Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232 ... 287  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Mr Lellebel schreef:
Hoi, ik hoorde vannacht op Q-Base bij de Paradox stage toen D-Passion & Empire aan het draaien waren een nummer met vocalen die leken op ''god's justice'' zoiets :P De track was vrij melodieus. Iemand een idee? Steffnov?


Zal dit dan wel zijn :P

https://www.facebook.com/dj.the.empire/ ... =1&theater

Ah ja wss wel haha thanks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 23:00 
 
Hardtraxx Newbie

Wie o wie kan me helpen met het achterhalen van de naam van deze track?? Gehoord op Qbase afgelopem zaterdag, vriendin word bijna wanhopig omdat ze niet weet hoe het nummer heet/van wie die is :D xd

http://youtu.be/AivyCq-bg9Y
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 23:31 
 
Hardtraxxer

E278 schreef:
Wie o wie kan me helpen met het achterhalen van de naam van deze track?? Gehoord op Qbase afgelopem zaterdag, vriendin word bijna wanhopig omdat ze niet weet hoe het nummer heet/van wie die is :D xd

http://youtu.be/AivyCq-bg9Y


Deze zou ik ook wel willen weten. klinkt erg lekker. Ik denk de stem van John Harris te herkennen maar ik kan er ook best naast zitten. Weet je toevallig ook wie hem draaide?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is How Could it Be van Toneshifterz, alleen dan de edit die hij gemaakt heeft :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 00:08 
 
Hardtraxx Newbie

Rigity schreef:
E278 schreef:
Wie o wie kan me helpen met het achterhalen van de naam van deze track?? Gehoord op Qbase afgelopem zaterdag, vriendin word bijna wanhopig omdat ze niet weet hoe het nummer heet/van wie die is :D xd

http://youtu.be/AivyCq-bg9Y


Deze zou ik ook wel willen weten. klinkt erg lekker. Ik denk de stem van John Harris te herkennen maar ik kan er ook best naast zitten. Weet je toevallig ook wie hem draaide?


[soundcloud]zie reactie hieronder, dat is em![/soundcloud]
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 00:18 
 
Hardtraxx Addict

Mr Lellebel schreef:
Ah ja wss wel haha thanks :)


np :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 14:36 
 
Hardtraxxer

Zaterdag op Q-Base bij Frequencerz een, naar mijn idee nieuwe, euforische track gehoord met een machtige/grootse melodie, dus zonder anti. Deed me qua synth en eerste noten van de melodie een beetje denken aan de TBA hierboven van Ran-D, maar die is het niet. De track zat ongeveer in de laatste 20 minuten van hun set, verder heb ik helaas weinig aanknopingspunten..

Het is niet Frequencerz & Titan - Getting Off of B-freqz - Overdose.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 15:34 
 
Hardtraxxer

Protech DJ schreef:
Zaterdag op Q-Base bij Frequencerz een, naar mijn idee nieuwe, euforische track gehoord met een machtige/grootse melodie, dus zonder anti. Deed me qua synth en eerste noten van de melodie een beetje denken aan de TBA hierboven van Ran-D, maar die is het niet. De track zat ongeveer in de laatste 20 minuten van hun set, verder heb ik helaas weinig aanknopingspunten..

Het is niet Frequencerz & Titan - Getting Off of B-freqz - Overdose.


B-freqz - divine?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 17:53 
 
Hardtraxxer

Rigity schreef:
Protech DJ schreef:
Zaterdag op Q-Base bij Frequencerz een, naar mijn idee nieuwe, euforische track gehoord met een machtige/grootse melodie, dus zonder anti. Deed me qua synth en eerste noten van de melodie een beetje denken aan de TBA hierboven van Ran-D, maar die is het niet. De track zat ongeveer in de laatste 20 minuten van hun set, verder heb ik helaas weinig aanknopingspunten..

Het is niet Frequencerz & Titan - Getting Off of B-freqz - Overdose.


B-freqz - divine?


Nope.. Meer groots en machtig als in bijvoorbeeld E=NC2 of Master's Symphony :woot: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 18:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij Q-base in de prspct stage een nummer met de vocalen "information mf"!! Weet iemand welke track dit is??!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 18:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Sei2ure - Informer
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Protech DJ schreef:
Rigity schreef:
Protech DJ schreef:
Zaterdag op Q-Base bij Frequencerz een, naar mijn idee nieuwe, euforische track gehoord met een machtige/grootse melodie, dus zonder anti. Deed me qua synth en eerste noten van de melodie een beetje denken aan de TBA hierboven van Ran-D, maar die is het niet. De track zat ongeveer in de laatste 20 minuten van hun set, verder heb ik helaas weinig aanknopingspunten..

Het is niet Frequencerz & Titan - Getting Off of B-freqz - Overdose.


B-freqz - divine?


Nope.. Meer groots en machtig als in bijvoorbeeld E=NC2 of Master's Symphony :woot: :P


Oef, B-Freqz - Monsters Inside Me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 19:18 
 
Hardtraxxer

Protech DJ schreef:
Rigity schreef:
Protech DJ schreef:
Zaterdag op Q-Base bij Frequencerz een, naar mijn idee nieuwe, euforische track gehoord met een machtige/grootse melodie, dus zonder anti. Deed me qua synth en eerste noten van de melodie een beetje denken aan de TBA hierboven van Ran-D, maar die is het niet. De track zat ongeveer in de laatste 20 minuten van hun set, verder heb ik helaas weinig aanknopingspunten..

Het is niet Frequencerz & Titan - Getting Off of B-freqz - Overdose.


B-freqz - divine?


Nope.. Meer groots en machtig als in bijvoorbeeld E=NC2 of Master's Symphony :woot: :P


misschien een domme gok maar Hyperdrive - The Punishment (frequencerz edit)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Oef, B-Freqz - Monsters Inside Me?

Hebben ze niet gedraaid, B-Front wel.

Misschien Frequencerz & Tartaros ft. MC Jeff - Wolfpack?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 22:35 
 
Hardtraxxer

Chroman schreef:
Paultheone schreef:
Oef, B-Freqz - Monsters Inside Me?

Hebben ze niet gedraaid, B-Front wel.

Misschien Frequencerz & Tartaros ft. MC Jeff - Wolfpack?


Allemaal niet helaas.. Wolfpack werd als eerste track gedraaid en The Punishment heb ik uiteraard ook gehoord, maar die bedoel ik niet.

Begin ondertussen bijna aan mezelf te twijfelen of de track uberhaupt bestaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan je nog herinneren of er tekst in zat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 22:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Protech DJ schreef:
Chroman schreef:
Paultheone schreef:
Oef, B-Freqz - Monsters Inside Me?

Hebben ze niet gedraaid, B-Front wel.

Misschien Frequencerz & Tartaros ft. MC Jeff - Wolfpack?


Allemaal niet helaas.. Wolfpack werd als eerste track gedraaid en The Punishment heb ik uiteraard ook gehoord, maar die bedoel ik niet.

Begin ondertussen bijna aan mezelf te twijfelen of de track uberhaupt bestaat :P


Was het wel de set van Frequencerz? En ik weet niet of het een live act was, maar dan zou je dus het beste Unleashed 31 en Villain Podcast ff kunnen checken.
Of had het een 'oud tintje'?

edit: – Production-wise, can you tell me more about some stuff you’ve been working on?
About one and a half years ago I was really struggling in the studio with solo tracks but now I’m back in a good vibe again and feeling really inspired; I also have three new solo tracks ready which you will hear more about very soon!


Dit komt van AliveAtNight, interview met B-Front. Misschien een nieuwe track van B-Front?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 22:52 
 
Hardtraxxer

SAIN7 schreef:
Protech DJ schreef:

Allemaal niet helaas.. Wolfpack werd als eerste track gedraaid en The Punishment heb ik uiteraard ook gehoord, maar die bedoel ik niet.

Begin ondertussen bijna aan mezelf te twijfelen of de track uberhaupt bestaat :P


Was het wel de set van Frequencerz? En ik weet niet of het een live act was, maar dan zou je dus het beste Unleashed 31 en Villain Podcast ff kunnen checken.
Of had het een 'oud tintje'?


Haha ja het was zeker bij de set van Frequencerz! Ik heb alle laatste sets van Freqz en B-Front nagelopen maar kwam daar niks tegen, zal ook Unleashed en Villain morgen eens nalopen!

In de timetable stond overigens live, maar de set was wel een vol uur. Ook ben ik geloof ik wel ongeveer op de hoogte van alle fatsoenlijke tracks die in de afgelopen 10 jaar gemaakt zijn, en deze track was voor mij niet herkenbaar, dus het zal een vrij nieuwe track zijn!

Tekst kan ik me totaal niet herinneren :P Kan morgen misschien wel proberen de melodie na te doen.

Edit: Denk niet dat Frequencerz een nieuwe track van B-Front draait, direct nadat B-Front zelf heeft gedraaid.

Wel bedankt voor het meedenken iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 23:57 
 
Hardtraxxer

Protech DJ schreef:
SAIN7 schreef:
Protech DJ schreef:

Allemaal niet helaas.. Wolfpack werd als eerste track gedraaid en The Punishment heb ik uiteraard ook gehoord, maar die bedoel ik niet.

Begin ondertussen bijna aan mezelf te twijfelen of de track uberhaupt bestaat :P


Was het wel de set van Frequencerz? En ik weet niet of het een live act was, maar dan zou je dus het beste Unleashed 31 en Villain Podcast ff kunnen checken.
Of had het een 'oud tintje'?


Haha ja het was zeker bij de set van Frequencerz! Ik heb alle laatste sets van Freqz en B-Front nagelopen maar kwam daar niks tegen, zal ook Unleashed en Villain morgen eens nalopen!

In de timetable stond overigens live, maar de set was wel een vol uur. Ook ben ik geloof ik wel ongeveer op de hoogte van alle fatsoenlijke tracks die in de afgelopen 10 jaar gemaakt zijn, en deze track was voor mij niet herkenbaar, dus het zal een vrij nieuwe track zijn!

Tekst kan ik me totaal niet herinneren :P Kan morgen misschien wel proberen de melodie na te doen.

Edit: Denk niet dat Frequencerz een nieuwe track van B-Front draait, direct nadat B-Front zelf heeft gedraaid.

Wel bedankt voor het meedenken iedereen!


Haha ik ben nu zelf ook erg benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 06:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Sei2ure - Informer



:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 11:23 
 
Hardtraxxer

Rigity schreef:
Haha ik ben nu zelf ook erg benieuwd


Gevonden! Dat de sounds me een beetje aan die TBA van Ran-D deden denken is niet heel toevallig..

Ran-D - Firestarter



Die opmaat voordat de kick er in komt in de climax :loving:

Merk wil dat ie live veel vetter klinkt dan in de set van Ran-D op Decibel, misschien ook omdat het BPM iets hoger ligt bij Frequencerz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus jij vind dat Firestarter een machtige/grootse melodie heeft :lol:

Naja ieder ze mening natuurlijk, maar die heeft echt geen machtige/grootse melodie
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 13:16 
 
Hardtraxxer

Paultheone schreef:
Dus jij vind dat Firestarter een machtige/grootse melodie heeft :lol:

Naja ieder ze mening natuurlijk, maar die heeft echt geen machtige/grootse melodie


Thuis valt het bij mij ook iets tegen, maar zeker in combinatie met de choirs in de opbouw vind ik het gevoel wat er bij komt nog steeds groots.

Veel grootser dan Monsters Inside Me :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welke is dit?

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nieuwe-tracks-hs/b-front-tba-t50976.html
Vorige  1 ... 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232 ... 287  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen