Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 19:16 
 

Waarom zie je die niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tharec schreef:
Waarom zie je die niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 22:07 
 
Hardtraxxer

Is er een mogelijkheid om de originele Noisecontrollers - Gaia te krijgen / kopen? (Dan bedoel ik deze versie: https://www.youtube.com/watch?v=mFJ9xux_EK8 dus niet de 2008 versie.) Want deze is echt 1000x beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

er is een topic voor deze vragen: algemeen/web-releases-waar-te-koop-t919-825.html

Kan gaia verder ook niet vinden behalve de 2008 edit; op spotify staat de orginele ook niet (is die wel gereleased?)
gratis-tracks-hs/noisecontrollers-unreleased-free-tracks-t24685.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nooit gereleased volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 09:41 
 

MelvinFR schreef:
Tharec schreef:
Waarom zie je die niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 09:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
MelvinFR schreef:
Tharec schreef:
Waarom zie je die niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tharec schreef:
Waarom zie je die niet?

Tharec schreef:
Waarom zie je die niet?

Tharec schreef:
Waarom zie je die niet?

Tharec schreef:
Waarom zie je die niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Randleman schreef:
Kan ik de REPORT-button gewoon gebruiken voor het melden dat een track uit nieuwe tracks naar releases kan?
Ik heb dat al een paar keer gedaan, maar vraag me af of dit de correcte manier is..

2 voorbeelden van recent gebruikte REPORT-buttons zijn:
Ran-D - Wolfchild
Gunz For Hire - May God Be With You All


Citaat:
Even duidelijk maken dat er niet steeds een nieuw topic aangemaakt hoeft te worden.

01. Meldt de desbetreffende release via de report knop: Afbeelding
02. Geef als reden 'anders' op.
03. Plaats bij verdere informatie 'kan verplaatst worden naar het release gedeelte'.
04. Info en dergelijke mogen altijd geplaatst worden. Hiervoor hebben wij een leuke template.


Dat topic bij releases, ''1-tracker releases!''
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tharec schreef:
Waarom zie je die niet?


Iemand toevallig in het bezit van de original mix van ''Disphoria'' van E-Force en Warface? Hoeveel BPM is het anticlimax gedeelte? Mn computer kan het niet goed herkennen en welk BPM ik ook ingeef het klinkt allemaal voor geen meter met mixen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

162
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 15:15 
 
Hardtraxx Crew

Hou je wel aan de template he, dus ook een sample etc :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 15:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zou wel weer met een hele domme vraag komen.. Maar: Ik weet dat Live'acts'/sets vooraf al helemaal gemaakt worden maar hoe zit dit met DJ-sets, worden die ook van tevoren gemixt of worden dan juist losse tracks ingemixt? Ik dacht dat laatste dus correct me if I'm wrong haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 15:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit zeggen de Bass Modulators erover: algemeen/hardtraxx-q-a-bass-modulators-t52106-150.html#p1534733 maar in het verleden is ook wel is aangetoond dat grote Qlimax naar alle waarschijnlijkheid premix zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 15:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Serendipitive schreef:
Ik zou wel weer met een hele domme vraag komen.. Maar: Ik weet dat Live'acts'/sets vooraf al helemaal gemaakt worden maar hoe zit dit met DJ-sets, worden die ook van tevoren gemixt of worden dan juist losse tracks ingemixt? Ik dacht dat laatste dus correct me if I'm wrong haha.


DJ-sets (Hardstyle) worden altijd ter plekke gemixt wellicht dat ze van te voren wat nummers uitzoeken die ze willen gaan draaien en op een USB knallen. Bij live-acts is het niet zo dat deze altijd van te voren opgenomen worden hoor sommige acts doen dit wel (Radical vgm) en sommige niet (Donkey Rollers vgm).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fout gelezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Serendipitive schreef:
Ik zou wel weer met een hele domme vraag komen.. Maar: Ik weet dat Live'acts'/sets vooraf al helemaal gemaakt worden maar hoe zit dit met DJ-sets, worden die ook van tevoren gemixt of worden dan juist losse tracks ingemixt? Ik dacht dat laatste dus correct me if I'm wrong haha.


DJ-sets (Hardstyle) worden altijd ter plekke gemixt wellicht dat ze van te voren wat nummers uitzoeken die ze willen gaan draaien en op een USB knallen. Bij live-acts is het niet zo dat deze altijd van te voren opgenomen worden hoor sommige acts doen dit wel (Radical vgm) en sommige niet (Donkey Rollers vgm).


Donkey Rollers is ook van tevoren opgenomen. Maar bij (vrijwel) alle live sets doen ze er live nog samples e.d. bij. En bij DR nog een MC natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 15:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Serendipitive schreef:
Ik zou wel weer met een hele domme vraag komen.. Maar: Ik weet dat Live'acts'/sets vooraf al helemaal gemaakt worden maar hoe zit dit met DJ-sets, worden die ook van tevoren gemixt of worden dan juist losse tracks ingemixt? Ik dacht dat laatste dus correct me if I'm wrong haha.


DJ-sets (Hardstyle) worden altijd ter plekke gemixt wellicht dat ze van te voren wat nummers uitzoeken die ze willen gaan draaien en op een USB knallen. Bij live-acts is het niet zo dat deze altijd van te voren opgenomen worden hoor sommige acts doen dit wel (Radical vgm) en sommige niet (Donkey Rollers vgm).


Thanks, ja Radical had dat zelf idd gezegd over zijn eigen set, Maar ik vroeg het me af omdat ik dacht: als die gewone DJ sets ook van tevoren gemixt zijn, wat staan ze dan de hele tijd met die knopjes te doen haha. Maar nu is het duidelijk! Dankje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee waar ik dit anders moest plaatsen, dus ik gooi het in de vragende vorm in dit topic :P

Maar weet iemand waarom Phrantic zo aan het janken is op alles de laatste tijd?

https://www.facebook.com/Phranticdj

Die post over raw stages ook, hij heeft een punt, maar wat schiet je er als artiest mee op om je publiek af te gaan zeiken? Wie zegt dat die anabolenbilly's niet ook een phrantic plaat op z'n tijd kunnen waarderen :P (zullen er toch vast wel een paar tussen zitten?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 19:22 
 

Rickzel schreef:
Geen idee waar ik dit anders moest plaatsen, dus ik gooi het in de vragende vorm in dit topic :P

Maar weet iemand waarom Phrantic zo aan het janken is op alles de laatste tijd?


Als je je vraag beantwoord wilt hebben kan je dit beter aan Phrantic over Facebook vragen aangezien ik niet denk dat ie op HTXX actief meeleest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja is ook zo, maar was benieuwd wat jullie mening er over is, en of dat ik aan het miereneuken ben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 09:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee hoor, het viel mij ook al op.

Phrantic schreef:
I'm not trying to mock anyone. smile-emoticon People who can relate to this will have a laugh (or they don't stand behind what they are doing), people who can't relate to this simply will not understand it. A lot of raw fans have liked or even shared this already, especially those with good humor. This is a simple joke based on a real objection, so in the end it's just satirical. smile-emoticon Apart from that: I still do play raw hardstyle to the end of my set's ocassionally, I do a lot of fitness myself and Radical Redemption reached a-fucking-lot in this business which he can be very proud of and what I respect to the fullest, so that I assume he will understand a little joking here and there. wink-emoticon Being the first example to pick when it comes to the topic is what you have to deal with if you're the leading figure of a movement. Therefore I'm the last person to mock anyone. wink-emoticon If you don't find it funny, you still can skip the pic and watch some cat videos instead. In the end we're still one big community with love for the same music.
Vind ik leuk · Beantwoorden · 8 · 13 uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 09:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wat verwacht hij dan ook als hij zo iets op Facebook zet :thumbdown: . Volgt medialessen bij Frontliner ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Damaaaage controlll
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 11:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Dit zeggen de Bass Modulators erover: algemeen/hardtraxx-q-a-bass-modulators-t52106-150.html#p1534733 maar in het verleden is ook wel is aangetoond dat grote Qlimax naar alle waarschijnlijkheid premix zijn.


Ja klopt, dit is bij veel grote indoor evenementen waar een show omheen zit zo.
Als er een visual (oid) show bij zit is het 9/10 keer pre-mixed.
Vorige  1 ... 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen