Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
The Outside Agency, is met inductieplaten.


dank
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 09:15 
 

sonnebloem schreef:
TiMOTHYb schreef:
The Outside Agency, is met inductieplaten.


dank

Kan je bij de IKEA halen trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het toeval dat er de laatste jaren zoveel duo's uit elkaar zijn gegaan? Of is dit iets dat wordt gepusht vanuit de organisatoren/labels? Kan me namelijk voorstellen dat het goedkoper is om 1 persoon naar bijvoorbeeld Australie te vervoeren, dan 2 personen.

Of heeft dit er helemaal niks mee te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Of heeft dit er helemaal niks mee te maken?


Ik denk dat het toch echt met het creatieve aspect te maken hebt. Je moet samen je muziek verkopen. Als jullie dan beiden een andere sound willen, dan is het ff kort door de bocht of muziek maken waar je niet (helemaal) achter staat of solo jouw voorkeur achterna gaan.


Met een Endymion, Alpha Twins, Deepack, Bass Modulators, etc zijn er genoeg duos die nog altijd overeind staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 16:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk dat je ook wel echt op 1 lijn moet zitten. Aangezien je heel wat uren samen doorbrengt. Kan me voorstellen dat er dan wel eens wat irritaties ontstaan, en dan wordt t wel lastig produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 17:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Denk dat je ook wel echt op 1 lijn moet zitten. Aangezien je heel wat uren samen doorbrengt. Kan me voorstellen dat er dan wel eens wat irritaties ontstaan, en dan wordt t wel lastig produceren.


Ik denk persoonlijk dat als je in duo soort van energie uit elkaar kan halen. Misschien wel een mooie vraag voor BM waarom hun nooit solo zijn gegaan. Het lijkt mij als duo leuker dan solo, heb je iemand om mee te sparren en nieuwe deuntjes te bedenken etc, samen bereik je meer dan solo imo. (D-Block & S-Te-Fan bv.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 17:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
samen bereik je meer dan solo imo. (D-Block & S-Te-Fan bv.)

Headhunterz
Wildstylez

En nu? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
SAIN7 schreef:
samen bereik je meer dan solo imo. (D-Block & S-Te-Fan bv.)

Headhunterz
Wildstylez

En nu? :P


Brennan & Heart :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb bijvoorbeeld in het geval van Phuture Noize begrepen dat het creatieve gedeelte, en het produceren net als bij Noisecontrollers echt van 1 persoon af kwam.

Nou snap ik wel dat een persoon die er bij zit ook wel z'n invloed kan hebben zonder daadwerkelijk aan de knoppen te zitten. Maar lijkt me toch dat dit maar een heel klein onderdeel is?

Heb altijd gedacht dat het ook een geld kwestie kan zijn, als je alleen bent kun je voor jezelf natuurlijk veel meer vragen voor je boekingen als dat je alles door 2 moet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 17:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Brennan & Heart :P

Goed voorbeeld. Die hebben inderdaad solo veel meer bereikt dan samen. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
MeneerEend schreef:
Denk dat je ook wel echt op 1 lijn moet zitten. Aangezien je heel wat uren samen doorbrengt. Kan me voorstellen dat er dan wel eens wat irritaties ontstaan, en dan wordt t wel lastig produceren.

Ik denk persoonlijk dat als je in duo soort van energie uit elkaar kan halen. Misschien wel een mooie vraag voor BM waarom hun nooit solo zijn gegaan. Het lijkt mij als duo leuker dan solo, heb je iemand om mee te sparren en nieuwe deuntjes te bedenken etc, samen bereik je meer dan solo imo. (D-Block & S-Te-Fan bv.)


Ik ben het wel eens met MeneerEend. Ik vind creatieve vrijheid zo ongeveer de belangrijkste waarde voor een artiest. Als je solo bent, heb je dat in principe. Als je met iemand samenwerkt, moet je toch op bepaalde momenten water bij de wijn doen, wat ten koste gaat van je creatieve vrijheid. Je kunt het nou eenmaal niet over ieder detailtje 100% eens zijn met elkaar, zelfs als je smaak/stijl zo goed als hetzelfde is.
Als ik bijvoorbeeld hier op Hardtraxx rondkijk, kan ik niet 1 member aanwijzen wiens smaak 100% overeenkomt met mijn smaak. Terwijl hier toch duizenden mensen zitten die allemaal geïnteresseerd zijn in de harder styles. Als ik met iemand hier een duo ga vormen (ik produceer niet, maar even hypothetisch), zal ik (of die ander) dus concessies moeten doen. En ik kan me heel goed voorstellen dat je dat niet lang wil blijven doen als artiest.

Overigens is het denk ik iets van alle tijden dat duo's/groepen opbreken, misschien zijn het er de laatste jaren wat meer maar er zijn ook veel meer artiesten dan voorheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar dan heb je ook weer een outside agency, beide heren produceren allebei solo maar plakken er dan toch TOA boven
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 17:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat concessies doen kan natuurlijk precies zijn wat je zo goed maakt als duo. Je ziet vaak dat eentje verantwoordelijk is voor kicks en de ander voor melodie bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 17:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Dat concessies doen kan natuurlijk precies zijn wat je zo goed maakt als duo. Je ziet vaak dat eentje verantwoordelijk is voor kicks en de ander voor melodie bijvoorbeeld.

Ik zeg ook niet dat concessies doen per se slechter is voor het eindresultaat, ik zeg dat het je creatieve vrijheid beperkt. En ik kan me goed voorstellen dat je dat als artiest op den duur dwars gaat zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 17:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ook wel ja. Of het beter is is een ander verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 18:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor Bioweapon kan ik nog steeds huilen, wat was ik fan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Voor Bioweapon kan ik nog steeds huilen, wat was ik fan :(


Ze gaan vgm weer wat doen met de naam heb ik begrepen, ze hebben iig weer samen in de studio gezeten.

dus wie weet :D

Maargoed, dat zijn alle twee ook zulke sterke persoonlijkheden (Hebben altijd wel wat te melden op facebook en twitter). En ze kunnen beide rete-goed produceren. Dat dat een keer ging botsen snap ik ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 22:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
Ik ben het wel eens met MeneerEend. Ik vind creatieve vrijheid zo ongeveer de belangrijkste waarde voor een artiest. Als je solo bent, heb je dat in principe. Als je met iemand samenwerkt, moet je toch op bepaalde momenten water bij de wijn doen, wat ten koste gaat van je creatieve vrijheid. Je kunt het nou eenmaal niet over ieder detailtje 100% eens zijn met elkaar, zelfs als je smaak/stijl zo goed als hetzelfde is.
Als ik bijvoorbeeld hier op Hardtraxx rondkijk, kan ik niet 1 member aanwijzen wiens smaak 100% overeenkomt met mijn smaak. Terwijl hier toch duizenden mensen zitten die allemaal geïnteresseerd zijn in de harder styles. Als ik met iemand hier een duo ga vormen (ik produceer niet, maar even hypothetisch), zal ik (of die ander) dus concessies moeten doen. En ik kan me heel goed voorstellen dat je dat niet lang wil blijven doen als artiest.

Overigens is het denk ik iets van alle tijden dat duo's/groepen opbreken, misschien zijn het er de laatste jaren wat meer maar er zijn ook veel meer artiesten dan voorheen.


Oké eens, maar is water bij de wijn doen soms niet goed. Dan heb je als duo zijnde altijd nog een ander die jou kan sturen en andersom ook. Als het duo goed gaat ook kwa produceren en jullie dragen allebei dezelfde hoeveelheid aan dan kan het wel goed uitpakken. Als je solo gaat kan je ook makkelijk tunnelvisie krijgen en alleen maar hetzelfde produceren, als je dan iemand anders hebt die jou door en door kent en weet wat wel kan werken kan een duo dus wel positief zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 22:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zie bovenin deze pagina :P De vraag van Rickzel was niet of een duo beter produceert dan een solo-artiest, maar wat de redenen kunnen zijn dat een duo uit elkaar gaat. Daar reageerde ik op, zonder een oordeel te vellen over wat er beter is voor de producties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 23:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
Zie bovenin deze pagina :P De vraag van Rickzel was niet of een duo beter produceert dan een solo-artiest, maar wat de redenen kunnen zijn dat een duo uit elkaar gaat. Daar reageerde ik op, zonder een oordeel te vellen over wat er beter is voor de producties.


Sorry, had het erna gelezen alleen inderdaad niet geëdit dat ik je mening er al over wist door de nieuwere reacties. :$
Een duo of als solo moet je liggen, ik zou liever een duo vormen alleen inderdaad als de ander mijn creatieve vrijheid teveel beperkt dan zal ik ook over solo zijn gaan denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2015 02:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alle Duo's eindigen vanzelf wel tenzij ze ernaast ook nog zelf bezig zijn lijkt het wel in Hardstyle.

De enige uitzondering op de regel, in hardstyle dan, is DBSTF voor zover ik het weet.

Als je kijkt naar hardcore zijn bijvoorbeeld The Outside Agency na 20 jaar nog steeds met z'n 2en
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2015 10:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

D-Block heeft zelf ook nog eigen producties gedaan. Bij The Outside Agency doen Hidden en Eye-D ook nog dingen apart.
De enige die ik mij kan bedenken is Endymion en Noisia (DNB) die echt alleen samen produceren. Het kan wel eens zijn voordeel hebben dat je met zijn tweeen bent waardoor de track nog weer iets beter word als dan je het alleen zou hebben gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2015 10:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dave schreef:
D-Block heeft zelf ook nog eigen producties gedaan.

Twee ofzo toch? Rock Diz Joint 1.0 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2015 10:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
dave schreef:
D-Block heeft zelf ook nog eigen producties gedaan.

Twee ofzo toch? Rock Diz Joint 1.0 :P


Idd 2, waaronder deze :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2015 12:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Alle Duo's eindigen vanzelf wel tenzij ze ernaast ook nog zelf bezig zijn lijkt het wel in Hardstyle.

De enige uitzondering op de regel, in hardstyle dan, is DBSTF voor zover ik het weet.


Main Concern
The Geminizers
Prefix & Density
Hardstyle Mafia
Degos & Re-Done
Frequencerz
Josh & Wesz
Alpha Twins
Da Tweekaz
Prime Suspects
Wasted Penguinz
Psyko Punkz
D-Verze
Bass Modulators

Zijn volgens mij allemaal nog bij elkaar, en hebben voor zover ik weet (volg ze niet allemaal even goed) niet echt noemenswaardige soloprojectjes gedaan. Meesten lopen natuurlijk nog niet zo lang mee als D-Block & S-te-Fan, maar toch.
Vorige  1 ... 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen