Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 18:28 
 
Hardtraxx Veteran

Je gaat me toch niet vertellen dat ie dit trucje ook bij The Pitcher heeft geflikt he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 18:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Je gaat me toch niet vertellen dat ie dit trucje ook bij The Pitcher heeft geflikt he xd


zal wat zijn :D hele album naar ze eigen gestuurd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Je gaat me toch niet vertellen dat ie dit trucje ook bij The Pitcher heeft geflikt he xd

Blijkbaar wel dus. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:surrender:

Elke keer als je denkt dat er niet nog meer bij kan komen, wordt het toch elke keer nog erger. Vraag me af wat er dan tussen Thyron en The Pitcher is voorgevallen. Zo dom om dezelfde fouten te maken kun je toch niet zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enige wat ik me voor kan stellen is dat hij dat heeft gedaan voor het verhaal van B-Front naar buiten kwam. Toen was hij zich van nog geen kwaad bewust. Neemt niet weg dat het onacceptabel is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 18:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Aangezien Thyron en The Pitcher (Luc) geen collab hebben zal het wel over Michel Pollen gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De reden dat The Pitcher ertussen staat, was omdat de genoemde "wip" naast Blackness die genoemd werd een collab tussen B-Front en Pitcher is. Vandaar.

Bron: Thyron zelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 18:48 
 
Hardtraxx Elite

Ben bang dat sleepwalker nu niet meer gereleased gaat worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 18:50 
 

Weet iemand hoe dat precies zit qua rechten? Is het zo dat Fusion in principe de eigenaar is van de tracks van Thyron, en dat Lucid Dreams dus niet door een ander label gereleased kan worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het eigenlijk niet meegekregen al dit.

Waskebeurt ? Ben toch wel nieuwsgierig ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 18:54 
 
Hardtraxx Elite

BeHa schreef:
Weet iemand hoe dat precies zit qua rechten? Is het zo dat Fusion in principe de eigenaar is van de tracks van Thyron, en dat Lucid Dreams dus niet door een ander label gereleased kan worden?

Ik denk het niet, afgaande op beide quotes:

Thyron schreef:
Regarding the release of my debut album 'Lucid Dreams'; I will inform you about this on a very short notice, so stay tuned!


Fusion schreef:
Thyron's album won't be relased on Fusion Records and he will keep you informed if and when these tracks will be released.


De sleepwalker remix gaat alleen een probleem worden denk ik omdat hij die rechten niet heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ik heb het eigenlijk niet meegekregen al dit.

Waskebeurt ? Ben toch wel nieuwsgierig ?


Begin op pagina 1 hier en je komt erachter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 18:56 
 
Hardtraxx Elite

Nuracore schreef:
Ik heb het eigenlijk niet meegekregen al dit.

Waskebeurt ? Ben toch wel nieuwsgierig ?

Thyron heeft tijd geleden toen hij bezig was met collab met B-Front de track "Blackness" en een wip van the pitcher en bfront naar hemzelf gestuurd toen hij een tijdje alleen was in de studio van Bob. Hij heeft dit op facebook gezet en is daarna (na een heel slechte poging tot damage control op hardtraxx xd ) bijna niet meer actief geweest op social media en nu is dus eindelijk bekent gemaakt dat hij weg is bij Fusion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 18:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

BeHa schreef:
Weet iemand hoe dat precies zit qua rechten? Is het zo dat Fusion in principe de eigenaar is van de tracks van Thyron, en dat Lucid Dreams dus niet door een ander label gereleased kan worden?


In principe liggen de rechten bij Fusion, maar die rechten zijn niet persoonsgebonden en kunnen overgeschreven worden (De familie Jackson heeft bijvoorbeeld de rechten van de meeste Beatles nummers). Hangt er dus maar net vanaf hoe Fusion en Thyron dat uit onderhandeld hebben bij het ontbinden van het contract.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Nuracore schreef:
Ik heb het eigenlijk niet meegekregen al dit.

Waskebeurt ? Ben toch wel nieuwsgierig ?


Begin op pagina 1 hier en je komt erachter.

Niet echt lees alleen wat terug over bfront en iets jatte xD vandaar de vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 18:59 
 
Hardtraxx Veteran

haha Fusion reageert net op mijn reactie in hun statement: Besides Blackness, he also transferred a 'work in-progress' file from the collab between B-Front & The Pitcher for the upcoming Shock and Awe album.

Wat een idioot xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wut. :surrender:

Gevalletje destroyed in seconds. Zsm dat album dan maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 19:01 
 

Dan heb je het toch echt niet begrepen of wel? Echt kansloos..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeetje het wordt alleen maar erger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 19:02 
 

Darycka schreef:
BeHa schreef:
Weet iemand hoe dat precies zit qua rechten? Is het zo dat Fusion in principe de eigenaar is van de tracks van Thyron, en dat Lucid Dreams dus niet door een ander label gereleased kan worden?


In principe liggen de rechten bij Fusion, maar die rechten zijn niet persoonsgebonden en kunnen overgeschreven worden (De familie Jackson heeft bijvoorbeeld de rechten van de meeste Beatles nummers). Hangt er dus maar net vanaf hoe Fusion en Thyron dat uit onderhandeld hebben bij het ontbinden van het contract.


Duidelijk, thanks :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 19:02 
 
Hardtraxx Elite

Haha wat een noob.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
haha Fusion reageert net op mijn reactie in hun statement: Besides Blackness, he also transferred a 'work in-progress' file from the collab between B-Front & The Pitcher for the upcoming Shock and Awe album.

Wat een idioot xd xd

Was al bekend dat het om 2 tracks ging hoor :p bij het eerste statement al
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 19:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Ben bang dat sleepwalker nu niet meer gereleased gaat worden..


Technisch gezien is ie gereleased, stond full op het Qontinent album van afgelopen jaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 19:05 
 
Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
haha Fusion reageert net op mijn reactie in hun statement: Besides Blackness, he also transferred a 'work in-progress' file from the collab between B-Front & The Pitcher for the upcoming Shock and Awe album.

Wat een idioot xd xd

Dat was al bekend toch? Hij had 2 unreleased tracks naar zichzelf gestuurd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 19:05 
 
Hardtraxx Elite

Hyperactive schreef:
DJ_Tim schreef:
Ben bang dat sleepwalker nu niet meer gereleased gaat worden..


Technisch gezien is ie gereleased, stond full op het Qontinent album van afgelopen jaar :P

Oh nice! :D Zou zonde zijn als die track niet gereleased zou worden :whistle:
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen