Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 644, 645, 646, 647, 648, 649, 650 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:08 
 
Hardtraxxer

ran-d
Citaat:
Working on the new track with @djadaro, we hope to finish it before Thursday so I can test it in Swiss & at Euphoria!

hopen dat hij hem afkrijgt, want dan kan ik hem horen op euphoria :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

decoupeerzaag schreef:
ran-d
Citaat:
Working on the new track with @djadaro, we hope to finish it before Thursday so I can test it in Swiss & at Euphoria!

hopen dat hij hem afkrijgt, want dan kan ik hem horen op euphoria :D

oeh beter dat hij hem af heeft voor Euphoria :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:45 
 

SoundTunerZ schreef:
Dat van die hitjes zou best kunnen, maar om dan als een godsknettergestoorde hollander daar tussen die amerikanen te gaan staan en helemaal uit je plaat gaan en laat zien hoe je wel los gaat op hardstyle, lijkt me wel heel geniaal :P

true...
een perfect voorbeeldje van zon oude hitjes set: de nieuwe promo mix van frontliner voor zn usa tour -.-
jammer hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HardStyler schreef:
HardStyler schreef:
Wist je dat 19 maart 2011 er een Fusion Night in Belgiƫ! :love:


Bron: is zeer betrouwbaar.. Organisatie zelf dus. Meer informatie komt nog! ^^


Ben wel heel benieuwd waar dit gehouden zal worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
SoundTunerZ schreef:
Dat van die hitjes zou best kunnen, maar om dan als een godsknettergestoorde hollander daar tussen die amerikanen te gaan staan en helemaal uit je plaat gaan en laat zien hoe je wel los gaat op hardstyle, lijkt me wel heel geniaal :P

true...
een perfect voorbeeldje van zon oude hitjes set: de nieuwe promo mix van frontliner voor zn usa tour -.-
jammer hoor...

Hij doet natuurlijk niet zijn nieuwste tracks in een mix die te downloaden is als hij over een paar maandjes een album afheeft. Lijkt me vrij logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:48 
 

Khadber schreef:
Hij doet natuurlijk niet zijn nieuwste tracks in een mix die te downloaden is als hij over een paar maandjes een album afheeft. Lijkt me vrij logisch.

Nee dat snap ik ook wel, maar hij heeft laatst toch ook zon refix set van XXlerator uitgebracht?
die was ook goede kwaliteit, en bevatte betere nrs als deze set.
daarnaast vind ik het gewoon erg slecht van pro dj's om zulke setjes, ondanks dat het lekkere nrs zijn, neer te zetten en te gebruiken voor promo mixen.
tevens heeft ie ook nog niet eens zn beste nrs erin zitten, als ie dan zo nodig oude hits wil gebruiken... knal er dan ook gelijk spacer in , en ook zn nieuwe meesterwerk Discorecord... want die is ook al lang overal te vinden
laat die mensen eens wat anders horen als dezelfde tracks van de afgelopen 3 jaar -.-
tracks zat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Khadber schreef:
Hij doet natuurlijk niet zijn nieuwste tracks in een mix die te downloaden is als hij over een paar maandjes een album afheeft. Lijkt me vrij logisch.

Nee dat snap ik ook wel, maar hij heeft laatst toch ook zon refix set van XXlerator uitgebracht?
die was ook goede kwaliteit, en bevatte betere nrs als deze set.
daarnaast vind ik het gewoon erg slecht van pro dj's om zulke setjes, ondanks dat het lekkere nrs zijn, neer te zetten en te gebruiken voor promo mixen.
laat die mensen eens wat anders horen als dezelfde tracks van de afgelopen 3 jaar -.-
tracks zat...

Ik neem aan dat dit ook bedoeld is voor de mensen die niet zo bekend zijn met de sound van Frontliner. Niet iedere Amerikaan heeft interesse in Hardstyle. Dan vind ik dit best wel een nuttig overzicht. Voor de mensen die hem al jaren kennen (zoals wij) is deze mix inderdaad oninteressant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:53 
 

Khadber schreef:
Ik neem aan dat dit ook bedoeld is voor de mensen die niet zo bekend zijn met de sound van Frontliner. Niet iedere Amerikaan heeft interesse in Hardstyle. Dan vind ik dit best wel een nuttig overzicht. Voor de mensen die hem al jaren kennen (zoals wij) is deze mix inderdaad oninteressant.

Daar ben ik het wel met je eens, zeer oninteressant, maar denk jij dat het doel van de tours is om niet-hardstyle bekenden naar HS feesten te lokken? lijkt me sterk?
Ik ken wel een paar amerikanen die ook van HS houden, en die zijn toch wel redelijk op de hoogte van alles, door livesets dus, en een paar ook via feesten [zoals die mafkees die op elk dik feest in het zilver gespoten rondloopt: The Silver Surfer >.< ]
Ik vind het gewoon jammer om te zien dat ze ze daar eigenlijk een doek voor houden van de lekkerste nummers, en het eigenlijk 1 grote dagjesmensen show maken.
Want luister de setjes maar terug van de USA feesten, alleen maar "dagjesmensen"setjes zoals ze dat hier op et forum zouden zeggen.
Volgens mij was dit ook et geval bij DefQon Aus

EDIT:
al heeft djpatt ook een punt:
djpatt schreef:
weet niet of je wel eens filmpjes van defqon australie heb gezien ???

die mensen daar zijn niet zo verwend als wij nederlanders, die komen nog voor de muziek en de sweer en niet om alleen maar nieuwe platen te horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

decoupeerzaag schreef:
ran-d
Citaat:
Working on the new track with @djadaro, we hope to finish it before Thursday so I can test it in Swiss & at Euphoria!

hopen dat hij hem afkrijgt, want dan kan ik hem horen op euphoria :D


Word dan de B kant van Untill We Meet Again denkik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, Until we Meet Again is met Redixxx en ik betwijvel of die wel uitgebracht word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 19:01 
 
Hardtraxx Addict

Jolle schreef:
Nee, Until we Meet Again is met Redixxx en ik betwijvel of die wel uitgebracht word.


Gaf hij van de week te kennen aan iemand dat ie wordt gereleased, en dat ze bezig waren met de b-kant! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 19:02 
 
Hardtraxxer

Wist je dat er een nieuw (tof!) shirt is van DBSTF?

http://www.hardstyle.com/merchandise/d- ... =2&slide=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
Jolle schreef:
Nee, Until we Meet Again is met Redixxx en ik betwijvel of die wel uitgebracht word.


Gaf hij van de week te kennen aan iemand dat ie wordt gereleased, en dat ze bezig waren met de b-kant! ;)


Oke, maar lijkt me sterk dat de B-kant dan ineens met Adaro is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Simizle schreef:
Wist je dat er een nieuw (tof!) shirt is van DBSTF?

http://www.hardstyle.com/merchandise/d- ... =2&slide=1


Beetje kinderachtig vind je niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan zomaar, gebeurd vaker.

Vind dat shirt wel vet. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 19:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is wel een van de laatste shirts waar je mij in rond ziet lopen iig.. Zou er nog niet dood in gevonden willen worden :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 19:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Nikkel schreef:
Jolle schreef:
Nee, Until we Meet Again is met Redixxx en ik betwijvel of die wel uitgebracht word.


Gaf hij van de week te kennen aan iemand dat ie wordt gereleased, en dat ze bezig waren met de b-kant! ;)


Oke, maar lijkt me sterk dat de B-kant dan ineens met Adaro is. :P


Hij twitterde naar mij dat hij sowieso wod uitgebracht.
Zatox had toch een een release uitgebracht waar een collab opstond en een solo. (A New Dimension/No One Excluded)
Dus waarom zou et niet kunnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 20:08 
 
Hardtraxx Addict

Jolle schreef:
Nikkel schreef:
Jolle schreef:
Nee, Until we Meet Again is met Redixxx en ik betwijvel of die wel uitgebracht word.


Gaf hij van de week te kennen aan iemand dat ie wordt gereleased, en dat ze bezig waren met de b-kant! ;)


Oke, maar lijkt me sterk dat de B-kant dan ineens met Adaro is. :P


Ik geef te kennen dat hij bezig is met een bekant, niet dat deze ook met Adaro is.
Staat er los van wil ik zeggen (, meer reactie op de zin die ik van je quote). ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 20:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gezeur begint nu al :')

http://www.omroepflevoland.nl/Nieuws/77 ... t-defqon-1
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:

Van de muziek moeten ze niet moeilijk over doen, dat is maar tot 11 uur, maar toch snap ik het wel dat ze zich zorgen maken om de verkeersdrukte. Die infrastructuur daar is om te janken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 20:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:

En allemaal naar lowlands kan wel, dacht dat er dan veel meer bezoekers waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 jaar geleden waren er met Lowlands 80.000 bezoekers, elk jaar groeit dit evenement.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het verschil is dat Lowlands over het algemeen rock (lees: bandjes, bekend) is en Defqon te boek staat als "naar herrie-evenement" bij volwassenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 20:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:

Moeten ze nou echt Frozen Flame in dat clipje draaien :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 21:04 
 
Hardtraxxer

Headhunterz:
I'm gonna give it all. My new album is going to be my life work
Vorige  1 ... 644, 645, 646, 647, 648, 649, 650 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen