Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 17:30 
 
Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:
Volgens mij zijn de enige CD-spelers die hot cue's ondersteunen de CDJ-1000 en CDJ-2000, waarbij je de 1000 nog aan je pc moet koppelen om de hot cue's te laden (ondersteunt namelijk geen USB).

SD cards
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 17:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Of dat ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 13:37 
 
Hardtraxxer

Hey, ik heb eens een vraagje!

Ik weet dat je voor bv traktor rmp2's een cd kunt halen en die in je cd spelers doen
en zo via je mixer je cd spelers als externe midi controllers kunt gebruiken!

Kan dit ook met zo'n cd via cdj 800 mk2's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 22:54 
 
Hardtraxx Addict

Je kunt gewoon time code cd's kopen toch?

http://www.bax-shop.nl/tijdcode-cd-viny ... tails.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 07:29 
 
Hardtraxxer

Ja dat bedoelde ik :D!
Maar wou weten of dat ook werkte op een cdj 800 fzo?
En werken die ook op rmp1's of alleen op die scratch (2's weet ik dat ze werken :p)

Bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 12:06 
 
Hardtraxx Addict

Leesvoer voor je https://www.digitaljockey.it/dij/index. ... 45&lang=en
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 23:47 
 
Hardtraxx Veteran

Hah jongens, ik ben van plan om CD spelers aan te schaffen of wat te hobbien. Nou is mijn vraag, als ik een setje wil opnemen. Hoe zou dit dan moeten? Moet dit via de mixer? Mixer aansluiten op PC ofzo?

Simpele makkelijke vraag. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 23:54 
 
Hardtraxx Addict

Heb je een audiointerface? Je kan een uitgang van de mixer aan de input van een geluidskaart van je PC koppelen, vervolgens kan je dat opnemen met Audacity bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 13:40 
 
Hardtraxx Veteran

Ik neem nog steeds op via de microfoon ingang van mn pc :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 18:55 
 
Hardtraxx Elite

Jongens ik zit met een probleem. Ik heb een midi controller, maar krijg het niet voor elkaar om op het ene kanaal de speakers te laten spelen en op het andere kanaal met mijn headphone te luisteren.

Mijn opstelling is:
Afbeelding

Doe ik iets fout, moet ik misschien een geluidskaart kopen en waar moet ik hem dan tussen zetten. Tussen de pc en midi of de midi en speakers. Alvast bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 20:13 
 
Hardtraxx Addict

Welk programma gebruik je? Traktor, VDJ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 22:15 
 
Hardtraxx Elite

Basss27 schreef:
Welk programma gebruik je? Traktor, VDJ?

Traktor
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 23:28 
 
Hardtraxx Addict

Nieuwste drivers geïnstalleerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 15:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe zien je Output en Input routing eruit in de Traktor opties?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 10:49 
 
Hardtraxx Newbie

Hallo,

Ik ben aan het kijken voor een dj hoofdtelefoon. Heeft iemand hier ervaringen met de V-Moda crossfade LP 2?
Een vriend van me heeft die en ik heb hem wel eens gebruikt en die is erg goed bevallen. Ik kan echter geen winkel vinden die hem verkoopt, een aantal andere V-moda's kan ik wel vinden, maar ik heb geen idee of die vergelijkbaar zijn of niet. Misschien weten jullie iets meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet waar je woont maar RMR Soundsystems in Soest is een redelijk grote dealer van V-Moda. Grote kans dat ze hem of hebben liggen of wel voor je kunnen bestellen. Vragen naar Mark :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 13:47 
 
Hardtraxx Newbie

Ik heb onlangs een cdj-900 aangeschaft. Nu wil ik Rekordbox gaan gebruiken om me muziek te organiseren. Maar de BeatGrid zit er bij elk nummer een halve maat naast, alsof hij de eerste beat niet kan vinden. De eerste rode lijn begint namelijk tussen de 1de en 2de maat.

Hebben meer mensen hier last van met Hardstyle? House nummers pakt hij wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 17:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb eigenlijk een vraag over het opnemen van mijn set. Ik neem op met audacity via de record uitgang van mijn pioneer djm800. In audacity staat mijn record volume op 2. Zet ik deze hoger klinkt mijn muziek niet meer helder, maar op deze instellingen ook niet. Een normaal liedje (into back 2 the basics) Daar staat t volumen al te hoog en is de kwaliteit slecht, ook is mijn geluid veel zachter dan een gekocht nr..

Wat kan ik hier aan doen? Mn paneel staat zo afgesteld dat ie in het groen blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 18:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bloblub schreef:
Ik heb onlangs een cdj-900 aangeschaft. Nu wil ik Rekordbox gaan gebruiken om me muziek te organiseren. Maar de BeatGrid zit er bij elk nummer een halve maat naast, alsof hij de eerste beat niet kan vinden. De eerste rode lijn begint namelijk tussen de 1de en 2de maat.

Hebben meer mensen hier last van met Hardstyle? House nummers pakt hij wel goed.


Maakt op zich niet uit, je doet het toch op gehoor? En ik had er voorheen ook last van op Traktor, het is gewoon niet accuraat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 08:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MikezDJ schreef:
Heb eigenlijk een vraag over het opnemen van mijn set. Ik neem op met audacity via de record uitgang van mijn pioneer djm800. In audacity staat mijn record volume op 2. Zet ik deze hoger klinkt mijn muziek niet meer helder, maar op deze instellingen ook niet. Een normaal liedje (into back 2 the basics) Daar staat t volumen al te hoog en is de kwaliteit slecht, ook is mijn geluid veel zachter dan een gekocht nr..

Wat kan ik hier aan doen? Mn paneel staat zo afgesteld dat ie in het groen blijft.

Hoe komt het de pc binnen? Als hij van RCA uit je 800 komt en op de jack ingang op je pc zit, dan moet je het volume van de windows mixer aanpassen. Rechtermuis op het speakertje bij de klok, opnameinstellingen en daar het volume omlaag schroeven. Bij mij staat het op 25 en dan gaat het perfect in Audition.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 20:50 
 
Hardtraxxer

Ik heb een probleem met mijn Reloop RMX-30 mixer. Als ik mijn rechtse fader helemaal omhoog schuif valt het geluid grotendeels weg. Iemand bekend met dit probleem of toevallig een oplossing voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 15:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb een probleem wanneer ik vanaf mijn mixer opneem naar Audacity.
Kwaliteit en alles is goed, maar hij neemt slechts 1 kant van het geluid op. Ik ben er niet achter of hij alleen links of rechts opneemt. Normaal maakt het weinig uit omdat niet heel veel nummers duidelijk gebruik maken van twee aparte kanalen, maar bij een nummer als Delete - Eternal, waarvan de synths afwisselen per oor, krijg je dus maar één kanaal in beide oren te horen. Is dit een instelling in audacity of iets anders?

Mixer is een RMX-40 Blackfire met een Behringer UCA222 geluidskaart om op te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 18:08 
 
Hardtraxx Veteran

Grappig, dat had ik ook. Ik kom ff niet meer op de oplossing destijds en moet nu eten, kom er later even op terug :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 21:49 
 
Hardtraxx Addict

Just for sure, dit staat goed?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 22:30 
 
Hardtraxx Veteran

Ik deed toen volgens mij iets veranderen bij configuratiescherm -> geluid -> opnemen -> rechtermuisknop op geluidskaart -> eigenschappen -> geavanceerd -> 2 kanaals - cd kwaliteit opnemen :thumbup: succes.
Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner