Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 20:06 
 
Artiest

elroyce schreef:
Welk nummer van jezelf vind je het allervetst? :D


Heb met elke track wel iets! sowieso sta ik achter alle platen die ik heb gemaakt!

Mysterias inner creativity undiscoverd magic etc haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 20:19 
 
Artiest

Ramirez schreef:
Q: Waarom heeft het zolang geduurd met het releasen van Frequencerz & B-Front - Fatality ?


Dit is vooral de planing van fusion. We wilde ook even wachten! idd dit was iets te lang! maar hopelijk heeft iedereen er nog steeds veel plezier van! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 15:13 
 
Artiest

Oxbow schreef:
Hee B-Front, toffe actie van je deze Q&A sessie! Je bent al tijden m'n favoriete hardstyle-producer en stelt me bijna nooit teleur op feesten met je sets. Wil je hier allereerst ontzettend voor bedanken!

Veel vragen die ik ook had zijn al gesteld, maar heb er nog een paar:

Q: Laatst heeft Caine z'n nieuwe track Requital gereleased. Deze lijkt ontzettend veel op Inner Creativity (soort remix zou ik zeggen) en heeft sowieso wel wat weg van jouw style. Heeft Caine je eerst laten weten dat ie zo'n track aan het maken was of voelt het toch niet een beetje als een rip-off. Hij lift zo toch wel een beetje mee op jouw succes zou je zeggen.

Q: Draai je liever op een groot event (mainstage) met veel publiek of op een kleinschalig feest met grotendeels liefhebbers? (politiek correct is natuurlijk beide zeggen :P )

Q: Wat wordt voor jou de volgende stap als artiest? Gewoon doorgaan aan de raw-kant van de hardstyle? Andere genres verkennen? Nieuwe projectjes opzetten? Zorgen voor een vernieuwing in de hardstyle (qua sounds)?


1: Ik heb caine leren kennen door zijn muziek. Ik vind het erg cool klinken! alleen ja idd deze plaat heeft wel wat weg van mijn producties. Zelf ben ik van mening dat je toch het verst komt als je meer je eigen style zoekt :) Mensen zijn niet opzoek na een nieuwe headhunterz of noem maar op. Verder is de kwaliteit wel goed alleen moet hij misschien iets meer opzoek naar zijn eigen ding :)

2: Qua ervaring is een groot feest erg vet! maar je wilt ook het publiek lekker los krijgen. Het is een beetje tweestrijd (politiek correct? :P ) Omdat je bij een kleiner publiek meer feedback krijgt en een groot publiek is gewoon een ontzettend vette ervaring :)

3: Ik ben afgelopen jaar veel bezig geweest met hoe kan ik het anders brengen maar toch B-front. Misschien dat daarom de solo tracks afgelopen jaar wat minder waren. ( heb echt 100000 opzetjes liggen) Verder wil ik me zelf ontwikkelen op productie gebied. Misschien in de toekomst ook andere muziek erbij doen. Maar mijn main focus ligt op hardstyle!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 15:25 
 
Artiest

Magnetron schreef:
Hey Bob
Ten eerste natuurlijk heel vet dat je dit wilt doen!

Q: Waar haal jij, je inspiratie vandaan voor het maken van nieuwe platen?
Q: Wat vind je het grootste verschil tussen de scene van 5 jaar geleden en nu?
Q: Als je niet was doorgebroken in de hardstyle scene, wat zou je dan waarschijnlijk voor werk doen?


Heeey!

1: Inspiratie zit overal. Vaak is het bij het gevoel wat ik erbij krijg. Ik heb ook duizend opzetjes met melodien die me eerst wel raakte maar daarna niet meer. Dus het is meer een moment opnamen! Vaak krijg je het op de raarste plekken. (snachts in bed, tijdens het sporten etc.) Maar de platen die ik uitbreng pakken mij elke keer dus dan zit het wel goed!

2: Productie technisch is het allemaal wat verfijnder. En de scene is flink gegroeid wereldwijd. Er is wat meer respect gekomen en de scene is een stuk professioneler geworden :)

3: Ik denk dat ik iets met sport had gedaan. Heb het cios gedaan in sittard en daar me diplomas gehaald :) Leuke vraag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 15:26 
 
Artiest

Vincent_ schreef:
Dag B-Front!

(Heel erg benieuwd naar de laatste vraag van Wootum!)

Q: Komen er nog samenwerkingen aan met Zany? En waarom worden er tussen sommige artiesten toch redelijk 'weinig' collabs gemaakt? Ik had er bijvoorbeeld meer van jou en Zany verwacht na al die jaren bij Fusion!

Cheers!


Ja ik zou het super vet vinden! alleen ja het is er niet altijd van gekomen! gek als de studios nog geen 3 meter van elkaar zitten :) Maar we zijn alle 2 druk met onze eigen projecten! maar ik denk dat er nog wel wat collabs komen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 15:27 
 
Artiest

TomVerbeeck schreef:
jow B-front

Q: Ga je zelf soms naar feesjes gewoon om te feeste en niet om te draaien?


Ik ben wel eens te vinden op een feestje! Vaak op de grotere of feesten hier in de buurt kom ik wel eens :) alleen een weekend vrij is ook lekker hoor haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 15:29 
 
Artiest

Rickzel schreef:
hee Bob,

Ontzettend gaaf dat je hier de tijd voor neemt, je bent al jaren lang mijn favoriete producer en ik beschouw Mysterias en Inner Creativity echt als een van de gaafste nummers die ooit gemaakt zijn!

1 van de dingen die ik altijd weet te bewonderen, is dat het niet uit maakt of je op Hardbass staat of op een discotheek avond, het ziet er altijd uit alsof je het ontzettend naar je zin hebt als je staat te draaien.

nou is mijn vraag: is het na al die jaren nog steeds zo leuk om te draaien, of zie je het inmiddels echt als werk? :)


Thanks!! :D

1: Het is wel werk alleen de passie is er ook nog steeds! ik vind het gewoon geweldig om met muziek bezig te zijn zowel in de studio als op het podium! Ik merk wel dat ik meer los kan gaan op een groot feest als in een discotheek. Omdat ik op een groter feest meer de ruimte heb en niet zoveel mensen om me heen heb! het is vaak de energie die dat doet! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 15:35 
 
Artiest

Khadber schreef:
Hey B-Front!

Sinds jij je eigenlijk tussen de meest bekende DJ's van de scene bent gaan nestelen is de rauwe kant van de hardstyle erg in populariteit toegenomen. Denk je dat je zelf mede verantwoordelijk voor bent? Hoe kijk jij eigenlijk tegen die "hokjesvorming" aan?

Door je haarkleur etcetera ben je relatief makkelijk te herkennen in een publiek. Ik kan me voorstellen dat je af en toe helemaal geen trek hebt in alle aandacht. Hoe pak je dat dan aan als er toch een horde fans staan te wachten?


Heey Khadber!

1: Uhm lastige vraag. Ik zelf ben van mening dat hardstyle altijd wat harder is geweest. kijkend na donkey rollers zany maar ook de oude technoboy tracks etc etc. Vanuit daar ben ik door gegaan en misschien heeft dat ook weer andere artiesten geprikkeld om dat vast te houden. Hokjes ja ik vind dat altijd makkelijk. Ik vind mezelf ook niet de hardste ouzo
ik streef juist naar een balans tussen raw en euphories. De energie vind ik heel belangrijk. Maar mensen houden er van om iets een naam te geven dus dat wordt dan ook gedaan. Verder ben ik blij dat de 'hardere' kant van hardstyle erg populair is.

2: Ik neem altijd tijd voor me fans. Bedoel zonder hen was je niet waar je nu bent. Ik vind het ook vervelend als ik haast heb want ja dan moet je sommige mensen teleurstellen en ik ben juist geen persoon die 'arrogant' of 'sterrenstatus' wil hebben maar soms kan het niet anders. dat probeer ik dan ook uit te leggen :) Soms vind ik het wel vervelend voor bijv. me vriendin. Als ik met haar op bijv. defqon loop gaan mensen heel brutaal tussen ons in staan. Beetje respect mag soms wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 15:37 
 
Artiest

D-Visionzz schreef:
Hey bob,

Ik vroeg me af of er ooit nog wat gaat gebeuren met de 2-sidez tracks (zoals god etc)
Ook ben ik erg benieuwd of jij ook plannen hebt voor een album? :woot:

Verder wil ik zeggen ga vooral zo door met jouw producties,want die sfeer die jij steeds weet neer te zetten is echt ongekend :drool: en het erg gaaf is om te zien hoe jij los gaat en geniet achter de draaitafels echt respect daarvoor :thumbsup:


Thanks!!

1:Voorlopig nog niks. Heb hier ook al antwoord op gegeven! mocht ik toch samen met jaimy dit willen doen wordt het natuurlijk bekend gemaakt :)
Een album staat nog niet in de planning :) Misschien leuk om daar eens een keer na te kijken! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 15:38 
 
Artiest

Protoss schreef:
Jo rooin

Joun muziek heeft me in veel tijden echt geholpen.

Wat vind je er van dat je mensen zo kan raken met joun muziek?


1: Super fijn om te lezen! Daarvoor is muziek ook bedoelt vind ik! Lekker genieten in mooie maar ook in moeilijke tijden! :)
Thanks!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 15:40 
 
Artiest

Nikkel schreef:
B-Front,

De meeste DJ's draaien redelijk "egoïstisch" door veelal eigen muziek te draaien.
Een jaar of 5 geleden werd er nog veel van andere DJ's gedraaid en ook van andere labels.
Wat vindt je ervan hoe sets vandaag de dag worden ingericht binnen de hardstyle scène?

Veel succes nog in de toekomst met draaien/ produceren, ga zo door!!!


1: Ik denk zelf omdat er meer 'hokjes' zijn ontstaan. Vroeger kon elke dj alles draaien! dan maakte het niet uit van wie je tracks draait. Maar bijv. zullen veel mensen het raar vinden als bijv. radical redemption de nieuwe isaac zal draaien. Gebruik dit als voorbeeld omdat ze qua stijl natuurlijk uit elkaar liggen. Verder ben ik wel van mening dat je af en toe wel eens een lekkere onverwachtse knaller kan draaien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 15:47 
 
Artiest

PNXRMX schreef:
Beste Bob, :)

Denk jij dat jouw sets worden beperkt door de verwachtingen van het publiek of de eisen van de organisatie en zo ja, in hoeverre? Komt het bijvoorbeeld wel eens voor dat je een track super vet vindt, maar niet kunt/wil draaien omdat het niet verwacht wordt in een 'B-Front set' of niet is waarvoor je geboekt wordt? En wat voor tracks zijn dat dan? Zou je ook tracks uit andere genres in je set willen verwerken als dat meer 'geaccepteerd' zou worden? Ik weet dat je in ieder geval vroeger wel eens tracks als Discorecord "misplaatst" laat draaide en dat vond ik altijd alleen maar vet. Zou je dan wel eens op een ander tijdstip willen staan om wat anders te kunnen draaien dan normaal? Op welke podia heb je bijvoorbeeld de beste gelegenheid om te experimenteren of breed te draaien? En wat voor concept zou jou het meeste trekken als DJ? Als jij zelf een feest zou kunnen 'ontwerpen' om als bezoeker heen te gaan en evt. ook te draaien, hoe zou dat er uitzien qua muziekgenres, stijlen, en opbouw gedurende de avond?

Veel vragen, maar het ligt allemaal wel een beetje in dezelfde lijn. Hoef dus geen individuele antwoorden op elke vraag, maar een verhaaltje over dit onderwerp zou leuk zijn. Voor veel hier denk ik interessant omdat er erg veel over variatie, vrijheid, commercialiteit wordt gepraat hier (niet altijd op een redeijke manier). Natuurlijk zijn limitaties onvermijdelijk, maar ik vroeg me af hoe jij het ervaart. :)


Ik draai altijd wat ik wil draaien. Bedoel discorecord als voorbeeld. Meestal draai ik hem wel in het begin toen. Maar ik hou sowieso van opbouwen. Ik denk elke set die je hoort van mij begint vaak wat commercieler om daarna lekker te gaan knallen! :) Het ligt er ook aan waar je staat. Op bijv. loudness kan je wat experimenteler zijn maar dat zijn dan wel vaak de hardere tracks. Je moet als dj ook rekening houden waar je staat. Ik vind als ik in een discotheek sta waar je headliner bent moet je vaak wat commercieler draaien omdat daar ook mensen zijn die vaak gewoon een lekkere avond uit willen en vaak de echt hardere hardstyle niet trekken. Je staat er toch om mensen een top avond te geven.

Tracks uit andere genres zou ik niet snel doen. Ik draai hardstyle en niet hardstyle en dupstep bijv. wel als ik een keer moet afsluiten zou ik er wel een hardcore klappertje opgooien :)

maar ik draai vooral wat ik wil draaien :) vaak zijn het de meningen van sommige mensen die dat afkeuren maar goed je kan het niet voor iedereen goed doen natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 15:47 
 
Artiest

Stan schreef:
Hoi Bob, hoestie?


haha goed met jou? :) ;) :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 15:51 
 
Artiest

Leonidas schreef:
Hey B-Front, waarom heb je veel vette tracks nooit afgemaakt/gereleased? Er zitten veel mensen op te wachten.
Ran-D & B-Front - Thorn
B-Front & Jack of Sound - Our Curse/Blow Ya Dj Tool
2-Sidez - Nomansland / God
B-Front & Frequencerz - One of A kind / Save the day again bootleg


De 2-sidez tracks zijn bekend! :)

Thorn is nooit afgemaakt! waarom weet ik ook niet alleen dat is gewoon zo gebeurd.

De tracks met jack of sound moeten we nog even kijken. our curse kregen we de mix echt niet goed!

One of a kind wordt nog gereleased!

Misschien de andere 2 tracks keer kijken voor een free release :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 15:52 
 
Artiest

Zygoma schreef:
Hoi Bob, tof dat je tijd vrij wilt maken om vragen te beantwoorden!

Wat was de track waardoor jij 'verkocht' raakte aan de hardstyle? :)

Ga zo door met produceren aan draaien, niks dan lof voor jou :worship:


Lastige vraag! er zijn heel veel goede tracks! ik kan niet 1 track noemen waardoor ik verkocht raakte aan hardstyle! :) En thanks!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 15:54 
 
Artiest

hotymoty schreef:
Yoo bob,

Q: Ga je nog een keer een collab maken met Adaro?
Q: Wanneer heb je weer een nieuwe solo plaat klaar, Undiscovered is volgens mij je laatste solo plaat en die had je gemaakt in November 2012.


1: Zijn we wel van plan! :D maar nog geen concrete datum staan!

2: Ja ik heb hier ook al een paar keer antwoord op gegeven. Ik ben er druk mee bezig! alleen vorig jaar lukte het niet om echt de klapper te maken voor mezelf! ik sta voor kwaliteit! en wil ook weer met iets vets komen! maar heb heel veel opzetjes liggen maar daar zit nog niet die ene track bij! maar dat komt goed! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 15:55 
 
Artiest

Jurheinen schreef:
B-Front! DE baas van de hardstyle imo. Niks dan lof voor 90% van je producties, en op feesten ben je altijd de artiest die ik MOET zien. Je moves, je mixwerk, je platenkeuze, alles klopt altijd.

Q: Laatst is bekend geworden dat Thyron Sleepwalker gaat remixen. 1 van je sterkste solo-platen als je het mij vraagt. Hoe gaat dit proces? Vraag jij aan Thyron voor een remix, of komt hij zelf met het idee? Of is het wellicht dat Fusion een bekende plaat van jou laat remixen zodat die artiest meer naamsbekendheid krijgt?

Q: Ooit gedacht om je haar te verven?


Thanks! super leuke woorden! :D doet me goed :)

1: Nee bas kwam er eigenlijk zelf mee aan! en ik vind het prima! :) dus hij mag van mij de track gewoon remixen natuurlijk! :D

2: Nee is het nodig dan? :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 15:58 
 
Artiest

Parvuz schreef:
Hee Bob, allereerst respect en bedankt dat je dit wil doen! Op deze manier blijft ons forum toch nog een beetje levend en interessant. Mijn vraag aan jou gaat ook over dit forum.

Hardtraxx wordt door veel dj's gezien als alleen maar haat en altijd negatief. Tenminste dat is wat ze ons doen geloven. Maar wat ik mij afvraag, kijken jij en je collega's stiekem toch wel op Hardtraxx om meningen te pijlen? Hoe staat Hardtraxx er nou werkelijk op bij jou en je collega's? Echt zo negatief als ze het doen lijken?

Ik snap dat je niet voor je collega's kan spreken, maar je hebt er vast een idee over hoe het over het algemeen zal zijn.


1: ik praat idd voor mezelf! maar ik kijk wel eens op hardtraxx! meestal bij een nieuwe plaat of na een feest. vaak vind ik jullie kritieken prima mits het goed onderbouwd is. Natuurlijk zitten er ook een paar alles kut enter types op! maar luister bedoel ik kijk na de positieve feedback. Vaak weet ik me zelf wel of de set echt goed is of bij een plaat de 'kick' wel goed is haha ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 15:59 
 
Artiest

Skyscraper schreef:
Hee held,

Kunnen we weer een keer een collab verwachten met een niet 'raw' hardstyle dj? Dus net als die collabs met Frontliner bijvoorbeeld.

Tot op Rebirth, met de suprise act als B-freqz? :P


Ik sta overal open voor! vaak ontstaat zo iets en ga je niet plannen! :) dus ik zou graag een keer met bijv. headhunterz noisecontrollers wildstylez de studio induiken! gewoon omdat het kan toch ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 16:03 
 
Artiest

rengdengdeng schreef:
Heej Bob,

Ten eerste nog bedankt voor het t-shirt wat je aan mij en me broertje gaf toen je klaar was met draaien bij Loudness in de Maassilo in 2013! Held

Q: Heb je nog wat tips voor wat verder gevorderde producers, bijvoorbeeld waar op te letten bij het maken van demo's? En wat zou je aanraden om als eerste in te investeren, vanuit gaande dat de producer al over de standaard set up ( Computer, monitors, interface etc) beschikt en ook weet hoe hij zijn software moet gebruiken?

Q : Wat vind je van de ervan dat tegenwoordig zoveel artiesten zelf een label beginnen?

Q: Ga je nog naar Hard Bass om zelf los te gaan?

Super dat je dit doet !


Thanks!!

1: Luister vooral of het echt geschikt is (de demo) Ik krijg wel eens tracks binnen en dan denk ik van zo waar zitten zijn oren haha! maar leg je favorieten track er langs en ga analyseren hoe deze klinkt, hoe is het in elkaar gezet etc etc.

Verder zou ik iedereen aanraden om bijv. een virus ti te kopen. Erg dikke sounds. Maar het gaat niet om de keuken maar om de kok. Ik heb Mf psycho, mijn eerste release, gemaakt op de koptelefoon met reason! :) dus het kan wel!

2: De scene is een beetje veranderd. ik denk dat labels meer een opstap zijn geworden met mooie door groei mogelijk heden. Tegenwoordig zijn artiesten groter als labels en daardoor willen ze meer dat op eigen kracht gaan doen :) Hun eigen product vergroten. ik zie er niks verkeerds in :)

3: Ik wilde nog wel gaan alleen ik kwam qua tijd niet uit met een andere boeking :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 16:06 
 
Artiest

ramon038 schreef:
He Bob :)
Allereerst tof dat je tijd vrij wilt maken om onze vragen te beantwoorden!

Q: Wat zijn dingen waar je je echt aan kan ergeren op een feest/festival?
Q: Wat is voor jou het belangrijkst op een feest/festival? Is dat geluid, show, publiek.. of wat anders?

:thumbsup:


heey Ramon!

1: Als je moet afsluiten en mensen gaan nog roepen: nog 1 nog 1 want ja het moet harder en kan nog niet afgelopen zijn. Dan denk ik van als je van te voren kijkt na de tijd weet je dat. De artiest krijgt altijd de opdracht vanuit de organisatie om zolaat te stoppen! daardoor worden laatste tracks wel eens afgekapt.

2: Gezelligheid en geluid icm show! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 16:07 
 
Artiest

Fuzzylogic schreef:
Hey Bob! Echt gaaf dat je dit doet, niets dan lof daarvoor.

Q: Met welke artiest (hardstyle of non-hardstyle) lijkt het je echt geweldig om ooit eens een collab te maken?
Q: Hoe bereid jij je voor op een feest/festival?


1: heb hier ook al antwoord op gegeven maar ik zou graag met bas van noisecontrollers willen zitten! :)

2: Vaak op grotere feesten selecteer ik tracks en zet die in 1 map. ik ga nadenken over de eerste 2/3 platen en daarna laat ik het gewoon gebeuren! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 16:09 
 
Artiest

Jordy_E schreef:
Hey bob ! hulde dat je dit doet!

Q; Heb je zaterdag nog iets speciaals in petto met Fabian samen? Lijkt me wel vet !

Q: Vind je ook niet dat de mensen in de scene wat losser moeten worden? Hoe je op HDE die seminar deed met Dov was echt lachen! Ook leuk dat bijvoorbeeld Pepijn plagend een vraag kwam stellen. Ik denk dat deze aspecten wat meer naar voren gebracht kunnen worden ofniet?

Tot zaterdag op XQ!


1: Ik heb een edit/remix gemaakt van unknown analoq - Black out! :) deze heb je vast voorbij horen komen :)

2: Wat vooral belangrijk is is dat iedereen zichzelf is. sommige mensen zijn wat statisch of hebben andere gevoel voor humor. :) Zelf hou ik wel van een grapje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 16:14 
 
Artiest

W0uT3R schreef:
Allereerst heel erg vet dat een artiest de tijd en moeite neemt om dit te doen. Hulde! :clap:

Q: Wat vind jij de down-sides aan het DJ/Producers leven?

Q: Op welk moment in je carrière heb je besloten alles te laten varen en 100% voor de muziek te gaan?

Q: Het is in de afgelopen tijd al een aantal keer voorgekomen dat (jonge) opkomende artiesten bezweken onder de druk van het preseteren op evenementen en zwaar onder invloed achter de draaitafels verschenen, en niet meer in staat waren een goede set neer te zetten. Denk je dat er vanuit labels/organisaties/de scene genoeg begeleiding is voor deze artiesten?

Q: Wat is momenteel nog je grootste ambitie?


1: Druk, stress en verwachtingspatronen zijn niet altijd leuk haha! heel veel mensen zien je altijd lachen en plezier maken. Maar daar achter kunnen soms best heftige dingen zitten. Ook al doe je iets geweldigs het blijft erg hard werken! Ook geen inspiratie hebben is erg vervelend!

2: Toen ik me mbo diploma heb gehaald. Mijn ouders stonden erop. En ik heb gezegd ok maar daarna ga ik er 100% voor :)

3: Iedereen maakt zijn eigen keuzes daarin. Zelf heb ik ook die druk ervaren maar ik kies er ook voor om niet te drinken of iig amper te drinken als ik ga optreden. Je bent baas over je eigen leven :) en je hebt daar zelf keuzes in te maken. Het hoeft allemaal niet moeilijk te zijn alleen vaak door meerdere factoren kan het wel eens mis gaan., Sowieso ben ik van mening dat als je jong bent iig rustig aan alles te doen. Hoe harder je stijgt hoe harder je kan vallen :)

4: Mezelf verbeteren op productie gebied maar ook iets meer structuur in me leven te geven :) Qua tijden etc. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 16:16 
 
Artiest

hoebedoelje schreef:
Beste mijnheer Front,

wordt u zo nu en dan niet onpasselijk van 'de' MC?

EDIT: over 'edit' gesproken; " Follow Me - B-Front Edit" ... FREE RELEASE? Ja? :love:

Nee? :cry:

Immers al tien jaar geleden!


1: ik heb wel eens in het verleden een mc weg gestuurd. dit komt zelde voor want ik vind ook dat ze op dat moment ook hun best doenen hun passie volgen. alleen als de mc me cdj stil legt of aan de schuiven gaat komen dan spreek ik hem daar wel op aan :) ;)

Phuu dat is lang geleden haha! is die niet ergens al te krijgen? :)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen