Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er zelf geen ervaring mee. Behringer is op zich zo'n slecht merk nog niet. Alleen de mixers wel. In het begin is het echt een top mixer voor die prijs maar na een tijd gaat hij echt kuren vertonen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 21:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik draai momenteel vaak op (examen)feestjes en verjaardagen van vrienden, maar omdat ik zelf geen sterke speakers heb moet ik die momenteel steeds van een vriend lenen :P

Ik ben nu dus op zoek naar een set van goede speakers met redelijk wat vermogen voor een goede prijs.
Kan iemand mij vertellen of deze geschikt zijn?

Danku :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 21:35 
 
Hardtraxxer

Persoonlijk raad ik dit aan

http://www.musicstore.de/nl_NL/NLG/PA/A ... art-PAH518

Je hebt er ten opzichte van het setje wat je postte hier ook subs bij zitten. En geloof me subs zijn wel zeer fijn om te hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 21:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zit wat in, al is dat setje wel vrij lastig overal mee naar toe te nemen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 21:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://www.musicstore.de/nl_NL/NLG/PA/L ... art-PAH443
Is dit een beetje goede prijs/kwaliteit verhouding?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 21:51 
 
Hardtraxxer

Ik moet mijn laser in mijn reloop veranderen en heb deze nu binnen.
MAar ik heb zonder het plaatje gekocht (dus alleen laser: KSS213V)
Nu is het probleem dat ik niet weet hoe ik dat oude van dat plaatje afkrijg en die nieuwe er
dus op :D? De oude hangt vast aan een staafje maar hoe krijg ik deze dan los?

Als iemand dit zou weten kan hij dit sturen/hier iets achterlaten?

heel erg bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker