Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 16:40 
 
Hardtraxxer

Makkelijk lijkt me.. Volgens mij zijn die foam dingen vaak nog groter + partyplugs zijn zacht siliconen dus proppen kan ook als het moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bedankt!
Had die 2 al in m'n winkelmandje zitten, kom ik heel perongelijk dit tegen:
http://www.oordopjes-kopen.nl/partyplug ... koker.html
Gelijk besteld! Voor €14 dus plugs + koker thuis bezorgd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkNoize schreef:
Bedankt!
Had die 2 al in m'n winkelmandje zitten, kom ik heel perongelijk dit tegen:
http://www.oordopjes-kopen.nl/partyplug ... koker.html
Gelijk besteld! Voor €14 dus plugs + koker thuis bezorgd :thumbsup:

Deze heb ik ook gehaald vandaag! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nego schreef:
Dat had ik je vantevoren ook wel kunnen vertellen ja :P Dus eerst ff 2x wat olie in je oor en bij de dokter je oren laten uitspuiten.

Opzicht is dat ook nog wel grappig ook :) Als je ziet hoeveel shit eruit komt enz.

En waarom heb je dat dan niet verteld haha. Had het wel gelezen maar dit is al mijn tweede set de vorige keer was uitspuiten niet nodig. Heb het al wel eerder laten doen,toen ik 12 was :P dikke proppen eruit haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 23:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
DarkNoize schreef:
Bedankt!
Had die 2 al in m'n winkelmandje zitten, kom ik heel perongelijk dit tegen:
http://www.oordopjes-kopen.nl/partyplug ... koker.html
Gelijk besteld! Voor €14 dus plugs + koker thuis bezorgd :thumbsup:

Deze heb ik ook gehaald vandaag! :D

Ik had ze op Qlimax, meteen weggegooid die dingen.. Door het zweten kwamen ze los in mn oor te liggen om de zoveel minuten.. En dat is alles behalve goed voor je oren :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van de week ook maar is gaan kijken voor die dingen. Worden denk ik gewoon die partyplugs. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 00:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Olijfboompje schreef:
DarkNoize schreef:
Bedankt!
Had die 2 al in m'n winkelmandje zitten, kom ik heel perongelijk dit tegen:
http://www.oordopjes-kopen.nl/partyplug ... koker.html
Gelijk besteld! Voor €14 dus plugs + koker thuis bezorgd :thumbsup:

Deze heb ik ook gehaald vandaag! :D

Ik had ze op Qlimax, meteen weggegooid die dingen.. Door het zweten kwamen ze los in mn oor te liggen om de zoveel minuten.. En dat is alles behalve goed voor je oren :thumbdown:

Ik heb er nooit op gelet, maar zweet je echt zoveel uit je oren? :P
Op een feest zweet ik me eigen natuurlijk helemaal naar de tering, maar zweet in mijn oren heb ik geen weet van, zal het wel zien op Masters.
Als het niks is heeft het alsnog maar 14 piek gekost, geen ramp dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Olijfboompje schreef:
DarkNoize schreef:
Bedankt!
Had die 2 al in m'n winkelmandje zitten, kom ik heel perongelijk dit tegen:
http://www.oordopjes-kopen.nl/partyplug ... koker.html
Gelijk besteld! Voor €14 dus plugs + koker thuis bezorgd :thumbsup:

Deze heb ik ook gehaald vandaag! :D

Ik had ze op Qlimax, meteen weggegooid die dingen.. Door het zweten kwamen ze los in mn oor te liggen om de zoveel minuten.. En dat is alles behalve goed voor je oren :thumbdown:

Ja, maar jij bent een zweetbeest.

Ik zweet totaal niet, dat weet je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 15:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gewoon gele oorpluggen van de bouw erin doen! :lol:

Maar ik las dat paar pagina's terug ook al over zweten.. Toen werden gezegd dat de noizezz van schoonenberg daarentegen wel tegen beetje zweet konden :D Die ga ik uitproberen bij XXLerator..

En morgen nog even verzekering bellen om te controleren of ik geld toe krijg bij aankoop van aangemeten bescherming .. exinores ER15 :D Zo ja ga ik die waarschijnlijk doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 14:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heb ze binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop dat in mijn Exinore voor Vrijdag heb..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 21:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Moet nieuwe oordoppen bestellen, ben er 1 kwijt geraakt tijdens de dweiltour met carnaval. >.<
Denk dat het gewoon dezelfde worden als die ik had >>
http://www.oordopjes-kopen.nl/alpine-musicsafe-classic/muziek.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 22:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

die alphine heb ik ook nog thuis ligen maar doe ik niks meer mee heb nu tochen op maat gemaakte !
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 23:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Ja, maar jij bent een zweetbeest.

Ik zweet totaal niet, dat weet je.

Haha, op het begin van de avond is jou T-shirt licht-blauw.. Als het dan 7 uur is heb jij ineens een donker-blauw T-shirt aan.. Kan ook gewoon drinken zijn natuurlijk, maar ik verdenk je toch eerder van zweten dan water morsen.. :x

Maar goed, ik hoop dat ze bij jou wel goed blijven zitten jongen. Want afgezien van het feit dat ze bij mij uit m'n oren vielen waren het hele fijne dingetjes voor die prijs. Muziek bleef mooi en de mensen bleven verstaanbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag naar de dokter geweest, oren uitspuiten. Kom ik daar, vraagt me dokter wat ik kom doen >.< Was helemaal NIKS te zien in me oren. Volgens die "speciallist" van Schoonenberg was het wel nodig maar het heeft dus totaal geen nut gehad. Wel gedaan natuurlijk maar er kwam nagenoeg niks uit...

Vrijdag weer naar Schoonenberg dus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat lekker Maarten :thumbsup: ....... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Vandaag naar de dokter geweest, oren uitspuiten. Kom ik daar, vraagt me dokter wat ik kom doen >.< Was helemaal NIKS te zien in me oren. Volgens die "speciallist" van Schoonenberg was het wel nodig maar het heeft dus totaal geen nut gehad. Wel gedaan natuurlijk maar er kwam nagenoeg niks uit...

Vrijdag weer naar Schoonenberg dus...


En het rare is ook nog: je had dit tussendoor bij de assistent van de dokter kunnen doen. De dokter zelf doet het niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net gebeld dat mijn Exinore binnen zijn, morgen ophalen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 17:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Net gebeld dat mijn Exinore binnen zijn, morgen ophalen. :thumbsup:


Aangemeten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Edwinn schreef:
Net gebeld dat mijn Exinore binnen zijn, morgen ophalen. :thumbsup:


Aangemeten?

Jepz. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 19:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vandaag mijn Alpine Partyplugs Limited Edition en opbergkokertje binnen gekregen.
Heb ze even 5 minuten in gehad. Zaten (voor zover je daar al iets over kan zeggen) redelijk goed, dempt wel veel opzich. Bass leek zelfs beter te klinken :thumbsup:
Ook wel handig dat er een 'stokje' bij zit om ze in je oor te duwen. Had ze eerst gewoon met mijn vingers er in geduwd maar met dat stokje duw je ze zo nog een halve centimeter verder!
Doosje van de plugs zelf is wel handig en kan ook makkelijk in je broekzak, maar kokertje is toch weer wat kleiner :P
Over 11 dagen voor het eerst uitproberen op een feest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 19:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DarkNoize schreef:
Vandaag mijn Alpine Partyplugs Limited Edition en opbergkokertje binnen gekregen.
Heb ze even 5 minuten in gehad. Zaten (voor zover je daar al iets over kan zeggen) redelijk goed, dempt wel veel opzich. Bass leek zelfs beter te klinken :thumbsup:
Ook wel handig dat er een 'stokje' bij zit om ze in je oor te duwen. Had ze eerst gewoon met mijn vingers er in geduwd maar met dat stokje duw je ze zo nog een halve centimeter verder!
Doosje van de plugs zelf is wel handig en kan ook makkelijk in je broekzak, maar kokertje is toch weer wat kleiner :P
Over 11 dagen voor het eerst uitproberen op een feest :)

Ik ben benieuwd hoe je deze dingetjes gaat ervaren, aangezien het bij mij geen groot succes was. Let me know! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkNoize schreef:
Vandaag mijn Alpine Partyplugs Limited Edition en opbergkokertje binnen gekregen.
Heb ze even 5 minuten in gehad. Zaten (voor zover je daar al iets over kan zeggen) redelijk goed, dempt wel veel opzich. Bass leek zelfs beter te klinken :thumbsup:
Ook wel handig dat er een 'stokje' bij zit om ze in je oor te duwen. Had ze eerst gewoon met mijn vingers er in geduwd maar met dat stokje duw je ze zo nog een halve centimeter verder!
Doosje van de plugs zelf is wel handig en kan ook makkelijk in je broekzak, maar kokertje is toch weer wat kleiner :P
Over 11 dagen voor het eerst uitproberen op een feest :)

Same here :D
Die prullenbak sleutelhanger is vet :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
maarten1410 schreef:
Vandaag naar de dokter geweest, oren uitspuiten. Kom ik daar, vraagt me dokter wat ik kom doen >.< Was helemaal NIKS te zien in me oren. Volgens die "speciallist" van Schoonenberg was het wel nodig maar het heeft dus totaal geen nut gehad. Wel gedaan natuurlijk maar er kwam nagenoeg niks uit...

Vrijdag weer naar Schoonenberg dus...


En het rare is ook nog: je had dit tussendoor bij de assistent van de dokter kunnen doen. De dokter zelf doet het niet xd

Jaaaa dokter, assistent, dokter, het was de assistent ook maar moest daarvoor toch eerst een afspraak maken >.< Kon niet tussendoor, anders was ik vrijdag meteen geweest en meteen terug naar Schoonenberg geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gedoe weer zeg, bij mij kan ik gewoon langs komen om me oren uit te spuiten, is geen afspraak voor nodig.
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen