Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 21:41 
 
Hardtraxx Veteran

Melden aan de mods. :]
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 21:44 
 

Qlown schreef:
Melden aan de mods. :]


oke
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vroeg me laatst af, professionele Dj's die een promo mix maken voor een feest, krijgen die daar voor betaald. Of wordt dat afgesproken bij de boeking? Of is het gewoon een vriendendienst vanuit de Dj?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 17:48 
 

Rickzel schreef:
Ik vroeg me laatst af, professionele Dj's die een promo mix maken voor een feest, krijgen die daar voor betaald. Of wordt dat afgesproken bij de boeking? Of is het gewoon een vriendendienst vanuit de Dj?


Verschilt per DJ denk ik. Meestal is het gewoon vriendendienst neem ik aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 18:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom hebben niet alle artiesten (met een release ofzo) 'Artiest' als titel en een blauw kleurtje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 19:03 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Waarom hebben niet alle artiesten (met een release ofzo) 'Artiest' als titel en een blauw kleurtje?


De gebruikers met een blauw kleurtje hebben volgensmij meer rechten, en om dan te voorkomen dat een willekeurige artiest dit forum overhoop gooit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 12:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Volgens mij alleen dat ze berichten kunnen plaatsen in gesloten topics. Dat lijkt me nou niet zo'n groot probleem. Stuk overzichtelijker (en opvallender) als je kunt zien waar de artiesten reageren.

Nog iets; ik heb en iPhone en ik wil grote mixen opsplitsen zoals dat soms bij podcasts wordt gedaan. Je kunt dan gewoon de losse platen aanklikken en naar het startpunt van zon plaat gaan. Uiteraard wil ik wel dat je ook nog gewoon de gehele mix kunt luisteren. Nog een laatste eis; ik wil gewoon in m'n standaard 'iPod app' kunnen luisteren. Dus niet een of andere CUE app ofzo.

Iemand enig idee of en hoe dit kan? Bij sommige podcasts kan het bijvoorbeeld wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom staat de Blackout remix van B-Front hier tussen?

https://www.facebook.com/a2records/phot ... =1&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 20:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Omdat die op A² gereleased is denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 20:45 
 
Hardtraxx Veteran

Omdat ie op A2 gereleased is? Geen idee waarom dat label. Op Midify wordt er toch niet meer gereleased dus nemen ze een ander sublabel? Past niet echt op de andere Scantraxx labels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fair enough.



Maar wtf, dat wist ik dus niet. Dacht dat ie op Fusion of op t label van het origineel was gereleased xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 21:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Niet op Fusion omdat hij daar al weg is blijkbaar. Zal wel in de overgang zitten en toch willen releasen, gecombineerd met wat Qlown zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist dat ie weg was, maar dacht dat deze nog gereleased was op Fusion of Midify :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 21:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ah zo. Nja ben benieuwd wat dat wordt met dat nieuwe label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Volgens mij alleen dat ze berichten kunnen plaatsen in gesloten topics. Dat lijkt me nou niet zo'n groot probleem. Stuk overzichtelijker (en opvallender) als je kunt zien waar de artiesten reageren.

Nog iets; ik heb en iPhone en ik wil grote mixen opsplitsen zoals dat soms bij podcasts wordt gedaan. Je kunt dan gewoon de losse platen aanklikken en naar het startpunt van zon plaat gaan. Uiteraard wil ik wel dat je ook nog gewoon de gehele mix kunt luisteren. Nog een laatste eis; ik wil gewoon in m'n standaard 'iPod app' kunnen luisteren. Dus niet een of andere CUE app ofzo.

Iemand enig idee of en hoe dit kan? Bij sommige podcasts kan het bijvoorbeeld wel.


Ik geloof dat de cue specificatie voor m4a bestanden in iTunes niet openbaar is gemaakt. Alleen apple kan dus die cuepoints toevoegen, meen ik, en die werken dan ook alleen in iTunes.


Daveytl schreef:
Waarom staat de Blackout remix van B-Front hier tussen?

https://www.facebook.com/a2records/phot ... =1&theater


Origineel is op Midify uitgebracht, dus Scantraxx. Meest logische Scantraxx sublabel om de remix op uit te brengen lijkt me A2, aangezien het in die stijl past en Midify niet meer bestaat.

EDIT: Oeps, laatste pagina niet gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 23:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ah okay, da's jammer. Moet ik dus met het schuifje gaan skippen in livesets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag was ik bij NAC-AZ en toen hoorde ik een 6 á 7 minuten durende happy hardcore megamix, die ik volgens mij al is eerder in kroegen ook heb gehoord. Iemand die weet wie deze heeft gemaakt, leek een grote mashups.

Gekeken bij Mental Theo / Paul Elstak maar daar kan ik het iig niet vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 15:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik werkte vroeger in een restaurant waar je zo'n muziekbibliotheek had met de meest random muziek. Daar zaten ook wat van die happy hardcore mashups in. Ik gok dat het zoiets is.

Hoezo wil je het überhaupt weten. Is toch zelf ook wel te maken, of zat het zo goed in elkaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 15:32 
 

Er is één bekende happy hc mash up ja, begint met Good to Go als ik het goed heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik werkte vroeger in een restaurant waar je zo'n muziekbibliotheek had met de meest random muziek. Daar zaten ook wat van die happy hardcore mashups in. Ik gok dat het zoiets is.

Hoezo wil je het überhaupt weten. Is toch zelf ook wel te maken, of zat het zo goed in elkaar?

Mwa zat redelijk goed in elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Er is één bekende happy hc mash up ja, begint met Good to Go als ik het goed heb.

Volgens mij wel ja.

Ook met daar is gabbertje vocals erin
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze: https://www.youtube.com/watch?v=S2vFk_EhvIA ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nostalgie :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 22:37 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Via een ander topic hier gekomen, ik heb namelijk een vrij specifieke vraag. Mijn vriendin gaat helemaal stuk op post 2000 Hardcore met vrouwelijke vocals en zware kicks. Het begon allemaal met deze Sickest Squad track. Hebben jullie tips of suggesties voor haar?

THE SICKEST SQUAD - 10 - I WILL FIND YOU FT. RANDY
http://youtu.be/Ppn16E2tEb0?t=2m9s
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan moet je op frenchcore gaan zoeken, zo heet die stijl. Ken het verder alleen niet, dus kan je niet verder helpen met artiesten of tracks.
Vorige  1 ... 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen