Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In het geval van waarschuwingen vind ik het ook vrij streng. Dat kan iets soepeler, wat al redelijk het geval is de laatste tijd volgens mij. Maar je krijgt toch eerst een ban van 2 weken oid voodat je een permaban krijgt? Dus dan lijkt het mij zo dat de mensen die een permaban hebben gewoon herhaaldelijk de regels overtreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 01:03 
 
Hardtraxxer

Beleid van hardtraxx soms :thumbdown: de site moet maar snel verkocht worden (al zie ik dat niet snel gebeuren), dan verandert en nog eens wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 01:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tpr schreef:
Beleid van hardtraxx soms :thumbdown: de site moet maar snel verkocht worden (al zie ik dat niet snel gebeuren), dan verandert en nog eens wat

Bijvoorbeeld dat jij terug kan komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 02:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Je kunt al waarschuwingen krijgen voor de kleinste dingetjes, bijvoorbeeld voor het off-topic gaan in een 'feestopbouw'-topic. Per geval bekijken wat de persoon heeft gedaan lijkt mij dus verstandiger. Gaat toch prima zo? :) Ken weinig actieve leden waarvan ik vind dat ze een perma-ban moeten krijgen.

Ik vind anders dat jij wel een permaban mag krijgen, zodat je ook de legendarische status van Banaanslak, Kaboem, Almighty en dergelijke kan verwerven :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 02:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aaaawwwhhhh :$ (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 09:20 
 

Het probleem is dat phpBB hierin geen tot weinig nuttige tools heeft om dit te monitoren. Het is gewoon nog steeds een "basis forum" naar mijn mening. Zelfs als we IP bans geven dan kunnen mensen gemakkelijk terugkeren. Je kunt er gewoon niks aan doen. Het enige dat je zou kunnen doen is nieuwe leden constant monitoren, en zelfs dan kun je het niet altijd met zekerheid zeggen. Het is gemakkelijk praten uiteraard, maar we hebben gewoon niet de mensen om dit alles te controleren en te monitoren.

Het zou al heel veel helpen als de leden die zien of weten dat er iemand met een perma ban terug is gekeerd en weer de boel verstierd, dit zouden melden aan één van ons via PM. Dan kunnen wij weer bekijken hoe of wat. Dit zou denk ik ook de enige beste optie zijn in dit geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 11:41 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
In het geval van waarschuwingen vind ik het ook vrij streng. Dat kan iets soepeler, wat al redelijk het geval is de laatste tijd volgens mij. Maar je krijgt toch eerst een ban van 2 weken oid voodat je een permaban krijgt? Dus dan lijkt het mij zo dat de mensen die een permaban hebben gewoon herhaaldelijk de regels overtreden.

Ik vraag me juist af wat je allemaal wel niet moet uitspoken voor een waarschuwing. Zit hier al 6 jaar en heb nog nooit een waarschuwing gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
_theon_ schreef:
In het geval van waarschuwingen vind ik het ook vrij streng. Dat kan iets soepeler, wat al redelijk het geval is de laatste tijd volgens mij. Maar je krijgt toch eerst een ban van 2 weken oid voodat je een permaban krijgt? Dus dan lijkt het mij zo dat de mensen die een permaban hebben gewoon herhaaldelijk de regels overtreden.

Ik vraag me juist af wat je allemaal wel niet moet uitspoken voor een waarschuwing. Zit hier al 6 jaar en heb nog nooit een waarschuwing gehad.

+1 Maar ik ben dan ook de braafheid zelve.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 12:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Lyst schreef:
_theon_ schreef:
In het geval van waarschuwingen vind ik het ook vrij streng. Dat kan iets soepeler, wat al redelijk het geval is de laatste tijd volgens mij. Maar je krijgt toch eerst een ban van 2 weken oid voodat je een permaban krijgt? Dus dan lijkt het mij zo dat de mensen die een permaban hebben gewoon herhaaldelijk de regels overtreden.

Ik vraag me juist af wat je allemaal wel niet moet uitspoken voor een waarschuwing. Zit hier al 6 jaar en heb nog nooit een waarschuwing gehad.

+1 Maar ik ben dan ook de braafheid zelve.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 14:41 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Graag zouden we van jullie willen weten welke accounts jullie denken dat het oude leden zijn. Het is soms lastig om de hele site nauwkeurig in de gaten te houden. Wij hebben ook een leven naast HT.

Een Pm naar Fekete/Zenda/mij met daarin 'verdachte' leden zou mooi zijn. Zo kunnen wij het een beetje opruimen hier. Want iemand met een perma ban zou niet terug moeten komen.

_theon_ schreef:
In het geval van waarschuwingen vind ik het ook vrij streng. Dat kan iets soepeler, wat al redelijk het geval is de laatste tijd volgens mij. Maar je krijgt toch eerst een ban van 2 weken oid voodat je een permaban krijgt? Dus dan lijkt het mij zo dat de mensen die een permaban hebben gewoon herhaaldelijk de regels overtreden.


Sommigen krijgen niet eerst een ban van 2 weken, dit om verschillende redenen zoals mp3 sharing etc. Ik hoor graag van jullie wat er te streng is en wat juist niet. Zo krijgen wij ook een indicatie van wat leden van het forum vinden en wat beter kan. (Dit is al eens in een topic overlegd, maar dat was geen succes er zijn ook toen een paar wijzigingen gedaan mbt het indelen van hardtrance/harddance en nog wat andere zaken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 14:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maak een banmeldtopic aan in Mededelingen.

User x is x weken weg wegens ..
User x is permanent weg wegens ..

Is het direct voor iedereen duidelijk, en ook wat er precies bans oplevert en wat niet. Dit schiet niet op zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 14:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Maak een banmeldtopic aan in Mededelingen.

User x is x weken weg wegens ..
User x is permanent weg wegens ..

Is het direct voor iedereen duidelijk, en ook wat er precies bans oplevert en wat niet. Dit schiet niet op zo.

Goed idee, gaan we doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 14:51 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
TiMOTHYb schreef:
Maak een banmeldtopic aan in Mededelingen.

User x is x weken weg wegens ..
User x is permanent weg wegens ..

Is het direct voor iedereen duidelijk, en ook wat er precies bans oplevert en wat niet. Dit schiet niet op zo.

Goed idee, gaan we doen :)


mededelingen-updates/gebande-leden-wie-hoe-lang-en-waarom-t46975.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Wij hebben ook een leven naast HT.

Je bent nu gewoon aan het liegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 16:05 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
The Venator schreef:
Wij hebben ook een leven naast HT.

Je bent nu gewoon aan het liegen.


Stil eens Dirkmans. Das niet waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
The Skribbler schreef:
The Venator schreef:
Wij hebben ook een leven naast HT.

Je bent nu gewoon aan het liegen.


Stil eens Dirkmans. Das niet waar.

Oke sorry man. Echt sorry.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
_theon_ schreef:
In het geval van waarschuwingen vind ik het ook vrij streng. Dat kan iets soepeler, wat al redelijk het geval is de laatste tijd volgens mij. Maar je krijgt toch eerst een ban van 2 weken oid voodat je een permaban krijgt? Dus dan lijkt het mij zo dat de mensen die een permaban hebben gewoon herhaaldelijk de regels overtreden.

Ik vraag me juist af wat je allemaal wel niet moet uitspoken voor een waarschuwing. Zit hier al 6 jaar en heb nog nooit een waarschuwing gehad.

Ging er even vanuit dat wat daveytl zei klopte en je dus snel waarschuwingen kreeg. Vooral toen ik hier voor het eerst kwam waren er ook veel die aan het ouwehoeren waren op het forum dus snap ik dat je dan eerder waarschuwingen krijgt. Zelf overigens ook nooit een waarschuwing gehad.

The Venator schreef:
_theon_ schreef:
In het geval van waarschuwingen vind ik het ook vrij streng. Dat kan iets soepeler, wat al redelijk het geval is de laatste tijd volgens mij. Maar je krijgt toch eerst een ban van 2 weken oid voodat je een permaban krijgt? Dus dan lijkt het mij zo dat de mensen die een permaban hebben gewoon herhaaldelijk de regels overtreden.


Sommigen krijgen niet eerst een ban van 2 weken, dit om verschillende redenen zoals mp3 sharing etc.


Ik bedoelde de incidentjes waarvoor je een waarschuwing krijgt en dat het dan herhaaldelijk gebeurd natuurlijk. Ben op de hoogte van de mp3 sharing regels.

En top idee van dat banmeldtopic. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eenmaal een waarschuwing gekregen omdat ik met een plaatje reageerde op een serie foto's van hardstylerzz waar hij stickers van q-dance opgeplakt in Australië liet zien. Was niks beledigends, puur een geintje.

Die waarschuwing wordt binnenkort ook een keer verwijderd als t goed is, maar dat toont aan dat mods soms wel eens waarschuwingen voor hele kleine 'vergrijpen' geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 18:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kun je ook een ban krijgen voor grammaticafouten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja. Jij wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 19:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
ik wordt

En hij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 19:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ja. Jij wel.

Grammaticafouten in handgebaren telt niet :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 19:42 
 
Hardtraxx Addict

Is Zany - Pillz (Showtek Rmx) ooit gereleased?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 01:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
mr_vertigo schreef:
ik wordt

En hij?

hij moet sowieso geband worden. pannenkoek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 21:40 
 

hoe word een topic verplaatst?
Vorige  1 ... 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen