Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 04:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoi, hier kan je alles posten over Thyron. :corn:

Mod edit:

En houd 't netjes, dat je boos bent snappen wij maar dat kan je ook op een fatsoenlijke manier uiten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik opteer voor topictitel Thyron-gate.

Verder :lol: de damage control afdeling doet zijn werk niet echt
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 12:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom hier zoveel aandacht aan besteden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ik opteer voor topictitel Thyron-gate.

Verder :lol: de damage control afdeling doet zijn werk niet echt


dat hij aan het modereren van de negatieve reacties is geslagen viel bij mij wel een beetje verkeerd... zo zo jammer van die jongen.

Maar denk dat de manier hoe hij het statement maakt wel de enige manier is om het uit de wereld te krijgen, gifbeker moet helemaal leeg, hij krijgt z'n kans wel weer.

Fouten worden gemaakt, kijk maar naar Delete met z'n decibel fail optreden, en kijk waar hij nu staat. :) al was dat zelfs nog minder pijnlijk dan dit.

en @ Ronzz, dit is een forum, is toch logisch dat hierover gepraat wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou leuk weer dit. Moet ik weer langer wachten op The Swarm. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 13:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Track was al klaar, want maandag was de release van het album :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 13:29 
 

Het is absoluut niet netjes wat ie gedaan heeft maar ik denk dat hij er nu flink spijt van heeft en en van geschrokken is.
Hopelijk heeft ie hier een les uit gehaald en gaat ie nu weer gewoon op een leuke manier verder zoals die ook bezig was.
Voor mij is het vergeven en vergeten nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJThera schreef:
Bob childish? Thats the world upside down. This is just stealing/violating trust... so damn shocking that Thyron did that! I dont care about the fact he is still young. This for me feels a bit the same as shoplifting and thats also not allowed regardless which age
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 13:31 
 

Is zeker niet netjes hoe dit allemaal is gegaan, maar als ik in Thyron zijn positie stond had ik denk ik niet zo'n bericht op Facebook geplaatst en alles gewoon privé gehouden. Proberen onderling alles uit te praten want dit is natuurlijk een grote klap in je gezicht. Dat je jong bent en verkeerde keuzes maakt is te begrijpen! maar het is gewoon fout om zonder toestemming zo iets te doen. Hoop dat het snel goed komt tussen deze jongen en B-Front en dat hij snel beseft dat hij niet vaker van deze dingen moet uitspoken want dan kan het wel eens hele vervelende vervolgen hebben voor zijn carrière...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Het is absoluut niet netjes wat ie gedaan heeft maar ik denk dat hij er nu flink spijt van heeft en en van geschrokken is.
Hopelijk heeft ie hier een les uit gehaald en gaat ie nu weer gewoon op een leuke manier verder zoals die ook bezig was.

De geschiedenis heeft geleerd dat deze jongen niet snel leert van fouten. Wat een aanfluiting :lol: Thyron was toch ook degene die Tartaros zijn track onder z'n eigen naam op hardstyle.com heeft gezet? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 13:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tsja, zeer domme actie. Het heeft ook met copyright te maken he. En wat was er trouwens tussen hem en Atmozfears gebeurd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
DJThera schreef:
Bob childish? Thats the world upside down. This is just stealing/violating trust... so damn shocking that Thyron did that! I dont care about the fact he is still young. This for me feels a bit the same as shoplifting and thats also not allowed regardless which age

Waar is dit trouwens te vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 13:56 
 
Hardtraxx Newbie

Ruzie maken met B-Front, de man die met de hele scene door een deur kan. Heel apart dit. Thyron heeft talent maar het is nu wel een beetje 3 strikes, you're out ondertussen. Financieel ook niet leuk voor Fusion, het drukwerk enzo moet al klaar zijn geweest. Als ze slim zijn releasen ze gewoon met de collab... Maar B-Front is weg bij Fusion... Ai ai puinhoop :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Kepro schreef:
DJThera schreef:
Bob childish? Thats the world upside down. This is just stealing/violating trust... so damn shocking that Thyron did that! I dont care about the fact he is still young. This for me feels a bit the same as shoplifting and thats also not allowed regardless which age

Waar is dit trouwens te vinden?


http://harderstate.com/post474767.html daar is ook een discussie gaande. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zag t net precies. Toch bedankt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 14:26 
 
Hardtraxx Elite

MBassM schreef:
ramon038 schreef:
Hij heeft nu zelfs het Facebookbericht verwijderd. Hij kan beter zijn naam veranderen in Delete.


Ik zie het Facebookbericht anders nog gewoon op zijn tijdlijn staan :huh:

Ja ik zag het, heb het idee dat ie m tijdelijk verborgen heeft op zn tijdlijn. Hij staat er nu inderdaad wel weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 14:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
sandervanbruggen schreef:
Het is absoluut niet netjes wat ie gedaan heeft maar ik denk dat hij er nu flink spijt van heeft en en van geschrokken is.
Hopelijk heeft ie hier een les uit gehaald en gaat ie nu weer gewoon op een leuke manier verder zoals die ook bezig was.

De geschiedenis heeft geleerd dat deze jongen niet snel leert van fouten. Wat een aanfluiting :lol: Thyron was toch ook degene die Tartaros zijn track onder z'n eigen naam op hardstyle.com heeft gezet? :lol:

Huh serieus, was dat Thyron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 15:01 
 
Hardtraxx Veteran

Dit komt de carierre van Thyron denk niet heel erg ten goede. Ben benieuwd wat Fusion doet na de release van het album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 15:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus, hoe haalt ie het in zijn hoofd. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 15:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ten eerste: ontzettend kwalijke zaak dat je iemand anders z'n track naar jouw pc stuurt zonder diegene z'n toestemming daarvoor te vragen. Dit is inderdaad gewoon diefstal. En natuurlijk heel de muziekwereld zit voortaan in elkaar met illegaal downloaden etc, maar dat kun je toch niet met elkaar vergelijken vind ik.

Ten tweede: Opzich netjes dat ie in dat Facebook-bericht open is over de situatie. Wij willen altijd alles weten en zeuren dat artiesten niet open zijn naar hun fanbase. Toch was het niet echt een handige zet en hadden ze dit beter binnenshuis op kunnen lossen. Dit komt het imago van een artiest niet ten goede, zeker niet als er al een aantal keren wat voorgevallen is (waar ik overigens hier voor het eerst over lees).

Ten derde: Totaal niet eens met de mensen die zeggen 'hij is pas 17 dus dan maak je zulke fouten'. Tuurlijk wordt zijn fout meteen onder een vergrootglas gelegd, maar dat heb je nu eenmaal als je beroep uitoefent als DJ/producer. Maar kom op zeg, je bent geen peuter meer die niet voor zichzelf kan nadenken. Ook op 17 jarige leeftijd weet je wat wel en niet mag, dus totaal geen excuus.

Ten vierde: Dit vind ik misschien nog wel de meest kwalijke van allemaal. Dat hij berichten/reacties aan gaat zitten passen. Wat gezegd is gezegd, blijf daar dan achter staan, en ga niet op maffia-achtige wijze je macht misbruiken en proberen de schade achteraf te beperken. Komt op mij heel achterbaks en geniepig over. Bah...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt voor je analyse Joris. Helemaal goed zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 15:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

You're welcome
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 15:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je zou wetenschappelijk kunnen onderbouwen dat gezien zijn leeftijd hij nog niet volledig in staat is om de gevolgen van zijn keuzes te overzien. Het puberbrein is namelijk nog niet volledig ontwikkelt en dan met name de hersen gebieden die hier mee te maken hebben.

Maar goed, het is ook een stukje karakter. Stiekem gedrag en egoisme. Zonde, maar dit soort jongens horen wat mij betreft niet thuis in de scene (volgens mij zijn er helaas al genoeg*kuch*).. Dit soort taferelen kunnen gewoon niet. Ik vind het ook een beetje naief van B-front om hem de kans te geven dit soort stunten te laten flikken (want zou jij je koffer met 10miljoen bij je vriend stallen op de voorwaarde dat hij elke week 100 euro eruit mag pakken?), maar goed... Ik zal de laatste zijn die B-front dit zal verwijten omdat hij goed bedoelde.

Thyron heeft iets stoms geflikt en hij zal nu met de consequenties moeten dealen, zo werkt het nou eenmaal. Misschien een tip om bij een volgende keuze even erbij stil te staan of jij het leuk zou vinden als je in de ander z'n schoenen zou staan, zo kun je jezelf misschien nog op tijd een halt geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 16:05 
 

Naïef van Bob? Ti's je collega lol. Je mag toch hopen dat iemand een verantwoordelijkheidsgevoel heeft. Zwets maar raak over een niet ontwikkelde hersenpan, ik denk dat jongens van 17 genoeg weten van dit soort zaken
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 16:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Domme actie die niet te verantwoorden is.
Want @ Frayzr, zoals Thera zegt, op je 17e weet je ook wel dat je iets niet moet jatten, dat hoor je op je 12e al te weten.

Verder interesseert het me eigenlijk geen reet. Het is geen dusdanige grote producer dat ik al een bepaald beeld van hem had, waardoor het me ook aan de reet zal roesten wat er met hem gebeurt.

Zolang dat album maar komt, stonden een paar leuke dingen op, en dat komt dus, dus verder geen interesse in de "aftermath".
1, 2, 3, 4, 5 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen