Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421 ... 552  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Basxt schreef:
Live edit of niet?



zo nee, is deze versie ergens?


Bass Modulators mashup met Sound of the Beast


Kheb hem een keer nagebootst omdat ik niet kon wachten haha
Geen idee wat ze er mee gaan doen uiteindelijk. Totdan geef ik hem ook niet weg :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 00:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Damn, sick!

Bedankt voor het delen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand nog een Hardbass warmup mixje in de bingo? :)

Edit: vond er net 1 hardstyle/react-hard-bass-2015-warm-up-mix-t48412.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat krijgen we ervoor terug?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 22:56 
 
Hardtraxx Elite

teupie schreef:
Wat krijgen we ervoor terug?

R+R
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Radical Redemption mag je houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 14:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand bekend met Ahoy buiten en Strijp-s in Eindhoven? Welke locatie zou jij aanraden om heen te gaan?
Dit in verband met The Flying Dutch festival, ik twijfel tussen de locatie.

Alvast bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand enig idee wat er met Degos & Re-Done - Represent WATT gebeurd is? Heeft nooit een release gekregen maar vond het wel een lekkere track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 23:48 
 
Hardtraxx Elite

Was Nolz nou eigenlijk met een album bezig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds kort kan ik geplaatste Soundcloud links niet meer afspelen. Hij zet de link er wel in, maar zo gauw ik op play klik staat er: "This track is currently unavailable" Maar als ik dan via de link naar soundcloud ga kan ik hem wel afspelen.

(niet alleen bij links die ik zelf plaats, maar dus bij alle soundcloud links op hardtraxx)

Is dat iets wat aan mijn laptop ligt (?) of een algemeen probleem met soundcloud/hardtraxx?

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt aan jou
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Sinds kort kan ik geplaatste Soundcloud links niet meer afspelen. Hij zet de link er wel in, maar zo gauw ik op play klik staat er: "This track is currently unavailable" Maar als ik dan via de link naar soundcloud ga kan ik hem wel afspelen.

(niet alleen bij links die ik zelf plaats, maar dus bij alle soundcloud links op hardtraxx)

Is dat iets wat aan mijn laptop ligt (?) of een algemeen probleem met soundcloud/hardtraxx?


Lukt het afspelen wel op soundcloud zelf ?

Update je flash player even of test het in een andere browser
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duidelijk! Probeer ik dat even. :)

Edit: Het blijven uitstellen van mac updates toch niet zo handig, het is gelukt! Thanks
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Huh? Ik dacht altijd dat dit Deepack en Coone was ipv Coone en B-Front...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 14:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Is ook zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 19:07 
 
Hardtraxx Addict

Haha dat is ook zo, diegene die deze video heeft geupload faalt hem :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 01:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een algemeen vraagje:

Hoe doen artiesten het bij het maken van een remix van een track van een andere artiest: Zijn artiesten verplicht om 'toestemming' te vragen aan de producer van de originele track? Of ligt het eraan bij welk label je zit? En hoe zit het bijvoorbeeld met tracks zoals Zero Gravity, in hoeverre moet B-Front dan toestemming vragen aan Of Verona (of de productiemaatschappij) om die track te remixen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 01:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zolang je er geen geld aan verdient, mag je remixen (of beter gezegd, bootleggen) wat je wilt. Bestaan niet echt regels voor, zolang je er maar geen geld voor krijgt. Als dit wel gebeurt, wordt dit gezien als schending van de copyright wet, en kun je alle inkomsten inleveren.

Bij officiële remixes ligt het wat anders. Je kan gevraagd worden om een remix te maken, of hem aanbieden in de hoop dat ze hem vet vinden. Hierbij wordt dan een contract gehele omtrent opbrengsten en kosten. Uiteraard zitten hier ook meer verplichtingen aan vast, maar ook dat verschilt weer per contract.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Zolang je er geen geld aan verdient, mag je remixen (of beter gezegd, bootleggen) wat je wilt. Bestaan niet echt regels voor, zolang je er maar geen geld voor krijgt. Als dit wel gebeurt, wordt dit gezien als schending van de copyright wet, en kun je alle inkomsten inleveren.


Ik weet het niet zeker, maar volgens mij valt het free releasen van bootlegs / remixes ook onder het onrechtmatig verspreiden van andermans werk, of je er geld voor vraagt of niet. De praktijk is echter dat niemand daar een probleem van maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 12:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat zal hem zitten in het probleem hoe te definiëren hoe je er geld aan verdient. Vroeger was dat natuurlijk altijd via de verkoop van een plaat. Hedendaags kun je door een aantal goede bootlegs waarschijnlijk wel een aantal boekingen regelen. En dus geld verdienen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 14:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oké, thanks! Duidelijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Steffnov schreef:
Zolang je er geen geld aan verdient, mag je remixen (of beter gezegd, bootleggen) wat je wilt. Bestaan niet echt regels voor, zolang je er maar geen geld voor krijgt. Als dit wel gebeurt, wordt dit gezien als schending van de copyright wet, en kun je alle inkomsten inleveren.


Ik weet het niet zeker, maar volgens mij valt het free releasen van bootlegs / remixes ook onder het onrechtmatig verspreiden van andermans werk, of je er geld voor vraagt of niet. De praktijk is echter dat niemand daar een probleem van maakt.


Dat ligt eraan hoe dichtbij het origineep hij is gebleven. Je hebt het artistieke recht om met het werk van een ander te doen en laten wat je wilt, maar er moet wel aangetoond kunnen worden dat er een voldoende eigen draai aan het werk is gegeven.

TiMOTHYb schreef:
Dat zal hem zitten in het probleem hoe te definiëren hoe je er geld aan verdient. Vroeger was dat natuurlijk altijd via de verkoop van een plaat. Hedendaags kun je door een aantal goede bootlegs waarschijnlijk wel een aantal boekingen regelen. En dus geld verdienen.


Het zit hem in de royalties. Wordt hij gedraaid door iemand, gaan de royalties in een dergelijk geval naar de originele artiest ook. Op booking fee's wordt niet gekort. En absoluut dat het een impact kan hebben, Evil Activities - Nobody Said ziIt Was Easy is een mooi voorbeeld van een track waar geen cent aan is verdiend, maar qua populariteit veel heeft gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 15:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dus stel ik maak AronChupa - I'm an Albatraoz (TiMOTHYb Remix), geef deze gratis weg, en wordt voor een ton op de Ultra main geboekt, kunnen ze daarvan niets claimen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Dus stel ik maak AronChupa - I'm an Albatraoz (TiMOTHYb Remix), geef deze gratis weg, en wordt voor een ton op de Ultra main geboekt, kunnen ze daarvan niets claimen?


De absurdheid van dat scenario (met 1 track kom je er niet) geeft al aan dat het rechtsgeldig niet stand houdt. Niemand kan namelijk aantonen dat je door die track en alleen door die track op Ultra terecht bent gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 15:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Juist wel. Daarom gebruik ik 'TiMOTHYb'; heb geen releases en geen boekingen achter mijn naam. Wat nu als hij 1000000 wordt geluisterd op SM, en ik daar geen euro voor ontvang maar toch voor een ton op Ultra geboekt word. Dan zou ik dus niets hoeven betalen?

Laat ik het anders stellen. Jij bent van mening dat je in principe alles kan jatten / samplen tegenwoordig en dat je enkel een deel van de inkomsten uit de verkoop van platen (dus vrijwel niets) hoeft te betalen, maar wel dik kan cashen op je boekings fee's?
Vorige  1 ... 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421 ... 552  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen