Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 22:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Met meer dan een half miljoen Facebook fans, muziek op Youtube die miljoenen keren is bekeken nog voordat de platen uit zijn gebracht, en evenementen met Q-dance die meer dan 15.000 - 50.000 bezoekers trekken, is Headhunterz Nederlands best bewaarde muziekgeheim. Tot nu. Deze week heeft de Nederlandse artiest en hardstyle voorman Headhunterz (Willem Rebergen) een wereldwijde deal getekend met het toonaangevende dancelabel Ultra Music. Ultra zal de eerste single en EP in de lente uitbrengen.

David Waxman, General Manager en hoofd A&R bij Ultra Music: “Direct nadat ik voor het eerst één van zijn producties hoorde, wilde ik met Headhunterz werken. De unieke stijl die hij brengt in de electronische dance muziek roept ongelofelijk veel reacties op en zijn trouwe fans laten zien dat dat zijn sound enorm veel potentieel heeft.

Deze overeenkomst is een mijlpaal voor zowel Headhunterz als de sterk groeiende hardstyle scene. Hardstyle heeft Nederland als thuisbasis, maar is de laatste paar jaar ook internationaal sterk groeiend. Met grote, veelal uitverkochte evenementen en de steun van de toonaangevende organisator Q-dance, kent de hardstyle internationaal een aanhoudende groei. Inmiddels worden er grote aantallen bezoekers getrokken naar unieke shows in de Verenigde Staten, Australie, Rusland en Canada.

Headhunterz: “De deal met Ultra Music is een keerpunt in mijn carrière als artiest en producer. De complete creatieve vrijheid die mij wordt geboden in de samenwerking met Ultra geeft me de ruimte om trouw te zijn aan hardstyle, terwijl ik tegelijkertijd de mogelijkheid heb om mijn muziek op een nog grotere schaal te verspreiden dankzij de kanalen waar Ultra over beschikt. Ik kan niet wachten om te beginnen aan dit nieuwe en spannende avontuur.”

Headhunterz, client van Club Class Music Management, heeft een toppositie in de muziekwereld bereikt met de 11e plaats in de DJ Mag Top 100. Deze opmerkelijke prestatie komt na een serie belangrijke optredens op festivals als Defqon en Qlimax, drie albums, verschillende hits en remixes in de charts, en zijn toonaangevende podcast HARD with STYLE™. Headhunterz gaf ook vorm aan het grootste evenement van het Amsterdam Dance Event ‘Q-dance presents: Hard with Style’ in de gloednieuwe concertlocatie Ziggo Dome.

Q-Dance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 22:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Headhunterz:


So I have been following some of the comments on the post of this afternoon about me joining Ultra and I'd like to share a few words.

I know that I am part of a scene full of passionate people who have embraced this type of music as a part of their lives and so it didn't come as a complete surprise that many people have the feeling that the scene as it is or was is slowly slipping through their fingers.
We can't deny that things are rapidly evolving and growing and this is where the desires and opinions of the listener and the artist can sometimes clash.

First of all let me state that I have never ever considered to go against the current of my own success. Every artist, every sports man, every creator and I think I can also speak for my colleagues/friends will be delighted if success comes after what they love doing the most. I don't see any reason for this to be a taboo. It is possible (and this is the story of a lot of successful people) to achieve something exactly by doing something fully passionate and creating something that you truly love creating.
Asking an artist to stop this flow of success that comes after it, is although I understand the underlying reason, like asking a star soccer player to keep playing at his local club while he has the opportunity to start playing on a world level. He will realize very well that even at that level, he's still playing soccer and what's even more important, he was asked in the first place because he does what he does.
And that is what happened with me. I had one single very important request to Ultra and that is to give me total freedom in doing what I love doing. As long as that is possible, I am happy and satisfied.

Although as you know my sound is in Hardstyle terms pretty accesible, I am very excited to start providing Ultra with music, being in full control of my creativity and can't wait to see the first frowns when they have to release some tracks which are quite the opposite of what people are used to hear on the radio. That is the adventure we have decided to start together.

So here we are, maybe opposed to each other. You think for the sake of a scene, I tell you that I do care for the scene too, as I said earlier: It is my vision and my joy to be able to stay true to Hardstyle, but what is even more important: To stay true to myself. Because that is the reason that you came to hear my name in the first place. I was simply doing what I love doing. And so will I continue.

Thank you for the amazing support over the years because as I said many times, we did it all together. I know very well that my intentions are right, my heart is in the right place and so is yours.
Everything comes, changes and ultimately goes. You, me, Headhunterz, Hardstyle everything. There is nobody to have control over that. It is the natural flow of life. See this, let go and celebrate life with music.

Love to you.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 22:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Waarom moet je er nou weer een topic voor maken? Het is gewoon een WJD lol


Omdat iedereen daarover wat te melden heeft.. Kan net zo goed in één topic.

Maarja, als het niet nodig is. Verwijder dan maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ag, ik heb nu zo iets van. Als hij goede tracks blijft maken blijf ik er naar luisteren. Gaat het me te commercieel en soft worden. Dan luister ik er niet meer naar. De rauwere kant blijft nog wel een tijdje bestaan zoals ik het graag heb dus tja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

daarvoor hebben we discussie topic ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ag, ik heb nu zo iets van. Als hij goede tracks blijft maken blijf ik er naar luisteren. Gaat het me te commercieel en soft worden. Dan luister ik er niet meer naar. De rauwere kant blijft nog wel een tijdje bestaan zoals ik het graag heb dus tja.

Precies dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 23:40 
 
Hardtraxxer

Maar blijft die nou nog wel hardstyle maken of gaat die alleen nog maar House muziek maken?
Blijft die ook nog doorgaan met Hard With Style?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 23:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hardstylerzzzz schreef:
roberttt schreef:
Met grote, veelal uitverkochte evenementen en de steun van de toonaangevende organisator Q-dance, kent de hardstyle internationaal een aanhoudende groei. Inmiddels worden er grote aantallen bezoekers getrokken naar unieke shows in de Verenigde Staten, Australie, Rusland en Canada.

Wat doet Q-dance dan in Canada en Rusland??

Qommunism.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 00:11 
 
Hardtraxx Elite

Jongens, ik denk dat dit echt HELEMAAL de verkeerde kant opgaat..
Hij heeft nu al een boeking op een House festival als enigste hardstyle act.
Echt jammer dit.. Zwarte dag voor de hardstyle. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Jongens, ik denk dat dit echt HELEMAAL de verkeerde kant opgaat..
Hij heeft nu al een boeking op een House festival als enigste hardstyle act.
Echt jammer dit.. Zwarte dag voor de hardstyle. :thumbdown:

Daar gaat ie in ieder geval geen headshot of zo draaien gok ik :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 00:16 
 
Hardtraxx Addict

:lol: Ik lach me soms kapot om de hysterie en paniek om zulke dingen. Hij tekent bij Ultra maar hij heeft volledige muzikale vrijheid, wat wil je nog meer? Dit had hij blijkbaar niet bij Scantraxx, dus dit is dan een vooruitgang zou ik zeggen. En al dat kansloze gemekker van die buitenlanders over 'true hardstylerz' en die onzin, komop zeg :lol: . Ik wens 'm veel succes en ik denk niet dat de releases er minder op zullen worden door dit label. Dat zal volledig van hemzelf afhangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 00:18 
 
Hardtraxx Elite

nielstil schreef:
hotymoty schreef:
Jongens, ik denk dat dit echt HELEMAAL de verkeerde kant opgaat..
Hij heeft nu al een boeking op een House festival als enigste hardstyle act.
Echt jammer dit.. Zwarte dag voor de hardstyle. :thumbdown:

Daar gaat ie in ieder geval geen headshot of zo draaien gok ik :/


Nee, hij gaat denk al zen remixjes draaien.. En dat zijn er nog wel wat:

Chuckie- Let the bass kick
Chuckie- What happens in vegas
Kaskade - Lessons in love
Hardwell - Spaceman
Nicky Romero - Toulouse
Zedd - Spectrum
Zedd - Clarity

Excuses als ik er eentje vergeet :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 00:22 
 
Hardtraxx Veteran

Hmmm, interessant stukje tekst wat Willem geschreven heeft.

Over dat voorbeeld van die voetballer vind ik echt belachelijk. Nu beschrijft hij Scantraxx/Hardstyle als een amateurclub, en een groot house label/house scene als een wereldclub. Dit slaat nergens op. Hij heeft zich niet voor niks naar de 11e plek in de dj mag top 100 gewerkt, dat heeft hij toch aan de hardstyle scene/scantraxx te danken. Natrappen heet dat.

Ik ben wel blij dat hij aangeeft dat hij muziek gaat maken wat het tegenovergestelde is van wat de mensen gewend zijn te horen op de radio. Hier geeft hij vervolgens weer aan om een avontuur aan te gaan met elkaar (Ultra). Hier kan ik uit opmaken dat hij de radio op wilt. Dit moet samen met Ultra aangezien zei veel voor het hebben zeggen in EDM.

Tuurlijk is het zijn visie om trouw te blijven aan Hardstyle, maar tegelijkertijd ook aan zichzelf. Hij wilt maken wat hij zelf wil, nou Headhunterz, ik heb een verrassing voor je. DAT KAN BIJ THERACORDS OOK!!!

Vervolgens komt er een excuus ervoor dat hij gaat veranderen omdat volgens hem alles verandert. En nee hoor, je heb er geen controle over blablabla met dat spirituele gelul van hem.

Mijn mening, GlobalHardstyleForum heeft gelijk gehad...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 00:26 
 
Hardtraxx Elite

iMark schreef:
Hmmm, interessant stukje tekst wat Willem geschreven heeft.

Over dat voorbeeld van die voetballer vind ik echt belachelijk. Nu beschrijft hij Scantraxx/Hardstyle als een amateurclub, en een groot house label/house scene als een wereldclub. Dit slaat nergens op. Hij heeft zich niet voor niks naar de 11e plek in de dj mag top 100 gewerkt, dat heeft hij toch aan de hardstyle scene/scantraxx te danken. Natrappen heet dat.

Ik ben wel blij dat hij aangeeft dat hij muziek gaat maken wat het tegenovergestelde is van wat de mensen gewend zijn te horen op de radio. Hier geeft hij vervolgens weer aan om een avontuur aan te gaan met elkaar (Ultra). Hier kan ik uit opmaken dat hij de radio op wilt. Dit moet samen met Ultra aangezien zei veel voor het hebben zeggen in EDM.

Tuurlijk is het zijn visie om trouw te blijven aan Hardstyle, maar tegelijkertijd ook aan zichzelf. Hij wilt maken wat hij zelf wil, nou Headhunterz, ik heb een verrassing voor je. DAT KAN BIJ THERACORDS OOK!!!

Vervolgens komt er een excuus ervoor dat hij gaat veranderen omdat volgens hem alles verandert. En nee hoor, je heb er geen controle over blablabla met dat spirituele gelul van hem.

Conclusie, GlobalHardstyleForum heeft gelijk gehad...


Ik ben hier zo hard mee eens! :thumbup:
Dus hij gaat hardstyle maken die zo toegankelijk is dat het standaard op de radio komt.. ik zie het al aankomen hoor -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 00:30 
 

hotymoty schreef:
Dus hij gaat hardstyle maken die zo toegankelijk is dat het standaard op de radio komt.. ik zie het al aankomen hoor -.-


Bereid je maar vast voor op een zooi platen die YoS doet verbleken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 00:36 
 
Hardtraxx Elite

BeHa schreef:
hotymoty schreef:
Dus hij gaat hardstyle maken die zo toegankelijk is dat het standaard op de radio komt.. ik zie het al aankomen hoor -.-


Bereid je maar vast voor op een zooi platen die YoS doet verbleken..


Wildstylez heeft er al eentje die zoiesow op de radio gaat komen... when the light turns out ofso.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk voorbeeld dat voetbal en muziek, maar klopt natuurlijk niks van.

Muziek maak je in je eentje (neem aan dat hij zelf zijn platen mastert en blijft masteren), er verandert eigenlijk weinig aangezien hij het zelf blijft doen. Dus het probleem dat de 'competitie' te slecht is of zijn 'teammaten' te slecht is er niet (wat meestal de beweegredenen zijn voor een overstap van voetbalclub naar voetbalclub).

Toch begrijp ik de keuze van hem wel. Bij dit label krijgt hij veel meer mogelijkheden m.b.t. boekingen, het bredere publiek en het extra zakcentje is natuurlijk ook heel leuk. Niet dat je het voor het extra zakcentje moet doen, maar het is toch zeker wel mooi meegenomen.

Persoonlijk hoop ik op meer Shilo tracks ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 00:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Over dat voorbeeld van die voetballer vind ik echt belachelijk. Nu beschrijft hij Scantraxx/Hardstyle als een amateurclub, en een groot house label/house scene als een wereldclub. Dit slaat nergens op. Hij heeft zich niet voor niks naar de 11e plek in de dj mag top 100 gewerkt, dat heeft hij toch aan de hardstyle scene/scantraxx te danken. Natrappen heet dat.


Het zal me worst wezen bij welk label hhz zit. Maar hoe hij het in zijn stukje aangeeft komt het idd over zoals jij hier omschrijft. Een houselabel is idd de topclub in de hardstylescene......

Hij had het beter kunnen omschrijven als een overstap naar een andere topclub omdat dat systeem van spelen beter bij hem past. Bij die nieuwe club kan ie zich op andere onderdelen ontwikkelen, ander publiek aanspreken etc. Hij heeft zich bij Scantraxx toch tot de grootste hardstyle DJ/producer weten te schoppen, dus vergelijken met een 'local club' vind ik een beetje raar.

Maar laat voorop staan dat ik hem al het succes van de wereld gun, we zullen zien waartoe dit gaat leiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 00:46 
 
Hardtraxx Veteran

Kan er niet wakker om liggen, wens hem veel succes daar en we zien wel wat de toekomst brengt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 09:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd Willem, ben benieuwd. Heb in elk geval geen 1 zanik reactie van een 'fan' op z'n FB plus dat ouwehoer verhaal van hemzelf gelezen. Heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 09:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dan zal Van Gaal hem wel snel in de voorselectie zetten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 10:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb absoluut geen idee waarom maar ik had de naam v Gaal ook in mijn hoofd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 11:09 
 
Hardtraxx Veteran

Ach, ik vindt het allemaal zo'n gezeik van mensen alsof er een moord wordt gepleegd dat hij naar een ander label stapt. Hij geeft aan 100% door te gaan met hardstyle.
En sommige die dit een commerciele stap vinden, echt, volgens mij is elke artiest commercieel. Muziek maken is voor de artiesten gewoon werk, en voor werk dien je beloond te worden. Elke artiest is imo commercieel. Zolang platen gekocht kunnen worden, ben je commercieel bezig.

Wij Nederlanders zijn kritisch, maar dit is gewoon een geweldige deal die hardstyle groter gaat maken in de wereld. Hardstyle is niet van iemand, het is van ons allemaal.

HHZ, je leest het wss toch niet, maar gefeliciteerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie zegt dat hij het niet leest? Toch regelmatig gesignaleerd hier op het forum ;)
OT:
Snap dat dit een grote stap is voor hem. Als hij meer zijn creativiteit kwijt kan bij ultra kan dat alleen positieve gevolgen hebben voor zijn platen. Aan de andere kant, we zullen allemaal maar moeten afwachten hoe het loopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 11:57 
 
Hardtraxx Newbie

Vind super voor hem. Hij zal toch wel zijn eigen smaak gebruiken en laten zien in de toekomstige tracks die hij gaat maken.

Ik wens hem veel succes.

En voor de doemdenkers en haters onder ons hier. Fuck off, hardstyle is ons leven en dat pakt niemand ons af! En al helemaal niet iemand die van label overstapt om zo hardstyle nog groter te maken en meer te verdienen, ik kan het alleen maar waarderen wat deze man doet. Niet dat ik een fan ben van zijn muziek, totaal niet, maar ik waardeer het wel, en kan er ook goed naar luisteren.
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen