Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Waarom is dit totaal niet grappig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 20:55 
 

Lenny schreef:
Waarom is dit totaal niet grappig?

Het is grappig omdat ze zichzelf veel te speciaal vind met dr tl/havo 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een niveau weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 22:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand voor mij een lijstje namen van artiesten die actief zijn op Snapchat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En als mijn broertje een account aanmaakt word ie direct verbannen omdat het een "dubbel account van mij is"
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

aan jou hebben we onze handen al vol..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Iemand voor mij een lijstje namen van artiesten die actief zijn op Snapchat?

http://www.hardnews.nl/welke-hardstyle- ... -snapchat/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 10:22 
 
Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
aan jou hebben we onze handen al vol..


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 10:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Ik zie vooral ook op Snapchat dat Wietse produceert en in deze video nu ook dat hij alles mixt. Het zijn maar kleine momenten, maar wat doet eigenlijk Sven nu voor Psyko Punkz? Want hoe het mij nu overkomt is alsof Wietse alles doet en Sven er maar bij staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 10:49 
 
Hardtraxx Veteran

Wietse is DE man van hun social media dus hij zet zich mogelijk daardoor wat meer in de spotlight.

Beide heren waren al aan het produceren toen ze elkaar ontmoeten dus zullen beide evenveel doen.

Sven is absoluut de rustige van de 2 maar net zo'n aardige vent als Wietse :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2015 22:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien wel een rete domme vraag maar wie zit er nu eigenlijk achter de makskers bij Hard Attakk?
The Prophet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2015 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is niet bekend toch?

Maar ze zeggen The Prophet & de helft van Zentiments, Vincent dacht ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2015 23:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was niet zeker of het bekend was, ik dacht dat ik het misschien gewoon gemist had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 00:27 
 
Hardtraxxer

provehito schreef:
Is niet bekend toch?

Maar ze zeggen The Prophet & de helft van Zentiments, Vincent dacht ik


Vincent is The Vision, Coen van Hal was de ander en is nu alleen Zentiments, ze zeggen dat Coen de andere is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 11:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toevallig nog een stukje gezien van de Brennan Heart documontaire. Snap alleen niet goed wat die don diablo daar in doet? Hij doet zich precies voor als de "uitvinder" van hardstyle, heb altijd gedacht dat dit meer onder invloed was van The Prophet? Iemand die mij kan vertellen wat Don Diablo er mee te maken heeft? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 12:50 
 
Hardtraxx Elite

b-plan schreef:
Toevallig nog een stukje gezien van de Brennan Heart documontaire. Snap alleen niet goed wat die don diablo daar in doet? Hij doet zich precies voor als de "uitvinder" van hardstyle, heb altijd gedacht dat dit meer onder invloed was van The Prophet? Iemand die mij kan vertellen wat Don Diablo er mee te maken heeft? :P



Een track van hem uit 2000 en The Prophet had in 2003 pas zijn eerste hardstyle release (even snel op Discogs gekeken) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 12:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tijntjuh120 schreef:
b-plan schreef:
Toevallig nog een stukje gezien van de Brennan Heart documontaire. Snap alleen niet goed wat die don diablo daar in doet? Hij doet zich precies voor als de "uitvinder" van hardstyle, heb altijd gedacht dat dit meer onder invloed was van The Prophet? Iemand die mij kan vertellen wat Don Diablo er mee te maken heeft? :P



Een track van hem uit 2000 en The Prophet had in 2003 pas zijn eerste hardstyle release (even snel op Discogs gekeken) :P


Haha wat briljant, nog een toffe plaat ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 15:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tijntjuh120 schreef:


Een track van hem uit 2000 en The Prophet had in 2003 pas zijn eerste hardstyle release (even snel op Discogs gekeken) :P


Bedankt, fantastisch nummer ook :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2015 03:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe heet dat onderliggende geluid dat je hier onder de kick hoort? Een soort van crunchy bassline?

Brengt zoveel drive met zich mee! Mocht iemand nog andere tracks weten die dit zo hebben hoor ik het graag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2015 06:08 
 

Basxt schreef:
Hoe heet dat onderliggende geluid dat je hier onder de kick hoort? Een soort van crunchy bassline?

Brengt zoveel drive met zich mee! Mocht iemand nog andere tracks weten die dit zo hebben hoor ik het graag :thumbsup:


is gewoon een reverse bass?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zenda (27-08-2015, 22:19) schreef:
Deetox (25-08-2015, 18:21) schreef:
pecola-tje (25-08-2015, 18:08) schreef:
Misschien een idee om een Deetox Q&A te organiseren op Hardtraxx? :)
Ook al ben je vrij actief hier en reageer je regelmatig, directe vragen stellen gebeurt volgens mij niet zo snel. Dus misschien is het een leuk idee + makkelijker te verwezenlijken voor de moderators & Jor-D dan met artiesten die niet op Hardtraxx zitten!

Als daar belangstelling voor is sta ik er voor open :)

Contact opgenomen, dus zodra we een datum hebben, horen jullie het! :)

Deetox (22-10-2015, 17:33) schreef:
Zo ver ik weet komt er hier binnenkort een Q&A en ik heb het idee dat er genoeg vragen/ opmerkingen zijn dus laten we het voor dan bewaren :thumbsup:


Wanneer gaat deze Q&A eens komen? Aangezien het Bass Modulators Q&A-topic al wel doodgebloed is, nu we al vanaf september aan het wachten zijn op de videos die ze nog steeds niet hebben geplaatst (en ja, ik weet dat ze het heel druk hebben gehad).
Denk dat een nieuwe Q&A wel weer een leuke frisse wind kan brengen op het forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Geminizers & Solutio & The I's @ The Magic Show Podcast 118 | The Top 100 of 2012
wie heeft hier nog een downloadlinkje van? Eventueel ook van 2011, 2013 en 2014. LSDB niet meer iig.

Dank
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:

Wanneer gaat deze Q&A eens komen? Aangezien het Bass Modulators Q&A-topic al wel doodgebloed is, nu we al vanaf september aan het wachten zijn op de videos die ze nog steeds niet hebben geplaatst (en ja, ik weet dat ze het heel druk hebben gehad).
Denk dat een nieuwe Q&A wel weer een leuke frisse wind kan brengen op het forum.


Eens, geduld raakt wel een keer op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 23:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Wanneer gaat deze Q&A eens komen? Aangezien het Bass Modulators Q&A-topic al wel doodgebloed is, nu we al vanaf september aan het wachten zijn op de videos die ze nog steeds niet hebben geplaatst (en ja, ik weet dat ze het heel druk hebben gehad).
Denk dat een nieuwe Q&A wel weer een leuke frisse wind kan brengen op het forum.

Is er bij mij ook een beetje doorheen geschoten, ik zal eens contact opnemen met haar. :)

EDIT: algemeen/hardtraxx-q-a-deetox-t53729.html ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2015 01:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
The Geminizers & Solutio & The I's @ The Magic Show Podcast 118 | The Top 100 of 2012
wie heeft hier nog een downloadlinkje van? Eventueel ook van 2011, 2013 en 2014. LSDB niet meer iig.

Dank



2011
https://mega.nz/#!xtk2RRRS!IAnul4CMKInp ... jV4GdLfWF8

2012
https://mega.nz/#!B8MAXbzb!HuI1jfJYBHFq ... 8ef1crfhaI

2013
https://mega.nz/#!U9l1wYTb!r3O4deDTe6PB ... wka8NCpSKQ


2014 heb ik zelf niet.
Moet dringend nog eens nieuwe TMS episodes afhalen. ^^
Vorige  1 ... 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen