is ook te horen en te zien op de meter. Wanneer ik de cd's omdraai blijft hetzelfde probleem. Dus Links blijft harder draaien... Is dit een fout of hoe moet ik dat zien?

dan, de crossfader, als ik 2 platen draai over de boxen en ik zet de crossfader naar rechts, moet ik toch de linker horen? en zet ik hem naar links moet ik de rechter horen? en dan zitten er onderaan 6 switches, 3 per kant. welke low mid high uitschakelen of harder zetten. Deze werken ook neit altijd?

ja das gewoon een fout volgens mij maar weet niet zeker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bisde schreef:
nu een week mijn reloop rmx 30 blackfire,

Nu kwam ik erachter dat wanneer ik 2 gelijke cd's heb, zelfde nummers erop. Dat de ene linker cd-speler harder draait dan de rechter dat is ook te horen en te zien op de meter. Wanneer ik de cd's omdraai blijft hetzelfde probleem. Dus Links blijft harder draaien... Is dit een fout of hoe moet ik dat zien?

dan, de crossfader, als ik 2 platen draai over de boxen en ik zet de crossfader naar rechts, moet ik toch de linker horen? en zet ik hem naar links moet ik de rechter horen? en dan zitten er onderaan 6 switches, 3 per kant. welke low mid high uitschakelen of harder zetten. Deze werken ook neit altijd?

Ik heb van al die dingen geen last, heb je em verder wel helemaal goed ingesteld staan dan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 19:44 
 
Hardtraxxer

Piaaa schreef:
Bisde schreef:
nu een week mijn reloop rmx 30 blackfire,

Nu kwam ik erachter dat wanneer ik 2 gelijke cd's heb, zelfde nummers erop. Dat de ene linker cd-speler harder draait dan de rechter dat is ook te horen en te zien op de meter. Wanneer ik de cd's omdraai blijft hetzelfde probleem. Dus Links blijft harder draaien... Is dit een fout of hoe moet ik dat zien?

dan, de crossfader, als ik 2 platen draai over de boxen en ik zet de crossfader naar rechts, moet ik toch de linker horen? en zet ik hem naar links moet ik de rechter horen? en dan zitten er onderaan 6 switches, 3 per kant. welke low mid high uitschakelen of harder zetten. Deze werken ook neit altijd?

Ik heb van al die dingen geen last, heb je em verder wel helemaal goed ingesteld staan dan ?


Jaa dat denk ik wel haha, hoe heb jij m ingesteld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 12:31 
 
Artiest

hoe heb je de switches bovenin staan
PHONO of gewoon Line?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 12:58 
 
Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
hoe heb je de switches bovenin staan
PHONO of gewoon Line?


Line..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bisde schreef:
nu een week mijn reloop rmx 30 blackfire,

Nu kwam ik erachter dat wanneer ik 2 gelijke cd's heb, zelfde nummers erop. Dat de ene linker cd-speler harder draait dan de rechter dat is ook te horen en te zien op de meter. Wanneer ik de cd's omdraai blijft hetzelfde probleem. Dus Links blijft harder draaien... Is dit een fout of hoe moet ik dat zien?

Gains wel gelijk ingesteld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 14:20 
 
Hardtraxxer

_dp_ schreef:
Bisde schreef:
nu een week mijn reloop rmx 30 blackfire,

Nu kwam ik erachter dat wanneer ik 2 gelijke cd's heb, zelfde nummers erop. Dat de ene linker cd-speler harder draait dan de rechter dat is ook te horen en te zien op de meter. Wanneer ik de cd's omdraai blijft hetzelfde probleem. Dus Links blijft harder draaien... Is dit een fout of hoe moet ik dat zien?

Gains wel gelijk ingesteld?


Jaa op een kwart allebei, low/mid/high op 0 dan hoor je gewoon duidelijk dat de een harder is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 15:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ook je Curves al uitgeprobeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 15:06 
 
Hardtraxxer

Showey schreef:
ook je Curves al uitgeprobeerd?


hoo, dat moet je even nader uitleggen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 15:38 
 
Hardtraxxer

ik denk dat ik best stom ben geweest haha, ik dacht cd-spelers op kanaal 1en3, handig. maar nu zat ik alles nog is een x door te nemen en staat er bij kanaal 1; phono/line & MIC/line. terwijl op kanaal 2en3; phono/line & Line.

weet niet of dat het probleem was? maar nu cd-spelers op kanaal 2&3 staan en alles werkt nu perfect!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bisde schreef:
ik denk dat ik best stom ben geweest haha, ik dacht cd-spelers op kanaal 1en3, handig. maar nu zat ik alles nog is een x door te nemen en staat er bij kanaal 1; phono/line & MIC/line. terwijl op kanaal 2en3; phono/line & Line.

weet niet of dat het probleem was? maar nu cd-spelers op kanaal 2&3 staan en alles werkt nu perfect!

Die killwitches werken namelijk ook alleen voor kanaal 2 en 3 haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 21:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bisde schreef:
Showey schreef:
ook je Curves al uitgeprobeerd?


hoo, dat moet je even nader uitleggen..

Zitten ronde knopjes op, die kun je indrukken en dan komen ze uit je mixer. Die moetje eens gaan draaien en kijken of het verschil brengt! Voornamelijk de Curve van je crossfader
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Showey schreef:
Bisde schreef:
Showey schreef:
ook je Curves al uitgeprobeerd?


hoo, dat moet je even nader uitleggen..

Zitten ronde knopjes op, die kun je indrukken en dan komen ze uit je mixer. Die moetje eens gaan draaien en kijken of het verschil brengt! Voornamelijk de Curve van je crossfader

Idd, die kun je op Long of cut zetten, ik raad ze aan om ze op Long te zetten omdat dat het makkelijkst werkt, zitten onder de cue knoppen van elk kanaal., naast de reverse knop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vraagje k moet binnekort waarschijnlijk :P op Pioneers draaie en ga der vanuit dat er 2x Pioneer CDJ-1000 mk3 staat nou is mijn vraag lezen die dinge WAV & mp3 cd's?

van cdj-900 weet k dat ze me cd's lezen heb k uitgeprobeert bij sidespinnars:P maar ga der vanuit dat die discotheek hiero geen cdj-900 heeft staan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 11:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MP3 cd's kan het lezen normaal gezien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 11:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Met ondersteuning voor MP3-, CBR- en VBR-bestanden en intelligente functies zoals 2 knoppen om direct mappen te doorzoeken krijgen dj’s snel toegang tot bestanden in de mappen op een cd, ideaal voor intuïtief en snel werken.

Dus WAV wss ook wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 12:03 
 
Hardtraxx Veteran

CDJ1000 MK3 kan MP3 lezen ja, MK1 en MK2 niet. Wav weet ik niet.
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner