Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 100  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-01-2012, 00:37 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Eindelijk zitten ze beetje goed denk ik.
Maar als ik muziek zacht heb aanstaan. Hoor ik het nog wel. Ondanks dat ik die oordoppen inheb. Is de demping dan op een bepaalde manier toch relatief?

Ik blijf ze trouwens wel voelen dat ze erin zitten. Hoort dat. Of doe ik iets fout?

1. is relatief, als je ze indoet voordat je de zaal ingaat/muziek opzet dan 'weet' je niet hoe het zonder zou klinken. Dus dat is alleen maar goed :)

2. Dat zou na een tijdje moeten wennen. Op een feest let je er ook niet constant op denk ik

I CAN'T DIE!

Advertentie verdwijnt na registratie Hier adverteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-01-2012, 00:47 

Hardtraxx Veteran

Oke fijn. Weet ik dat:)
Maar wat ik bedoel met relatief is dat toen ik straks muiek aan t luisteren was dat het echt niet kan dat hij 24db dempte dan zou er niet veel geluid meer overblijven.

mrazura schreef:
steven niet aan de drugs gaan tot je 18e dan betaal ik je kaartje voor masters als je 18 woirdt

Ongelezen bericht Geplaatst op 29-01-2012, 11:12 

Hardtraxx Crew

Draidy schreef:
Oke fijn. Weet ik dat:)
Maar wat ik bedoel met relatief is dat toen ik straks muiek aan t luisteren was dat het echt niet kan dat hij 24db dempte dan zou er niet veel geluid meer overblijven.

Dat valt dus reuze mee. Het is namelijk zo dat wanneer je dop niet goed afsluit je het geluid op vol volume hoort. Is dat niet zo, dan sluit hij goed af en dempt hij ongeveer die 24 db.

Afbeelding

Ongelezen bericht Geplaatst op 29-01-2012, 12:42 

Hardtraxx Veteran

Nu weet ik het ook niet meer. Want had muziek aanstaan, niet zo hard, met de oordoppen werd het wel minder maar nou ook weer niet zo veel

mrazura schreef:
steven niet aan de drugs gaan tot je 18e dan betaal ik je kaartje voor masters als je 18 woirdt

Ongelezen bericht Geplaatst op 29-01-2012, 14:18 

Donateur

Draidy schreef:
Nu weet ik het ook niet meer. Want had muziek aanstaan, niet zo hard, met de oordoppen werd het wel minder maar nou ook weer niet zo veel

Dat zal ook wel te maken hebben met het feit dat je oren zich aanpassen op het andere volume, en je daarom dus ook nooit je oordoppen uit moet doen op een feest als je ze in hebt.

Afbeelding Afbeelding

Ongelezen bericht Geplaatst op 29-01-2012, 18:04 

Hardtraxx Veteran

Wanneer zit de dop nou eigenlijk pas goed.
want het uiteinde, waar hij iets breder word. dat steekt er nog net uit. als ik ze eruit wil halen kan ik met mijn vinger nog achter dat ding komen
dus ongeveer zo:
na de zwarte streep steekt eruit. mischien net iets meer.
Afbeelding
Ik hoor al ik gewoon muziek luister met die doppen in wel verschil. vooral de hoge tonen. maar het dempt niet zo heel veel voor mijn gevoel

Mischien allemaal hele domme vragen maar heb nog nooit zoiets gehad en heb ook geen idee hoe het allemaal zit.
Maar iig nog bedankt voor alle eerdere antwoorden :thumbsup:

mrazura schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 29-01-2012, 18:07 

Hardtraxx Crew

Ze horen iets uit te steken, dus dat is geen probleem. Je krijgt ze er ook iets makkelijker uit.

Als je iets niet zeker weet qua dempen etcetera, ga dan even naar het punt waar je ze gekocht hebt en vraag daar ook om informatie. Die kunnen namelijk zien of ze wel goed passen etcetera.

Afbeelding

Ongelezen bericht Geplaatst op 29-01-2012, 18:10 

Hardtraxx Veteran

Denk dat het wel goed zit dan. Mischien nog een keertje die kant op als ik er toch langskom.

Maar bedankt Khadber :thumbsup:

mrazura schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 29-01-2012, 19:00 

Hardtraxxer

kun je met die doppen in je oren elkaar nog verstaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-01-2012, 19:15 

Hardtraxx Veteran

Ja. Als het goed is wel.

mrazura schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 29-01-2012, 20:05 

Hardtraxxer

Met doppen in kun je elkaar zeker goed verstaan. Vannacht nergens problemen mee gehad. Ben ook blij dat ik doppen gehaald heb :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-01-2012, 20:07 

Hardtraxx Veteran

Toch maar ff langs bij de winkel waar ik ze gekocht heb.
Weet eigenlijk 95% zeker dat ik ze goed inheb. Zoals Khadber zei.
Maar als ik met mijn ouders aan het praten ben of muziek aan het luisteren op normaal volume merk ik maar weinig demping. Eigenlijk alleen de hoge tonen die wat minder worden.

mrazura schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 30-01-2012, 13:02 

Hardtraxxer

Ik raad gewoon iedereen die op maat gemaakte oordoppen aan ;)

Flakkee gaat los! youtube.­com/user/Flakkeegaatlos?feature=­mhum

Ongelezen bericht Geplaatst op 30-01-2012, 14:19 

Hardtraxx Veteran

@Draidy ik denk dat je ze wel gewoon ver genoeg in hebt, zo heb ik ze ook in ieder geval.Dan kun je ook nog net achter het lipje met je vinger om hem eruit te halen. Eerste keer dacht ik ook wat schuurt ie, en soms zitten ze een avondje niet lekker, maar over het algemeen is dat gewoon even wennen.

Ik liep van de week zonder doppen in (ook groene noizezz) de kroeg binnen, nadat ik afgelopen weken altijd doppen inhad, toen schrok ik wel effe van hoe hard het ook alweer stond :P

Rawbin schreef:
Brock:"ONIX, WAT IS ER AAN DE HAND?"
Onix:"OOOOOOOOOOOOOO NIXXXXXXXXXXX"

Ongelezen bericht Geplaatst op 30-01-2012, 20:22 

Hardtraxxer

Voor dingen als takens en zo heb je toch geen doppen nodig? :$ Ik ga naar best veel feesten zonder doppen. Heb er tot nu toe de volgende dag geen last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30-01-2012, 22:08 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
@Draidy ik denk dat je ze wel gewoon ver genoeg in hebt, zo heb ik ze ook in ieder geval.Dan kun je ook nog net achter het lipje met je vinger om hem eruit te halen. Eerste keer dacht ik ook wat schuurt ie, en soms zitten ze een avondje niet lekker, maar over het algemeen is dat gewoon even wennen.

Ik liep van de week zonder doppen in (ook groene noizezz) de kroeg binnen, nadat ik afgelopen weken altijd doppen inhad, toen schrok ik wel effe van hoe hard het ook alweer stond :P

Oke. Weet nu ook eigenlijk wel zeker dat ze goed zitten. Maar ben benieuwd hoe het gaat woensdag. Want heb nu in ieder geval het gevoel dat ze echt heel weinig dempen.

Gebruik nu trouwens de kleinste maat. Maar kan met heel veel moeite 1 maat groter ook in me oor krijgen. Voel ik ze wel heel veel beter zitten. Toch die pakken dan of het bij de kleine houden?

mrazura schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 30-01-2012, 22:45 

Hardtraxxer

Ik heb van die simpele Alpine Partyplugs van €10 ,

heb ze wat ingekort omdat ze anders nog uitstaken.

Maar nu een probleem: rechts begint ie pijn te doen/irriteren na een kwartiertje, terwijl die aan de linker kant wel gewoon begint te wennen. Zou mijn gehoorgang aan de rechterkant dan niet hetzelfde zijn als links? Volgens mij doe ik ze beide wel gewoon op de goede manier in, met een speciaal verlengstukje wat erbij zat.

TnT ; Today, not Tomorrow

Ongelezen bericht Geplaatst op 30-01-2012, 22:52 

Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:
Ik heb van die simpele Alpine Partyplugs van €10 ,

heb ze wat ingekort omdat ze anders nog uitstaken.

Maar nu een probleem: rechts begint ie pijn te doen/irriteren na een kwartiertje, terwijl die aan de linker kant wel gewoon begint te wennen. Zou mijn gehoorgang aan de rechterkant dan niet hetzelfde zijn als links? Volgens mij doe ik ze beide wel gewoon op de goede manier in, met een speciaal verlengstukje wat erbij zat.

Dit kan. Had ik ook in het begin, dat ie aan 1 kant beter bleef zitten en makkelijker ging dan aan de andere kant.

Rawbin schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 30-01-2012, 22:58 

Hardtraxxer

En gaat dat gewoon weg naarmate je ze vaker in doet?

Ik ga waarschijnlijk dus naar Hard Bass, maar het zou zonde zijn dat ik in ze gewoon uit moet doen omdat het zo irriteert in me oor.

TnT ; Today, not Tomorrow

Ongelezen bericht Geplaatst op 31-01-2012, 00:34 

Hardtraxx Veteran

Tsja ik heb er nu eigenlijk geen last meer van, maar het kan ook komen omdat ik laatste keren dat ik ze gebruikt heb (laatste hardcore-feestje is alweer tijdje terug dus heb laatste tijd alleen op stap gebruikt) bier aan het drinken was en daardoor zeg maar afleiding had :P Dus dat ik er gewoon niet op lette. Als ik ze uitdoet heb ik meestal wel een pijnlijk oor aan 1 kant, alsof ie toch niet echt soepel lijkt te zitten.

Als je het echte comfort wil zit er maar 1 manier op: op maat gemaakte doppen.. Maar is dit dan het eerste feestje dat je ze hebt? Dan zou ik ze sws meenemen en er niet te veel op proberen te letten, en kijken of het bevalt. Niet veel anders wat je kan doen/

Rawbin schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 31-01-2012, 15:45 

Hardtraxx Addict

Nog steeds tevree met m'n exinores! Begin er steeds meer aan te wennen. Blijf ze altijd aandrukken ook al dempen ze. Gelukkig weet ik dat nu dus maak ik mij niet zo veel zorgen meer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-01-2012, 16:51 

Hardtraxx Veteran

Ik ben even terug naar de winkel geweest en ben er uit:

Ik moest small hebben, omdat medium toch net iets te groot waren, en die dan langzaam eruit zouden schuiven.

Verder zei ze dat ze 24 dB filteren, maar dat houd in: 24 dB van schadelijke dB dus als je bijv op 100 db aan het luisteren bent en je doet de doppen in, zal het rond de 76 moeten zitten. Maar stel je bent op 30 dB aan het luisteren, dan dempen ze (bijna) niks.

Ook zei ze dat het belangrijk was om de doppen na elk gebruik goed schoon te maken, gaan ze langer mee. (Voor degene die het nog niet wist)

mrazura schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 31-01-2012, 18:17 

Hardtraxx Elite

gerard5 schreef:
Defffffqon!! (-: :thumbup:

o.0
Ontopic: ik heb met de groene noisezz toch wel wat meer moeite met mensen verstaan, verder totaal geen problemen mee :thumbsup:

Afbeelding
Afbeelding

Ongelezen bericht Geplaatst op 31-01-2012, 18:34 

Hardtraxxer

Bart0ving schreef:
Voor dingen als takens en zo heb je toch geen doppen nodig? :$ Ik ga naar best veel feesten zonder doppen. Heb er tot nu toe de volgende dag geen last van.

Iemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-01-2012, 18:55 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat je ze toch beter kan kopen.
Sommige mensen hebben idd geen last van hun oren de dag erna. Maar dat betekent niet dat je geen gehoorbeschadiging bent opgelopen.

mrazura schreef:

Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 100  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen