Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het ook een beetje raar aangezien er niet bepaald een aanleiding is ofzo.
Ik heb in ieder geval nergens berichten gelezen dat een reden zou kunnen zijn om het forum per direct te verlaten. Toch jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 21:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom worden er gelijk weer half conclusies getrokken... Het is toch gewoon zo dat het aan Pieter zelf is om te zeggen waarom die dit wilde. Al vind ik wel dat het raar is dat dit zonder enige aankondiging gebeurt is. Maar goed, dit zal zo wel z'n redenen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 22:27 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Basss27 schreef:
Wat vind ik dit een slappe actie zeg. En dan heb ik het niet over Thera, maar over jullie Hardtraxx moderatoren. Wat mij juist naar het Hardtraxx forum heeft getrokken en ik neem aan ook veel andere leden, is dat je goed kunt discussiëren met mensen waarmee je jou hobby deelt. De hardere stijlen in dit geval.

De kenners konden een woordje uitwisselen met de artiesten, dat maakt ook eigenlijk wel deel uit van het forum zegmaar.

Het kan altijd gebeuren dat er wat onenigheid ontstaat. Juist zijn de moderatoren er dan voor om aan de rest van het forum mede te delen wat er gaande is en de orde en goede sfeer te behouden. In dit geval is Thera vertrokken. Ik wil bij geen van de twee kanten de schuld in de schoenen schuiven, maar enige opheldering over het vertrek van gewaardeerd lid Thera was wel op zijn plaats geweest.

Het enige wat ons verteld wordt is; ga maar verhaal halen bij Thera. De manier van handelen van de moderatoren vind ik erg jammer.


Ik merk uit je bericht op dat je denkt dat er een soort van chaos is ontstaan? Dat is niet het geval, een beetje overdreven...

Het moraal van het verhaal waarom Thera vertrokken is omdat er over het algemeen hier op Hardtraxx met héél erg weinig respect richting artiesten wordt gepraat/gediscusseerd die juist tijd vrij maken om jullie te informeren.
Dit vind ik persoonlijk natuurlijk héél erg jammer, maar ook voor de artiesten die dit platform gebruiken omdat dat juist zo'n interessante toevoeging/verrijking is.

Ik ga hier geen privéberichten neerzetten, maar dit hierboven is een samenvatting van wat mij is gestuurd. Wil je daarom het uitgebreide verhaal weten: toch echt even Thera aanspreken, want het is in mijn ogen niet onze verantwoordelijkheid om voor anderen te spreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Basss27 schreef:
Wat vind ik dit een slappe actie zeg. En dan heb ik het niet over Thera, maar over jullie Hardtraxx moderatoren. Wat mij juist naar het Hardtraxx forum heeft getrokken en ik neem aan ook veel andere leden, is dat je goed kunt discussiëren met mensen waarmee je jou hobby deelt. De hardere stijlen in dit geval.

De kenners konden een woordje uitwisselen met de artiesten, dat maakt ook eigenlijk wel deel uit van het forum zegmaar.

Het kan altijd gebeuren dat er wat onenigheid ontstaat. Juist zijn de moderatoren er dan voor om aan de rest van het forum mede te delen wat er gaande is en de orde en goede sfeer te behouden. In dit geval is Thera vertrokken. Ik wil bij geen van de twee kanten de schuld in de schoenen schuiven, maar enige opheldering over het vertrek van gewaardeerd lid Thera was wel op zijn plaats geweest.

Het enige wat ons verteld wordt is; ga maar verhaal halen bij Thera. De manier van handelen van de moderatoren vind ik erg jammer.


Ik merk uit je bericht op dat je denkt dat er een soort van chaos is ontstaan? Dat is niet het geval, een beetje overdreven...

Het moraal van het verhaal waarom Thera vertrokken is omdat er over het algemeen hier op Hardtraxx met héél erg weinig respect richting artiesten wordt gepraat/gediscusseerd die juist tijd vrij maken om jullie te informeren.
Dit vind ik persoonlijk natuurlijk héél erg jammer, maar ook voor de artiesten die dit platform gebruiken omdat dat juist zo'n interessante toevoeging/verrijking is.

Ik ga hier geen privéberichten neerzetten, maar dit hierboven is een samenvatting van wat mij is gestuurd. Wil je daarom het uitgebreide verhaal weten: toch echt even Thera aanspreken, want het is in mijn ogen niet onze verantwoordelijkheid om voor anderen te spreken.


jammer dat het zo moet lopen ! vond Thera in het speciaal eigenlijk altijd wel een interessante (soms gort droge) toevoeging
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 22:36 
 
Hardtraxx Addict

Kijk zo'n bericht zegt al een hele boel. Nu weet iedereen wat de reden is en hoeven we niet te gaan speculeren wat de reden geweest kan zijn. Al is mijn mening wel dat zoiets gelijk gemeld had moeten worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nope, als Thera het wilde aankondigen had hij dat zelf wel gedaan. Zoals Jordy al heeft gezegd gaat hij hier geen privé berichten plaatsen, Pieter zou zou wel zijn redenen hebben om het hier niet neer te zetten. Waarom zouden wij dan als moderators hier dan alles neerzetten en vertellen, dat kun je dan toch beter aan Pieter zelf vragen? Wellicht zetten wij hier ook iets neer wat wellicht de feiten (per ongeluk) verdraaien, en dan hebben wij het weer gedaan.

Dus ik vind dat we hier prima gehandeld hebben. Dus nogmaals voor jullie: voor details, spreek Pieter aan, stuur 'm een mail of bel 'm of weet ik veel wat, wij doen hier verder geen mededelingen en ik denk dat Jordy wel genoeg heeft gezegd.

Maargoed, nu het toch wat duidelijker is. Mijn mening is dat ik vind dat Thera zich aanstelt, maar aan de andere kant maakt dit wel weer goed duidelijk hoe het er hier soms aan toe gaat. En dus kan ik niks anders zeggen dan dat ''wij'' dit gewoon aan onszelf te danken hebben als forum. En hiermee spreek ik lang niet iedereen aan, maar de ''rotte appels'' weten zelf wel wie 't zijn. Wellicht hebben een aantal van jullie wel gemerkt dat ik zelf ook wat geïrriteerd ben, en dat komt echt door het gedrag hier, het op elkaar reageren en reacties uitlokken, het openen van oude topics, mensen die niet weten waar ze het over hebben en mensen die 't altijd weer beter weten dan anderen. Ook de nieuwere generatie komt een beetje in botsing met de oudere generatie hier, en dat is ook een probleem op zich.

Het zou dus gewoon mooi zijn als iedereen hier gewoon normaal met elkaar om gaat, elkaar nou 's wat minder gaan uitdagen en gewoon normaal reageren op de verschillende onderwerpen. Wellicht dat Pieter dan in de toekomst kan zien dat we hier ook normaal kunnen reageren en dat hij wellicht terug komt. Lang verhaal, maar moest dit even kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 23:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Doe geen moeite, hij wil er zelf ook niet veel over kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 00:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basss27 schreef:
In dit geval is Thera vertrokken. Ik wil bij geen van de twee kanten de schuld in de schoenen schuiven.

Twee honden vechten om de schuld, de derde gaat er mee heen... Ik denk dat de schuld toch echt bij de gebruikers van het forum ligt.

Jammer dat het zo ver heeft moeten komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan iemand mij even een concreet voorbeeld geven dan, ik snap er werkelijk niks van..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 00:22 
 
Hardtraxx Veteran

Het is me ook weer allemaal wat, allemachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Kan iemand mij even een concreet voorbeeld geven dan, ik snap er werkelijk niks van..


Heb in een van de Brennan Heart posts wel gezien dat iemand hem voor dikke zeug uitschold (brennan heart dus).

Lijkt me dat hij nog wel een oude vriend van Thera is? het zou uiteindelijk wel een opstapeling van irritatie's zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 00:56 
 

teupie schreef:
Kan iemand mij even een concreet voorbeeld geven dan, ik snap er werkelijk niks van..


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 00:56 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom word er hier nou zon heisa van gemaakt? Thera is weg omdat hier respect ver te zoeken is en als Artiest is het dan jammer van de tijd om daarmee door te gaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is toch gewoon een kwestie van bepaalde topics vermeiden en jezelf niet zo laten kennen, aangezien er gewoon een goed deel is waarmee je kan discussiëren. Ik vind het niet netjes, denk dat mede door hardtraxx TC zo is gegroeid kijkend naar bijvoorbeeld het aantal hardtraxxers wanneer er een tc stage is, dus een verklaring zou mij niet heel ongepast lijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 01:15 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
teupie schreef:
Kan iemand mij even een concreet voorbeeld geven dan, ik snap er werkelijk niks van..


Heb in een van de Brennan Heart posts wel gezien dat iemand hem voor dikke zeug uitschold (brennan heart dus).

Lijkt me dat hij nog wel een oude vriend van Thera is? het zou uiteindelijk wel een opstapeling van irritatie's zijn.

Die post kwam erna pas volgens mij. En ik zie eerlijk gezegd zo 1, 2, 3 ook geen concrete oorzaak, als iemand hier op handen gedragen wordt is Thera dat wel. Sterker nog vroeger was er veel meer kritiek op Thera(cords). Natuurlijk er zijn altijd wel wat mensen die de algemene sfeer op een forum verzieken, maar ik lees nog altijd liever de reacties op hardtraxx dan de reacties op facebook, twitter en youtube.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 01:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap hem best. Er wordt over het algemeen veel te hard gebashed op artiesten. Ookal is het normaal niet op Thera, ik snap wel dat hij er geirriteerd door wordt. Mij best dat je kritiek geeft op tracks/livesets/..., maar wat je hier soms leest is vaak gewoon onbeschofd. Ik neem aan dat enkele van deze artiesten waarom gebashed wordt vrienden zijn van pieter dus ik zou er ook vrij pist van worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 02:25 
 

Aan de andere kant kun je dat gewoon verwachten als je deelneemt aan een forum. Niet iedereen zal normaal kunnen reageren en daar hoor je als artiest boven te staan.

Om op dit geval in te gaan: het niveau van de muziek daalt drastisch. Is het dan ook niet de normaalste zaak van de wereld dat het een magneet is voor negativiteit en primitieve reacties? Ik vind dat terecht als je ziet wat voor achterlijke muziek je voorgeschoteld krijgt. Dat zegt ook wel wat over de mensen die daarachter zitten. Boontje komt om zijn loontje geval. Hiertoe reken ik Theracords niet, maar dat is het probleem niet want die krijgen hier veel steun.

Eigenlijk vind ik het nog wel meevallen hier op het forum, er zijn genoeg liefhebbers en ik kan niemand bedenken die hier niet voor de muziek zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 02:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Is het dan ook niet de normaalste zaak van de wereld dat het een magneet is voor negativiteit reacties.

ja
Nerazzurro93 schreef:
primitieve reacties

nee

In plaats van deftig geformuleerde kritiek te geven worden artiesten hier uitgescholden... Nergens voor nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Nope, als Thera het wilde aankondigen had hij dat zelf wel gedaan. Zoals Jordy al heeft gezegd gaat hij hier geen privé berichten plaatsen, Pieter zou zou wel zijn redenen hebben om het hier niet neer te zetten. Waarom zouden wij dan als moderators hier dan alles neerzetten en vertellen, dat kun je dan toch beter aan Pieter zelf vragen? Wellicht zetten wij hier ook iets neer wat wellicht de feiten (per ongeluk) verdraaien, en dan hebben wij het weer gedaan.

Dus ik vind dat we hier prima gehandeld hebben. Dus nogmaals voor jullie: voor details, spreek Pieter aan, stuur 'm een mail of bel 'm of weet ik veel wat, wij doen hier verder geen mededelingen en ik denk dat Jordy wel genoeg heeft gezegd.

Maargoed, nu het toch wat duidelijker is. Mijn mening is dat ik vind dat Thera zich aanstelt, maar aan de andere kant maakt dit wel weer goed duidelijk hoe het er hier soms aan toe gaat. En dus kan ik niks anders zeggen dan dat ''wij'' dit gewoon aan onszelf te danken hebben als forum. En hiermee spreek ik lang niet iedereen aan, maar de ''rotte appels'' weten zelf wel wie 't zijn. Wellicht hebben een aantal van jullie wel gemerkt dat ik zelf ook wat geïrriteerd ben, en dat komt echt door het gedrag hier, het op elkaar reageren en reacties uitlokken, het openen van oude topics, mensen die niet weten waar ze het over hebben en mensen die 't altijd weer beter weten dan anderen. Ook de nieuwere generatie komt een beetje in botsing met de oudere generatie hier, en dat is ook een probleem op zich.

Het zou dus gewoon mooi zijn als iedereen hier gewoon normaal met elkaar om gaat, elkaar nou 's wat minder gaan uitdagen en gewoon normaal reageren op de verschillende onderwerpen. Wellicht dat Pieter dan in de toekomst kan zien dat we hier ook normaal kunnen reageren en dat hij wellicht terug komt. Lang verhaal, maar moest dit even kwijt.

Kan me hier heel goed in vinden Gilian. Ben het ook met je eens dat Pieter zich aanstelt, wat een gezeur zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 11:01 
 
Hardtraxx Veteran

Ik denk dat Pieter het ook over de andere producers heeft. Theracords wordt hier niet echt afgekraakt, maar als we weer eens wat van Atmozfears of The Prophet zien is er weer heisa. Verder kan ik me er ook niet druk om maken, het was alleen fijn dat hij soms antwoorden kon geven als je een vraag had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 11:25 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hij is toch bereikbaar via twitter, facebook, partyflock en email?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 11:27 
 
Hardtraxx Veteran

Even iets anders. Er is nog steeds niets bekend over de therabyte artiesten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is al meerdere malen aangegeven, dit moet je zelf aan de artiesten vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 11:34 
 
Hardtraxx Veteran

jordifcg schreef:
Dit is al meerdere malen aangegeven, dit moet je zelf aan de artiesten vragen.

Ik heb geen twitter of facebook. Iemand die dit voor mij zou willen doen? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 11:38 
 

Wout1997 schreef:
Ik denk dat Pieter het ook over de andere producers heeft. Theracords wordt hier niet echt afgekraakt, maar als we weer eens wat van Atmozfears of The Prophet zien is er weer heisa. Verder kan ik me er ook niet druk om maken, het was alleen fijn dat hij soms antwoorden kon geven als je een vraag had.


Dat The Prophet en Atmozfears gebashed worden en veel kritiek krijgen, ligt toch meer aan hun? Vooral als Tvds langs komt
Vorige  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen