Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende

Is de opening van slamhardstyle negatief te noemen voor de scene?
Ja, nu krijgen we de nieuwe Patrick Jumpen etc. 19%  19%  [ 35 ]
Ja, zo komen er nog meer dagjesmensen 22%  22%  [ 42 ]
Nee, goed dat hardstyle meer aandacht krijgt 18%  18%  [ 34 ]
Nee, het zal allemaal wel meevallen 41%  41%  [ 77 ]
Totaal aantal stemmen : 188
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
roberttt schreef:
Als je op een feest staat en iedereen is kritisch en staat met de armen over elkaar als een plaat hem of haar niet aanstaat, leuk heb je het dan! :D Doet de sfeer wel ten goede :)

Dat is de taak van de DJ, die moet inspelen op het publiek. Dat stelt tegenwoordig echter geen ene reet voor, want het publiek heeft dezelfde instelling als jij hierboven schetst. Bovendien ben ik meer een muziekliefhebber dan een feestliefhebber dus het muziekaspect is voor mij veel belangrijker dan de sfeer op een feest. Voor de sfeer kan ik net zo goed naar een lokale kroeg/discotheek.

Pff Arkaine bijvoorbeeld, heb me gewoon echt staan ergeren op Q-base hoe slecht zij draaiden, of Noisecontrollers met hun stop play mixen... Wordt eens tijd voor DJ'S ipv mensen die alleen maar eigen plaatjes draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 15:49 
 
Hardtraxx Newbie

Nogmaals er is een verschil tussen je verdiepen in de muziek en het aantal feestjes wat je bezoekt.
Die mensen die altijd op de main staan hebben vaak nog nooit gehoord van artiesten als ik noem maar wat, Wavolizer.


O dus ik weet niks van andere artiesten hahahahahaha ( lusiter al sinds het bestaan ervan ernaar)
Altijd Qluptempo feesten geweest, als we het dan toch over artiesten gaan hebben dan mag die Wavolizer
noge geeneens de veters strikken van Bijv Dana ( beste hardstyle set tot nu toe ooit gegeven in 2001)
of Pavo, dat was en is pas echte hardstyle maarja dat zullen de klagers wel weer niks vinden!

Btw, ik sta heel vaak op de main, meestal linskvooraan waarom omdat ik al jaren met een hele gezelige
groep mensen naar feesten en festivals ga en wij het altijd vooraan enorm naar ons zin hebben
wij zijn niet bezig om overal op te letten, dan wel aan het kijken of iedereen wel los gaat, zo 1999 is dat
om op anderen te letten, ik stamp de hele dag lekker door, beetje terrein verkennen, dan weer eens
flink los gaan in de loudness tent zoals op Decibel, dan weer in een andere tent of open air stage!

Het verschil is dat wij gewoon ons eigen feestje bouwen zonder op andere te letten, dan wel
een dag later Italianen lopen aftezeiken, wij genieten gewoon van de hardstyle muziek, zowel early
als raw als nu hardstyle, genieten van de mooie aankleding op feesten, maar de generatie van nu zeikt over alles
dan is het zand te vies, kluisje te klein, dan is de wc te vies, dan dit weer en dan dat weer, daarom zeg ik ook
niet de hitjes muziek of dagjesmensen ( wat een verzinsel is ) die de scene eventueel zouden kapot maken
maar juist de zeikerds die overal en altijd lopen te klagen, die mensen verzieken de scene!!!

Overigens ik zie op de main stage nog altijd heel veel mensen die er ook al bij waren vanaf het begin
en dat gelul dat iedereen stil staat, houdt toch op, ben zelfs vaak in de loudness tent geweest op decibel
en daar staan ook mensen stil hoor, lekker belangrijk ook trouwens, en ik weet dat er hier ook 1 in het forum
maar ook anderen altijd een grote mond heeft over het publiek op de main maar zelf is diegene daar ook altijd aanwezig en staat vrolijk mee
te springen als er een hitje voorbij komt en dan een beetje de stoere knul gaan uithangen hierzo of op andere sites hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 16:01 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

OuweBoef schreef:
Nogmaals er is een verschil tussen je verdiepen in de muziek en het aantal feestjes wat je bezoekt.
Die mensen die altijd op de main staan hebben vaak nog nooit gehoord van artiesten als ik noem maar wat, Wavolizer.


O dus ik weet niks van andere artiesten hahahahahaha ( lusiter al sinds het bestaan ervan ernaar)
Altijd Qluptempo feesten geweest, als we het dan toch over artiesten gaan hebben dan mag die Wavolizer
noge geeneens de veters strikken van Bijv Dana ( beste hardstyle set tot nu toe ooit gegeven in 2001)
of Pavo, dat was en is pas echte hardstyle maarja dat zullen de klagers wel weer niks vinden!

Wat een onzin, ten eerste vraag je wat dagjesmensen zijn, dus volgens mij heb ik daarmee jou niet direct beschreven, tenzij jezelf vind dat je een dagjesmens bent. Ten tweede waarom mag Wavolizer de veters niet strikken van Dana of Pavo? Ik ben het met je eens dat het beide geweldige artiesten zijn (hoewel dat voor iedereen anders is, gezien het een smaak kwestie is), maar als ik puur en alleen naar het muziek aspect kijk, denk ik dat Wavolizer beide voorbijstreeft. Zijn setjes zijn nog diverser dan die van Dana/Pavo (beginnen met hardtrance, eindigen met industrial), tracklists zijn origineler en mixwerk is nòg beter. Ook qua producties, Pavo produceert geeneens zelf, vind ik Wavolizer een stuk sterker dan in ieder geval Pavo. Dus waarom mag hij de veters niet strikken van Dana en Pavo? Omdat zij populair zijn geweest? Maakt populariteit je groot en onaantastbaar? Scooter is ook belachelijk populair, terwijl muzikaal gezien is het om te huilen. Nogmaals ik vind Pavo en Dana ook twee goede artiesten, maar ik vind het onzin om te zeggen dat Wavolizer de veters niet eens mag strikken, want kwalitatief kan hij makkelijk meekomen (vind ik).

Citaat:
Btw, ik sta heel vaak op de main, meestal linskvooraan waarom omdat ik al jaren met een hele gezelige groep mensen naar feesten en festivals ga en wij het altijd vooraan enorm naar ons zin hebben
wij zijn niet bezig om overal op te letten, dan wel aan het kijken of iedereen wel los gaat, zo 1999 is dat
om op anderen te letten, ik stamp de hele dag lekker door, beetje terrein verkennen, dan weer eens
flink los gaan in de loudness tent zoals op Decibel, dan weer in een andere tent of open air stage!

Het verschil is dat wij gewoon ons eigen feestje bouwen zonder op andere te letten, dan wel
een dag later Italianen lopen aftezeiken, wij genieten gewoon van de hardstyle muziek, zowel early
als raw als nu hardstyle, genieten van de mooie aankleding op feesten, maar de generatie van nu zeikt over alles dan is het zand te vies, kluisje te klein, dan is de wc te vies, dan dit weer en dan dat weer, daarom zeg ik ook niet de hitjes muziek of dagjesmensen ( wat een verzinsel is ) die de scene eventueel zouden kapot maken maar juist de zeikerds die overal en altijd lopen te klagen, die mensen verzieken de scene!!!

Tja hieruit kan ik denk ik wel concluderen dat je het feest belangrijker vind dan de muziek, daar verschillen wij en de meeste hier op het forum van elkaar. Voor de meeste van ons is het muziekaspect wel belangrijk, want het is onzin dat je van alle muziek kunt genieten, iedereen heeft een eigen smaak en vind de ene plaat nu eenmaal beter dan de ander. Bovendien als bijvoorbeeld de WC's heel vies zijn en iedereen heeft dezelfde instelling als jij, dan durf ik te wedden dat er volgend jaar weer van die vieze WC's staan, krijgt de organisatie echter heel veel klachten over de WC's, dan proberen ze dat het jaar erop te verbeteren, wat dus de kwaliteit van het feest ten goede komt. Zo geldt dat voor alles. Doordat de mensen tegenwoordig nergens meer om geven, gaat de kwaliteit juist achteruit. Wat maakt het immers uit of de DJ wel of niet kan draaien, jullie maken je eigen feestje wel. Wat maakt het uit dat de kluisjes te klein zijn. De organisatie gaat echt niet grotere kluisjes neerzetten als daar niemand over klaagt, want dat kost meer geld. Kortom ik denk eerder dat jullie de scene kapot maken door altijd alles maar te slikken en als schaapjes achter de organisaties, massa en grote Dj's aanloopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je voelt je wel erg aangevallen he? Tuurlijk zitten we hier niet constant te zeuren, we genieten vooral op feesten. Maar als er zaken zijn die ons niet bepaald zinnen, mogen we dat toch wel benoemen op deze site, dit is namelijk een forum ;). En ik weet niet waar je het vandaan haalt, maar heb hier nog nooit haterige reacties t.o.v. een Dana of Pavo gehoord. Fijn dat je al zo lang van deze muziek houdt, lekker linksvooraan losgaat op feesten, dat doen wij namelijk ook. Alleen zijn we hier ietsje kritischer, aangezien er meer is dan losgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tis hier weer goed bezig? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 16:29 
 
Hardtraxx Addict

En in hoeverre heeft deze discussie met SlamHardstyle te maken? :P
Maar goed, vind het wel een leuk initiatief. Ben er op het moment naar aan het luisteren, waar ik me wel aan erger zijn die kneusjes op Twitter die alleen maar Wake U Up en Music Made Addictz kennen en nu allemaal lopen te geilen op deze zender >.< . Dat is het enige nadeel wat ik er echt op aan te merken heb. Verder veel gevarieerde muziek door die aanvragen, wat ook zeker fijn luistert :). Wat mij betreft hoeven er ook geen residents te komen. Zo'n 24/7 playlist is ook wel eens leuk om naar te luisteren en dan als je per se iemand wil horen draaien kun je gewoon weer naar Q-dance/FearFM luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 16:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
En in hoeverre heeft deze discussie met SlamHardstyle te maken? :P
Maar goed, vind het wel een leuk initiatief. Ben er op het moment naar aan het luisteren, waar ik me wel aan erger zijn die kneusjes op Twitter die alleen maar Wake U Up en Music Made Addictz kennen en nu allemaal lopen te geilen op deze zender >.< . Dat is het enige nadeel wat ik er echt op aan te merken heb. Verder veel gevarieerde muziek door die aanvragen, wat ook zeker fijn luistert :). Wat mij betreft hoeven er ook geen residents te komen. Zo'n 24/7 playlist is ook wel eens leuk om naar te luisteren en dan als je per se iemand wil horen draaien kun je gewoon weer naar Q-dance/FearFM luisteren.

Je kunt ook je eigen media player of shuffle zetten, dan heb je tracks ook ongemixt op standaard bpm en zonder opbouw. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ook nog geen Wake Up en die andere meuk ertussendoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 16:40 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Kwisniks schreef:
-

Je kunt ook je eigen media player of shuffle zetten, dan heb je tracks ook ongemixt op standaard bpm en zonder opbouw. :P

Ja daar heb je gelijk in, maar ik heb in mijn eigen playlist ook niet alles zitten :P. En zo hoor ik ook weer tracks langskomen waarvan ik ze al lange tijd was vergeten en/of nog niet in mijn verzameling heb zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 17:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Het gaat niet om de technische aspecten kennen, het technische gedeelte is slechts een middel om uit te leggen waarom je iets goed vind en waarom je iets niet goed vindt. Een track "gewoon" goed vinden bestaat niet, je beoordeeld de track op vrijwel dezelfde dingen als ik dat doe, alleen doe je het onbewust. Als jij een overgang hoort die er naast ligt, dan klinkt dat volgens jouw "gewoon" niet. Je vindt dan eigenlijk hetzelfde als degene die zegt dat de plaat ernaast ligt, alleen weet je het niet te verwoorden. Het verschil tussen wel en geen liefhebber zit het hem in het er wel of niet om geven. Dus dat je hoort dat "gewoon" niet klinkt of "dat het er naast ligt", maar dan zeggen boeien, ik ben hier om feest te geven. Zulke mensen kan ik geen liefhebber van de muziek noemen, hooguit een liefhebber van een feest. Nou is mixwerk natuurlijk maar 1 concreet voorbeeld waar niet alles op staat of valt, maar je snapt dat je dit door kunt trekken naar alles in de muziek.


Dan is dit voor mij duidelijk en ben ik het volledig ben je eens ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 17:31 
 
Hardtraxx Veteran

OuweBoef schreef:
zo 1999 is dat om op anderen te letten


Whahahahaha :lol:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 17:35 
 
Hardtraxx Newbie

Kom jou wel een keer tegen huippie, eens kijken of dan nog zo'n held bent!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OuweBoef schreef:
Kom jou wel een keer tegen huippie, eens kijken of dan nog zo'n held bent!!

:kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OuweBoef schreef:
Kom jou wel een keer tegen huippie, eens kijken of dan nog zo'n held bent!!

Ik kon je lang bericht nog wel volgen... Dat je meer moet genieten dan zeiken over alle kleine dingen op feest

Maar deze reactie is triest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OuweBoef schreef:
Kom jou wel een keer tegen huippie, eens kijken of dan nog zo'n held bent!!


/ragemode off
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 18:01 
 
Hardtraxx Newbie

Lekker belangerijk, niet zo triest als hem maar als hij zo bijdehand wil doen prima hoor!
Alleen zal ik bijdeze voortaan wel eens op anderen letten
bij voorkeur op hem en dan eens kijken, want een grote bek achter het hek kan iedereen!
Gewoon face to face .... xd

Maar goed, ben weg van hier, is beter ook!
Veel plezier met klagen en huillie huillie doen dat de scene kapot gaat!
No hard feelings.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OuweBoef schreef:
Kom jou wel een keer tegen huippie, eens kijken of dan nog zo'n held bent!!

Ohhh nu weet ik gelijk wie je bent denk ik. Had jij laatst ook al zo'n discussie op Partyflock met iemand?
No offense trouwens, voordat ik er zelf problemen mee krijg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Geregistreerd: 26-01-2012, 11:20


OuweBoef schreef:
26-01-2012, 17:01
Maar goed, ben weg van hier, is beter ook!


Van een dagjesmens gesproke :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 18:07 
 
Hardtraxxer

OuweBoef schreef:
Kom jou wel een keer tegen huippie, eens kijken of dan nog zo'n held bent!!


Sneu, welkom op het internet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 18:11 
 
Hardtraxx Veteran

OuweBoef schreef:
Kom jou wel een keer tegen huippie, eens kijken of dan nog zo'n held bent!!


:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OuweBoef schreef:
Kom jou wel een keer tegen huippie, eens kijken of dan nog zo'n held bent!!


ghagagahhaghagghaghaghaghhaghaghagahg
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 18:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oh it's OOOOON!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OuweBoef schreef:
Kom jou wel een keer tegen huippie, eens kijken of dan nog zo'n held bent!!

Boefje :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 18:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hoe erg kan het niveau van een discussie dalen met 1 opmerking zeg xd
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen