Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441 ... 552  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 22:59 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Haha nee ben er de hele set geweest dus niet alleen een klein stukkie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drugs are bad, mmmkay.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Haha nee ben er de hele set geweest dus niet alleen een klein stukkie ;)

Weet ik, ik bedoelde ook aan de kant van de Dj booth van het hek vooraan. ;) Daar heb ik je alleen tijdens die track zien staan (en rennen met die stickers). :P

Maar verkeerde interpretatie van mijn kant dus, my bad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 23:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand die bij Gunz For Hire was en mij de tracklist kan vertellen? Of mij in ieder geval kan vertellen hoeveel nieuwe nummers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 11:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Deze vraag is vast vaker gesteld:

Op Facebook zie ik talloze foto's waarop fans met DJ's staan, altijd wijzen mensen naar elkaar. Waarom doen mensen dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 11:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Deze vraag is vast vaker gesteld:

Op Facebook zie ik talloze foto's waarop fans met DJ's staan, altijd wijzen mensen naar elkaar. Waarom doen mensen dat?

Ik denk als eerbetoon aan de Idols finale tussen Jim en Jamai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 11:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Post is een foto van hoe jij op de foto zou gaan / gaat. Ik ben überhaupt wel benieuwd hoe jij eruit ziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 13:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Post is een foto van hoe jij op de foto zou gaan / gaat. Ik ben überhaupt wel benieuwd hoe jij eruit ziet.


Met een duim omhoog? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DeBakker schreef:
RTM93 schreef:
Ik las ergens dat de Sjamminators uit het oosten des lands komen.. Weet iemand waar precies dan ?
Gewoon uit nieuwsgierigheid, omdat ik er zelf vandaan kom en eigenlijk nog niet zo lang geleden die naam pas heb ontdekt.

Holten, Overijssel.

Bron: https://soundcloud.com/sjammienators

Holten, mooi plaatsje. Waar vele beroemdheden roots hebben liggen.
Ik noem er zomaar 3:
Mark Tuitert
Sjammienators
Parvuz...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 14:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Post is een foto van hoe jij op de foto zou gaan / gaat. Ik ben überhaupt wel benieuwd hoe jij eruit ziet.


Ik ken geen DJ's. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Deze vraag is vast vaker gesteld:

Op Facebook zie ik talloze foto's waarop fans met DJ's staan, altijd wijzen mensen naar elkaar. Waarom doen mensen dat?

Nou dat is gewoon om te zorgen dat mensen wel zien wie het is. Zo van: "Zie je wel eens dat dit Dj Villain is!!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 16:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
hoebedoelje schreef:
Deze vraag is vast vaker gesteld:

Op Facebook zie ik talloze foto's waarop fans met DJ's staan, altijd wijzen mensen naar elkaar. Waarom doen mensen dat?

Nou dat is gewoon om te zorgen dat mensen wel zien wie het is. Zo van: "Zie je wel eens dat dit Dj Villain is!!"


Of juist om te wijzen naar mensen naartoe moeten kijken op de foto. Van: 'Hee kijk, daar staat hij! Okal hangt mijn arm om zijn schouder heen.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 20:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wat is het verschil tussen hakken en stampen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 20:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit is stampen;

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Iemand die bij Gunz For Hire was en mij de tracklist kan vertellen? Of mij in ieder geval kan vertellen hoeveel nieuwe nummers?

Er zijn geloof ik 3 nieuwe nummers gedraaid, waaronder die TBA (This Is LA) die bij nieuwe tracks staat. Ik heb ook een van de 2 andere TBA's een stukje gefilmd geloof ik. Verder Swagger, Kings of the Underground, Sorrow, A Storm Is Coming, May God Be With You All, Brooklyn en Military (En dat waren ze geloof ik allemaal :P). Geen Inside My Head en Bassdrum Junkie helaas.

DeBakker schreef:
Wat is het verschil tussen hakken en stampen?




---

Ik heb zelf ook een vraag: weet iemand met welk nummer Ruffneck en Enzyme X hun set openden afgelopen zondag op Defqon (op de Gold)? :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 20:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat is oprecht een van de vetste filmpjes op youtube die eerste
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 20:46 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Ik heb zelf ook een vraag: weet iemand met welk nummer Ruffneck en Enzyme X hun set openden afgelopen zondag op Defqon (op de Gold)? :surrender:


Was toen niet daar, maar heb je enige aanwijzingen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
pim0412 schreef:
Ik heb zelf ook een vraag: weet iemand met welk nummer Ruffneck en Enzyme X hun set openden afgelopen zondag op Defqon (op de Gold)? :surrender:


Was toen niet daar, maar heb je enige aanwijzingen? :P

Niet echt helaas :P De track begint met wat vage bliepjes/geluiden die best een tijdje doorgaan. Geen vocals verder zover ik weet. Vervolgens zie ik Ruffneck het geluid wat harder zetten, dus ik denk 'nu komt het', en volgt er een snoeiharde kick, althans zo kwam dat wel over.
Zelf denk ik dat het gaat om een Enzyme X track vanwege die vage geluidjes. Enig idee? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 16:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben de laatste tijd wat meer geïnteresseerd in Drum&Bass, en dan met name de wat hardere/crossbreed kant. Intussen me wat verdiept in de muziek van labels als PRSPCT en Yellow Stripe, en verscheidene andere artiesten zoals Eye-D & DJ Hidden, oftewel TOA. Iemand nog aanraders qua artiesten/labels wat betreft dit genre?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 17:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Artiesten (mijn persoonlijke favorieten): The DJ Producer, I:gor, Meander, Detest, Igneon System, Switch Technique, Fracture 4, Deathmachine, Innominate (I:gor en Igneon System)

Op The Third Movement staat ook genoeg leuke shit op :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 18:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thx, zal ze binnenkort eens beluisteren :) . Vind dit ook een hele fijne plaat:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wow vette track :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sow! Super zeg ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 11:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik wil een setje maken voor mij vriendin die binnenkort naar Afrika gaat voor drie weken. Ik ben op zoek naar een aantal nummers die een beetje een link met Afrika hebben.

Uiteraard heb ik al gedacht aan Tatanka - Afrika maar veel verder kom ik eigenlijk niet :(

Kunnen jullie mij eens helpen met wat input? :)

Ze is niet zo van hardcore dus ik hou het bij hardstyle in de breedste zin van het woord :cool:
Vorige  1 ... 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441 ... 552  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen