Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 13:18 
 
Hardtraxxer

Hallo hardtraxxers,

al een tijdje ben ik bezig om een feest te organiseren in de omgeving Haarlem.
Hiervoor zoek ik nog een geschikte locatie, Iemand een idee?

Het feest word ongeveer met zo'n line-up

Clock Kid
Dj Shadowphaxx
Arkaine/anarchist
Pavo
solutio and the I's
Democontest

Is dit een goede lineup?
(de volgorde is nog wilekeurig)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien het Patronaat? Dat is in ieder geval een leuke locatie met goed geluid. Als dat te hoog gegrepen is, is er ook nog Club 023. Die hadden daar vroeger ook wel eens hardstyle feestjes. En anders zijn er nog genoeg clubs als Stalker.

Line-up ziet er in ieder geval wel goed uit! Heb je verder wel al alles helemaal gepland dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niets van feesten organiseren, maar lijkt me dat je eerst een locatie en datum moet hebben voor je een line up kan samenstellen. :P Omdat je niet weet hoegroot de locatie is en dus neit weet hoeveel kaarten je kan verkopen en dus niet weet wat je budget is om dj's te betalen haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 13:45 
 
Hardtraxxer

Nee dat klopt ook, dit is ook een voorbeeld.
paar onbekende en paar bekende.
Patronaat ben ik mee in gesprek,
Club023 doet niet meer aan hardstyle en hardcore. doet alleen nog maar house.

Ik blijf zoeken naar een locatie dan kan ik alles natuurlijk pas echt inplannen etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 17:14 
 
Hardtraxxer

heb je eigenlijk wel een idee van wat er aan kosten bij komt kijken om een feestje te organiseren?
en wat er allemaal nodig is?

want je komt over alsof je eigenlijk geen idee hebt wat het allemaal inhoudt.

in elk geval paar belangrijke dingen, nog voor je aan een line-up kunt denken:
- locatie (was je mee bezig, heel goed!), overweeg eventueel om buiten haarlem te kijken voor een locatie, kan je best veel geld schelen en vergelijk meerdere locaties met elkaar!
- verdeling van inkomsten met de locatie, heb je alleen entreegeld, of ook een deel van de baromzet? deelt de locatie mee in de entreegelden?
- wat krijg je voor de huurpijs? huur je alleen de zaal, of ook het licht, geluid, apparatuur, security, barpersoneel, garderobe + personeel, drank, eventueel eten? Zo niet, kunnen zij dan adviseren hierin of deze zaken tegen een goede prijs aanbieden?
- is er een ontvangstruimte/backstage area waar je je artiesten kunt opvangen?
- vaak zijn er speciale voorzieningen vanuit de locatie voor de artiesten, kun je hier gebruik van maken, en zit dat bij de huurprijs inbegrepen?
- is je locatie goed bereikbaar en is er voldoende parkeergelegenheid in de buurt?
- is er een kans dat de gemeente moeilijk doet over een hardstyle feest op die locatie, en kunnen zij dus eventuele vergunningen intrekken?

- als de locatie tof is en je wil boeken, check even goed de partyflock agenda of er soortgelijke feesten in de buurt zijn of hele grote hardstyle evenementen op je geplande datum.

- als je eenmaal de locatie hebt vastgelegd en je gaat je line-up samenstellen, probeer dan meerdere artiesten bij 1 boekingskantoor te boeken, vaak kun je dan wel een korting krijgen!
- het boekingskantoor zal waarschijnlijk met een contractje komen, mocht dit niet zo zijn, vraag hier wel om! zeker als je een vooruitbetaling moet doen!!!

paar basis dingen waar je misschien al wel wat aan hebt...
er zijn nog wel meer zaken waar je rekening mee moet houden, maar als je dit al hebt ben je flink op weg en de andere bijkomende zaken kom je onderweg tegen en lossen zich dan wel op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

shadowphaxx :thumbup:

goed idee jong, kan je stalker niet zo ver krijgen? zou namelijk erg vet zijn met 2 zaaltjes, kan je bijvoorbeeld boven een black sunrise en van dat kaliber o.i.d. (woont in vb, ken je wel gok ik). beneden een pavo, shadowphaxx, arkaine
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 17:49 
 
Hardtraxxer

Ik ga even informeren, heb met deze dj's contact en contact met bookingskantoor.
Teupie aangezien jij in haarlem woont weet je vast nog wel meer locaties?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 18:09 
 

dj-s-corner/feest-organiseren-t5624.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ilmar schreef:
Ik ga even informeren, heb met deze dj's contact en contact met bookingskantoor.
Teupie aangezien jij in haarlem woont weet je vast nog wel meer locaties?


wil je t zoals als hardstyle scene, qua grootte? megawatt? groter/kleiner ? maybe chin in zv?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Ilmar schreef:
Ik ga even informeren, heb met deze dj's contact en contact met bookingskantoor.
Teupie aangezien jij in haarlem woont weet je vast nog wel meer locaties?


wil je t zoals als hardstyle scene, qua grootte? megawatt? groter/kleiner ? maybe chin in zv?

Loool wat een kaas tent is dat zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
teupie schreef:
Ilmar schreef:
Ik ga even informeren, heb met deze dj's contact en contact met bookingskantoor.
Teupie aangezien jij in haarlem woont weet je vast nog wel meer locaties?


wil je t zoals als hardstyle scene, qua grootte? megawatt? groter/kleiner ? maybe chin in zv?

Loool wat een kaas tent is dat zeg

Dat wel, maar je moet ergens beginnen hè. Lijkt me een goede locatie om mee te starten, weet alleen niet of je dan veel hardstyle volk trekt. Ik vind het in ieder geval een goed idee. Als je echt weet waar je mee bezig bent en Solutio & The I's wilt boeken ben ik er wel bij. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 19:59 
 
Hardtraxxer

Ben met veel zaaltjes bezig, nu met de lichtfabriek, patronaat en club maxim
Even kijken wat eruit rolt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
teupie schreef:
Ilmar schreef:
Ik ga even informeren, heb met deze dj's contact en contact met bookingskantoor.
Teupie aangezien jij in haarlem woont weet je vast nog wel meer locaties?


wil je t zoals als hardstyle scene, qua grootte? megawatt? groter/kleiner ? maybe chin in zv?

Loool wat een kaas tent is dat zeg


ja het is een k*t tent, maar als je er hardsyle draait komt er heus wel ander publiek op af! Misschien is daar een leuke prijsje te halen, daarom is het een suggestie!

Kom uit de buurt dus snap je punt ook zeker, maar noem dan maar een gelijkwaardige tent? ( qua grootte )
als club 023 al geen hs wil, patro zal wel heel erg duur zijn, stalker* denk ik ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 07:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij de chin zou ik zelf bang zijn dat (bijna) precies hetzelfde volk op een hardstyle feest afkomt als een normale avond/nacht daar :P LEIP HAKKUH AUWE JEWEETOCH!
Qua grootte zou het wel goed zijn om een beginnend concept op te starten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Bij de chin zou ik zelf bang zijn dat (bijna) precies hetzelfde volk op een hardstyle feest afkomt als een normale avond/nacht daar :P LEIP HAKKUH AUWE JEWEETOCH!
Qua grootte zou het wel goed zijn om een beginnend concept op te starten ^^


mm ja heb je een punt, staan alle petjes en tasjes, tfoe baco's enzo jwt

classic's wat nu anders heet mayybe
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen