Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 23:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heey Hardtraxx DJ's,

Mijn bedoeling van dit topic is om hier even algemeen over DJ contests te praten en ze ook hier neer te zetten mochten er nieuwe contests bijkomen. Namelijk omdat het handig is voor de DJ die geïnteresseerd is om ze bij elkaar te zien en op welke data's zijn ze. Ook heb ik zelf al een hoop contests gemist omdat ik ze gewoon niet had opgemerkt.

- Dus wat zijn jullie bronnen om contesten op te merken?
- Welke DJ contesten lopen er?
- Zijn er vragen over de contesten?
- ...

Zelf ga ik dit topic ook een beetje up to date proberen houden met de lopende contesten hieronder neer te zetten maar daarbij moeten jullie mij wel helpen door jullie bronnen hier te posten :P.

DJ Contests

Aszeszment DJ Contest

Na de eerste succesvolle Hardstyle dj contest van Solid Soundz Events, was het wachten op nummer 2, die gepland staat op 9 maart 2012!

Sfeerimpressie voorgaande contest:




Zie onderstaande voor alle benodigde info. Heb je nog vragen, stel ze hier of PB me ff of stuur een mailje naar [email protected]

DATUM
9 Maart 2011

LOKATIE
Metropool, Hengelo. Onderhand zeer bekend om een zeer goed geluidssysteem.

APPARATUUR
Er zullen platen & cd spelers aanwezig zijn. Het is dus een vrije keuze waarmee jij draait.

DEMO VEREISTEN
Mix moet ong 45min zijn. Style is Hardstyle. Stuur jij een volledig raw of early Hardstyle mix in en mocht je de contest winnen, sta je in de 2e zaal. (check kopje PRIJS)

INFO CONTEST
Inzenden kan TOT 1 Februari as. Vanwege vele aanmeldingen zullen inzendingen NA 31 Januari as niet meer behandeld worden.

JURY
Jury zal zoals gewoonlijk bestaan uit 3 bekende artiesten. Wie dit zullen zijn horen jullie later. Zoals jullie als altijd van ons mogen verwachten, zit hier weer minimaal 1 (inter)nationaal bekende artiest bij. De vorige contest hadden wij Crypsis in ons midden!

PRIJS
Bij onze contesten zijn geen geldprijzen etc te winnen, wel een opstap voor meerdere boekingen, draaien tussen de bekendste artiesten en ervaring op doen.
De winnaar van de contest zal dan ook draaien op ASZESZMENT 29 April as in de grote zaal. Tenzij de winnaar een raw of early Hardstyle demo heeft ingezonden. Dan staat de winnaar in de 2e zaal deze avond.

AANMELDEN
meld je aan (inclusief demo) via [email protected] of stuur je demo naar:
Solid Soundz Events
Hunenborg 33
7556MP Hengelo

SUCCES


Pounding Senses DJ Contest

Oldschool/­Jump/­Tek/­Hardtrance/­Hardstyle/­Hardcore/­Industrial]

De winnaar van de dj contest zal spelen op het Event van Pounding Senses @­ Europahallen Tielt (Belgie)

Hoe?


1.­Maak een demo set voor 30 minuten en deze uploaden naar https://hardstyle.wetransfer.com/
of andere mogelijke uploaden sites zoals zippyshare, FileSonic etc

2. Stuur je artiestenaam, adres en julie postbus

3. Stuur het naar [email protected]
Daarna zal de jury beoordelen en selecteren van de 10 beste demo's en dan zullen ze elkaar strijden voor de jury (die binnenkort zal worden aangekondigd)

Datum van de strijd: TBA
Locatie : Club basic - Tielt

De winnaar zal dan in het Europahallen te tielt draaien

Demo tenlaatste inleveren tot vrijdag 16 maart 2012 om 23:00

Goodluck to all DJ's

------------------------------------------------------------------------------------

Producer Contests

Defqon.1 Australia Anthem.
http://q-dance.com.au/producerscomp/




Hebben jullie ideeën voor dit topic overzichtelijker te maken PM me of laat hier iets weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja die Hardbeatz contest is dus al gesloten (insturen van je demo), het is handiger om er alleen contest neer te zetten die nog komen. Ikzelf ben d'r niet naar op zoek, dus google effe wat :) . Wel leuk idee dit topic :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 00:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier doe ik nu aan mee maar de meeste hier kennen hem al denk ik.

http://q-dance.com.au/producerscomp/

Maar goed topic produceer contests vind ik altijd zeer vet:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 00:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Tja die Hardbeatz contest is dus al gesloten (insturen van je demo), het is handiger om er alleen contest neer te zetten die nog komen. Ikzelf ben d'r niet naar op zoek, dus google effe wat :) . Wel leuk idee dit topic :)

Ja, het is even een voorbeeldje zodat de mensen een idee kunnen krijgen. Morgen ga ik er een beetje naar opzoek.


Ohja, ik zal ook de DJ contests en de Producer contests apart zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 00:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bass fucker schreef:
Hier doe ik nu aan mee maar de meeste hier kennen hem al denk ik.

http://q-dance.com.au/producerscomp/

Maar goed topic produceer contests vind ik altijd zeer vet:D

Als je wint krijg je plaats op Defqon feest in Australië, maar als je buiten Australië woont, moet je vliegtickets en andere dingen zelf betalen. :lol:

Citaat:
*Flights and accommodation will not be provided for winners outside Australia
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 00:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

westlife schreef:
bass fucker schreef:
Hier doe ik nu aan mee maar de meeste hier kennen hem al denk ik.

http://q-dance.com.au/producerscomp/

Maar goed topic produceer contests vind ik altijd zeer vet:D

Als je wint krijg je plaats op Defqon feest in Australië, maar als je buiten Australië woont, moet je vliegtickets en andere dingen zelf betalen. :lol:

Citaat:
*Flights and accommodation will not be provided for winners outside Australia


Ik weet het maar om alleen al bij de laatste paar tracks te zitten die op de qdance site komen te staan ben ik al zekerrrr trots :D gewoon proberen

ooo en trouwens zet ff achter de contesten de eind datum van inschrijven/meedoen!
misschien handig
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 00:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bass fucker schreef:
westlife schreef:
bass fucker schreef:
Hier doe ik nu aan mee maar de meeste hier kennen hem al denk ik.

http://q-dance.com.au/producerscomp/

Maar goed topic produceer contests vind ik altijd zeer vet:D

Als je wint krijg je plaats op Defqon feest in Australië, maar als je buiten Australië woont, moet je vliegtickets en andere dingen zelf betalen. :lol:

Citaat:
*Flights and accommodation will not be provided for winners outside Australia


Ik weet het maar om alleen al bij de laatste paar tracks te zitten die op de qdance site komen te staan ben ik al zekerrrr trots :D gewoon proberen

ooo en trouwens zet ff achter de contesten de eind datum van inschrijven/meedoen!
misschien handig

I agree.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 00:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zoiets is zeker handig en was ook mijn bedoeling. Morgen hou ik me er ff mee bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 12:13 
 
Donateur

http://www.djcontests.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 00:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The-Znayzer schreef:

Handige site ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 21:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind het wel meevallen. Er zijn vast meer Contests dan op deze site staan aangegeven? Op Partyflock kwam ik een keer een page tegen met Contests, maar vind deze helaas niet terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://partyflock.nl/forum/55:DJ_contests.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 17:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thanx man ik wist niet eens dat er ook contesten waren dat de prijs gewoon geld is !
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 08:49 
 
Hardtraxxer

The-Znayzer schreef:

Heb altijd het idee dat daar vooral house contests op staan. Kijk zelf altijd op het partyflock forum
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 14:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wanneer krijgen we trouwens weer eens wat te horen van die defqon remix contest...
op de site stond dat ze zeer snel na 14 augustus zouden laten weten wie er in de finale stonden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 15:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wildenberg schreef:
wanneer krijgen we trouwens weer eens wat te horen van die defqon remix contest...
op de site stond dat ze zeer snel na 14 augustus zouden laten weten wie er in de finale stonden...


Ja daar zit ik ook al op te w8ten/ zal denk ik pas volgende week worden ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bass fucker schreef:
wildenberg schreef:
wanneer krijgen we trouwens weer eens wat te horen van die defqon remix contest...
op de site stond dat ze zeer snel na 14 augustus zouden laten weten wie er in de finale stonden...


Ja daar zit ik ook al op te w8ten/ zal denk ik pas volgende week worden ofzo

Denk het ook maar dacht dat ze hier meestal vrijnsnel mee waren, en het feest is over 3,5 week ofzo al..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 20:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wildenberg schreef:
bass fucker schreef:
wildenberg schreef:
wanneer krijgen we trouwens weer eens wat te horen van die defqon remix contest...
op de site stond dat ze zeer snel na 14 augustus zouden laten weten wie er in de finale stonden...


Ja daar zit ik ook al op te w8ten/ zal denk ik pas volgende week worden ofzo

Denk het ook maar dacht dat ze hier meestal vrijnsnel mee waren, en het feest is over 3,5 week ofzo al..


http://www.q-dance.com.au/q/events/Prod ... ages/13208

Hier is die dan ! volgende keer mogen ze van q-dance wel gewoon alleen mensen die uit au komen laten meer doen. denk dat dat meer de gedachten was. Want met alle respect er zitten toch slechte plaaten bij zeg kom op man :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vind ze allemaal kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 02:31 
 
Hardtraxx Newbie

Goede topic.

Helaas zijn de meeste DJ-contesten House.

Ik zal dit zeker in de gaten houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bass fucker schreef:
Hier is die dan ! volgende keer mogen ze van q-dance wel gewoon alleen mensen die uit au komen laten meer doen. denk dat dat meer de gedachten was. Want met alle respect er zitten toch slechte plaaten bij zeg kom op man :P


Dus als er minder mensen mee mogen doen (alleen nog maar Australië), komen er betere tracks van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

echt he :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 11:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
bass fucker schreef:
Hier is die dan ! volgende keer mogen ze van q-dance wel gewoon alleen mensen die uit au komen laten meer doen. denk dat dat meer de gedachten was. Want met alle respect er zitten toch slechte plaaten bij zeg kom op man :P


Dus als er minder mensen mee mogen doen (alleen nog maar Australië), komen er betere tracks van?


ja, want TeKnEeQzZ - Lunacy overtreft elke andere scantraxx en fusion tracks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 15:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
bass fucker schreef:
Hier is die dan ! volgende keer mogen ze van q-dance wel gewoon alleen mensen die uit au komen laten meer doen. denk dat dat meer de gedachten was. Want met alle respect er zitten toch slechte plaaten bij zeg kom op man :P


Dus als er minder mensen mee mogen doen (alleen nog maar Australië), komen er betere tracks van?


nee je snap me niet. ik denk dat deze com meer voor de Australische amateur producers is. om hun te promoten en zo misschien ook meer feesten in de toekomst te gaan geven daar(q-dance). maar als ze toch au amateurs een grotere kans geven en veel eerder laten winnen dan iemand ergens anders uit de wereld. waarom maken ze er dan niet een com voor als je alleen uit au komt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 22:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bass fucker schreef:
Josh-T schreef:
bass fucker schreef:
Hier is die dan ! volgende keer mogen ze van q-dance wel gewoon alleen mensen die uit au komen laten meer doen. denk dat dat meer de gedachten was. Want met alle respect er zitten toch slechte plaaten bij zeg kom op man :P


Dus als er minder mensen mee mogen doen (alleen nog maar Australië), komen er betere tracks van?


nee je snap me niet. ik denk dat deze com meer voor de Australische amateur producers is. om hun te promoten en zo misschien ook meer feesten in de toekomst te gaan geven daar(q-dance). maar als ze toch au amateurs een grotere kans geven en veel eerder laten winnen dan iemand ergens anders uit de wereld. waarom maken ze er dan niet een com voor als je alleen uit au komt!


Goed punt, denk dat er sowieso weinig mensen van buiten au hebben meegedaan aangezien ze aangaven dat dei zelf reis en verblijf moesten betalen. Kun je idd net zo goed zeggen dat het alleen voor australiers is.
1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner