Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er zelf geen ervaring mee. Behringer is op zich zo'n slecht merk nog niet. Alleen de mixers wel. In het begin is het echt een top mixer voor die prijs maar na een tijd gaat hij echt kuren vertonen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 21:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik draai momenteel vaak op (examen)feestjes en verjaardagen van vrienden, maar omdat ik zelf geen sterke speakers heb moet ik die momenteel steeds van een vriend lenen :P

Ik ben nu dus op zoek naar een set van goede speakers met redelijk wat vermogen voor een goede prijs.
Kan iemand mij vertellen of deze geschikt zijn?

Danku :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 21:35 
 
Hardtraxxer

Persoonlijk raad ik dit aan

http://www.musicstore.de/nl_NL/NLG/PA/A ... art-PAH518

Je hebt er ten opzichte van het setje wat je postte hier ook subs bij zitten. En geloof me subs zijn wel zeer fijn om te hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 21:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zit wat in, al is dat setje wel vrij lastig overal mee naar toe te nemen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 21:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://www.musicstore.de/nl_NL/NLG/PA/L ... art-PAH443
Is dit een beetje goede prijs/kwaliteit verhouding?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 21:51 
 
Hardtraxxer

Ik moet mijn laser in mijn reloop veranderen en heb deze nu binnen.
MAar ik heb zonder het plaatje gekocht (dus alleen laser: KSS213V)
Nu is het probleem dat ik niet weet hoe ik dat oude van dat plaatje afkrijg en die nieuwe er
dus op :D? De oude hangt vast aan een staafje maar hoe krijg ik deze dan los?

Als iemand dit zou weten kan hij dit sturen/hier iets achterlaten?

heel erg bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
93Wesley93 schreef:
Merk dat cue-knop van een cd speler (RMP-1) heel af en toe eens stroef reageert. Dit was aan het begin toen ik ze (tweede hands) aanschafte niet het geval. Heb er wel al aardig wat uurtjes achter gestaan maar mag volgens mij natuurlijk nog niet zo snel gaan versleten.. Ik druk er ook niet overdreven hard op.

Zoals de cue-knop nu werkt is het nog niet storend maar iemand enig idee of het sneller zal gaan slijten nu de eerste tekenen er zijn, en wat je er mogelijk aan kan doen?

Reloop cue knoppen hebben geen lang leven, of je er nou op staat te rammen of voorzichtig bezig bent..Bij de RMP's gaat vaak het knopje op de printplaat kapot, wat vervangen zal moeten worden. Opzich is dit prima zelf te doen!

Ik raad je overigens aan wanneer je dit gaat doen, om de printplaat knopjes van Pioneer te kopen. Heb zo het typenummer even niet meer bij de hand, maar ze hebben hetzelfde formaat als die van Reloop. Ze gaan alleen een flink stuk langer mee! Heb zelf op mn Digital Jockey 2 de knoppen vervangen door die Pioneer knopjes, doen t perfect ;)


Oke, dat is wel chill om te lezen. Heb er zelf ook gruwelijk last van met 1 rmp-2 speler. Af en toe reageert die cue knop dus helemaal niet, dit zou dan ook aan die printplaat liggen?
Waar kun je die van pioneer kopen dan, weet je dat toevallig? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 07:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
TakkU schreef:
93Wesley93 schreef:
Merk dat cue-knop van een cd speler (RMP-1) heel af en toe eens stroef reageert. Dit was aan het begin toen ik ze (tweede hands) aanschafte niet het geval. Heb er wel al aardig wat uurtjes achter gestaan maar mag volgens mij natuurlijk nog niet zo snel gaan versleten.. Ik druk er ook niet overdreven hard op.

Zoals de cue-knop nu werkt is het nog niet storend maar iemand enig idee of het sneller zal gaan slijten nu de eerste tekenen er zijn, en wat je er mogelijk aan kan doen?

Reloop cue knoppen hebben geen lang leven, of je er nou op staat te rammen of voorzichtig bezig bent..Bij de RMP's gaat vaak het knopje op de printplaat kapot, wat vervangen zal moeten worden. Opzich is dit prima zelf te doen!

Ik raad je overigens aan wanneer je dit gaat doen, om de printplaat knopjes van Pioneer te kopen. Heb zo het typenummer even niet meer bij de hand, maar ze hebben hetzelfde formaat als die van Reloop. Ze gaan alleen een flink stuk langer mee! Heb zelf op mn Digital Jockey 2 de knoppen vervangen door die Pioneer knopjes, doen t perfect ;)


Oke, dat is wel chill om te lezen. Heb er zelf ook gruwelijk last van met 1 rmp-2 speler. Af en toe reageert die cue knop dus helemaal niet, dit zou dan ook aan die printplaat liggen?
Waar kun je die van pioneer kopen dan, weet je dat toevallig? :)

Kans zit er dik in dat t de knopjes op de printplaat zijn ;) Ik heb nog ff gekeken, t is de Pioneer DSG1079! Ik heb ze zelf gekocht bij djrepair.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 10:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is dit degelijk spul om mee te draaien op verjaardagen etc?
http://www.musicstore.de/nl_NL/NLG/PA/P ... art-PAH242
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 10:53 
 

Zygoma schreef:
Is dit degelijk spul om mee te draaien op verjaardagen etc?
http://www.musicstore.de/nl_NL/NLG/PA/P ... art-PAH242

Hoe de kwaliteit van het geluid bij die speakers is weet ik niet. Maar ze zijn echter krachtig genoeg. Ga je nog groter dan kan je al een klein feestje geven. Op je kamer zal dit in ieder geval zeker knallen, dat doen mijn boxen van 100 watt 't stuk zelfs al :D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 19:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nu gaat dit niet echt om DJ gear, maar meer om producers gear en aangezien er in de producers corner geen topic zoals deze is vraag ik het maar hier.

Aangezien ik n Virus heb gekocht die ik niet aan kan sluiten op mn huidige soundcard wil ik n nieuwe kopen. M'n oog is gevallen op de Lexicon Lambda. Hier zit een Midi In / Out op, 2 studiomic ingangen en 2 record ingangen en is dus goed genoeg voor bij mij in mn studio'tje.

Nu moet ik voor de Virus dus 2 ingangen hebben. De Lambda heeft 2 aparte record ingangen (1 & 2), en niet een ingang a la Links en Rechts. Zou ik de Virus hier dan toch fatsoenlijk met Stereo geluid op aan kunnen sluiten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 19:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kon nergens een topic vinden over de aanschaf van nieuwe gear dus ik zet het hier neer:

Ben een jaar geleden begonnen met een digitale MIDI controller en het mixen bevalt me prima. Wil daarom de overstap maken naar een Pioneer set zodat ik mogelijk in de toekomst ook voorzichtig kan beginnen om zelf te draaien op (kleine) feesten.

Na lang sparen wil nu een Pioneer set aanschaffen. Namelijk de 2x CJD350 en HDJ500 pro. (http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/p ... rettyPhoto)

1600 euro is een behoorlijke klap geld maar ik wil echt graag met Pioneer om leren gaan. Mijn vraag aan jullie is:

- Is deze set qua prijs/kwaliteit verhouding goed?
- Is er een betere Pioneer set rond dit budget (1600 euro)?
- Moet ik hier ook nog aparte boxen voor kopen of kan ik een oud sub woofer setje voor een pc hierop aansluiten?

Hoor graag hoe jullie hierover denken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 20:38 
 
Hardtraxxer

Zygoma schreef:
Is dit degelijk spul om mee te draaien op verjaardagen etc?
http://www.musicstore.de/nl_NL/NLG/PA/P ... art-PAH242


Beide setjes die je laat zien zullen wel voldoen aan jou eisen. Het enigste voordeel van deze set http://www.musicstore.de/nl_NL/NLG/PA/L ... art-PAH443 is de sub die er bij zit.
De sub zorgt er echt voor dat je lage tonen fatsoenlijk door komen. Ander voordeel is het kopen van een 2e sub is ook geen probleem bij die set :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 21:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

maxje schreef:
Zygoma schreef:
Is dit degelijk spul om mee te draaien op verjaardagen etc?
http://www.musicstore.de/nl_NL/NLG/PA/P ... art-PAH242


Beide setjes die je laat zien zullen wel voldoen aan jou eisen. Het enigste voordeel van deze set http://www.musicstore.de/nl_NL/NLG/PA/L ... art-PAH443 is de sub die er bij zit.
De sub zorgt er echt voor dat je lage tonen fatsoenlijk door komen. Ander voordeel is het kopen van een 2e sub is ook geen probleem bij die set :)

Ok dank, nog 1 ding:
Moet ik bij die set dan niet ook nog een versterker oid kopen? Direct doorlinken vanuit mn mixer kan niet lijkt me...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 21:49 
 
Hardtraxxer

Mischien een slechte vraag maar kom er echt niet uit. Hoe moet ik de cue points verzetten op mijn Reloop Rmp-2? ;$ ik heb van alles geprobeerd maar ik heb m net dus moet alles nog ontdekken.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 22:12 
 
Hardtraxxer

Project 141 schreef:
Met de jogwheel, gokje?

ik heb zoeits al geprobeerd. het nummer op pauze zetten. met de jogwheel opzoeken en als je op het punt bent op de cue knop drukken? ;$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 22:13 
 
Hardtraxx Addict

Wat een downie ;$ Hallo dit is geen ping...

En ja:
downeyz schreef:
ik heb zoeits al geprobeerd. het nummer op pauze zetten. met de jogwheel opzoeken en als je op het punt bent op de cue knop drukken? ;$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 22:21 
 
Hardtraxxer

Bart0ving schreef:
Wat een downie ;$ Hallo dit is geen ping...

haha oke :P maar als ik dat doe dan springt de track naar het vorige cue point.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 23:08 
 
Hardtraxxer

Project 141 schreef:
downeyz schreef:
Bart0ving schreef:
Wat een downie ;$ Hallo dit is geen ping...

haha oke :P maar als ik dat doe dan springt de track naar het vorige cue point.. :/

En je hebt de track wel gewoon stil staan? Hij speelt niet af?

nee, ik heb m op pauze..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij Pioneer is het jog wheel vasthouden en te gelijkertijd op je cue drukken. Geen idee of dat bij Reloop ook lukt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 12:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

1 keer op je cue-point drukken, je jogwheel draaien totdat ie goed staat, je jogwheel loslaten, op play drukken en daarna weer op cue.
Dat werkt bij mijn DN-S1200's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 12:54 
 
Hardtraxxer

Oke bedankt! ik zal het proberen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 14:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

downeyz schreef:
Mischien een slechte vraag maar kom er echt niet uit. Hoe moet ik de cue points verzetten op mijn Reloop Rmp-2? ;$ ik heb van alles geprobeerd maar ik heb m net dus moet alles nog ontdekken.. xd


marsiascout schreef:
1 keer op je cue-point drukken, je jogwheel draaien totdat ie goed staat, je jogwheel loslaten, op play drukken en daarna weer op cue.
Dat werkt bij mijn DN-S1200's.


Dit. En verder zou je misschien de bijgeleverde handleiding kunnen lezen? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 16:56 
 
Hardtraxxer

Zygoma schreef:
downeyz schreef:
Mischien een slechte vraag maar kom er echt niet uit. Hoe moet ik de cue points verzetten op mijn Reloop Rmp-2? ;$ ik heb van alles geprobeerd maar ik heb m net dus moet alles nog ontdekken.. xd


marsiascout schreef:
1 keer op je cue-point drukken, je jogwheel draaien totdat ie goed staat, je jogwheel loslaten, op play drukken en daarna weer op cue.
Dat werkt bij mijn DN-S1200's.


Dit. En verder zou je misschien de bijgeleverde handleiding kunnen lezen? >.<


Ja gewoon de handleiding lezen staat het in. ikzelf heb Rmp-3 en daar is het gewoon in te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 17:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bij reloops is het inderdaad je punt opzoeken met de jogwheel en dan op play drukken. Of op Loop in, kan ook.. gebruik ik alleen nooit ;) .
Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner