Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 19:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

http://www.musicincontrol.nl/index.php/ ... -dictator/

Lees en huiver...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dit niet een stuk uit het verhaal wat Scul geschreven heeft? Het komt me namelijk zo bekend voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Is dit niet een stuk uit het verhaal wat Scul geschreven heeft? Het komt me namelijk zo bekend voor.


Ja maar er is wat toegevoegd. Mooi dat dit boven water begint te komen, mensen moeten de waarheid maar eens weten misschien dat er dan actie kan worden ondernomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
Is dit niet een stuk uit het verhaal wat Scul geschreven heeft? Het komt me namelijk zo bekend voor.


Ja maar er is wat toegevoegd. Mooi dat dit boven water begint te komen, mensen moeten de waarheid maar eens weten misschien dat er dan actie kan worden ondernomen.


Hoop ik ook, alleen om nou q-dance feesten te gaan boycotten omdat ze klooien met de line-up is gewoon erg moeilijk, omdat die feesten gewoon zoo dik zijn! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ehm ja, Q-dance is een bedrijf, en wil zoveel mogelijk winst maken. Dus ze zitten er niet in voor de liefde van de muziek. Dat maakt ze niet echt een boevenbende, gewoon een zeer succesvolle onderneming. Tuurlijk bieden ze Trance Generators maar de helft van hun normale fee. Waarom zou je de volledige fee willen betalen als er kans is dat ze voor minder optreden? Wel vind ik het zielig hoe ze omgaan met incidenten zoals dat van Crypsis afgelopen zaterdag. Ik snap niet echt waar dat voor nodig was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 20:35 
 
Hardtraxx Veteran

Heftig dat van Crypsis. Benieuwd of het gefilmd is.

Maar ik hoor steeds meer over dit soort dingen, en die Defqon mainstage zuigt echt keihard op Frontliner live na...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 20:37 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

tomb schreef:
Maar ik hoor steeds meer over dit soort dingen, en die Defqon mainstage zuigt echt keihard op Thilo & Evanti na...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 20:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Ehm ja, Q-dance is een bedrijf, en wil zoveel mogelijk winst maken. Dus ze zitten er niet in voor de liefde van de muziek. Dat maakt ze niet echt een boevenbende, gewoon een zeer succesvolle onderneming. Tuurlijk bieden ze Trance Generators maar de helft van hun normale fee. Waarom zou je de volledige fee willen betalen als er kans is dat ze voor minder optreden? Wel vind ik het zielig hoe ze omgaan met incidenten zoals dat van Crypsis afgelopen zaterdag. Ik snap niet echt waar dat voor nodig was.

Er is ook zoiets als concurrentie, en als het echt waar is dat ze artiesten verbieden om voor andere organisaties te draaien, of als het echt klopt dat andere eventorganisatoren maar een beperkt aantal Platinum-artiesten per feest mogen boeken... Dan komt dat toch wel in de buurt van een boevenbende. Niet ALLES mag in een vrije economie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
Is dit niet een stuk uit het verhaal wat Scul geschreven heeft? Het komt me namelijk zo bekend voor.


Ja maar er is wat toegevoegd. Mooi dat dit boven water begint te komen, mensen moeten de waarheid maar eens weten misschien dat er dan actie kan worden ondernomen.

Wel gedurfd dat dit ineens op een voorpagina van MIC komt te staan. Is echter wel goed voor de bewustwording.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 20:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inderdaad, je hoort er meer en meer van...
Dat van crypsis zou echt schandalig zijn als dit door Q zelf komt, en niet door bv iets met de boksen.
Dit gaat toch een discussie blijven dat nog een paar jaar gaat duren,
Wat is waar en wat is niet waar... tja,
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 20:44 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Dat Q-Dance artiesten minder betaald om op de grootste feesten te draaien vind ik op zich best logisch. Die feesten hebben nu zo'n status, zodra je daar op main of blue als hardstyle artiest gedraaid word je vrijwel automatisch ook meer geboekt in clubs... die wel gewoon volle mep betalen.

Stel je hebt een feestje en je wilt kaas-blokjes op tafel zetten... dan haal je toch ook geen dure kaas als je weet dat iedereen die komt de goedkopere kaas net zo lekker vind (of zelfs lekkerder). Zeker als door jou dan ook nog eens dat kaas-merk beroemder word.

m.b.t. Crypsis... beetje wazig gedoe. Als we 'm ineens niet meer op Q feesten zien weten we wel hoe het zit lijkt me.

Dan mag je de platinum artiesten ook de helft gaan betalen, want die hebben hetzelfde voordeel. Maar dat zal wel weer niet kunnen ivm het contract.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 20:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het qontract.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 20:48 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Volgens dit artikel is dat wel het geval ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, ik ken de feiten niet. Maar het feit is wel dat de main van DefQon zwaar kut is en de Blue veel beter is. Ook is het gewoon raar dat Zatox nooit wordt geboekt voor een Q feestje terwijl het toch de beste producer van dit moment is. Tevens geld dat ook voor Activator, waarom staat die nooit op een groot feestje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Tja, ik ken de feiten niet. Maar het feit is wel dat de main van DefQon zwaar kut is en de Blue veel beter is. Ook is het gewoon raar dat Zatox nooit wordt geboekt voor een Q feestje terwijl het toch de beste producer van dit moment is. Tevens geld dat ook voor Activator, waarom staat die nooit op een groot feestje?

Activator kan ik je zo vertellen: Die heeft een contract bij Platinum geweigerd. Hetzelfde met Josh & Wesz en Kamui & Mark Sherry die ineens niet meer geboekt worden. Noisecontrollers is begin 2009 overstag gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 21:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ik vind dat crypsis gelijk heeft en dat ie dik genaait is door q-dance.
en een deel van wat er gezegdt wordt valt me mer en meer op zoals die line ups op de mainstage die altijd maar hetzelfde blijft en ook dat alle scantraxx artiesten op grote feesten staan.
en als het waar is dat de scantraxx plaats voor krijgen vind ik het vuil dat ze geen andere artiesten de kans geven zoals bv Zatox en Tuneboy en Max Enforcer En The Beholder
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Hardstyler-1994 schreef:
dat ze geen nieuwelingen de kans geven zoals bv Zatox en Tuneboy en Max Enforcer En The Beholder

Dat zijn geen nieuwelingen :x gaan al langer mee dan de huidige scantraxxclan
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 21:22 
 
Hardtraxx Veteran

Fuck scantraxx en Q,, ze organiseren dikke feesten.. Maar ik vind zoiezo heel die scantraxx stal niks, en ken dit verhaal al.. Voor mij is crypsis een held, dus sta aan zijn kant ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Fuck scantraxx en Q,, ze organiseren dikke feesten.. Maar ik vind zoiezo heel die scantraxx stal niks, en ken dit verhaal al.. Voor mij is crypsis een held, dus sta aan zijn kant ^^

Kun je wel zo zeggen, maar zoals je merkt gaan de meesten toch gewoon weer naar q-feesten. Je maakt pas een statement als je het massaal niet doet, maar de grote menige krijg je toch niet zover.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 21:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Crypsis is pissed!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 21:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
The Hardstyler-1994 schreef:
dat ze geen nieuwelingen de kans geven zoals bv Zatox en Tuneboy en Max Enforcer En The Beholder

Dat zijn geen nieuwelingen :x gaan al langer mee dan de huidige scantraxxclan



ik had eerst anderen opgenoemd maar die heb ik door zatox enzo veranderd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Hardstyler-1994 schreef:
_dp_ schreef:
The Hardstyler-1994 schreef:
dat ze geen nieuwelingen de kans geven zoals bv Zatox en Tuneboy en Max Enforcer En The Beholder

Dat zijn geen nieuwelingen :x gaan al langer mee dan de huidige scantraxxclan



ik had eerst anderen opgenoemd maar die heb ik door zatox enzo veranderd


Oja op die manier.


:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 21:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
The Hardstyler-1994 schreef:
ik had eerst anderen opgenoemd maar die heb ik door zatox enzo veranderd


Oja op die manier.


:huh:


ik had eerst geck-o,thera,activator,josh & wesz maar toen heb ik effe nagedacht en sommige zaten niet bij platinum
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Hardstyler-1994 schreef:
Dakpan schreef:
The Hardstyler-1994 schreef:
ik had eerst anderen opgenoemd maar die heb ik door zatox enzo veranderd


Oja op die manier.


:huh:


ik had eerst geck-o,thera,activator,josh & wesz maar toen heb ik effe nagedacht en sommige zaten niet bij platinum

Dat is ook de hele rede waarom ze niet geboekt worden. Lees het artikeltje nog eens goed door aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 21:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit hoort misschien in het vragen topic thuis maar waarom boekt q-dance enkel platinum artiesten?
1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen