Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 13:03 
 
Hardtraxx Veteran

Hardstylerzzzz schreef:
Wat maakt het uit? Ik ben een Hardstyler! :)

Genoeg offtopic nu.


Waar ligt Hardstylië dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 15:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wanneer komt B-Front terug uit Australië?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 15:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

toffee schreef:
Wanneer komt B-Front terug uit Australië?


Is al terug vgm, stond afgelopen zaterdag op Reverze :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 15:29 
 

Brandende vraag: kan ik ERGENS op internet Psyko Punkz - The Capital Of Harder Styles (Bassleader 2009 Anthem) vinden?? Ik zoek die plaat al erg lang in goeie kwaliteit maar ik kan hem gewoon niet vinden.
^Hiermee vraag ik uiteraard om een legale download, voor ik waarschuwingen krijg etc ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij staat die op dance-tunes.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 15:49 
 

Khadber schreef:
Volgens mij staat die op dance-tunes.com

Ligt het aan mij of werkt de site niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Khadber schreef:
Volgens mij staat die op dance-tunes.com

Ligt het aan mij of werkt de site niet?

Klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 02:14 
 
Hardtraxxer

Waar zit Kodex en zen broer Star Driver (en hun D3-structive Records label)?
Edit: antwoord gevonden op het forum hier; mag verwijderd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 15:31 
 

Mr Lellebel schreef:
AndyAsteroids schreef:
Khadber schreef:
Volgens mij staat die op dance-tunes.com

Ligt het aan mij of werkt de site niet?

Klopt.

En nu? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
En nu? :(

Neen, helaas nog steeds niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 22:08 
 
Hardtraxx Elite

Weet iemand of de sets van De Tijdmachine online komen? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 22:26 
 
Hardtraxx Veteran

AndyAsteroids schreef:
Brandende vraag: kan ik ERGENS op internet Psyko Punkz - The Capital Of Harder Styles (Bassleader 2009 Anthem)

Khadber schreef:
Volgens mij staat die op dance-tunes.com

Klopt.

AndyAsteroids schreef:
Ligt het aan mij of werkt de site niet?

Site ligt down vanwege server problemen.

DJ_Tim schreef:
Weet iemand of de sets van De Tijdmachine online komen? :$

Voorgaande editie stonden er een aantal sets online na een paar maanden. Weet niet of dit nu weer het geval gaat zijn, afwachten zou ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 22:30 
 
Hardtraxx Elite

Oke bedankt:) hopen dan maar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 22:42 
 
Hardtraxx Addict

Laten we het hopen inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 23:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

toffee schreef:
Wanneer komt B-Front terug uit Australië?

Is al sinds hij terug is ziek en dus nog niet echt in staat geweest om antwoorden te posten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 12:24 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
toffee schreef:
Wanneer komt B-Front terug uit Australië?

Is al sinds hij terug is ziek en dus nog niet echt in staat geweest om antwoorden te posten.

Stond toch op Reverze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 12:43 
 
Hardtraxxer

Qlown schreef:
TiMOTHYb schreef:
toffee schreef:
Wanneer komt B-Front terug uit Australië?

Is al sinds hij terug is ziek en dus nog niet echt in staat geweest om antwoorden te posten.

Stond toch op Reverze?


Precies, en als ie in staat is om te draaien op Reverze zal ie ook in staat moeten zijn om nog wat vragen te beantwoorden.
De vorige keer was Bob zijn excuus voor het laat beantwoorden nog goed te begrijpen, maar nu zou ik echt geen goede reden kunnen bedenken. Zelfs Obama zou al meer vragen beantwoord hebben dan Bob..
T valt me opnieuw tegen en deze keer neem ik het niet terug. Iemand van de crew die contact heeft gehad met Bob en ons meer kan vertellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 12:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Weet ik veel, lekker belangrijk. Zondag aan hem gevraagd wanneer die verder ging, toen gaf die aan; ik ben al sinds terugkomst uit Australië aan het kwakkelen. Moet je de antwoorden hebben voor een deadline ofzo? Hoor nog altijd liever een dikke set of track van hem als een antwoord op een of andere random kut vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 13:30 
 
Hardtraxx Veteran

Protech DJ schreef:

Precies, en als ie in staat is om te draaien op Reverze zal ie ook in staat moeten zijn om nog wat vragen te beantwoorden.
De vorige keer was Bob zijn excuus voor het laat beantwoorden nog goed te begrijpen, maar nu zou ik echt geen goede reden kunnen bedenken. Zelfs Obama zou al meer vragen beantwoord hebben dan Bob..
T valt me opnieuw tegen en deze keer neem ik het niet terug. Iemand van de crew die contact heeft gehad met Bob en ons meer kan vertellen?


Huilen... Je hebt zelf nog niet eens een vraag gesteld, dus wat is nou het hele probleem dat je maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Weet ik veel, lekker belangrijk. Zondag aan hem gevraagd wanneer die verder ging, toen gaf die aan; ik ben al sinds terugkomst uit Australië aan het kwakkelen. Moet je de antwoorden hebben voor een deadline ofzo? Hoor nog altijd liever een dikke set of track van hem als een antwoord op een of andere random kut vraag.

Of hij z'n haar wel eens geverfd heeft. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 20:13 
 
Artiest

Protech DJ schreef:

Precies, en als ie in staat is om te draaien op Reverze zal ie ook in staat moeten zijn om nog wat vragen te beantwoorden.
De vorige keer was Bob zijn excuus voor het laat beantwoorden nog goed te begrijpen, maar nu zou ik echt geen goede reden kunnen bedenken. Zelfs Obama zou al meer vragen beantwoord hebben dan Bob..
T valt me opnieuw tegen en deze keer neem ik het niet terug. Iemand van de crew die contact heeft gehad met Bob en ons meer kan vertellen?


Gast, last van je maandelijkste prikkels? :P

Ik ben na australie idd niet helemaal fit terug gekomen. had ook eigenlijk een weekend vrij na australie omdat ik er wel vaker last van heb gehad. Maar heb toen ingevallen voor Adaro. daarna voelde ik me wel wat fitter en ben ook in de studio geweest en ook nog opnames gehad. Dit weekend 6 boekingen dus heb aub een beetje geduld voordat je allemaal dingen gaat typen! Zoals velen van jullie weten neem ik juist wel veel tijd voor fans. Maar ik zit nou eenmaal niet heel de dag achter me laptop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 20:25 
 
Hardtraxx Veteran

B-Front schreef:
Protech DJ schreef:

Precies, en als ie in staat is om te draaien op Reverze zal ie ook in staat moeten zijn om nog wat vragen te beantwoorden.
De vorige keer was Bob zijn excuus voor het laat beantwoorden nog goed te begrijpen, maar nu zou ik echt geen goede reden kunnen bedenken. Zelfs Obama zou al meer vragen beantwoord hebben dan Bob..
T valt me opnieuw tegen en deze keer neem ik het niet terug. Iemand van de crew die contact heeft gehad met Bob en ons meer kan vertellen?


Gast, last van je maandelijkste prikkels? :P

Ik ben na australie idd niet helemaal fit terug gekomen. had ook eigenlijk een weekend vrij na australie omdat ik er wel vaker last van heb gehad. Maar heb toen ingevallen voor Adaro. daarna voelde ik me wel wat fitter en ben ook in de studio geweest en ook nog opnames gehad. Dit weekend 6 boekingen dus heb aub een beetje geduld voordat je allemaal dingen gaat typen! Zoals velen van jullie weten neem ik juist wel veel tijd voor fans. Maar ik zit nou eenmaal niet heel de dag achter me laptop.


We mogen allang blij zijn dat je het überhaupt doet. Om dan een tijdje te wachten op de antwoorden vind ik echt geen probleem :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 22:52 
 
Hardtraxxer

B-Front schreef:

Gast, last van je maandelijkste prikkels? :P

Ik ben na australie idd niet helemaal fit terug gekomen. had ook eigenlijk een weekend vrij na australie omdat ik er wel vaker last van heb gehad. Maar heb toen ingevallen voor Adaro. daarna voelde ik me wel wat fitter en ben ook in de studio geweest en ook nog opnames gehad. Dit weekend 6 boekingen dus heb aub een beetje geduld voordat je allemaal dingen gaat typen! Zoals velen van jullie weten neem ik juist wel veel tijd voor fans. Maar ik zit nou eenmaal niet heel de dag achter me laptop.


Haha nee hoor, wel van een brakke carnavalsochtend waarin negatieve gedachten door moeheid nog negatiever worden :P T was enigszins overdreven wat ik zei. Misschien verwacht ik te snel antwoord op de vragen en onderschat ik de drukte die je dagelijks hebt, maar ik vind het wel handig om te weten waarom het langer duurt dan verwacht.

Overigens, dat ik t vervelend vind komt ook vooral doordat ik heel benieuwd ben naar je antwoorden op de vragen, op een feest kijk ik het meest uit naar jou set of jou nummers, dus in dit geval komt het negatieve voort uit het positieve ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 22:55 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:

Huilen... Je hebt zelf nog niet eens een vraag gesteld, dus wat is nou het hele probleem dat je maakt.


Alsof dat er toe doet, de meeste interessante vragen zijn vaak al gesteld dus ik zie dan geen reden om zelf die vraag nogmaals te stellen. Een vraag stellen om maar een vraag te stellen aan Bob heeft ook niet zoveel nut.

Maargoed, zoals ik al zei was ik inderdaad wel iets te negatief vanochtend :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Protech DJ schreef:
B-Front schreef:

Gast, last van je maandelijkste prikkels? :P

Ik ben na australie idd niet helemaal fit terug gekomen. had ook eigenlijk een weekend vrij na australie omdat ik er wel vaker last van heb gehad. Maar heb toen ingevallen voor Adaro. daarna voelde ik me wel wat fitter en ben ook in de studio geweest en ook nog opnames gehad. Dit weekend 6 boekingen dus heb aub een beetje geduld voordat je allemaal dingen gaat typen! Zoals velen van jullie weten neem ik juist wel veel tijd voor fans. Maar ik zit nou eenmaal niet heel de dag achter me laptop.

maar ik vind het wel handig om te weten waarom het langer duurt dan verwacht.


Juist, hij moet zich verantwoorden aan jou. xd
Vorige  1 ... 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen