Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 20:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ronzz schreef:
b-plan schreef:
Dus als ik het goed begrijp is de melodie (manier van toetsen indrukken) in het gehele filmpje hetzelfde, het veranderen van de lead (1.10) geef dus enkel een ander soort geluid? :$



Wat een muzikale talenten :worship:

Dit, prachtig om te zien :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bever schreef:
Ronzz schreef:
b-plan schreef:
Dus als ik het goed begrijp is de melodie (manier van toetsen indrukken) in het gehele filmpje hetzelfde, het veranderen van de lead (1.10) geef dus enkel een ander soort geluid? :$



Wat een muzikale talenten :worship:

Dit, prachtig om te zien :worship:


De melodie in de lead vanaf 1:10 zou van mij part direct in een zomerse hardstyle track kunnen. :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 18:43 
 
Hardtraxx Elite

Is er een site waar ik makkelijk alle festivals (liefst niet alleen hardstyle maar ook house oid.) binnen een bepaalde straal van mijn plaats kan bekijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 18:48 
 
Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:
Is er een site waar ik makkelijk alle festivals (liefst niet alleen hardstyle maar ook house oid.) binnen een bepaalde straal van mijn plaats kan bekijken?


www.partyflock.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 19:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Is er een site waar ik makkelijk alle festivals (liefst niet alleen hardstyle maar ook house oid.) binnen een bepaalde straal van mijn plaats kan bekijken?


https://partyflock.nl/party/search :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 19:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Is er een site waar ik makkelijk alle festivals (liefst niet alleen hardstyle maar ook house oid.) binnen een bepaalde straal van mijn plaats kan bekijken?

https://partyflock.nl/party/nowandsoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 20:15 
 
Hardtraxx Elite

Ooh ik wist helemaal niet dat dat via partyflock kan :$ Bedankt!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 11:36 
 

Ben het weer eens even helemaal kwijt. Ik zoek naar een plaat van the Prophet welke kwa stijl veel lijkt op Oxygen maar ik kan hem niet meer vinden. Heb hem al vaker gevonden maar ik vergeet telkens hoe die heet.

:$ :$ :$ :$ :$ :$ :$

Misschien weet iemand hier zo wel welke ik bedoel.

Edit, weet het al, het is Counterfeit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 11:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

algemeen/hardtraxx-q-a-the-prophet-t50030.html

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 12:15 
 

TiMOTHYb schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/algemeen/hardtraxx-q-a-the-prophet-t50030.html

:cool:

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 23:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben onlangs begonnen met het verzamelen van de kaartjes van de feesten waar ik heen ben geweest, alleen kan ik die van x-qlusive legends en hardbass 2014 niet meer vinden :(
iemand die naar deze feesten is geweest en de kaartjes nog op zijn computer of in z'n mailbox heeft staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Franky schreef:
Ik ben onlangs begonnen met het verzamelen van de kaartjes van de feesten waar ik heen ben geweest, alleen kan ik die van x-qlusive legends en hardbass 2014 niet meer vinden :(
iemand die naar deze feesten is geweest en de kaartjes nog op zijn computer of in z'n mailbox heeft staan?


Hard Bass heb ik nog wel, kijk je PM. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 23:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Franky schreef:
Ik ben onlangs begonnen met het verzamelen van de kaartjes van de feesten waar ik heen ben geweest, alleen kan ik die van x-qlusive legends en hardbass 2014 niet meer vinden :(
iemand die naar deze feesten is geweest en de kaartjes nog op zijn computer of in z'n mailbox heeft staan?


Hard Bass heb ik nog wel, kijk je PM. :)


Thanks! :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 09:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Franky schreef:
Ik ben onlangs begonnen met het verzamelen van de kaartjes van de feesten waar ik heen ben geweest, alleen kan ik die van x-qlusive legends en hardbass 2014 niet meer vinden :(
iemand die naar deze feesten is geweest en de kaartjes nog op zijn computer of in z'n mailbox heeft staan?


Ook niet meer op je Paylogic account of een van je vrienden op hun Paylogic accounts?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 11:51 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

b-plan schreef:
Is er iemand die mij het verschil kan uitleggen tussen: lead, synth en melodie? Ik begrijp het onderscheid niet :P

Wat laat misschien, maar vind het hierboven niet helemaal duidelijk uitgelegd.
Lead=Synth+Melodie. Synth is het type geluid, dus zeg maar het instrument en de melodie is het schema van de noten. Lead wordt dus veelal gebruikt om de melodie+synth combinatie in een climax aan te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 12:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Franky schreef:
Ik ben onlangs begonnen met het verzamelen van de kaartjes van de feesten waar ik heen ben geweest, alleen kan ik die van x-qlusive legends en hardbass 2014 niet meer vinden :(
iemand die naar deze feesten is geweest en de kaartjes nog op zijn computer of in z'n mailbox heeft staan?


Ook niet meer op je Paylogic account of een van je vrienden op hun Paylogic accounts?


Had deze kaartjes niet zelf besteld en de vrienden waarvan ik dacht dat ze de kaartjes besteld hadden zeggen dat ze de kaartjes niet meer kunnen vinden. (iets met via event travel besteld ofzo :/ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titan schreef:
Is it a new hype to perform drunk? #fail #trending #mc #hardstyle
Titan schreef:
Gaat mij niet zo zeer om braaf zijn... Al slik je een strip aan pillen en drink je 4 trayen Aldi bier weg. I don't give a fuck!

Verkloot gewoon niet mijn set door aan de mixer te zitten of onzin uit te kramen.


iemand een idee waar dit was en welke MC?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren om 03:51 gepost, zal dus denk ik Epic Hard! XL betreffen in Tilburg. RG staat op Partyflock aangegeven als de mc daar.

Edit: Uit de reacties op Facebook:

Mc RG Can't be me; had 5 bottles of beer

Sander van Kempen Al waren het er 10 was jij nog niet zat. Keer pilske nuttigen?

Mc RG inderdaad voel me ook niet aangesproken ofzo

Mc RG het was iemand die niet op de line up stond.. ben benieuwd wat er gebeurd is man


Vraag me wel af waarom ie zegt "ben benieuwd wat er gebeurd is man". Als je mc bent ben je er toch de hele tijd bij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meestals hebben MC's ook wel ff pauze, dat iemand anders het even overneemt toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 12:36 
 
Hardtraxxer

Chroman schreef:
Meestals hebben MC's ook wel ff pauze, dat iemand anders het even overneemt toch?


Volgens mij wel idd, heb mc villain wel eens zien rondlopen op decibel terwijl die mc was op de euphoria stage
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 15:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Gisteren om 03:51 gepost, zal dus denk ik Epic Hard! XL betreffen in Tilburg. RG staat op Partyflock aangegeven als de mc daar.

Edit: Uit de reacties op Facebook:

Mc RG Can't be me; had 5 bottles of beer

Sander van Kempen Al waren het er 10 was jij nog niet zat. Keer pilske nuttigen?

Mc RG inderdaad voel me ook niet aangesproken ofzo

Mc RG het was iemand die niet op de line up stond.. ben benieuwd wat er gebeurd is man


Vraag me wel af waarom ie zegt "ben benieuwd wat er gebeurd is man". Als je mc bent ben je er toch de hele tijd bij?


Hmm door de set heen schreeuwen hoort bij het vak van een MC, alleen de mixer mag je niet aanraken :list:
Ben ook benieuwd wie zijn set heeft verkloot volgens hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 16:24 
 
Hardtraxx Elite

Weet iemand hoe festivals omgaan met interferentie van het geluid? K moest hier ineens aan denken toen een vriend van mij opmerkte dat de bass in het midden van een tent harder ging dan een paar meter naar de zijkant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Hmm door de set heen schreeuwen hoort bij het vak van een MC


Nee, gewoon nee. Een MC is er om het publiek op te zwepen wanneer de sfeer er niet in zit, voor aan- en afkondigingen en de situatie te redden in het geval van het falen van de techniek. Niet om een hoofdrol op te eisen. We staan er voor de muziek, niet voor de schreeuwkunsten van een MC.

DJ_Tim schreef:
Weet iemand hoe festivals omgaan met interferentie van het geluid? K moest hier ineens aan denken toen een vriend van mij opmerkte dat de bass in het midden van een tent harder ging dan een paar meter naar de zijkant.


Niet zo heel moeilijk. Speakers sturen het geluid in golven vooruit. In het midden heb je over het algemeen golven van zowel de linker als de rechter arrays. In rechte lijn van de arrays heb je eigenlijk nig geluid van 1 array, maar centraal dus goed geconcentreerd. Aan de zijkant heb je het 1 array, maar ook slecht geconcentreerd, waardoor het al aardig verwaaid is. Echt geluidsmuren staan er op festivals niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 17:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
SAIN7 schreef:
Hmm door de set heen schreeuwen hoort bij het vak van een MC


Nee, gewoon nee. Een MC is er om het publiek op te zwepen wanneer de sfeer er niet in zit, voor aan- en afkondigingen en de situatie te redden in het geval van het falen van de techniek. Niet om een hoofdrol op te eisen. We staan er voor de muziek, niet voor de schreeuwkunsten van een MC.

Veel MC's denken hier vaak anders over volgens mij. Altijd hetzelfde trucje met de tussenstukjes. Elke set moet er wel wat gezegd worden wat totaal onnodig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Veel MC's denken hier vaak anders over volgens mij. Altijd hetzelfde trucje met de tussenstukjes. Elke set moet er wel wat gezegd worden wat totaal onnodig is.


Ze denken er anders over, maar tja, ze overschatten hun eigen beroep. Tweede viool spelen kan niet leuk zijn, maar begin er dan niet aan.
Vorige  1 ... 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen