Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 18:18 
 

Dat is dus inderdaad ook een beetje mijn vraag, aangezien ik dat shirt zelf niet gezien heb. Maar die vriend vond hem erg gaaf, en aangezien Age of the Reverse Bass zo'n beetje de eerste HS track was die ik hoorde (en het nog steeds 1 van m'n all-time favo's is) ben ik wel benieuwd :D Maar alle foto's die hier en op Harderstate stonden zijn intussen verlopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Online shop waar je nog hardstyle nieuwe/2e hands vinyl kan kopen? Rigeshop, Recess en Discogs weet ik wel. Iemand nog suggesties?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 22:03 
 

MDesiqn schreef:
Als er genoeg animo voor is kan een persoon ze bestellen en dan laten bedrukken..
Ligt aan het ontwerp of ik er ook een shirt van wil, iemand die het ontwerp er nog van heeft?


Afbeelding

Dit is het beste wat ik er tot nu toe van heb kunnen vinden :P Nog altijd belangstelling mocht iemand iets meer weten.



Civitas schreef:
Online shop waar je nog hardstyle nieuwe/2e hands vinyl kan kopen? Rigeshop, Recess en Discogs weet ik wel. Iemand nog suggesties?


Hou zeker ook Marktplaats in de gaten, komen af en toe leuke aanbiedingen voorbij van mensen die er vanaf willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 22:05 
 

Alphaverb heeft die wel eens aan.

EDIT:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 22:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Alphaverb heeft die wel eens aan.

EDIT:


Als iemand de fonts kan geven wil ik hem best in elkaar knutselen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 22:24 
 

Daar heb ik weinig verstand van helaas :P

Nu wel duidelijk wat er bedoeld werd met 'de tape op het shirt' eerder in dit topic trouwens xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 22:42 
 
Hardtraxx Elite

Als t doorgaat wil ik er miss wel 1 hebben, ligt beetje aan prijs en uiteindelijke ontwerp :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 00:10 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand die Unknow Analoq(= Brennan Heart :P )- Like your Style heeft/ weet of die ooit is gereleased??

Google is niet mijn vriend :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 00:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jazeker
http://www.discogs.com/Brennan-Heart-Md ... ter/282876
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 21:25 
 
Hardtraxxer

MDesiqn schreef:
stefaneke schreef:
Alphaverb heeft die wel eens aan.

EDIT:


Als iemand de fonts kan geven wil ik hem best in elkaar knutselen..


Heb even gezocht,
font 1: http://www.azfonts.net/load_font/millennium_5lines.html
font 2: http://www.dafont.com/bebas-neue.font. lijkt er het meest op, je moet dan nog wel zelf de dichte stukken opvullen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Iemand die Unknow Analoq(= Brennan Heart :P )- Like your Style heeft/ weet of die ooit is gereleased??

Google is niet mijn vriend :(

Wat een afschuwelijk kutnummer vind ik dat xd 1 van de kutste tracks ooit naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 22:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Reken je dan het oeuvre van Activator van de laatste jaren mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Spobbertiet schreef:
Iemand die Unknow Analoq(= Brennan Heart :P )- Like your Style heeft/ weet of die ooit is gereleased??

Google is niet mijn vriend :(

Wat een afschuwelijk kutnummer vind ik dat xd 1 van de kutste tracks ooit naar mijn mening.


climax was wel tof :) En die reverse :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 22:20 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Spobbertiet schreef:
Iemand die Unknow Analoq(= Brennan Heart :P )- Like your Style heeft/ weet of die ooit is gereleased??

Google is niet mijn vriend :(

Wat een afschuwelijk kutnummer vind ik dat xd 1 van de kutste tracks ooit naar mijn mening.


Idd die reverse :worship: en die break is perfect voor een feestje zonder hardstyle liefhebbers :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 23:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

T_Valentijn schreef:
MDesiqn schreef:
stefaneke schreef:
Alphaverb heeft die wel eens aan.

EDIT:


Als iemand de fonts kan geven wil ik hem best in elkaar knutselen..


Heb even gezocht,
font 1: http://www.azfonts.net/load_font/millennium_5lines.html
font 2: http://www.dafont.com/bebas-neue.font. lijkt er het meest op, je moet dan nog wel zelf de dichte stukken opvullen


Thanks, zijn ze volgens mij beide.
Dus wie wilt er allemaal een shirt want dan wil ik (of iemand anders) best het opzetje maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Reken je dan het oeuvre van Activator van de laatste jaren mee?

Die laat ik buiten beschouwing. Het moge duidelijk zijn dat dat nooit meer overtroffen wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 23:37 
 
Hardtraxx Veteran

Wat zou zon shirtje kosten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 23:55 
 

@Mdesiqn Ik dus :) Ben benieuwd naar wat je er van kunt maken. Hoeft natuurlijk ook geen 1-op-1 kopie te zijn (alhoewel copyright niet echt een probleem zou zijn als ik het zo teruglees).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 12:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik heb ook wel interesse in zo´n shirtje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ook wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 18:30 
 
Hardtraxx Elite

Leonidas schreef:
Ik ook wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 21:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zal eens een opzetje maken en dan post ik de .psd en .png hier wel. :D

Edit
: Ik heb inmiddels het opzetje klaar.

Afbeelding

Downloadlink van de .psd: https://mega.co.nz/#!AgJTwJ7C!LvDYHtNDw ... 4iNbDr5oAY

Dit is natuurlijk nog de opzet en als er veranderingen door moeten komen kan je dat melden. Bijvoorbeeld een andere kleur. 'Of the reverze' moet natuurlijk in het wit alleen het is nu zwart om het overzichtelijk te houden.
Het is de basis van de lijnen en de fonts volgens mij.
Als er genoeg mensen zijn en als iemand het wilt laten drukken kan ik het wel in een illustrator uitwerken als je dan de dpi en grootte doorstuurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 21:52 
 

Ik heb 2 verzoekjes :$ Ten eerste 'Reverze' met een S in plaats van een Z, en ten tweede hoort dat 'Alphaverb' er niet onder denk ik :P Lijkt mij gewoon een sticker die Alphaverb er zelf overheen heeft geplakt. Geen idee wat er eigenlijk stond though, lijkt me niet dat Hardstyle Masterz in dat blokje past.

Buiten dat, good job :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 22:10 
 
Hardtraxx Elite

Witte randen tussen dat Age en Bass zijn bij het origineel iets kleiner vgm, maakt denk ik niet zo heel veel uit. Misschien is het idd mooier zonder alphaverb
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 22:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BeHa schreef:
Ik heb 2 verzoekjes :$ Ten eerste 'Reverze' met een S in plaats van een Z, en ten tweede hoort dat 'Alphaverb' er niet onder denk ik :P Lijkt mij gewoon een sticker die Alphaverb er zelf overheen heeft geplakt. Geen idee wat er eigenlijk stond though, lijkt me niet dat Hardstyle Masterz in dat blokje past.

Buiten dat, good job :thumbup:


Als iedereen een compromis sluit over het uiteindelijke t-shirt ontwerp dan maak ik het in een keer goed.
Wie zal het bestellen of bekijken of het te drukke valt voor een bepaalde hoeveelheid man en hoeveel dit zou gaan kosten..

REVERZE stond op het originele shirt (van Alphaverb volgens mij, dat voorbeeld heb ik gevolgd) maar als de meerderheid REVERSE wilt hebben kan dat natuurlijk ook :)

DJ_Tim schreef:
Witte randen tussen dat Age en Bass zijn bij het origineel iets kleiner vgm, maakt denk ik niet zo heel veel uit. Misschien is het idd mooier zonder alphaverb


Heb het ook opgemerkt inderdaad, dit ga ik dus aanpassen als iedereen het wilt hebben. :D
Alphaverb gaat er inderdaad af als de meerderheid het wilt.

Het idee uiteindelijk:
Ik maak het ontwerp, dan als iedereen ermee eens is kijkt iemand hoeveel het gaat kosten bij een drukkerij en of het haalbaar is. Diegene kan het dan ff kortsluiten wie het voor bijvoorbeeld 20 euro per shirt wilt hebben en als het genoeg is wil ik het bestand zodanig maken dat de drukker het zal accepteren.
Vorige  1 ... 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen