Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385 ... 552  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zijn wel meer tracks gereleased, helaas wel vaak 1-trackers, en wat tracks van een bepaald duo die toch net wat minder zijn. Maar ik vind het tegenwoordig toch een stuk beter dan het vinyltijdperk, niet alles was vroeger beter ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 15:24 
 

Jo jongens,

Ik luister echt heel veel hardstyle maar eigenlijk altijd met oortjes/koptelefoon. Nu ben ik op zoek naar speakers voor m'n pc of telefoon, m'n budget is 100 euro max. Ik snap dat je dan niet de allerbeste kwaliteit krijgt, maar genoeg te vinden voor die prijs denk ik toch. Dus iemand die goede suggesties heeft welke ik moet halen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.marktplaats.nl/z.html?query= ... distance=0

Logitech 5.1 is ook prima als je niet via marktplaats wilt kopen, maar de z623 is echt gruwelijk :) Heb hem zelf ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 14:32 
 

Ah die heeft m'n beste kameraad ook! Al is 150 euro iets teveel, Logitech Z506 dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teddy Knalkaak schreef:
Ah die heeft m'n beste kameraad ook! Al is 150 euro iets teveel, Logitech Z506 dan?

Via Marktplaats kun je hem goedkoper krijgen he ;) Als er iemand bij je in de buurt is die hem heeft kun je hem zelfs daar nog ff testen. Kan weinig mis mee gaan.

Logitech Z506 zou ik niet weten, moet je ff googlen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 00:05 
 

Ja was al een beetje aan het Googlen gegaan maar hoeveel Watt heb je ongeveer nodig voor thuis in je slaapkamer? En wat is Watt in RMS? Is er ook nog een stat waaraan je kan zien hoe zuiver het geluid is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 02:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hardstylerzzzz schreef:
Aangenomen, Adaro komt nooit meer terug. Wie zou zijn opvolger bij Gunz for Hire naast Ran-D kunnen worden?

Kunnen we jou niet nomineren, en dat je dan voortaan net zoveel post als je voorganger?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstylerzzzz schreef:
TiMOTHYb schreef:
Hardstylerzzzz schreef:
Aangenomen, Adaro komt nooit meer terug. Wie zou zijn opvolger bij Gunz for Hire naast Ran-D kunnen worden?

Kunnen we jou niet nomineren, en dat je dan voortaan net zoveel post als je voorganger?

Lekker grapje! Maar ik ben zeker dat Adaro nooit meer terug komt. Kijk eens naar Lady Dana!

Om hier toch maar even op in te gaan...
De meeste mensen revalideren gedeeltelijk of zelfs volledig van Hyperacusis na gemiddeld 1,5 jaar. Ik denk dan ook dat we zeer optimistisch zijn wil Adaro al in mei draaien, al hoop ik dat natuurlijk wel voor hem! Maar volledig stoppen? Nooit, muziek is zowel zijn werk als passie.
Tot die tijd gaat niemand Adaro vervangen bij Gunz for Hire, waarom zouden ze dat willen? Succes? Daar draait ook niet alles om. De act zal waarschijnlijk tijdelijk geannuleerd worden zoals nu gebeurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstylerzzzz schreef:
TiMOTHYb schreef:
Hardstylerzzzz schreef:
Aangenomen, Adaro komt nooit meer terug. Wie zou zijn opvolger bij Gunz for Hire naast Ran-D kunnen worden?

Kunnen we jou niet nomineren, en dat je dan voortaan net zoveel post als je voorganger?

Lekker grapje! Maar ik ben zeker dat Adaro nooit meer terug komt. Kijk eens naar Lady Dana!


ga toch weg man. Wedden om een kratje bier dat die terug komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstylerzzzz schreef:
TiMOTHYb schreef:
Hardstylerzzzz schreef:
Aangenomen, Adaro komt nooit meer terug. Wie zou zijn opvolger bij Gunz for Hire naast Ran-D kunnen worden?

Kunnen we jou niet nomineren, en dat je dan voortaan net zoveel post als je voorganger?

Lekker grapje! Maar ik ben zeker dat Adaro nooit meer terug komt. Kijk eens naar Lady Dana!

Die situaties verschillen ook wel behoorlijk van elkaar he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

Hardstylerzzzz schreef:
TiMOTHYb schreef:
Hardstylerzzzz schreef:
Aangenomen, Adaro komt nooit meer terug. Wie zou zijn opvolger bij Gunz for Hire naast Ran-D kunnen worden?

Kunnen we jou niet nomineren, en dat je dan voortaan net zoveel post als je voorganger?

Lekker grapje! Maar ik ben zeker dat Adaro nooit meer terug komt. Kijk eens naar Lady Dana!


Last van je gehoor of een concentratie probleem/burn out is een heel groot verschil. Dana was toch een soort van over overspannen, ze had geen zelfvertrouwen meer en dat is niet op te lossen met een pilletje of ander medicijn.

Adaro kan niets meer dan rust nemen en zijn oren beschermen zodat de pijn minder wordt, want hij hoort verder alles goed. Dat de pijn wat langer aanwezig is dan gepland, kan hij ook niets aan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 16:00 
 
Hardtraxx Veteran

Dana had wel wat meer dan een Burn Out. En als je dan de vergelijking maakt (wat imo nergens op slaat), zij stond er toch ook weer (zie XQ BH)? :")
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 17:23 
 

Hardstylerzzzz schreef:
Aangenomen, Adaro komt nooit meer terug. Wie zou zijn opvolger bij Gunz for Hire naast Ran-D kunnen worden?

Misschien jij wel, je hebt zo'n grote fantasie. Zullen we nu weer vragen gaan stellen en normale antwoorden gaan geven in plaats van speculeren? Dank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 17:42 
 
Hardtraxx Elite

Weet iemand hoe snel weekend tickets van The Qontinent vorig jaar ongeveer waren uitverkocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet heel snel. Je hoeft (iig hoefde) er niet vanaf de eerste minuut bij te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 20:17 
 
Hardtraxx Elite

STAN- schreef:
Niet heel snel. Je hoeft (iig hoefde) er niet vanaf de eerste minuut bij te zijn.


Oke bedankt, dat wou ik weten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 11:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Theracords Bookings
48 min. ยท .Wow, would you look at that! Theracords is maximally represented at Defqon.1 - Survival Of The Fittest this year!

Saturday:

Blue:...
Dj Thera's Training Sessions

Indigo:
Degos & Re-Done
Deetox & Delete
Prefix & Density
Blackburn & Dj K96
MC Livid


Sunday:

Blue:
Phrantic LIVE

Check the full line-up on http://www.defqon1.nl



Geck-o/Geck-e benoemen ze helemaal niet meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Geck-o/Geck-e benoemen ze helemaal niet meer?


Als je goed kijkt komt die post van Theracords Bookings, Geck-o zit daar niet bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Als je goed kijkt komt die post van Theracords Bookings, Geck-o zit daar niet bij
Citaat:
Theracords is maximally represented at Defqon.1 - Survival Of The Fittest this year!

Het bericht gaat toch echt over Theracords ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar de post komt van de bookings. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 17:53 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand die nog tracks kent met gated kicks zoals in Atmozfears - Lost? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 18:05 
 
Hardtraxx Addict

Pwoap! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Maar de post komt van de bookings. :P


klopt !
Geck-O zit nu bij die heutemeteute talenten bookings agency :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 18:09 
 
Hardtraxx Addict

Qlown schreef:
Iemand die nog tracks kent met gated kicks zoals in Atmozfears - Lost? :drool:



Silver Bullet
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Iemand die nog tracks kent met gated kicks zoals in Atmozfears - Lost? :drool:


Zany - Science & Religion (Science Mix)
Luna - Cut The Break
Simon J. Bergher - Contaminated Sounds (Tussen reversed bass en gated kick in, maar een vrij onbekende track die het noemen wel waard is)

Schaamteloze zelfpromotie:
Delt-A - Epic Wild No-Stress Sax Bootleg Mash-Up MF (Disk Mix), zit in deze set:
http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle/delt-a-output-the-raw-society-re-run-15-03-2014-t42898.html

Brennan - Rush To The Floor

Zijn allemaal wel net iets anders dan die van Lost natuurlijk, maar wel lekkere gated kicks naar mijn mening

Edit: En Southstylers - Pwoap! (Live mix en original hebben beide die gated kick er in zitten)
Vorige  1 ... 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385 ... 552  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen