Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Volgende

Is de opening van slamhardstyle negatief te noemen voor de scene?
Ja, nu krijgen we de nieuwe Patrick Jumpen etc. 19%  19%  [ 35 ]
Ja, zo komen er nog meer dagjesmensen 22%  22%  [ 42 ]
Nee, goed dat hardstyle meer aandacht krijgt 18%  18%  [ 34 ]
Nee, het zal allemaal wel meevallen 41%  41%  [ 77 ]
Totaal aantal stemmen : 188
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 19:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Heb speciaal voor Pommer en mezelf nog Who wants this aangevraagd :P.

Die komt toch niet :P En als ie wel komt draaien ze hem wrs op 145-150 BPM en dan komt ie niet eens tot zn recht imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd hoe hard de discussies hier gevoerd gaan worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ben benieuwd hoe hard de discussies hier gevoerd gaan worden..

Hoebedoelje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 19:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Blij om te zien dat de meeste hier realiseren dat de impact niet zo heel groot zal zijn :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
G1LL schreef:
Ben benieuwd hoe hard de discussies hier gevoerd gaan worden..

Hoebedoelje?


Dit onderwerp kan nog wel 's een wellus/nietus discussie los maken, omdat er vast mensen zijn die heel erg tegen zijn maar ook mensen die heel erg voor zijn :P .

Maargoed, Zany - Psychedelic Trip aangevraagd, omdat het kan =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Blij om te zien dat de meeste hier realiseren dat de impact niet zo heel groot zal zijn :-)

Daar ben ik nog niet zo zeker van ;). Zolang het gevarieerde playlists/sets/livestreams zullen zijn, is er niks aan de hand. Ga je de muziek nog meer uitmelken dan gaat het wel fout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
For real.. wie is er aan het mixen op slamhardstyle.nl at the moment? #ziek.

(L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 19:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk dat t allemaal wel mee zal vallen... T is niks meer dan een internetstream! Zolang het niet een eigen plek op de ether krijgt oid, denk ik dat de impact niet veel groter zal zijn dan een gemiddelde internetstream... Overigens niet heel gek dat ze dit doen, t is immers de opvolger van ID&T radio
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 19:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yeah Deepack - The Prophecy (Qlimax Edit). Ze draaien wel gevarieerd en lekkere muziek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 19:53 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wat zei Linda ook alweer, oja little sparks else it won't go down their throat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dead of the Night nu :whistle: :whistle:


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat nergens over dit, misschien beetje overdreven om te zeggen dat nu hetzelfde gaat gebeuren als met Jump/Hardcore. Maar het kan wel bijdragen aan het commercieler maken van de Hardstyle, dan is het straks helemaal niet meer leuk om naar Hardstyle Festivals te gaan omdat dan 99% uit dagjesmensen bestaat... Na skrillex die hardstyle draaid, whats next? Lady Gaga in een hardstyle nr? Justin Bieber die hardstyle gaat produceren?

Ben er niet blij om, laat hardstyle maar gewoon lekker op de radiostations die niet zo commercieel zijn als SlamFM.. Q-Dance, b2s, Fear FM, Hardstation bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:00 
 
Artiest

Niet huilen, ze draaien best lekkere plaatjes en niemand die er last van heeft. Commercieel is niet automatisch slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als alles zich nog meer op de mainstream gaat focussen, dan ben jij er waarschijnlijk ook de dupe van ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Als alles zich nog meer op de mainstream gaat focussen, dan ben jij er waarschijnlijk ook de dupe van ;)


Meer mainstream = meer bezoekers = meer geld en ruimte voor 2de areas voor liefhebbers :-)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:06 
 
Artiest

Ik ben nergens de dupe van, ik vind mainstream hardstyle prachtig. Is de muziek waar ik verliefd op werd, dus mij hoor je niet klagen. Plus dat als muziek populairder wordt het zich vaak verbreedt, dus raw zal er nog genoeg blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Na skrillex die hardstyle draaid.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Gaat nergens over dit, misschien beetje overdreven om te zeggen dat nu hetzelfde gaat gebeuren als met Jump/Hardcore. Maar het kan wel bijdragen aan het commercieler maken van de Hardstyle, dan is het straks helemaal niet meer leuk om naar Hardstyle Festivals te gaan omdat dan 99% uit dagjesmensen bestaat... Na skrillex die hardstyle draaid, whats next? Lady Gaga in een hardstyle nr? Justin Bieber die hardstyle gaat produceren?

Ben er niet blij om, laat hardstyle maar gewoon lekker op de radiostations die niet zo commercieel zijn als SlamFM.. Q-Dance, b2s, Fear FM, Hardstation bijvoorbeeld.

Stel dat het gebeurd...dan? Zou het voor jou gaan veranderen? Producers als B-Front, The Machine en weet ik het wie gaan echt geen andere platen maken, omdat er opeens hardstyle platen in de top 40 verschijnen? Sluit Thera ermee af? Moet je er verplicht naar gaan luisteren? Of luister je er alleen maar naar omdat maar erg weinig mensen het lusteren?

Als het je niet boeit, luister je er toch gewoon niet naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben er nog niet echt over te spreken, meer om het feit dat ik niet geassocieerd wil worden met 16 jarige meisjes die over een paar maandjes deze tracks op hun mobiel draaien en zo door de stad lopen! Maak me nog niet heel erg zorgen dat dit snel zal gebeuren, maar het is genoeg in het verleden WEL fout gegaan....

we zullen moeten afwachten!

Daarentegen komen er prima gevarieerde tracks voorbij en stoot dit misschien weer sommige af :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Daveytl schreef:
Als alles zich nog meer op de mainstream gaat focussen, dan ben jij er waarschijnlijk ook de dupe van ;)


Meer mainstream = meer bezoekers = meer geld en ruimte voor 2de areas voor liefhebbers :-)!

Zo kun je het idd ook bekijken. Maar kaartjes halen voor bijvoorbeeld Defqon is al bijna onmogelijk, wordt nu allemaal nóg lastiger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij is het al offline gehaald, website doet iig niets meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Volgens mij is het al offline gehaald, website doet iig niets meer.

nah, doet 't nog gewoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fresh FM heeft ook al heel lang een Hardstyle zender op internet. Laten we het nou niet weer op gaan zitten blazen. We zien het vanzelf wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:19 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Daveytl schreef:
Als alles zich nog meer op de mainstream gaat focussen, dan ben jij er waarschijnlijk ook de dupe van ;)


Meer mainstream = meer bezoekers = meer geld en ruimte voor 2de areas voor liefhebbers :-)!

Precies! Toen de early hardstyle meer mainstream werd, kwam er meer ruimte voor earlyliefhebbers in de 2e areas en een paar jaar later was er zoveel geld verdiend dat we nu maar liefst 5 feesten per jaar hebben, waar iedere keer dezelfde tracks gedraaid worden. :thumbsup:

Hou toch op man >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Fresh FM heeft ook al heel lang een Hardstyle zender op internet. Laten we het nou niet weer op gaan zitten blazen. We zien het vanzelf wel!

Fresh fm was alleen in regio zmeer/dh/rotjeknor bekend, is al veel minder commercieel dan dit.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen