Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 15:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Headhunterz schreef:
Ik zeg je eerlijk, ik heb vannacht gedraaid in een club in Frankrijk en na het draaien om half 5 's ochtends wilde serieus de hele club op de foto en een handtekening, honderden mensen.
super super tof dat ik dat mag meemaken, maar een paar jaar geleden zou ik misschien nadat de helft op de foto was geweest het afgekapt hebben en lekker naar m'n bedje zijn gegaan.


Nu ik dit lees, bedenk ik me net weer iets van X-Qlusive DBSTF.
Toen was jij boven in de Beatbox met een meisje redelijk intiem bezig, de mensen waar ik op dat moment mee was zagen je ook en vroegen om een foto het viel me toen echt op dat je op dat moment daar echt geen zin in had.
Had zelf op dat moment zo iets van ik laat je je gang maar gaan na dat hun op de foto zijn geweest.

Lijkt me ook best kut als je dan eindelijk een momentje voor jezelf hebt, dat natuurlijk weer iemand op je schouder moet tikken voor een foto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 15:17 
 
Artiest

JEFSKIII schreef:
Enig idee wanneer je die Loca People en Geef 8 Free-Released? ^^

Vind het wel passen als bedankje voor ons geizen de meeste hier wel op je hebben gestemd in de DJMag 100 met de 17e plaats. :D


Zitten jullie op hardtraxx wel te wachten op die tracks dan? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 15:17 
 
Hardtraxx Elite

Headhunterz schreef:
JEFSKIII schreef:
Enig idee wanneer je die Loca People en Geef 8 Free-Released? ^^

Vind het wel passen als bedankje voor ons geizen de meeste hier wel op je hebben gestemd in de DJMag 100 met de 17e plaats. :D


Zitten jullie op hardtraxx wel te wachten op die tracks dan? :)


Jaa! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 15:21 
 
Artiest

Zaparaz schreef:
Hoe ben je ooit begonnen met muziek maken? Heb je metteen studioapparatuur/ pluggins gekocht of fruity loops gedownload (zoals de meeste)?


Ik ben eerst begonnen met fruity loops, had natuurlijk nog geen geld voor apparatuur, was een studentje.
Daarna met Reason begonnen en van Reason naar Logic.
Tegenwoordig koop ik bijna alles. Was best grappig want in het filmpje van From Within kun je zien dat ik Ohmicide gebruik die niet is geregistreerd maar tegen de tijd dat dat filmpje online kwam had ik m inmiddels gekocht had omdat de gekraakte de hele tijd vastliep (uiteindelijk de gekochte ook) maar toen begon iedereen over dat ik t moet kopen haha.
Geloof me ik investeer veeeel geld in apparatuur/software. Het is ook een hobby, ik ben gek op hardware.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 15:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk om dit alles terug te lezen. Je bent de eerste die zo open is en met openheid wilt praten over je leven en carriere.
De vraag over hoe je tegenover dat hele hokjes gebeuren staat ben ik ook wel benieuwd naar.

Alle Hardstyle die ik download tag ik nog steeds als Hardstyle en ga daar geen onderscheid in maken tussen "raw" of "early". Weet zelf wel het verschil tussen een wat hardere plaat of een early plaat. Dit is een ook weer stukje platenkennis :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 15:25 
 
Artiest

jambekkie schreef:
Headhunterz schreef:
JEFSKIII schreef:
Enig idee wanneer je die Loca People en Geef 8 Free-Released? ^^

Vind het wel passen als bedankje voor ons geizen de meeste hier wel op je hebben gestemd in de DJMag 100 met de 17e plaats. :D


Zitten jullie op hardtraxx wel te wachten op die tracks dan? :)


Jaa! :D


Hier dan ^^ http://wtrns.fr/4g5170O_bYC_sQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 15:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
heady je begint weer een eindbaas te worden :worship:

Dit.
Cool dat je dit doet en je erg open bent in je antwoorden, Willem. :thumbsup: En je gewoon platen upload zoals hierboven!

Ik heb een beetje een off-streamonderwerp... :P De eerste keer dat ik (zoals velen, onderbewust) met de persoon Willem Rebergen te maken kreeg, was als 13-jarig gastje, kijkend naar Nickelodeon, waar jij de stem van Squid insprak bij Rocket Power. Hoe ben je daar in godsnaam, als 18-jarige, terecht gekomen? xd En waarom doe/deed je dat? Voor de lol, ervaring, geld, omdat het kon?

Daarna heb je nog wat meer stemmen ingesproken, heb je daar in de toekomst nog tijd voor of was deheer Wemel het laatste vereerde karakter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 15:30 
 
Hardtraxxer

Headhunterz schreef:
CosmicDestination schreef:
Allereerst, kei gaaf dat je dit doet! :thumbup:
Ten tweede, mijn complimenten!
Voor 6 geslaagde episodes van Hard With Style, plaats #17 in de DJ Mag Top 100, het Hard Bass Anthem, en natuurlijk al je andere toffe albumtracks! ;)

Nu heb ik ook wat vraagjes voor je:
1. Waar haal jij vaak je inspiratie voor nieuwe tracks vandaan? Uit hoe je je voelt? Wat je meemaakt?
2. Hoe oud was je toen je begon met hardstyle produceren? En welke weg heb je gemaakt tot je bij Scantraxx kwam?
3. Wat vind jij het hoogtepunt uit je carriere?
4. Ten slotte, ik produceer zelf ook en heb eigenlijk altijd al wat tips van jou willen hebben! Zou ik je eens een keer wat kunnen sturen? :)

Veel succes met je komende tracks, optredens, mixes etc. etc. ! :thumbsup:


1. Dat verschilt heel erg. 1 ding weet ik wel, ik kan het niet forceren. Juist als ik het vaak even loslaat komen de ideeën.
Films kijken kan heel inspirerend voor me zijn, reizen, maar ook met jullie in gesprek zijn inspireert me.

2. Dat was in 2004. Toen was ik 19. Ik zat op het Clubcharts forum toendertijd en daar heb ik mijn eerste tracks gepost voor feedback. Via dat forum heb ik ook Bobby leren kennen waar ik later samen muziek mee ben gaan maken.
Ik heb het op school altijd een beetje moeilijk gehad. Ik werd vroeger gepest (jawel) en ik zocht een uitlaatklep. Iets voor mezelf waar ik me goed bij voelde. Zodoende ben ik van de een op de andere dag muziek gaan maken.
In 2004, met 3 middelbare scholen achter de rug, was ik bezig aan een opleiding electro techniek. Niet omdat ik dat leuk vond maar omdat ik te laat was met aanmelden voor wat ik toen eigenlijk wilde doen (multimedia) en mijn ouders wilde niet dat ik een jaar ging werken.
Tijdens dat jaar hoorde ik terwijl ik in de les zat op mijn telefoon radiootje iets over de rock academie die een dj producer opleiding ging starten. Ik ben de les uit gelopen en heb mijn moeder gebeld. Ze heeft me geholpen om een leuk pakketje samen te stellen en heb de aanmelding gedaan.
Later dat schooljaar, in de allerlaatste week, zat ik mijn herkansingen te maken om het diploma nog te kunnen halen (was een 1 jarige opleiding) toen mijn moeder belde dat ik een brief had gekregen dat ik was aangenomen. Ik heb toen mijn half ingevulde tentamen ingeleverd en ben de klas uitgelopen.
Rock Academie toen anderhalf jaar gedaan voordat ik uiteindelijk een contract kreeg bij scantraxx en toen heb ik hetzelfde gedaan, ik kon mijn propedeuse nog halen maar ik heb mijn kamerhuur opgezegd en ben terug naar huis naar mijn moeder gegaan en ben muziek gaan maken. Mijn moeder heeft een half jaartje financieel voor me gezorgd en toen was ik klaar om de wijde wereld in te gaan.
En toen stond ik daar in de DefQon blue stage in 2006 live op te treden.

3. Ik heb meerdere hoogtepunten gehad. DefQon 2006, alle Qlimaxen, XQ, Thrillogy, Project One dat zijn de eerste die in me opkomen.

4. Ik zat net te kijken en zag dat er ook een producers sectie is. Misschien moet ik daar een keer een paar tips geven als mensen dat leuk vinden?


Pff beetje zonder diploma van school gaan :nono: Hehehehe Je leeft je droom en ik denk dat stiekem daar veel mensen heel jaloers op zijn, ook al zijn hun dromen misschien anders :)

Maar er zitten hier redelijk wat mensen die weleens een poging wagen tot produceren. Van echte beginners tot wat meer gevorderden en ik denk dat vrijwel iedereen het enorm tof zou vinden om eens wat van iemand te horen die weet wat hij doet, ook al is het misschien niet altijd hun stijl! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 15:33 
 
Hardtraxx Newbie

baas(L) je hebt me vorige topic nie beantwoord maar ik heb scheit, vind het allang mooi dat je dit doet.
ik heb nog wel 1 vraagje

waarom maak je tegenwoordig niet veel platen meer met joram of heb je project one niet gewoon een project gehouden voor gewoon "erbij" samen met joram. project one was naar mijn mening het beste hardstyle album wat ik ooit heb gehoord (L)

gouden combinatie (L)

niet om te haten maar zulke mooie en vloeiende tracks heb ik na project 1 niet meer van je gehoord.


jij bent veel meer waard dan een 2e plaats nummer 1!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 15:37 
 
Artiest

Almighty schreef:
Hey, tof man :)


Hoe zie jij jezelf dan in de vertakkingen van Hardstyle? Ik ken je van het melodieuze gebeuren, maar op Beat The Bridge, afgelopen koninginnendag (Had je eigenlijk een soort van "opgegeven"), toen knalde je er ineens Psycho en dat soort praktijken erop! En als ik dan Hard With Style luister, dan zit er weer vanalles in, melodie tot raw.

Zie je jezelf als een all-rounder, of neig je toch meer naar de melodietjes of het raw gebeuren?

Oja, en was die Barbara Streisland remix van jou, of van Noisecontrollers? :P


Op beat the bridge ben ik inderdaad een soort van opengegaan. Ik had het van tevoren niet eens gepland, het gebeurde gewoon. En t voelde goed. Daarna ging er weer een wereld voor me open en inderdaad met Hard With Style is het ook heerlijk om die vrijheid te hebben. Ik heb op dat moment ook geen publiek voor me dus ik kan erin doen wat ik maar wil en misschien nemen mensen zo ook de moeite om voorbij de hitjes te luisteren.

Ik zie mezelf best wel als een all-rounder nu ja. Ik blijf een melodieen man, maar ik hou ook van hard. En harde platen kunnen trouwens ook vette melodieen hebben.

Barbra Streisand was Noisecontrollers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 15:38 
 
Artiest

Randleman schreef:
Headhunterz schreef:


:/ werkt niet?
file expired and no longer available


Zo dan? http://wtrns.fr/TsU5pzk5JHe5YK
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz schreef:


Werkt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand anders had al iets gevraagd over drugsgebruik op feesten, maar ik vraag me af hoe je als artiest aankijkt tegen het imago dat drugsgebruik aan hardstyle (en andere EDM soorten) meegeeft. Hardstyle wordt vaak geassocieerd met drugs. Veel mensen gaan ervan uit dat je wat gebruikt als je naar zulke feesten toe gaat. Wat vind je hiervan? Moet dat imago losgekoppeld worden om hardstyle meer geaccepteerd te laten worden, hoort het erbij of maakt het niet zoveel uit?

Het is me ook opgevallen dat er vroeger enorm veel tracks werden gemaakt over coke, pillen, etc., wat in de laatste jaren sterk is verminderd. Teksten zoals in Scar Ur Face, Cocaine MF, etc. kom je niet zo vaak meer tegen. Is dit bewust gedaan omdat artiesten niet langer met drugsgebruik geassocieerd willen worden (of bijv. omdat er veel minder gebruikt wordt door djs tegenwoordig)? Ik merk namelijk dat artiesten eigenlijk niet erg open zijn over wat ze gebruiken, terwijl de helft van de dansvloer scheef staat als ze op moeten treden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 15:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Headhunterz schreef:
Randleman schreef:
Headhunterz schreef:


:/ werkt niet?
file expired and no longer available


Zo dan? http://wtrns.fr/TsU5pzk5JHe5YK


Baas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 15:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Headhunterz schreef:
JEFSKIII schreef:
Enig idee wanneer je die Loca People en Geef 8 Free-Released? ^^

Vind het wel passen als bedankje voor ons geizen de meeste hier wel op je hebben gestemd in de DJMag 100 met de 17e plaats. :D


Zitten jullie op hardtraxx wel te wachten op die tracks dan? :)


Jaa :D zeker die geef 8 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 15:42 
 
Hardtraxx Newbie

CaptainObvious69 schreef:
Headhunterz schreef:
JEFSKIII schreef:
Enig idee wanneer je die Loca People en Geef 8 Free-Released? ^^

Vind het wel passen als bedankje voor ons geizen de meeste hier wel op je hebben gestemd in de DJMag 100 met de 17e plaats. :D


Zitten jullie op hardtraxx wel te wachten op die tracks dan? :)


Jaa :D zeker die geef 8 ^^


ekte ekte :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 15:48 
 
Hardtraxxer

Citaat:
4. Ik zat net te kijken en zag dat er ook een producers sectie is. Misschien moet ik daar een keer een paar tips geven als mensen dat leuk vinden?


Heel graag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q Met welke dj/producer zou jij nog wel eens een track willen maken?

Q Wat vind je van de tracks die uitkomen op Theracords? Is het jou stijl?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geef 8 zou ik ook graag hebben, maar liever oude edits enzo die nooit meer gedraaid worden. Volgens mij waren er leuke Path Of Righteousness en Digiwave edits :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 15:52 
 
Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Iemand anders had al iets gevraagd over drugsgebruik op feesten, maar ik vraag me af hoe je als artiest aankijkt tegen het imago dat drugsgebruik aan hardstyle (en andere EDM soorten) meegeeft. Hardstyle wordt vaak geassocieerd met drugs. Veel mensen gaan ervan uit dat je wat gebruikt als je naar zulke feesten toe gaat. Wat vind je hiervan? Moet dat imago losgekoppeld worden om hardstyle meer geaccepteerd te laten worden, hoort het erbij of maakt het niet zoveel uit?

Het is me ook opgevallen dat er vroeger enorm veel tracks werden gemaakt over coke, pillen, etc., wat in de laatste jaren sterk is verminderd. Teksten zoals in Scar Ur Face, Cocaine MF, etc. kom je niet zo vaak meer tegen. Is dit bewust gedaan omdat artiesten niet langer met drugsgebruik geassocieerd willen worden (of bijv. omdat er veel minder gebruikt wordt door djs tegenwoordig)? Ik merk namelijk dat artiesten eigenlijk niet erg open zijn over wat ze gebruiken, terwijl de helft van de dansvloer scheef staat als ze op moeten treden :P



Haha ik vroeg me dit stiekem ook al af ja! Vooral wat artiesten nou denken van al het drugsgebruik (ik moet zeggen: van wat ik heb meegemaakt komt het de sfeer alleen maar ten goede :) )

Ik kwam op Thrillogy Jack of Sound tegen nadat ik ehm..iets genomen had ( (A) ). Ik weet nog goed dat hij me aankeek, ik terugkeek en hij keihard begon te lachen! Vind ik dan weer mooi, maar ik kan me ook voorstellen dat jij als artiest dat wat minder leuk vind. (Als je bijvoorbeeld op je schouder wordt getikt door iemand die met je op de foto wil terwijl hij onder invloed is van het een of ander).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Path Of Righteousness edit :)


:worship:

Maargoed, denk ook niet dat Heady gelijk allemaal tracks online gaat gooien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
PNXRMX schreef:
Path Of Righteousness edit :)


:worship:



:worship:
De tering, sowieso is path of righteousness een bazentrack!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 15:56 
 
Hardtraxx Newbie

ohja, nog een paar suggesties voor de volgende hard with style:

de plaat met de "get high" vocals van noisecontrollers(L)

de nieuwe you & me remix van je maatje joram(L)

beste platen die ik in een lange tijd heb gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 16:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kunnen we weer on-topic gaan met echte vragen? Smeken om tracks releasen en tracks te gaan draaien in HWS is niet de bedoeling :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 16:10 
 
Hardtraxx Addict

Bedankt voor je tijd Willem, het wordt erg gewaardeerd en is iets dat je zou moeten aanraden aan andere artiesten :P. Vind het ook erg interessant om de antwoorden te lezen :)

Hier een paar vraagjes:
Ga je zelf ook ooit nog wel eens naar feesten (als je tijd hebt natuurlijk), zo niet, wat was het laatste feest waar je heen bent geweest waar je niet hoefde te draaien? Ben ik toch wel benieuwd naar :)
Wat kunnen we verwachten van je album? Iets totaal nieuws en onverwachts, of de echte bekende HHZ sound? (weet niet of die vraag al is gesteld?:P)


Groetjes en veel succes met je carrière verder :D
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen