Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Citaat:
Het is toch een soort taboe voor de meeste artiesten om op een forum te zitten. Ik denk dat dat mede komt doordat een artiest, zeker naarmate die bekender wordt bij het grote publiek meer en meer kritiek krijgt. Ongeacht de reden, bijv doordat ie mindere tracks gaat maken of doordat ie niet meer cool is bij in incrowd.


Hoezo is het een taboe voor artiesten? Ik zie hier wel verscheidene artiesten zitten en die hebben redelijk contact met de rest hier.

Ze kunnen toch sociaal bezig wezen maar niks weggeven over productie?

Thera en Co2 bijvoorbeeld worden naar mijn idee steeds populairder maar qua kritiek of productie gaan ze er nergens op achteruit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:50 
 
Artiest

Maximize schreef:
Leuk dat je dit doet, respect.

Ik heb zo even geen vragen maar wil wel even zeggen dat ik blij ben dat je in mijn ogen weer de goede kant op gaat. Na je Studio Sessions album en From Within release zag ik het eerlijk gezegd ook niet zo zitten. Maar met je HWS podcast, en recente tracks ben ik weer helemaal fan. Ik heb veel respect voor wat je allemaal bereikt hebt. Ga zo door zou ik zeggen :thumbup:

Superleuk om te horen! Ik vind zelf ook dat ik de laatste tijd beter in m'n vel zit dan eerst, in de studio.
In de tijd dat ik from within maakte was ik ook nog niet helemaal thuis in mijn nieuwe studio kon nog niet helemaal wennen aan het geluid. De mix had sowieso beter gekund.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ten eerste, top dat je dit doet.

Ten tweede, hoe kijk jij eigenlijk naar het schisma dat er op dit moment in de Hardstyle begint te ontstaat, als deze er al niet is? Zo zie je op de meeste Hardstyle evenementen al meerdere stages voor "mainstream" en "raw" hardstyle, en ook bijvoorbeeld op Thrillogy zijn beide stijlen vertegenwoordigd. Zie jij dit nog als één enkel genre, of heeft de splitsing al plaatsgevonden en heeft Raw een eigenlijk plus tussen de mainstream hardstyle en de (industrial?) hardcore verworven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:51 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ook even een vraag: Ben altijd erg onder de indruk van je tracks en dan het meest van de lyrics die je gebruikt, bv. de Rate Reducer Remix (met die fantastische tekst uit Babylon 5) en nu ook recentelijk Doomed, vrij naar de proloog Belle en het Beest niet?
(Grappig trouwens, had die film net weer gezien toen Doomed uitkwam deze zomer :P)

Mijn vraag is: Hoe komt het dat je vaak dit soort lyrics gebruikt? Is het een soort zelfreflectie? Is die tekst van Babylon 5 iets over jezelf? En hoe komt het idee? Zat je toevallig Babylon 5 te kijken en dacht je oh vette tekst of had je zoiets van "ja, hier zie ik mezelf in, hier ga ik een plaat van maken"

Beetje rare vraag misschien maar vroeg me altijd al af hoe jij vaak dit soort lyrics kiest. Bas van de Noisecontrollers is helemaak gek van het universum, Bob (B-Front) is volgens mij een horror-film fan (:P) en ja, zag Headhunterz altijd als iemand die heel erg zich zelf laat zien in z'n platen of zit ik er volledig naast? ;)

btw bedankt voor de super vette set toen in 2008 in ZAK op Bangin' Easter, sindsdien nooit nee gezegd tegen een setje Headhunterz!

gr Thomas
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:51 
 
Artiest

Josh-T schreef:
Wow, echt vet dat je dit doet :thumbsup:

Ik heb wel een vraag: vind je het niet vervelend om steeds naar dat studiogebouw van Scantraxx te moeten rijden als je wilt produceren? Zou je niet liever gewoon thuis willen produceren?

Haha ja dat is best wel eens vervelend. De laatste tijd begin ik vaak met een ideetje thuis of onderweg op mijn laptop en als ik dan wat heb dan race ik heel enthousiast naar de studio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Trouwens ook ondanks wat veel zeggen ik vind je remix van Let the bass kick, supervet.

Het lijkt misschien maar dat zegt niks over dat de track niet goed is. Ik vind datj e heel goed veel elementen van house hebt gebruikt zoals de opbouw en dat met hardstyle hebt gemengt. Vooral de white noise in de climax wat ook typisch voor house is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz schreef:
_dp_ schreef:
Vind je dat de term hardstyle nog de lading dekt van de muziek die je maakt?

Als dat niet zo zou zijn dan zou het 6 jaar geleden ook niet zo zijn geweest. Het basis principe van de tracks die ik nu maak ten opzichte van de tracks die ik toen maakte is nog steeds hetzelfde. Dus het is aan jou om te bepalen of ik uberhaupt ooit hardstyle heb gemaakt.

Wat is dat basisprincipe in jou tracks dan?

Citaat:
So called 'hardstyle' is not good?
Headhunterz:,, No, not really.''

http://www.veenendaalsekrant.nl/plaatsn ... 30626.html

En wat bedoel je hier dan mee? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben ook zeer benieuwd naar je set op Qlimax. Na een jaar afwezigheid hoop ik echt dat je met een knal set terug komt. Hoop dat je de HWS stijl een beetje aanhoudt met een goede opbouw naar wat harder. Met tracks al Doomed en Headshot moet dat zeker lukken. En ik denk dat Q-Dance het ook totaal niet erg vind aangezien ze terug willen naar een duister Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Er komen in sneller tempo vragen bij dan hij kan beantwoorden haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Er komen in sneller tempo vragen bij dan hij kan beantwoorden haha :P

Vrij logisch toch. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt wss omdat ie het lekkere wijven topic heeft gevonden :P ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allereerst heel erg tof dat je op zo'n manier open staat voor je publiek! En welkom op Hardtraxx natuurlijk! :)
Erg leuk dat je buiten je boekingen,producties en 'Hard With Style' ook hier de tijd voor wil nemen!

Vind je anthem voor Hardbass op het eerste oor ook erg lekker klinken, net als het merendeel van je laatste producties trouwens. ;)

Nu je net je eigen stage hebt mogen hosten op Thrillogy, ben ik toch wel benieuwd welk feest meer indruk op jou persoonlijk heeft gemaakt.. X-Qlusive Headhunterz, of deze editie van Thrillogy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:56 
 
Hardtraxxer

D-Nemacyst schreef:
Er komen in sneller tempo vragen bij dan hij kan beantwoorden haha :P

Kan het zelf al amper bij houden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zoals velen al zeggen, respect voor dit gebeuren! :yes:


Mijn vraag:
Hebben Joram en Bas jouw ook gevraagd om te releasen op Digital Age ?
Het lijkt me ook moeilijk voor jezelf om hetgeen te verlaten wat je best groot heeft gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steek je tegenwoordig meer tijd in Hard With Style of toch meer in produceren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:58 
 
Artiest

robkuh1990 schreef:
Q: Wat is als artiest zijnde een irritatiefactor als je staat te draaien.
(neem aan dat je soms ergert aan een inmix die niet lukt.. het nummer niet de juiste vibe brengt etc)

Q: Je bent (in mijn ogen) door een dalletje gegaan met het maken van een aantal tracks. Nu je weg weer hervonden is door Doomed, Headshot etc. wat moeten we nog gaan verwachten?

Q: Wat zijn je toekomstplannen mbt. Collabs?


1. Ik probeer altijd in een goeie vibe te zitten voordat ik op moet en meestal ben ik heel erg in het moment als ik sta te draaien. Als dat niet lukt, in het moment komen, dan voel ik me niet lekker. Slechte inmixen overkomt bijna elke dj wel eens maar daar laat ik me niet zo door beinvloeden. Ik vind de overall performance belangrijker dan 1 mix.

2. Dalletje, tja wat moet ik zeggen. Ik vind dat ik op dit moment creatief beter in mijn vel zit dan toen maar ook die periodes zijn nodig om tot bepaalde inzichten te komen. Doomed, waar ik bijvoorbeeld wel heel tevreden over ben, was ik niet doomed geweest als ik niet door dat 'dalletje' was gegaan.

3. Ik ben dus nu aan het kijken wat ik met mijn album ga doen. Op evenementen gebied zijn er ook nog wel wat plannen maar die kan ik nog niet vertellen. Verder is de amerikaanse markt goed aan het aantrekken en ik vind amerika te gek dus laat maar komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:58 
 
Artiest

Josh-T schreef:
Wow, echt vet dat je dit doet :thumbsup:

Ik heb wel een vraag: vind je het niet vervelend om steeds naar dat studiogebouw van Scantraxx te moeten rijden als je wilt produceren? Zou je niet liever gewoon thuis willen produceren?


Asyrian schreef:
dit is gelijk ook mijn vraag, het lijkt me frustrerend als je 's nachts in je bed ligt en ineens veel inspiratie krijg (wat ik soms met designen heb) maar dat je niet eraan kunt werken.


Dan ga ik eruit en zing wat in op mijn telefoon of pak m'n laptop erbij. heb ik best vaak!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
was ik niet doomed geweest als ik niet door dat 'dalletje' was gegaan.


Dat is het truucje van jou nou juist hé! :D
Doordat je je er op inspreekt geven mensen antwoord natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ik ben ook zeer benieuwd naar je set op Qlimax. Na een jaar afwezigheid hoop ik echt dat je met een knal set terug komt. Hoop dat je de HWS stijl een beetje aanhoudt met een goede opbouw naar wat harder. Met tracks al Doomed en Headshot moet dat zeker lukken. En ik denk dat Q-Dance het ook totaal niet erg vind aangezien ze terug willen naar een duister Qlimax.


Headhunterz gaf zijn plaats op Qlimax weg om iemand anders ook eens de kans te heven. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals hierboven ook al meermalen aangegeven: tof dat je dit doet! Ik heb wel een aantal dingen in m'n hoofd zitten die ik zou willen weten verder.

Ten eerste had ik een vraag over het anthem van Hard Bass.
Ik wil allereerst benadrukken dat ik het een erg vet nummer vind, maar dat het in mijn ogen toch een beetje te veel afwijkt van de stijl die ik bij Hard Bass voor ogen had. Het duistere tintje is weg. Nou was dat vorig jaar al een beetje ingezet met het anthem van Hard Bass, maar dit jaar is de sfeer in het nummer duidelijk omgeslagen naar een meer melodieus tintje. Nou is mijn vraag of het de weg is die B2S heeft ingeslagen met het feest om het zo mogelijk wat toegankelijker te maken of dat je gewoon jouw eigen stijl wil laten horen.

En verder:
Zijn er nog plannen om het project Project One nieuw leven in te blazen of wellicht een paar tributes doen, want op dit moment zijn jullie beiden 'top-notch' in de scene en in mijn ogen zou het een perfect moment zijn om jullie ideeën opnieuw te combineren en weer knallende shows te geven.

En tot slot:
Je hebt zo'n beetje alles bereikt wat je maar kan bereiken in de hardstyle-scene: Een eigen X-Qlusive, het hosten van Thrillogy, een top 20 plaats in de DJ Mag Top 100. Hoe ga je nu verder? Is er misschien iets in je dat je trekt om ook eens een een andere stijl te gaan uitproberen, naast het continueren van je huidige stijl? Hierbij denkend aan hardcore, dubstep of iets in die richting?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik vind dat willem al een hele performance als hij zo hard los gaat met zn armen dat bij een back 2 back setje hij de andere dj van het podium afmept

Is dit trouwens al een keer gebeurt? (Dat je iemand raakte tijdens het harde losgaan?) haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:00 
 

Q: Ben je ooit van plan jezelf te wagen aan Hardcore-productie? Of heb je zoiets van: Ik zit met mijn huidige stijl op mijn plek

Q: Hoe is het met de hond van je (ff normale vraag tussendoor, ook prettig)

Q: Je gaf net aan dat je 'nieuw werk' in de HWS stopt.. Is het dan niet een idee om een dubbel CD te releasen met HWS-werk en compleet nieuw werk?
(misschien een hele grote opgaaf, maar wel een challenge!)

Q: Misschien best stom om te vragen... maar ik zou best keer bij Scantraxx rond willen wandelen in die studio etc. Kun je dat ook regelen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ten eerste hartstikke veel respect dat je dit doet en ik ben persoonlijk nog steeds van mening dat je tracks nog steeds net zo hard knallen als eerst! ;)
Brennan Heart heeft een keer een plaat gemaakt over dat jonge producers (bijna) alleen maar sampelen (Push Play)
Hoe kijk jij tegen jonge producers aan en wat zou je jonge producers meegeven als tip? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:02 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Tof initiatief HHZ :thumbsup:

Persoonlijk spreekt de periode 2005/2008 mij het meest aan in de Hardstyle. Ook van jou kant hebben we toen een aantal heerlijke nummers ten gehore gekregen (L) Helaas komen veel van dit soort nummers niet vaak meer in een set voor (Daarmee doel ik zeker niet alleen op jou) Wat vind jij hiervan? En zou een 2005/2008 feest je wat lijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een tijd terug had je telkens van die video's op youtube staan waarin je bijvoorbeeld ging vissen.
Sinds die video's gestopt zijn had ik het gevoel dat het creatief met je producties ook iets minder ging, wat je zelf ook al aan gaf.
Heeft het daar iets mee te maken dat je niet lekker in je vel zat misschien en daarom ook geen video's meer maakte omdat er niet veel meer gelachen werd?
Ik hoop dat je weer dat soort filmpjes gaat maken, vaak gaf het een mooi beeld van wat je zoal mee maakt en doet. En ik kon er om lachen, ook niet onbelangrijk.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen