Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 21:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Het licht aansturen


Kan je dat onderbouwen?
Lijkt alsof er ook wat van waveforms zichtbaar zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 11:26 
 

Equalizer instellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan nog, hij moet ook weten wanneer het rustig is en wanneer de show de climax moet ondersteunen. Dat leest hij dus af van de waveform.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 20:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Dan nog, hij moet ook weten wanneer het rustig is en wanneer de show de climax moet ondersteunen. Dat leest hij dus af van de waveform.

Volgends mij kan je niet live en vooruitkijkend de waveform zien die de dj gaat draaien. Dit moet dan wel zo'n voorgeprogrammeerde show zijn zoals een intro oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 20:30 
 
Hardtraxx Veteran

Je ziet toch zelf dat het licht verandert als hij het knopje verschuift? Dus wat Steff zegt kan kloppen. De tracks die spelen zullen op één of andere manier wel verbonden zijn met het system zodat hij de waveform kan lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Steffnov schreef:
Dan nog, hij moet ook weten wanneer het rustig is en wanneer de show de climax moet ondersteunen. Dat leest hij dus af van de waveform.

Volgends mij kan je niet live en vooruitkijkend de waveform zien die de dj gaat draaien. Dit moet dan wel zo'n voorgeprogrammeerde show zijn zoals een intro oid.

Hij doet alles op het moment. Je krijgt sowieso de waveform door van de plaat die op dat moment draait, en ook die van de volgende bevestigde track. Meestal zit er dan zelfs nog een break voor waarmee hij erop in kan spelen. Zo heel gek is het dus niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 00:42 
 
Hardtraxx Addict

Basxt schreef:
Nijidik schreef:
Het licht aansturen


Kan je dat onderbouwen?
Lijkt alsof er ook wat van waveforms zichtbaar zijn.


Oh laat maar, ik dacht die andere vent, die linker is de lichtman, de rechter de geluidsman, hij past wat frequentievolumes aan op die Waveform
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 13:28 
 

Lijkt me best een vet baantje, die lichtshow live verzorgen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Produceert Kate Dudmore eigenlijk nog? Heb na etarnal wave nooit meer iets van haar gehoord


Nope, sinds 2013 werd er ook niet meer gedraait.
Ik weet alleen niet of ze een ander alias gebruikt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 17:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wie is die DJ Khaleesi?

https://www.facebook.com/OfficialDjKhaleesi?fref=nf

https://partyflock.nl/artist/82438:Khaleesi

Staat op syndicate en raw op je dak.

Mis ik iets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 07:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Wie is die DJ Khaleesi?

https://www.facebook.com/OfficialDjKhaleesi?fref=nf

https://partyflock.nl/artist/82438:Khaleesi

Staat op syndicate en raw op je dak.

Mis ik iets?

Alias van Day-Mar, ben wel eens benieuwd wat zij neer weet te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 19:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vraagje: vanmiddag eindelijk de free release van DONKEY gedownload, maar weet iemand of de Noisecontrollers remix van dat nummer ook een release heeft gekregen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 19:26 
 
Hardtraxx Veteran

Nope. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 10:26 
 
Hardtraxx Veteran

Gaat het discussie topic nog een keer open?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 14:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Gaat het discussie topic nog een keer open?

Nee. Misschien moet je even beter lezen voordat je deze vraag stelt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 15:25 
 
Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:
Pipa schreef:
Gaat het discussie topic nog een keer open?

Nee. Misschien moet je even beter lezen voordat je deze vraag stelt ;)


Indd zie het al mijn excuus
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 23:08 
 

Zou een 'vertaal hardstyle artiesten namen en track titels naar het Nederlands' topic aanslaan want het is een van de meest grappige dingen die er bestaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 23:10 
 

AndyAsteroids schreef:
Zou een 'vertaal hardstyle artiesten namen en track titels naar het Nederlands' topic aanslaan want het is een van de meest grappige dingen die er bestaan xd


Ooit was er een dergelijk topic...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 23:11 
 

stefaneke schreef:
AndyAsteroids schreef:
Zou een 'vertaal hardstyle artiesten namen en track titels naar het Nederlands' topic aanslaan want het is een van de meest grappige dingen die er bestaan xd


Ooit was er een dergelijk topic...

Shit waarom heb ik dat gemist :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 23:16 
 

AndyAsteroids schreef:
stefaneke schreef:
AndyAsteroids schreef:
Zou een 'vertaal hardstyle artiesten namen en track titels naar het Nederlands' topic aanslaan want het is een van de meest grappige dingen die er bestaan xd


Ooit was er een dergelijk topic...

Shit waarom heb ik dat gemist :cry:


off-topic/raad-vertaalde-track-teksten-hardstyle-edition-t19610.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 08:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ligt het aan mij of worden er de laatste tijd meer collabs dan solo projecten uitgebracht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 11:04 
 
Hardtraxx Newbie

Tot mijn grote verbazing lees ik hoe mijn dochter hier genoemd wordt als die meid of snol van Tim van der Stadt.
Even voor alle duidelijkheid,idd zij is het meisje die het kaartje stuurde naar zijn huisadres met de geboorte van zijn dochtertje en ja zij wist dat hij een kind kreeg,maar ze wist niet dat hij nog samenwoonde en nog steeds bij zijn vriendin was. Denken jullie nu echt dat ze anders die kaart had gestuurd. Het doet me verdriet te lezen hoe jullie over haar denken terwijl zij net zo het slachtoffer is als zijn (ex) vriendin. Tot op heden heeft ze daar dan ook geen verklaring van Tim gekregen waarom hij daar over gelogen heeft. En is hier dan ook kapot van. Maar één ding,mensen die verliefd zijn doen dus stomme dingen. Laat ze met rust,dit is privé en heeft niks met hem als artiest te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij was dat hele verhaal al een beetje overgewaaid hier. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 11:18 
 
Hardtraxx Veteran

Nieteke69 schreef:
Tot mijn grote verbazing lees ik hoe mijn dochter hier genoemd wordt als die meid of snol van Tim van der Stadt.
Even voor alle duidelijkheid,idd zij is het meisje die het kaartje stuurde naar zijn huisadres met de geboorte van zijn dochtertje en ja zij wist dat hij een kind kreeg,maar ze wist niet dat hij nog samenwoonde en nog steeds bij zijn vriendin was. Denken jullie nu echt dat ze anders die kaart had gestuurd. Het doet me verdriet te lezen hoe jullie over haar denken terwijl zij net zo het slachtoffer is als zijn (ex) vriendin. Tot op heden heeft ze daar dan ook geen verklaring van Tim gekregen waarom hij daar over gelogen heeft. En is hier dan ook kapot van. Maar één ding,mensen die verliefd zijn doen dus stomme dingen. Laat ze met rust,dit is privé en heeft niks met hem als artiest te maken.


Tim/Atmozfears heeft ongeveer 4 maanden lang lopen tweeten dat hij samen ging wonen en dat daar zijn studio zou zijn. Beetje dom als je dan niet weet dat hij samen woont...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 12:00 
 

Nieteke69 schreef:
Tot mijn grote verbazing lees ik hoe mijn dochter hier genoemd wordt als die meid of snol van Tim van der Stadt.
Even voor alle duidelijkheid,idd zij is het meisje die het kaartje stuurde naar zijn huisadres met de geboorte van zijn dochtertje en ja zij wist dat hij een kind kreeg,maar ze wist niet dat hij nog samenwoonde en nog steeds bij zijn vriendin was. Denken jullie nu echt dat ze anders die kaart had gestuurd. Het doet me verdriet te lezen hoe jullie over haar denken terwijl zij net zo het slachtoffer is als zijn (ex) vriendin. Tot op heden heeft ze daar dan ook geen verklaring van Tim gekregen waarom hij daar over gelogen heeft. En is hier dan ook kapot van. Maar één ding,mensen die verliefd zijn doen dus stomme dingen. Laat ze met rust,dit is privé en heeft niks met hem als artiest te maken.


Hitler was ook een artiest, hij schilderde. Desalniettemin zouden mensen hem toch niet zo snel gesteund hebben als ze wisten wat voor naar persoon hij buiten zijn hobby om was.
Vorige  1 ... 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen