Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2247, 2248, 2249, 2250, 2251, 2252, 2253 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 09:30 
 

Heady begint zelfs al op het podium lekker te dansen :lol:

http://twitter.com/ainsleyashton/status/581648794510581760/video/1
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 09:59 
 

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 10:12 
 

Lol, heeft ie zich verslapen ofzo, omdat hij zijn pyjama nog aanheeft :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 11:29 
 
Hardtraxx Veteran

#stoptheknot
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 11:48 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Wel opvallen dat hij toen hij de overstap maakte zich ineens bezig ging houden met kapsels, sporten én dansen.

Beetje mee in de hipster cultuur
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zegt genoeg over Headhunterz dat jullie hier hele verhalen gaan houden over zijn gedrag, communicatie, podcast en knotje. Hij was een pionier in de scene, maar hij gaat nu een andere weg. Simple is that! Kunnen we hier wel met onze vingertjes gaan zitten wijzen op het leven van iemand anders, maar volgens mij is dat maar 1 ding: zinloos. Headhunterz heeft ons veel mooie platen gegeven, creatieve setjes op feesten en een aantal keer een leuke podcast, mooi toch, hij gaat nu verder en wij gaan verder. Hem nu veroordelen op allerlei keuzes, die wij overigens zelf ook maken in het leven, is naar mijn mening gewoon slap.

@outsidespacer.... Dat hij moet communiceren naar de scene toe is de grootste bullshit die ik heb gehoord, het heeft namelijk geen zin. Als hij zegt dat hij stopt krijgt hij een shitload over zich heen van mannetjes zoals jij die duidelijkheid eisen van iemand die ze eigenlijk helemaal niet kennen. Als hij zegt dat hij misschien nog doorgaat laat hij ons nog meer dan nu in het ongewis. Het hele Headhunterz verhaal heeft geen zin. Take it or Leave it, maar ga niet simpel achter je computertje met je vingertje zitten wijzen en iemand veroordelen om zijn keuzes die hij maakt, want je kent hem simpelweg niet. Luister z'n Project One platen nog een keer en het hele assortiment wat je kan bekoren en geniet ervan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 12:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik wil me graag buiten dit gehouden maar Arnold je kunt toch niet ontkennen dat de scene onwijs 'dichtgeklapt' is in de loop der jaren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 13:45 
 

Arnold! Nogmaals: het gaat hier niet om tracks, verleden of weg die hij in is geslagen. Ik lig in een deuk hoe hij doet. Kom op man dat 'shuffelen' ziet er toch niet uit :lol: En omdat ik het grappig vind deel ik het met mijn mede hardtraxxers omdat hun het misschien ook wel grappig vinden! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 13:46 
 
Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:
Het zegt genoeg over Headhunterz dat jullie hier hele verhalen gaan houden over zijn gedrag, communicatie, podcast en knotje. Hij was een pionier in de scene, maar hij gaat nu een andere weg. Simple is that! Kunnen we hier wel met onze vingertjes gaan zitten wijzen op het leven van iemand anders, maar volgens mij is dat maar 1 ding: zinloos. Headhunterz heeft ons veel mooie platen gegeven, creatieve setjes op feesten en een aantal keer een leuke podcast, mooi toch, hij gaat nu verder en wij gaan verder. Hem nu veroordelen op allerlei keuzes, die wij overigens zelf ook maken in het leven, is naar mijn mening gewoon slap.

@outsidespacer.... Dat hij moet communiceren naar de scene toe is de grootste bullshit die ik heb gehoord, het heeft namelijk geen zin. Als hij zegt dat hij stopt krijgt hij een shitload over zich heen van mannetjes zoals jij die duidelijkheid eisen van iemand die ze eigenlijk helemaal niet kennen. Als hij zegt dat hij misschien nog doorgaat laat hij ons nog meer dan nu in het ongewis. Het hele Headhunterz verhaal heeft geen zin. Take it or Leave it, maar ga niet simpel achter je computertje met je vingertje zitten wijzen en iemand veroordelen om zijn keuzes die hij maakt, want je kent hem simpelweg niet. Luister z'n Project One platen nog een keer en het hele assortiment wat je kan bekoren en geniet ervan!


Ik veroordeel zijn keuzes niet. ik vind het PRIMA als hij deze kant op wil en support het. Maar iets wat al 4 jaar elke maand trouw op youtube/SC staat, opeens 2-3x skippen zonder uitleg vind ik niet kunnen. That's all.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 13:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
:lol:
Je kunt OF veel haat krijgen en boehoe wat een slagveld op mijn fb pagina boehoe
OF denken 'genoeg positieve fans' en niet 30x melden wat voor slagveld het op zijn fb pagina is.
En ja, dat deed hij. Dit was kut, dat was kut.
Ook stoer om leeftijd erbij te halen. :thumbsup:

Ho trouwens, er staat 'ik denk'. Nergens heb ik ergens gezegd dat het een feit is, of dat ik alles weet. Puur mijn gevoel.


De grootste boehoe komt nog van jou, de enige rede dat hij zich weer moet verantwoorden is omdat mensen zoals jij weer lopen te janken over iets wat toch duidelijk moet wezen.

Hij is al een tijd uit de scene gestapt. En je mag van geluk spreken (al ligt dat natuurlijk aan of je de podcast echt leuk vind, maar als je dat niet vind, waarom loop je dan te zeiken) dat hij de podcast nog laat bestaan. Want hij had ook kunnen zeggen, oh ik ga uit de hardstyle dus HWS gaat ook weg.

Hij is jouw helemaal niks verplicht, het is niet je vader die je handje moet vasthouden, hij heeft vaak genoeg duidelijk gezegd waar hij staat. Het was allang duidelijk dat hij niet meer in de hardstyle scene zou zitten, en als jij dat niet door hebt is dat een gebrek van jouw kant, niet van HHZ zijn kant.

Hij kan niet met elk simpele zieltje in de wereld rekening houden.

En over hoe hij er uit ziet, tja ik vind hem er ook uit zien als een hipster, maar dat moet hij zelf weten.
In de hardstyle scene zou hij dus helemaal belachelijk worden gemaakt als hij dat deed, zoals je nu opzich wel ziet, en daar in de house heb je honderden van zulke mensen dus ja...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 13:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
OutsideSpacer schreef:
:lol:
Je kunt OF veel haat krijgen en boehoe wat een slagveld op mijn fb pagina boehoe
OF denken 'genoeg positieve fans' en niet 30x melden wat voor slagveld het op zijn fb pagina is.
En ja, dat deed hij. Dit was kut, dat was kut.
Ook stoer om leeftijd erbij te halen. :thumbsup:

Ho trouwens, er staat 'ik denk'. Nergens heb ik ergens gezegd dat het een feit is, of dat ik alles weet. Puur mijn gevoel.


De grootste boehoe komt nog van jou, de enige rede dat hij zich weer moet verantwoorden is omdat mensen zoals jij weer lopen te janken over iets wat toch duidelijk moet wezen.

Hij is al een tijd uit de scene gestapt. En je mag van geluk spreken (al ligt dat natuurlijk aan of je de podcast echt leuk vind, maar als je dat niet vind, waarom loop je dan te zeiken) dat hij de podcast nog laat bestaan. Want hij had ook kunnen zeggen, oh ik ga uit de hardstyle dus HWS gaat ook weg.

Hij is jouw helemaal niks verplicht, het is niet je vader die je handje moet vasthouden, hij heeft vaak genoeg duidelijk gezegd waar hij staat. Het was allang duidelijk dat hij niet meer in de hardstyle scene zou zitten, en als jij dat niet door hebt is dat een gebrek van jouw kant, niet van HHZ zijn kant.

Hij kan niet met elk simpele zieltje in de wereld rekening houden.


Eerste keer ooit dat ik het met Broken Balance eens ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 14:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die onzinnige discussie over interpunctie verwijderd. Maar weer ontopic met wist je datjes of een zinvolle discussie over een wist je datje
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 10:49 
 
Hardtraxx Elite

sandervanbruggen schreef:
https://instagram.com/p/0uq0uGKQHS/
:')

Lelijke letters zeg, als je het doet doe het dan goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 12:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
sandervanbruggen schreef:
https://instagram.com/p/0uq0uGKQHS/
:')

Lelijke letters zeg, als je het doet doe het dan goed.


Lelijke letters? :x Vind het er juist vet uit zien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstylerzzzz schreef:
Audiotricz schreef:
W&W dropping our collab with Wildstylez at Ultra Music Festival! ‪#‎Ultra2015‬

https://www.facebook.com/video.php?v=764465383660774


Lekker plaatje wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 10:31 
 
Hardtraxxer

Hij heeft die hele discussie zelf in 1 reactie weerlegt..
Hij geeft aan; ''Music that comes from within''. En dan mag @Outsidespacer uitleggen waar dat betekent dat het Hardstyle MOET zijn..

Iemand die nu NOG om verklaring vraagt snapt het werkelijk voor geen meter..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 13:40 
 
Hardtraxx Veteran

Punthoofd schreef:
Hij heeft die hele discussie zelf in 1 reactie weerlegt..
Hij geeft aan; ''Music that comes from within''. En dan mag @Outsidespacer uitleggen waar dat betekent dat het Hardstyle MOET zijn..

Iemand die nu NOG om verklaring vraagt snapt het werkelijk voor geen meter..


:lol: jezus man, waar heb ik ooit gezegd dat hij hardstyle MOET maken, ik heb NIKS tegen zijn muziek gezegd in de hele discussie, ik heb alleen gezegd dat ik het triest vind dat hij niet goed communiceert naar mijn mening. Ga anders ff ergens op reageren als de discussie allang verbij is en dan ook nog lekker mijn woorden verdraaien. Nergens heb ik iets negatiefs over zijn keuzes/muziek gezegd. Man man man man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nogmaals: deze discussie is zinloos. Houd het iets meer ontopic aub.

Van Partyflock:
Citaat:
SP start Meldpunt Kaart te Duur
SP-Kamerlid Jasper van Dijk heeft vrijdag het meldpunt Kaart te Duur geopend. Vaak moeten mensen een veel te hoog bedrag betalen voor hun toegangskaart voor culturele- en sportevenementen. Van Dijk vraagt iedereen, die onnodig veel betaalt, te mailen naar [email protected]

Het komt regelmatig voor dat mensen een veel te hoog bedrag betalen voor hun kaartje omdat ze die via de zogenaamde 'secundaire verkoop' hebben aangeschaft. Dit zijn bedrijven die massaal toegangskaarten opkopen om die vervolgens voor een veel hoger bedrag aan te bieden op internet. Van Dijk: 'Deze bedrijven verdienen doelbewust bakken met geld over de rug van bezoekers. We roepen iedereen op die hiermee te maken heeft het te melden. Deze wanpraktijken moeten stoppen.' Daarom heeft de SP samen met het CDA een wetsvoorstel gemaakt om tegen deze professionele handelaren op te treden. Als de wet wordt aangenomen kunnen kopers hun geld via een geschillencommissie terugvorderen als het kaartje meer dan 20 procent kost dan de originele prijs.

Het komt ook voor dat kaartverkopers hoge servicekosten in rekening brengen. De onderbouwing is vaak uiterst schimmig. Ook hier wil Van Dijk maatregelen tegen nemen. Daarom vraagt hij de regering om de willekeur rond servicekosten aan te pakken. 'Verkopers moeten precies laten weten waarom welke servicekosten worden gemaakt. Ook dienen we te voorkomen dat kopers voor ieder kaartje apart steeds opnieuw servicekosten betalen. Het bezoeken van een evenement zou tenslotte iets leuks moeten zijn, het is nogal zuur als je dan onnodig met enorme kosten wordt geconfronteerd.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vinden bedrijven als Viagogo toch wel weer een omweg voor, die melden bijvoorbeeld dat zij slechts een tussenpersoon zijn en niet zelf de prijs bepalen. Goedbedoelde motie, maar gaat weinig veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 14:41 
 
Hardtraxx Veteran

Wat Steffnov indd zegt. De bedoeling is goed, maar het is niet aan te pakken dit denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 14:46 
 
Hardtraxxer

Precies.. Daarbij wordt er niemand verplicht om 200x meer te betalen dan de orginele prijs..
M.i. zijn het juist die mensen die dit soort bedrijven draaiende houden.. Als iedereen met een gezond verstand weigert om 2x de verkoopprijs te betalen, blijven uiteindelijk diezelfde bedrijven met die kaartjes zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gejank zeg daar ga je toch geen wetgeving voor maken laat staan een politieke discussie van maken? Dat is gewoon marktwerking. Gaan ze ook Apple bestraffen als ze 700 euro voor een iPhone vragen terwijl ze hem ook voor 400 kunnen aanbieden? "Ja dat bedrijf verdient doelbewust bakken met geld over de rug van mensen die een telefoon nodig hebben".. Waarom zou je anders een bedrijf beginnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 19:11 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.facebook.com/profile.php?id=113040688751843

Weet niet of het hier al stond, maar Alphaverb is weer aan het producen
:oh: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 20:48 
 
Hardtraxx Addict

Aeros en Intractable One hebben dat ook geshared, en het klinkt toch bijzonder Aeros achtig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 21:20 
 

Maximumraver schreef:
Aeros en Intractable One hebben dat ook geshared, en het klinkt toch bijzonder Aeros achtig :P


Vind het iig totaal geen Alphaverb kicks.
Vorige  1 ... 2247, 2248, 2249, 2250, 2251, 2252, 2253 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen