Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap de keuze erg goed, Therabtye was een leuk initiatief maar heeft geen enkel moment echt de volle aandacht kunnen trekken. Volle focus op Theracords zal het label vast en zeker nog wat beter gaan maken, kan me aardig goed voorstellen wat voor romp slomp er allemaal komt kijken bij het runnen van een label, de extra energie en tijd die nu in Theracords zelf gestoken kan worden zal sowieso nooit verkeerd zijn.

Succes aan alle artiesten om nu ergens anders een mooie plek te vinden om hun spul te releasen, de Therabyte releases gingen grotendeels langs mij heen, maar wat ik af en toe eens opzette kon ik zeker goed waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kunt het ook anders bekijken. Er zijn een heleboel mensen die geen losse releases volgen, maar gewoon kijken naar de voor hun bekende labels. Er zijn een heleboel mensen die Theracords kennen, maar Therabyte niet. Het is ook een feit dat tracks die op Theracords uitkomen veel meer aandacht krijgen dan tracks die op Therabyte komen. Dus wanneer er nu een hardtrance plaat uit gaat komen op TC, zal deze meer aandacht krijgen dan deze ooit op TB had kunnen krijgen. Mensen leren het kennen, gaan het vet vinden, enz. Je weet hoe het gaat, en wat het misschien wel toe kan leiden. Daarom vind ik het nu ook zeer zeker interessant om te volgen, kijken hoe de trend zich nu doorzet
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
@PNXRMX: Het gaat me niet om het feit of de muziek nou wel of niet doorgezet wordt. Het gaat me erom dat het erg tegenstrijdig is wat altijd naar buiten is gebracht. Als je de aangehaalde redenen en het eerder beweerde met elkaar vergelijkt staat de loodrecht tegen over elkaar en dat vindt ik hypocriet.
Theracords (en later Therabyte) was juist gestart omdat Pieter zijn tracks niet kwijt kon bij andere labels en zo zijn muziek die hij vet vond uit kon brengen. Daarnaast was hun slogan altijd diversiteit, die halen ze ook weg als je dat buiten het label om gaat uitbrengen.


Ik vind dat het niet tegenstrijdig is zolang ze de muziek blijven maken die ze willen maken, aangezien de meeste uitspraken over het maken van muziek gaan en niet het bieden van een platform. Natuurlijk staat Theracords voor diversiteit maar er is maar zoveel van jezelf wat je op kunt offeren voor anderen, en dat wordt nu van Theracords gevraagd. Wat mij betreft is het nu over aan een slim iemand (of groep personen) waarbij het probleem niet bestaat dat ze hun handen volhebben met andere belangrijke zaken om dat platform te bieden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 07:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik wil eigenlijk maar één ding zeggen; al die artiesten en labels die beweren dat hardtrance/harddance dood is, en met die reden stoppen, zijn juist degene die het genre vermoorden. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 15:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Er is een verschil tussen stoppen met de muziek waar je hart in steekt en een platform voor die muziek. Het opheffen van therabyte neemt een hoop administratieve lasten weg, maar houdt Rik en Pieter in principe niet tegen om die muziek te blijven maken. Het levert toch geen boekingen op, dus heel het therabyte gedoe eromheen is nergens voor nodig, voor hun eigen producties althans. Sterker nog, Pieter heeft nu meer tijd, en dat gaat geen negatieve invloed hebben op de hoeveelheid hardertrance die hij maakt. Het niet hebben van een platform is wel eventueel een struikelpunt, maar ik stel voor dat dat soort 'fun' projectjes gewoon op de soundcloud gegooid worden, net zoals Rik doet.

Ik denk dat de meeste van jullie het ophouden van Therabyte zien als het ophouden van muziek en het in de steek laten van een passie. Slechts het platform verdwijnt, maar de muziek hoeft daarbij echt niet op te houden. Zolang Pieter de tracks kan blijven maken die hij wil maken, is er geen compromis qua creativiteit en ik ben van mening dat dat zonder therabyte nog steeds kan.


:worship: En daar is alles mee gezegd. Wat een gelul hier zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na 4 maanden geen Theracords-tracks gehoord op een feest, was ik was bijna vergeten hoe goddelijk ze live klonken. Mijn hardstyle-verslaving is bij deze weer aangewakkerd. :loving:

En Breadstick... :loving: Dat nummer heeft een patent op de Crystal Venue volgens mij. Laatste keer dat ik hem live hoorde was ook al in de Crystal Venue. En dat was 16 maanden geleden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 17:29 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 19:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pieter, hulde voor deze set :worship:
Hier word ik echt zo blij van :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke lijst :worship: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 13:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zieke set! Lekker gemixt ook, van genox tot die loudness tool :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 13:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:thumbsup: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 20:23 
 
Hardtraxxer

Dj Thera ft. Mc Nolz - Don't Back Down :love: ! lekker plaatje pieter! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 15:21 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 16:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Altijd zulke sympathieke kerels, die mannen van de beveiliging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahaha geniale aflevering weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoe heet dat ene liedje met die kick erin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 19:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet mijn type filmpje, tenenkrommend dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 19:22 
 
Hardtraxx Veteran

Vind deze wat minder, er zit ook niet echt nieuws in ofzo :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 19:24 
 

Wout1997 schreef:
Vind deze wat minder, er zit ook niet echt nieuws in ofzo :/


Dat hoeft niet werd mij laatst uitgelegd. Je moet gewoon wat schijtlolligheden uithalen, dat is wat de Theracords fans willen zien.

Moest er soms wel om lachen deze keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 13:45 
 
Hardtraxx Veteran

I lol'd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
hoe heet dat ene liedje met die kick erin?

Aaaaahh die ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is die gast van de security nou serieus of loopt ie mee te kutten? xd :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 03:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Is die gast van de security nou serieus of loopt ie mee te kutten? xd :x

Ik denk dat hij mee loopt te kutten, anders had hij wel anders gereageerd toen Pieter erop door ging. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 11:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mooie aflevering weer hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 12:53 
 
Hardtraxxer

The_Gospel schreef:
Delt-A schreef:
Is die gast van de security nou serieus of loopt ie mee te kutten? xd :x

Ik denk dat hij mee loopt te kutten, anders had hij wel anders gereageerd toen Pieter erop door ging. :P


Nee hij was wel serieus, hij wist gewoon niet wat hij moest zeggen op het feit dat Pieter zo reageerde. Hij dacht Pieter te intimideren maar dat liep dus iets anders :P
Vorige  1 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen