Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende

Grootste ergernissen op een feest/festival
Slechte organisatie 2%  2%  [ 12 ]
Karige aankleding/stage 1%  1%  [ 5 ]
Slecht geluid 23%  23%  [ 112 ]
Lange rijen 4%  4%  [ 21 ]
Onlogische timetable 5%  5%  [ 24 ]
DJ die niet los gaat 1%  1%  [ 3 ]
aanwezige MC 2%  2%  [ 9 ]
afwezige MC 0%  0%  [ 1 ]
Publiek dat niet los gaat ("dagjesmensen") 17%  17%  [ 82 ]
Publiek dat expres niet los gaat 1%  1%  [ 4 ]
Publiek dat te hard los gaat 0%  0%  [ 2 ]
Publiek dat helemaal wappie is 1%  1%  [ 5 ]
Agressiviteit 12%  12%  [ 60 ]
Drukte 11%  11%  [ 54 ]
Buitenlanders (fluoriserend met gekke dansjes) 4%  4%  [ 18 ]
Slecht weer 4%  4%  [ 18 ]
"eeeeeh oooooooh" 8%  8%  [ 40 ]
Geen/slecht bereik 2%  2%  [ 12 ]
Anders, namelijk... 2%  2%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 490
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 14:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben benieuwd naar de grootste ergernissen die jullie ondervinden op een feest.. ik ben een beetje geïnspireerd door de discussie die Chukkels heeft opgezet.. Geef ook meteen aan waarom je het zo vervelend vind en wat eraan gedaan kan worden om het eventueel minder erg te maken! Zo kunnen we met zijn alle misschien zorgen voor betere kwaliteit feesten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 14:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

"eeeeeeh ooooooh"

Vind ik niet leuk en niet passen bij een feest, dit is ook echt het ENIGE waar ik me aan kan storen. Nou valt het in Nederland echt reuze mee, maar in Belgie pfffff
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 14:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

- Drukte
- Slecht geluid
- Slechte sfeer (staat er niet bij)

eeeeeeeeh ooooooooh heb ik gelukkig nog niet zo vaak meegemaakt, maar dat lijkt me ook echt vreselijk

En wat is het verschil tussen "niet los gaan" en "expres niet los gaan" ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 14:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb de eerste 3 gekozen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 14:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Moest lachen om je beschrijving van buitenlanders. :thumbsup:

- Lange rijen
- Buitenlanders (fluoriserend met gekke dansjes)
- eeh ooh onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 14:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
- Drukte
- Slecht geluid
- Slechte sfeer (staat er niet bij)

eeeeeeeeh ooooooooh heb ik gelukkig nog niet zo vaak meegemaakt, maar dat lijkt me ook echt vreselijk

En wat is het verschil tussen "niet los gaan" en "expres niet los gaan" ? :P


Niet los gaan = mensen die gewoon niet beter weten.. dagjesmensen, mooiboys enz.

Expres niet los gaan = mensen die de hele tijd los gaan en dan ineens bij een nummer van Headhunterz/Chris One expres stil gaan staan, armen over elkaar enz..

Ik heb ze los van elkaar gezet omdat ik zelf aan de eerste niet echt een hekel heb (ook niet fijn maargoed hun weten zelf vaak niet beter) maar die tweede kan ik me echt aan ergeren.. kinderachtig gedrag! ^^

TiMOTHYb schreef:
Moest lachen om je beschrijving van buitenlanders. :thumbsup:


Ja dat heb ik gedaan omdat ik ook hun bedoel, want Belgen zijn in principe ook buitenlanders maar blenden vaak goed in :P bij dat punt kan je ook Spanjaarden enz. zetten die alleen een levensgrote vlag als cape aan hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 14:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Meestal kan ik van bovenstaande punten om de meeste wel heen, maar wat voor mij persoonlijk echt de sfeer naar beneden haalt is drukte en agressiviteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 14:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

- Slecht Geluid
- Drukte (Druk oke, maar te druk om je te bewegen is fokt)
- Slecht/Geen bereik (Kapot geirriteerd dit jaar tijdens Hardbass, defqon en decibel!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 14:24 
 
Hardtraxx Newbie

Markos schreef:
Meestal kan ik van bovenstaande punten om de meeste wel heen, maar wat voor mij persoonlijk echt de sfeer naar beneden haalt is drukte en agressiviteit.


Helemaal mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 14:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

- Aggresiviteit

Vechten doe je maar lekker thuis op het schoolplein met je marrokaanse vriendjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

- Slecht geluid
- Drukte

Rest van de punten heb niet zo vaak last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Agressiviteit
Slecht geluid
Dagjesmensen die niet los gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 15:26 
 
Hardtraxx Elite

Publiek dat niet los gaat ("dagjesmensen")
Agressiviteit
Drukte
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 15:28 
 
Hardtraxx Veteran

Agressiviteit
Ergernis nr1, van die kneusjes die het mannetje willen uithangen en met elkaar gaan vechten. Doe dat lekker op school ofzo, zeg sorry en ga verder met feesten...

Drukte
Niets is zo erg als je wilt losgaan maar als een legbatterijkip vast staat

Dagjesmensen die niet los gaan
Ga weg maak ruimte voor mensen die wel los gaan en niet alleen naar een feest gaan om te kunnen zeggen dat ze geweest zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 15:30 
 

Agressiviteit, eeeh-ooooh & publiek dat niet los gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1) agressiviteit, erger me enorm aan van die troepen kutventjes die met 10 op 1 beginnen meppen. Vind het dan wel weer heerlijk om te zien dat de mensen die ruzie zoeken zelf in het ziekenhuis belanden... Verdienen ook niet beter

2) Slecht geluid (vergeten aan te duiden xd): Die bass moet je voelen, simpel -.-

3) Publiek dat niet los gaat: Vind het niet echt lastig, maar maakt het festivalgevoel wel wat minder

4) Publiek dat TE hard los gaat: Ik ga ook hard los, maar irriteer er volgens mij geen andere mensen mee door 10 vierkante meter in te nemen en tegen iedereen op te beuken. En dat vind ik wel irritant

5) Andere: Te hoge drankprijzen: 3 euro voor een pils waar ze zelf 40-50 cent voor betalen vind ik wel enorm overdreven...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 16:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

-Onlogische Timetable: Er hoort gewoon een logische opbouw in de DJ's/tracks te zitten.
-Publiek dat niet los gaat ("dagjesmensen") : Heeft zo'n negatieve invloed op de sfeer. Als je zo'n hele zaal los ziet gaan, dat is toch gewoon veelste vet!
-Drukte: Paar keer mee gemaakt (Emporium o.a) en dan is er gewoon echt niks aan als je niet kunt bewegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 16:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Publiek wat niet los gaat hoeven toch niet meteen dagjes mensen te zijn? En wat maakt dat nou uit als ze niet los gaan, misschien kunnen ze dat wel niet! Iedereen geniet op ze eigen manier, zolang ze je niet lastig vallen is er toch geen probleem ? Als iemand stil staat en geniet van de muziek, kan dat toch? Snap niet dat je daar druk om kan maken!

Onlogische time table boeit me ook niet op festivals. Is toch lekker als Titan om 13:00 staat bijvoorbeeld, knalt het meteen goed. Daarna kan je altijd naar een andere area (festivals) waar het ook knalt.


Nou ja mijn ergernissen zijn:
- Agressiviteit, doe dat maar thuis ofzo
- Slechte sfeer
- Mensen die NIET met drugs kunnen omgaan.

Was het wel eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 16:24 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Publiek wat niet los gaat hoeven toch niet meteen dagjes mensen te zijn? En wat maakt dat nou uit als ze niet los gaan, misschien kunnen ze dat wel niet! Iedereen geniet op ze eigen manier, zolang ze je niet lastig vallen is er toch geen probleem ? Als iemand stil staat en geniet van de muziek, kan dat toch? Snap niet dat je daar druk om kan maken!


Tja bij Defqon stond ik ff op de main met paar gasten, alleen wij gingen los te rest (om ons heen) stond te filmen :x daar kan ik me aan irriteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 16:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
roberttt schreef:
Publiek wat niet los gaat hoeven toch niet meteen dagjes mensen te zijn? En wat maakt dat nou uit als ze niet los gaan, misschien kunnen ze dat wel niet! Iedereen geniet op ze eigen manier, zolang ze je niet lastig vallen is er toch geen probleem ? Als iemand stil staat en geniet van de muziek, kan dat toch? Snap niet dat je daar druk om kan maken!


Tja bij Defqon stond ik ff op de main met paar gasten, alleen wij gingen los te rest (om ons heen) stond te filmen :x daar kan ik me aan irriteren


Had ik op Decibel bij Endymion.. Stond achterin, ging als enigste los :p keek iedereen me raar aan :huh: Maar denk dan echt /care. Ik vermaak me daar gaat het om
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 16:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
- Aggresiviteit

Vechten doe je maar lekker thuis op het schoolplein met je marrokaanse vriendjes.

Ja, want Nederlandse vriendjes vechten doorgaans niet op 's schoolpleinen, festivals cq voetbalstadions. Korter door de bocht dan dit lukte echt niet meer zeker? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind slecht geluid op een feest echt onwijs kut, kom er dan echt niet lekker in, en kan dan ook niet lekker losgaan. Verder vind ik het echt jammer en irritant als mensen gewoon niet losgaan, dan vraag ik me af voor wat kom je naar een feest? Zal nu ook sneller een main ontwijken op een groot feest :( En drukte is ook onwijs irritant, weinig ruimte om los te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 16:44 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Teknizion schreef:
- Aggresiviteit

Vechten doe je maar lekker thuis op het schoolplein met je marrokaanse vriendjes.

Ja, want Nederlandse vriendjes vechten doorgaans niet op 's schoolpleinen, festivals cq voetbalstadions. Korter door de bocht dan dit lukte echt niet meer zeker? ^^


Een mod geeft altijd het goede voorbeeld... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Teknizion schreef:
- Aggresiviteit

Vechten doe je maar lekker thuis op het schoolplein met je marrokaanse vriendjes.

Ja, want Nederlandse vriendjes vechten doorgaans niet op 's schoolpleinen, festivals cq voetbalstadions. Korter door de bocht dan dit lukte echt niet meer zeker? ^^

In percentage uitgedrukt is het bewezen dat in zowel Nederland als België er meer gevochten wordt door allochtone jongeren dan autochtone jongeren, terwijl die toch wel in de minderheid zijn. I'm just sayin' :P (maar das volledig off-topic dus niet meer reageren hierop ;) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 16:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Slecht geluid is gewoon verschrikkelijk irritant net als volk om je heen wat je alleen maar staat aan te gapen. Maar het ergste vind ik nog wel mensen die in elke climax heee hooo gaan roepen en dan vooral wanneer mensen heel hard van links naar rechts moeten springen en iedereen maar aan de kant beuken. Dat staat bij mij gewoon gelijk aan agressiviteit.
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen